Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-01, 16:08   #16

Munchiess avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 706

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hallå Hallå,

Som någon kanske märkte så dog dagboken ut ganska snabbt och anledningen till detta var helt enkelt att jag flyttade över nästan all fokus på fotbollen när den drog igång igen, då den är min starkaste sida. Jag har hursomhelst inte alls lagt av med tennisen utan jag lägger fortfarande in en del tennis i den spreaden som hittas under mitt namn. Det går relativt bra med 124% ROI, men dock endast efter 24 spel. Tycker ändå från det jag sett att det är en bra indikation på att det går att vara vinnande på det och på så sätt lyckas öka omsättningen varje månad.
Fotbollen flyter på som förväntat med 120% ROI efter 149 spel och det är ju därifrån det är tänkt att min huvudinkomst ska komma.

Varför skriver jag detta då? Det har jag inget bra svar på, tänkte mest att det var bra att förklara varför just tennisdagboken dog ut men också att jag fortfarande är väldigt aktiv med spel som går att följa i min spread, och då även i Tennis. Om någon undrade, det vill säga.

//Munchies
Munchies är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td