Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-19, 02:36   #46

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 797

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

BOL verkligken Slurf men jag tror du kommer bli uppäten av spelbolagens cut om du inte rekar lite mer noggrant.

Jag säger inte att jag gör det bättre men om du kör spel där du inte kollat fakta noggrant eller hittar överodds så borde det bli tungt i långa loppet. Kan vara tungt i långa loppet även om man kollar fakta noga.

Hoppas du inte tar illa upp.
fiorentina är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-19, 03:36   #47

Slurfs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1951

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fiorentina Visa inlägg
BOL verkligken Slurf men jag tror du kommer bli uppäten av spelbolagens cut om du inte rekar lite mer noggrant.

Jag säger inte att jag gör det bättre men om du kör spel där du inte kollat fakta noggrant eller hittar överodds så borde det bli tungt i långa loppet. Kan vara tungt i långa loppet även om man kollar fakta noga.

Hoppas du inte tar illa upp.

Nej, nej, du har absolut rätt.
Är dock drygt 10k netto på drygt en månad och har en ROI på runt 125% (tog bort alla mina spreadsheets efter förra helgen då jag var råtiltad efter att Östersund förlorat hemma mot Boden).

Livespelen har gått riktigt bra och det gäller att spela till kraftiga överodds för att inte bli uppäten av deras cut, som du själv säger.

Bolagen har inte tid att sätta rätt odds i alla matcher och det spelar heller ingen roll då de fortfarande gör enorma summor på den stora massan. Därför är det ganska enkelt att slå oddsättarna.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-19, 23:24   #48

Slurfs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1951

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Ännu en bra dag på hörnfronten!
Hörnstarka Reading gjorde jobbet.

Lite synd att ja hade tomt med pengar på bet365 när jag skulle spela Shaktar flest hörnor borta mot Arsenal när de gjorde 1-0. Gav 10ggr och de fick 3-2 i hörnor i 92a :(
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td