![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#271 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 125Fotboll med Stampe Stats: 81 - 76 - 2 ROI: 107.37% Vinstprocent: 51.59% |
![]()
Bet365 har 1,4 på Danmark och 1,57 på Hcp Danmark, hur fan går det till då:O
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
![]()
Vad tycker ni om den här fylingen
Mainz Barcelona carlisle B.munchen Senast redigerad av Babbe den 2010-01-23 klockan 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
![]()
Har du hoppar över till RoK?
Såg du hade en blogg där ![]()
![]() |
![]() |
#275 |
![]()
Hon skrev det här innan och länkade till bloggen men det var nog inte så uppskattat då jag inte ser inlägget nu
![]()
![]() |
![]() |
#276 |
Administrator
Sharp$: 25032NFL 2017-2018 Stats: 51 - 50 - 0 ROI: 111.25% Vinstprocent: 50.50% |
![]()
Hahahahahaha detta är ju ironi på allra högsta nivå
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
![]()
hehe lite ackward
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Banned
|
![]()
Hehe,tror att qirren är djupt missnöjd nu...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
![]()
Bra att du går över till eliternas sida. R&K = ROI på minst 120% bland alla rekare.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
AWESOME
|
![]()
RoK kan sätta en apa som bloggare, slår fortfarande holms och "redaktionen" på fingrarna.
Håller med tidigare talare att fröken saknar BR management, passar nog fint där borta. Lycka till och välkommen åter när du träffar cold streak ![]()
![]() |
![]() |
#281 |
![]()
Vad tros om River Plates chanser ikväll?? De vann ju med 3-1 senast! Repris inatt till 2.55 ggr pengarna??
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
![]()
Hej Allihop, nu är jag tillbaka!
Vill bara försvara mig, då det verkar blivit väldigt negativt i dagboken sen de kom ut att jag gått över och blivit bloggare på Rok. Varför jag gick över till Rok var mestadels för att jag ville sitta på en mer "känd" sajt, och kunna blogga lite allmänt samtidigt då jag tycker att det är kul, och även för att kunna bevisa för vissa dryga människor härinne som inte trodde att det var en brud bakom skärmen som kunde tippa ![]() Jag tycker ju att det är tråkigt givetvis att det blev så negativt prat härinne, och att till och med ICash klagar, för att han förlorar den mest visade och kommenterade dagboken härinne, genom att skriva att min BR va på nergående och att jag kunde komma tillbaka när jag hade Cold Streak. Det är ju bara för sorgligt... Från och med nu så kommer jag bara posta spelen jag gör som jag gjort tidigare, men statsen kommer att komma upp på min ANDRA bettingblogg där alla spelen som lagts här på Sharps läggs in, och sen har jag en annan bettingblogg där bara mina Rok-rekar läggs in i... (Om ni vill ha dem är de bara skicka PM), och alla rekar som " är tagna från arslet" som vissa användare härinne skrev, så finns de på min blogg på Rok. Jag tror inte jag hade varit ensam om att hoppa över till Rok om ni hade fått chansen att synas mer, men vad vet jag. NU över till de väsentliga: Dagens lir: Troja Ljungby - Borås HC 2a Odds 2.80 Insats: (3%) Sista chansen för BHC, vinner ikväll! Pixbo - Warberg 2a Odds 1.70 Insats (5%) Pixbo har en vinst på de sex senaste, förlust i derbyt ikväll. Egypten - Kamerun 1a 2,50 Insats 5% Favoriter att vinna nu när Elfenbenen är borta, Kamerun imponerar inte. Västerås - Bofors 1a 1,95 Insats 3% Bofors börjar halta lite, och får de svårt i Västerås, 1a. För den som undrar fixar jag den nya bettingbloggen idag med alla redovisade spel från Sharps, men den från Rok finns redan. Ha en fortsatt trevlig dag, Mvh Dessan
![]() |
![]() |
#283 |
![]()
Sådär !
Nu är alla spelen inlagda i den nuvarande bettingbloggen. Så ni som undrar adressen dit, skicka PM eller googla fram de själva ![]() Sista statsen som läggs ut här som ser ut enligt följande: 55 spel 31 vunna 20 förlorade 4 levande Roi: 129,22% Medelinsats: 5,39 units Medelodds: 2,42 Träffprocent: 60,78 Netto: + 82,41 Omsättning 282 units Mina fotbollsspel: 32 spel 23 vinster 9 förluster Medelodds 2.19 Utdelning: + 103,93 units ROI: 158,22% Träffprocent: 71,88% Så, enjoy!
![]() |
![]() |
#284 |
![]()
Jo, Egypten känns bra, även om de känns tufft att spela mot ett kamerun med de laget och kapaciteten de har...
![]() Lägger in ett till spel i min bettingblogg! Rangers - Pittsburgh hcp -1,5 2 3 units Odds 3,65 Betfair Mest ett lite roligare bet, men Rangers förlorade sist med hela 6-0, och pittsburgh vann sist. ML till 1,95 lockade inte, så jagar de lite högre oddset här till smaskiga 3.65 !!! ![]()
![]() |
![]() |
#285 | |
Sharp$: 190lassestefanz Stats: 0 - 0 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
![]() Citat:
Tänk efter... Rangers är på HEMMA is idag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|