Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-05, 00:29   #211

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1101

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

häftigt. go go go
mape är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-05, 00:33   #212
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Kommer spelen fortsätta att publiceras i din spread så att en okunnig kan rygga?
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-05, 01:07   #213

LosKrikons avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58
Standard

I hur många % av loppen satsar du? Snittbets/lopp är ju lätt att se men det säger ju inget om det är få lopp med flera bets i samma lopp eller många lopp med färre i varje.
LosKrikon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-05, 13:28   #214

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 2463
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Kommer spelen fortsätta att publiceras i din spread så att en okunnig kan rygga?
Spelen kommer att läggas in i efterhand i Spreadsheet då t.ex. spel inte alltid placeras om t.ex. inte minimumodds uppnås. Jag kommer dock likt tidigare
att dela upp spelen i kategorierna "Fasta odds" (dvs. går bra att placera spel redan nu), samt "Rörliga odds" (dvs. avvakta med att placera odds till strax innan spelstart).
Om man vill göra det enkelt för sig kan man välja att bara rygga spelförslagen mot fasta odds, där förväntat unitnetto över 20 veckor ligger på ca +170u mot ca +230u om man även följer dom rörliga tipsen.

Samtliga spelförslag kommer att publiceras i dagboken innan spelstart, dock tidigast ca 3 timmar före spelstopp. Spelstopp på vardagar (mån, tis, tors, fre) är ca 20:20 respektive ca 20:40, och på söndagar ca 16:20 respektive 16:40.
tino är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-05, 13:29   #215

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LosKrikon Visa inlägg
I hur många % av loppen satsar du? Snittbets/lopp är ju lätt att se men det säger ju inget om det är få lopp med flera bets i samma lopp eller många lopp med färre i varje.
Kan titta på detta tidigast ikväll, återkommer. Klart tydligt är dock att antalet snittbets per lopp har gått ner mot den tidigare algoritmen, vilket har resulterat i en mycket bättre hitrate.
Gammal 2011-01-05, 13:56   #216

LosKrikons avatar

Standard

Jag har liknande erfarenheter av V64/V75, lönsamheten där är inte lika bra som V65. Förmodligen för att V65 är mer vardagsspel och V64/V75 toppspel som drar till sig storspelare som vet vad de gör. I backtesting är de enda grupperna jag gått minus på just dem. Samtidigt är de dock de minsta grupperna så den totala förlusten är inte så stor, plus att också att resultatet är mycket osäkert pga litet underlag.
Gammal 2011-01-05, 23:59   #217

LosKrikons avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tino Visa inlägg
Mål för Q1 2011 är att hålla en ROI på 150% med start 6 januari. Vissa kommer att kalla mig galen då folk är nöjda med 105% ROI, men nu skall det bevisas - Lycka till om ni ryggar resan!
Många tänker nog inte på att 150% ROI är 10ggr så hög nettovinst som 105%. Säger inte att det inte går att hålla det långterm eller nått dock. Det är ett bra mål! Jag är mycket nöjd vid 150% definitivt, även om det bara är halva nettovinsten mot torrkörningar. Kan jag hålla 110% på årsbasis räknat vid flatbet så är jag nöjd. ROI går inte att jämföra vid dynamisk insats på samma sätt.

Senast redigerad av LosKrikon den 2011-01-06 klockan 00:05.
Gammal 2011-01-06, 13:50   #218

LosKrikons avatar

Standard

Vilka spel lägger BET365/Expekt/Ladbrokes normalt ut? Ladbrokes la ut loppen från V65 idag allafall. Jag menar om det är någon som till exempel bara lägger ut DD eller om alla lägger ut loppen från Vxx varje dag i veckan.

Vid mindre insats är ju det väldigt intressant att spela flat. Slutoddset blir ju samma som oddset vid insats vilket gör det mycket enkelt att både räkna och simulera.
Gammal 2011-01-06, 17:17   #219

Standard

Citat:
Vilka spel lägger BET365/Expekt/Ladbrokes normalt ut? Ladbrokes la ut loppen från V65 idag allafall. Jag menar om det är någon som till exempel bara lägger ut DD eller om alla lägger ut loppen från Vxx varje dag i veckan.

Vid mindre insats är ju det väldigt intressant att spela flat. Slutoddset blir ju samma som oddset vid insats vilket gör det mycket enkelt att både räkna och simulera.
Om ett spelbolag lägger ut fixed odds brukar även dom samtliga göra det, men det finns undantag.

Fasta odds brukar finnas tillgängliga i följande scenarion av vad jag har märkt:
  • V65 DD
  • V65 Åby eller Solvalla
  • V64
  • V75
  • V4 (när V4 inte är på huvudbana, vilket det inte brukar vara)
Gammal 2011-01-06, 17:27   #220

LosKrikons avatar

Standard

Ahh det är därför du är intresserad av just Åby och Solvalla

Har allafall skrivit en komplett parser för ladbrokes nu och fått in oddsen för dagen i databasen så jag kan jämföra (se andra tråden). Ska fixa expekt/bet365 också sen.
Gammal 2011-01-06, 17:27   #221

Standard

Åby - 6 JANUARI 2011

FASTA ODDSMARKNADER
Spel bedöms som spelvärda och finns tillgängliga just nu till nedanstående odds. Odds i parantes indikerar minimumodds för att spel fortfarande skall vara spelvärt om odds mot förmodan sjunker.

DD-1
6 ORANGUTAN - 5.5x (2.8x) @ Expekt

DD-2
7 DAVID NALAN* - 4.5x (2.54x) @ Expekt
10 MUSICIEN (IT) - 8x (7.29x) @ Bet365

RÖRLIGA ODDSMARKNADER (ÖVERVAKNINGSLISTAN)
Spel bedöms som spelvärt om odds är lika med eller högre än minimumodds enligt nedan.

DD-1
Inga spelförslag

DD-2
Inga spelförslag

*Risk för att bättre odds kan finnas på rörlig oddsmarknad vid spelstopp

Då kör vi igång nypremiären, lycka till om ni ryggar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dantisen (+1), Andreas15 (+1), Migge (+1)
Gammal 2011-01-06, 17:35   #222

Standard

Citat:
Ahh det är därför du är intresserad av just Åby och Solvalla

Har allafall skrivit en komplett parser för ladbrokes nu och fått in oddsen för dagen i databasen så jag kan jämföra (se andra tråden). Ska fixa expekt/bet365 också sen.
Snyggt och lycka till!

Bet365 kommer nog bli en utmaning att parsa (även om det går)
Gammal 2011-01-06, 17:42   #223

LosKrikons avatar

Standard

Jo de verkar lite mongo, men det ordnar sig nog.
Gammal 2011-01-06, 22:35   #224

LosKrikons avatar

Standard

Med rädsla för att jinxa bådas projekt, är det verkligen så här "enkelt" att vinna på trav? Om vi förutsätter att dina stats håller i sig long term, vilket jag inte tvivlar alls på att de kommer att göra, och att mina stats bara ger en tredjedel av nettovinsten jag har när jag torrkör så är det ändå en grym vinst!

Om du läste artikeln jag postade till så hade de i England mellan 150-300% ROI vilket är typ runt vad som är rimligt och jag ser ingen anledning att vi ska nå allafall 120% long term. 224% ROI och 107 nettounits i månaden får jag vid torrkörning på samtliga lopp i min databas (över 1300). 30 units i månaden (=en om dagen) är ju helt ok!
Gammal 2011-01-07, 17:49   #225

Standard

Bergsåker - 7 JANUARI 2011

FASTA ODDSMARKNADER
Spel bedöms som spelvärda och finns tillgängliga just nu till nedanstående odds. Odds i parantes indikerar minimumodds för att spel fortfarande skall vara spelvärt om odds mot förmodan sjunker.

DD-1
2 DON GENTLE - 12.5x (8.99x) @ Expekt
3 LASS KEEPER* - 6.5x (6.37x) @ Expekt
4 MIN MEMPHIS - 15x (7.25x) @ Expekt/Ladbrokes
6 KEEP ON ROCKET - 16x (13.65x) @ Bet365

DD-2
Spel undvikes pga. loppdistansen

RÖRLIGA ODDSMARKNADER (ÖVERVAKNINGSLISTAN)
Spel bedöms som spelvärt om odds är lika med eller högre än minimumodds enligt nedan.

DD-1
Inga spelförslag

DD-2
Spel undvikes pga. loppdistansen

*Risk för att bättre odds kan finnas på rörlig oddsmarknad vid spelstopp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Andreas15 (+1), dantisen (+1), Boone (+1)
Svara

td