Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Stängt ämne

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-08, 08:14   #136

Johans avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 70
Standard

jävligt tråkigt att alla duktiga "lämnar" efter att ha marknadsfört sina spel här på sharps, fått en stor skara fans, för att sedan gå tillbaka till sin hemsida eller liknande. Känner igen det här mönstret

Men tack för liren hur som helst!
Johan är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-08, 08:14   #137
AWESOME

iCashs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 1591
Standard

Spelar ingen roll om vart du får dina pk's, homemade or takeaway, så länge du kan processera dem rätt!
Börjar att bli tjatigt detta med att lägga ned var och varannan dag, skärp dig
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-08, 08:17   #138

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 389
Standard

Hur hade du tänkt att jag ska casha in i fortsättningen då? :<
Steinstein är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-08, 09:52   #139

woodfaces avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1860

Ryggsäcken
Stats: 3111 - 4646 - 242
ROI: 94.17%
Vinstprocent: 40.11%

Standard

Åh, vilken tråkig nyhet man vaknar till. Dina picks har varit ljuset i mina annars så mörka tunnel.
Tack för tipsen.
woodface är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-08, 14:55   #140
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Theil Visa inlägg
Utan att ha kollat mer än 10min på spelen, så kan jag med god sannolikhet säga att jag, troligtvis kommer att spela på följande imorgon.

Kazan över 5.5,

Amur Under 5.5,

http://forum.sbrforum.com/hockey-han...ml#post6756267

Ja ni, undra vem som tar av vem där? Theil postade dessa redan en hel dag före.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-08, 15:00   #141
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Man har inte ensamrätt på spel, man har ensamrätt på writeups på sin höjd. Det är självklart att bra cappers söker information av andra bra cappers och sedan gör sina egna värderingar av spelförslag. Att scanna hela världens utbud kan ta tid och då kan man lätt spara tid genom att undersöka vad som spelas av andra. Vissa saker gillas och vissa inte.

Ser inte problemet riktigt.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-08, 18:03   #142

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 236

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Som RobinD säjer Ser inte problemet riktigt.

Alltså jag kunde inte bry mig mindre om killen tagit spelen av någon annan vilket jag nu inte påstår vill man inte rygga behöver man ju inte göra det! det som är det fina med den fria marknaden som råder.

Jag tänker inte heller ifråga sätta Theils val av matcher möjligen rådfråga men det är bara jag.

Så länge han hittar bra spel så hade jag varit intresserad utav att följa dagboken men verkar ju tyvärr inte bli så men kör på Theil tycker inte du har något att bevisa hittat så sjukt många bra spel vilket jag antagligen inte gjort själv.

Tack
BOSSE är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-08, 18:04   #143

GianniAgnellis avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 565

italia
Stats: 45 - 46 - 8
ROI: 110.30%
Vinstprocent: 49.45%

Standard

Theil, hur många units kör du på Columbus? Det står 10/10 på bloggen men det står även att det är ett small play så tänkte att du hade skrivit fel?

Hoppas du fortsätter posta många picks här, tack förs spelen
GianniAgnelli är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-08, 19:14   #144

DamageINCs avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Theil Visa inlägg
4-3, +10.93u

Skönt att båda maxspelen satt, (9-1-0) på de senaste 10. 100%ig i norska ligan efter 9 spel....

Väljer dock att lägga ner dagboken efter allt shit igår, vill inte att hälften av folket tror att man snor tips från andra, trots att man har bättre records i andra hockeyligor. Ni hittar den andra killen, ett par sidor tillbaka, han är vinnande, så det är bara följa honom, eftersom vi kör någorlunda samma system.

Tänker inte lämna sharps dock, men väljer att inte lägga ut några tips här. Dock har ni ju Lindh's DIV 1 spel som jag tror mycket på, riktigt duktig

Lägger in ett sista spel, vanligt 5u lir.

Spoiler:
Bars Kazan over 5.5 @ 1.95

Finns en write up i bloggen. Vill tacka de personer som postat comments/pm, riktigt uppmuntrande, och KP för hans skills i att undvika dåliga spel ()
Hmm, orkar inte bläddra tillbaka och läsa det där igen, men jag har för mig att han klargjorde att han egentligen frågade utav nyfikenhet hur det fungerar och inte alls som nån kritik. Synd att du ska vara så emo när du levererar så bra som du gör.
Gammal 2010-10-08, 20:59   #145
O12

O12s avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 3899

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Theil du är ju helt Outstanding för tusan i Hockeyn!

Keep em coming! Följer vartenda spel du plockar fram....
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-08, 21:06   #146

valsens avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 88

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DamageINC Visa inlägg
Hmm, orkar inte bläddra tillbaka och läsa det där igen, men jag har för mig att han klargjorde att han egentligen frågade utav nyfikenhet hur det fungerar och inte alls som nån kritik. Synd att du ska vara så emo när du levererar så bra som du gör.

Precis, undrade om ts ryggade eller tog hänsyn till predictx spel för att veta om han var värd att följa. Att jag radade upp dom där spelen i slutet var för att visa att ni spelat ungefär lika. De var inte tänkta som "bevis". Men det var klantigt formulerat av mig och det tar jag med mig i framtiden. Hade jag vetat att ts skulle ta illa vid sig skulle jag självklart inte postat. Det är ju skittrist om någon inte vill lägga ut spel pga mig. Vill som alla andra här ha ett så levande forum som möjligt.

Let´s get that money!
valsen är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-08, 21:25   #147

liehts avatar

Sharp$: 745

Standard

Maxspel, dropping as we speak.

Spoiler:
Sparta Sarpsborg - Rosenborg

Currently have 100% Hit on the norwegian league, with 2 max plays on it. (8-0-0)

After last round, I looked this up immediately, and after that i've focused on this game and this game only. I like to think that im right on this one, as I feel quite confident this is a winner.

Rosenborg are the new team in the league, and they've done really well, but as most new teams they start well, but then it starts fading down. Looking at their schedule, they had the norwegian champs Valerenga in the first round away, they lost with 3-0. Not bad at all, but as that was the first round, its hard to rate it.

After that they have only met lower tier teams, but now it starts to get tougher. Rosenborg faced Manglerud at home last time, manglerud who had, 2:13 in goal difference on away games before the game. Manglerud managed to get the lead and had it for a long time, before Rosenborg managed to equalize (2-2), later on Rosenborg won after penalties.

Now lets look at some statistics, Sparta is currently 1st in the league, last game they beat the 2nd team Stavanger with 4-0. They've played 4 home games, and won all of them with 19:4 in goal difference, (they let in 3 goals against Lillehammer). Manglerud who played draw against rosenborg, lost against Sparta with 6-0 when they faced them, Stavanger who Sparta beat last round, won against Rosenborg with 3-0 when they played eachother in Rosenborgs last Away game.

Right now Sparta is too strong for Rosenborg, their home play is working out to be amazing, and Rosenborgs away play is not good as they have 5:14 in goal difference on away games (4 of their 5 goals were scored against Lillehammer)

All of Rosenborgs losses away have ended in 3 goal difference or more, All of Spartas wins at home have ended 3 goal difference or more (except one).

I dont see why this should not be a good bet, im playing it as maxbet.

Sparta -2 @ 1.93

Note: You can reach me at the new email, I sent you last play. Good luck!
lieht är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-08, 21:27   #148

Sandbergs avatar

Sharp$: 1197

2010/2011 (Alla Spel)
Stats: 1181 - 1073 - 48
ROI: 100.55%
Vinstprocent: 52.00%

Standard

Tack!
Sandberg är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-08, 22:09   #149

liehts avatar

Sharp$: 745

Standard

Linan är nu på -2.5...Fortfarande spelvärt enligt mig. Dock inte om linan rör sig till 3.
lieht är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-08, 22:13   #150

umebons avatar

Sharp$: 971
Standard

Tackar...spelade -2.5 till 2.09 vilket kändes helt OK..hoppas de matar på nu bara.
umebon är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne

td