Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-08, 00:44   #1

Munchiess avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 706

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Munchies vidgar sina vyer - Tennis

Jag är 21 år gammal, heltidsspelare och även fotbollstout, där jag de senaste åren haft framgånger i de sydeuropeiska ligorna. Vill dock aldrig gå ut med namnet på min betaltjänst då jag vill att allt här ska vara separerat från det.
Nu med US-open pågående samtidigt som fotbollen har uppehåll så skapades ett tillfälle för att titta på tennis och det har slutat med att jag nu sitter uppe på nätterna med Eurosport.
Jag kommer fortfarande i mitt spelande ha fotbollen som huvudfokus, men jag kommer här att ha en tråd samt ett spreadsheet som endast rör tennisen, vilket mest blir ett test för att se om jag klarar av att få upp spelvolymen genom att flytta över till andra sporter.
Jag kommer också att spela på absolut all tennis som existerar, allt från masters till små challengers, det spelar ingen roll så länge som det finns värde i spelet.
Jag spelar med 1-6u per spel där varje unit är 0.5% av rullen. Satsar alltså som mest 3% per spel och använder alla bookies som erbjuder spel på matcherna och som inte limiterar mig

Då kör vi, har ett 6u spel ute på Venus för tillfället men jag antar att matchen kommer att vara avgjord när dagboken godkänns.
Munchies är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-08, 09:48   #2
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Har godkänt denna, lycka till!
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-08, 12:38   #3

Munchiess avatar

Standard

Har en del spel i pågående challengers ute för dagen, har hittills skrivit vilken turnering det är i 'info' men kommer i framtiden troligtvis även skriva vilken bookie jag använder.

Ogiltigt spel-ID: 83831

Ogiltigt spel-ID: 83834

Ogiltigt spel-ID: 83836

Ogiltigt spel-ID: 83838

Ogiltigt spel-ID: 83839

Ogiltigt spel-ID: 84421

Ogiltigt spel-ID: 84419

Ogiltigt spel-ID: 83654

Dessa spel gick väldigt bra igår, och får hoppas på att det håller i sig till idag även fast jag har känslan att det kommer att jämna ut sig. Spelar även på Djoko i US Open, dumt kan tyckas när det handlar om så låga odds, men det är den enda matchen jag hittar där jag tycker att spelarens vinstchanser är större än vad oddset visar. Hade först även planerat att spela Clijsters mot Williams men med de oddsen som släpptes på den matchen så avstår jag.
Gammal 2010-09-08, 12:45   #4

Munchiess avatar

Standard

I kvällens Sevilla är det absolut möjligt att Donskoy ska kunna störa den högre rankade Riba-Madrid och han genomförde sin match i förra rundan bra. Visst är det troligt att Riba vinner men jag skulle sätta chanserna någonstans runt 60/40 och därför spelas ändå Donskoy till 3.30.

Ogiltigt spel-ID: 84577

Gammal 2010-09-08, 12:47   #5

NikoBellics avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 0

Standard

Hallå hallå.

Jag hoppas att du håller i och du kommer fortsätta, tennis är alltid intressant då det allt som oftast verkar råda skiljda meningar om precis alla matcher.
NikoBellic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-08, 16:28   #6

Munchiess avatar

Standard

Ja, vi får se om det går att hålla i. Idag har det börjat ganska dåligt som jag förväntade mig och jag verkar få ta utjämningen för att ha haft flyt tidigare, men det är många matcher kvar och det är ingen fara.
Gammal 2010-09-08, 16:32   #7
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

du har nog bokfört patience vs vliegen med fel vinnare va?
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-08, 16:55   #8

Munchiess avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
du har nog bokfört patience vs vliegen med fel vinnare va?
Stämmer, anledningen till att jag la spelet var ju att jag tyckte att Vliegen iaf hade lika stor chans att vinna spelet och att det fanns värde då han ansågs vara dog, måste ha glömt att ändra mitt val i listan efter att jag lagt in namnen. Hoppas att jag kan voida det spelet och lägga in ett nytt med rätt vinnare utan att ses som en fuskare, iom att det är låst? Eller så lägger jag till det i note.

Får nog dubbelchecka innan jag låser i fortsättningen.
Gammal 2010-09-08, 16:57   #9
Moderator

RobinDs avatar

Fotboll 2013

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Munchies Visa inlägg
Stämmer, anledningen till att jag la spelet var ju att jag tyckte att Vliegen iaf hade lika stor chans att vinna spelet och att det fanns värde då han ansågs vara dog, måste ha glömt att ändra mitt val i listan efter att jag lagt in namnen. Hoppas att jag kan voida det spelet och lägga in ett nytt med rätt vinnare utan att ses som en fuskare, iom att det är låst?

Får nog dubbelchecka innan jag låser i fortsättningen.
Det är inga problem, jag kollade oddsen och om jag minns rätt så har Patience aldrig betalat 2.00 samt att matchen är väl inte ens startad?
Gammal 2010-09-08, 17:05   #10

Munchiess avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Det är inga problem, jag kollade oddsen och om jag minns rätt så har Patience aldrig betalat 2.00 samt att matchen är väl inte ens startad?
Nej, den har inte startat och nu ska allt vara rätt. Hoppas att Vliegen kan ta det nu.
Tack för att du uppmärksammade det, hade troligtvis inte märkt det själv förrän jag skulle rätta spelet.
Gammal 2010-09-08, 17:40   #11
Moderator

RobinDs avatar

Fotboll 2013

Standard

Citat:
Nej, den har inte startat och nu ska allt vara rätt. Hoppas att Vliegen kan ta det nu.
Tack för att du uppmärksammade det, hade troligtvis inte märkt det själv förrän jag skulle rätta spelet.
no probs!
Gammal 2010-09-08, 18:19   #12

Munchiess avatar

Standard

3 nya spel i Alphen för morgondagen. Verkar för övrigt ha slagits av fenomenet att det går åt helvete den dagen man bestämmer sig för att börja posta sina spel.

Ogiltigt spel-ID: 84857

Ogiltigt spel-ID: 84853

Ogiltigt spel-ID: 84852

Gammal 2010-09-09, 00:20   #13

Munchiess avatar

Standard

Relativt dålig dag som jag inte känner mig nöjd med, men måste ändå säga att jag är ganska lättad med att Tosic, Joao Sousa och Djoko vann. Ingen prestige alls i de spelen alltså, det är mest att det såg värre ut i början än vad det faktiskt blev.
Gammal 2010-09-09, 00:49   #14
Moderator

RobinDs avatar

Fotboll 2013

Standard

Citat:
Relativt dålig dag som jag inte känner mig nöjd med, men måste ändå säga att jag är ganska lättad med att Tosic, Joao Sousa och Djoko vann. Ingen prestige alls i de spelen alltså, det är mest att det såg värre ut i början än vad det faktiskt blev.
Av olika random anledningar ryggade jag bara sousa och tosic. Tack för de två
Gammal 2010-09-09, 05:13   #15

Munchiess avatar

Standard

Kommer inte ha någon möjlighet att sitta och titta genom matcherna imorn på dan, så därför har jag gjort en snabb scan nu under natten samtidigt som jag tittat på Söderling. På över hälften av matcherna är det endast bet-at-home som har lagt ut odds så jag har bara haft det att jämföra med. Vet faktiskt inte hur tätt inpå andra bookies lägger ut sina odds, i och med att det inte är många timmar kvar tills några av matcherna startar.
Rekommenderar ingen att rygga då jag inte tittar på dessa spel speciellt djupgående idag, men hursomhelst:

Genoa

Ogiltigt spel-ID: 85119

Ogiltigt spel-ID: 85120

Brasov

Ogiltigt spel-ID: 85121

Ogiltigt spel-ID: 85122

Sevilla

Ogiltigt spel-ID: 85123

Edit: Jaha, på bet-at-home får man bara spela tripplar på challenger, det visste jag inte, får se hur det ser ut när det släpps på de andra bolagen då.

Senast redigerad av Munchies den 2010-09-09 klockan 05:24.
Gammal 2010-10-01, 16:08   #16

Munchiess avatar

Standard

Hallå Hallå,

Som någon kanske märkte så dog dagboken ut ganska snabbt och anledningen till detta var helt enkelt att jag flyttade över nästan all fokus på fotbollen när den drog igång igen, då den är min starkaste sida. Jag har hursomhelst inte alls lagt av med tennisen utan jag lägger fortfarande in en del tennis i den spreaden som hittas under mitt namn. Det går relativt bra med 124% ROI, men dock endast efter 24 spel. Tycker ändå från det jag sett att det är en bra indikation på att det går att vara vinnande på det och på så sätt lyckas öka omsättningen varje månad.
Fotbollen flyter på som förväntat med 120% ROI efter 149 spel och det är ju därifrån det är tänkt att min huvudinkomst ska komma.

Varför skriver jag detta då? Det har jag inget bra svar på, tänkte mest att det var bra att förklara varför just tennisdagboken dog ut men också att jag fortfarande är väldigt aktiv med spel som går att följa i min spread, och då även i Tennis. Om någon undrade, det vill säga.

//Munchies
Svara

td