Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Stängt ämne

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-21, 00:15   #166

PumaDessan91s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 0
Standard

Mrgondagens spel kommer bli fler, då det är full omgång i Elitserien.

Gårdagens Spel:

Liverpool - Tottenham 1 VINST!
Fiorentina - Lazio 1 VINST!
Dalen - Umeå hcp -1 1a VINST!
Washington - Detroit 1 VINST!
LA Kings - San Jose 2ML VINST!
Oman - Sverige 2 VINST!
Sverige - Polen 1a Förlust
Örebro - Västerås ML 2 Förlust
Malmö - Almtuna hcp 1a Förlust

6/9 idag 66% + drygt 20 units

I och med att kassan stigit med 50% så har units-värdet ökat. 1% av rullen = 150 kr, eller 1,50 sen starten.

[B]Morgondagens Spel:

Kamerun - Tunisien 1 7,5 units (5%)1,94 B]

Kamerun är inte helt klara för avancemang i gruppen ännu, och att få tvåla dit Tunisien är nog en hyfsad utmaning. Kamerun börjar gå bättre och bättre, Eto´o säger att det börjat illa, men börjar kännas bättre och bättre i laget. Vinst till nästan 2 ggr pengarna, tackar!

Kamerun - Tunisien Över 2,5 7,5 units(5%) 2.15(750:- eller 7,5)

Tror även på en ganska målrik match, var lite inne på över 3,5 till och med, men fegar till 2,5 med bra återbäring.

Kamerun hcp-1 1 5 units (3%) 3.05

Kamerun vinner det här med minst två baljor, klappat och klart.

Racing - Osasuna 1 5 units (3%)2.20
2 raka X matcher har Racing senaste hemmamatcherna, Osasuna bedrövliga borta, 1a är ett fint spel.

Boca Juniors - River Plate 1 5units(3%) 2.20

Rivers tapp satt som smör sist, och självförtroendet är inte på topp efter att ha tappat ledning till förlust på hemmaplan, möter nu förhandsfavoriterna Boca Juniors, med förre Villareal-stjärnan Riquelme i spetsen, så de blir förlust här också.

Modo - Timrå 1a 20 units (15%) 1.95

Ny tränare, derby, bättre lag. Kort och klart, men oj vilket odds! Mitt största spel hittills och polletterna rullas in

Avslag:

SSK-Färjestad

Färjestad gått bra,men brukar gå tungt borta mot SSK, 1 poäng på de tre senaste matcherna på bortaplan säger en del. Pass

Spelkassan:101,66 units
Levande: 50 units (34%)
+/- : + 51,66

Spel: 32
Vinster: 16
Förluster: 10
Levande: 6

Träffprocent: 61,5%

Lycka till!
Push: 0
Levande: 13
+/- : 1499:-

Senast redigerad av PumaDessan91 den 2010-01-21 klockan 00:49.
PumaDessan91 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-21, 00:18   #167

PumaDessan91s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GruGloG Visa inlägg
Vore det inte lättare att höja unitsizen :P?

Riktigt bra spelat hittills!
Jo, kanske de, men jag har valt att bara köra %, så alla med olika Bankrullar kan rygga så att dom vet hur mycket dom ska satsa.

Jag lirar ju 100kr / unit, då jag har en kassa på 10 000;- Men andra kanske har en kassa på 1 000:-, då vet dom att det är 10 kr/units.
Gammal 2010-01-21, 00:24   #168

Sharp$: 42

GruGloG - Starcaft 2
Stats: 7 - 5 - 0
ROI: 124.91%
Vinstprocent: 58.33%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PumaDessan91 Visa inlägg
Jo, kanske de, men jag har valt att bara köra %, så alla med olika Bankrullar kan rygga så att dom vet hur mycket dom ska satsa.

Jag lirar ju 100kr / unit, då jag har en kassa på 10 000;- Men andra kanske har en kassa på 1 000:-, då vet dom att det är 10 kr/units.
Precis min poäng ju, det blir då enklare om du bara höjer din unitsize till kanske 125/unit och fortfarande spelar 1-5 units. Då vet alla fortfarande att en unit är 1 procent, mycket lättare än man skall hålla på och krångla med att spela fler units hit och dit. Det är iallafall min åsikt, du får förstås göra som du vill :P.
GruGloG är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-21, 00:33   #169

gentile91s avatar

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Men, lägger du ner 20u på ett spel?

CLAUDIO GENTILE
gentile91 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-21, 00:39   #170

Rejss avatar

Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Precis min poäng ju, det blir då enklare om du bara höjer din unitsize till kanske 125/unit och fortfarande spelar 1-5 units. Då vet alla fortfarande att en unit är 1 procent, mycket lättare än man skall hålla på och krångla med att spela fler units hit och dit. Det är iallafall min åsikt, du får förstås göra som du vill :P.
Instämmer! Att börja köra med 7,5u för att du har ökat är ännu mer förvillande. Du bör öka vad u är för dig istället för att göra på det viset.

För som det är nu kommer folk rygga med med 7,5% av sin rulle efter som nästan alla kör 1u = 1% eventuellt 1u = 0,5%, och som jag har fattat det är det precis det du inte vill?

Hur som helst vore det idiotiskt att inte följa efter dig i afrikanska mästerskapet. Hakar på dig...
Rejs är uppkopplad nu   Ge poäng
Gammal 2010-01-21, 00:41   #171

PumaDessan91s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gentile91 Visa inlägg
Men, lägger du ner 20u på ett spel?
Japp, så säker är jag

Om du inte vågar får du ju kanske dra ner units-insatsen om du vill rygga bara

Och om vi vänder på det, om jag nu skulle få 6 bom så ligger jag ju trots allt plus sammanlagt i dagboken, men de kommer inte ske, 19 units + om Modo vinnermatchen imorgon, tror stenhårt på hemmaseger.
Gammal 2010-01-21, 00:43   #172

PumaDessan91s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Instämmer! Att börja köra med 7,5u för att du har ökat är ännu mer förvillande. Du bör öka vad u är för dig istället för att göra på det viset.

För som det är nu kommer folk rygga med med 7,5% av sin rulle efter som nästan alla kör 1u = 1% eventuellt 1u = 0,5%, och som jag har fattat det är det precis det du inte vill?

Hur som helst vore det idiotiskt att inte följa efter dig i afrikanska mästerskapet. Hakar på dig...
Jo, så kan jag ju iofs göra !

Rättar de i de tidigare inlägget

edit: Rättat nu, % är antal units av bankrullen, unitsen är insatsen, är så dålig på matte, så de får bli såhär i fortsättningen, hoppas detta blir lättare för er som ryggar =)

Senast redigerad av PumaDessan91 den 2010-01-21 klockan 00:51.
Gammal 2010-01-21, 00:47   #173

Sharp$: 87
Standard

Pumadessan

Några nhl tips ?
Babbe är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-21, 00:50   #174

bobban90s avatar

Sharp$: 3
Standard

Citat:
Japp, så säker är jag

Om du inte vågar får du ju kanske dra ner units-insatsen om du vill rygga bara

Och om vi vänder på det, om jag nu skulle få 6 bom så ligger jag ju trots allt plus sammanlagt i dagboken, men de kommer inte ske, 19 units + om Modo vinnermatchen imorgon, tror stenhårt på hemmaseger.
När man ser sånna här inlägg kan man inte låta bli att skriva ^^.
Fortsätter du med sånna riktigt idiotiska bet så klarar du dig inte länge, tror själv också att MoDo kan vinna imorgon men den är långt ifrån säker, det är ju inte precis som att dom har spelat bra senaste tiden eller senaste säsongen öht.

Visst, dom har ny tränare men sen kan man ju fundera på ifall första matchen med ny tränare är värd att spela på eftersom man inte vet hur tränaren o laget funkar ihop direkt, kan ju ta ett tag för det att bli bra.

Sen är det ju inte enbart att du spelat på MoDo som säker som jag reagerar på utan att du satsat 20u på en match, skrällar förekommer ofta.

Men men lycka till
bobban90 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-21, 00:54   #175

PumaDessan91s avatar

Standard

Citat:
Förstår din poäng, men tänkte först att jag kör utifrån dagbokens stats från första början, om någon ryggat till 100% och haft en egen fond eller hur man ska säga, då ska han/hon spela 7,5 units nu, fast att det fortfarande är 5% av rullen...

För mig skulle de bli enklast så då jag är dålig på matte, men jag skriver med både och så de blir rätt =)
Gammal 2010-01-21, 00:57   #176

Kiwid10s avatar

Sharp$: 1
Standard

Hoppas du far ratt i Modo matchen.
Kommer dock lagga en slant pa Timra, vilket i mina ogon ar det BATTRE laget.
Gillar deras skridsko akning samt mkt battre malvakter.
Modo har spelare som varit bra tidigare och inte presterar alls vad de borde eller kan langre. Timra vann helt rattvist vs Hv senast och kommer aka mkt skridskor. Modo far lita pa Norrmannen....
Ett vanskligt spel pa 20 units, 1.96 inte alls bra i mina ogon..

Intressanta spel och spelbok som jag laser till och fran...
fortsatt lycka med spelen!!
Gammal 2010-01-21, 00:58   #177

PumaDessan91s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Babbe Visa inlägg
Pumadessan

Några nhl tips ?
Trodde du skulle ge mig en trippel idag ju hehe

Läst lite på RoK =)

Hmm, tror på NJ,ST Louis och Edmonton inatt!

Men mina hockey-spel imponerar inte... så kan mycket väl ha fel, men de hade varit mina tips.
Gammal 2010-01-21, 01:00   #178

Sharp$: 42

GruGloG - Starcaft 2
Stats: 7 - 5 - 0
ROI: 124.91%
Vinstprocent: 58.33%

Standard

Citat:
Förstår din poäng, men tänkte först att jag kör utifrån dagbokens stats från första början, om någon ryggat till 100% och haft en egen fond eller hur man ska säga, då ska han/hon spela 7,5 units nu, fast att det fortfarande är 5% av rullen...

För mig skulle de bli enklast så då jag är dålig på matte, men jag skriver med både och så de blir rätt =)
Jag måste dock poängtera som en tidigare talare sa att det finns en markant risk att folk kommer att tolka 7,5 Units som 7,5 % av rullen. Men så länge alla förstår vad du menar så spelar det dock ingen roll hur man uttrycker sig ju .

Lycka till!
GruGloG är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-21, 01:03   #179

PumaDessan91s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bobban90 Visa inlägg
När man ser sånna här inlägg kan man inte låta bli att skriva ^^.
Fortsätter du med sånna riktigt idiotiska bet så klarar du dig inte länge, tror själv också att MoDo kan vinna imorgon men den är långt ifrån säker, det är ju inte precis som att dom har spelat bra senaste tiden eller senaste säsongen öht.

Visst, dom har ny tränare men sen kan man ju fundera på ifall första matchen med ny tränare är värd att spela på eftersom man inte vet hur tränaren o laget funkar ihop direkt, kan ju ta ett tag för det att bli bra.

Sen är det ju inte enbart att du spelat på MoDo som säker som jag reagerar på utan att du satsat 20u på en match, skrällar förekommer ofta.

Men men lycka till
Bobban, idiotiskt bet?

Då jag har gått igenom statistik,deras olika hemsidor, och lite annan info så ser jag bara att ettan är urstark för mig, visserligen kan man ha fel ibland, men jag ser bara möjligheterna i matchen.

Att jag sen spelar 20 units (15%) av kassan på spelet för att jag tycker det är oerhört säkert, behöver väl inte betyda att det kommer gå dåligt?

Om jag nu skulle råka missa den här matchen, har jag trots allt ökat kassan med 30% sen starten, ganska bra, tycker jag själv efter endast 3 dagar...

Jag kommer fortsätta med dessa "stora bet", då jag själv ser en chans att bygga upp rullen ännu mer, och om du inte vill/vågar rygga så ta den insatsen du vill, det är ingen som tvingar dig Bobban
Gammal 2010-01-21, 01:18   #180

PumaDessan91s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kiwid10 Visa inlägg
Hoppas du far ratt i Modo matchen.
Kommer dock lagga en slant pa Timra, vilket i mina ogon ar det BATTRE laget.
Gillar deras skridsko akning samt mkt battre malvakter.
Modo har spelare som varit bra tidigare och inte presterar alls vad de borde eller kan langre. Timra vann helt rattvist vs Hv senast och kommer aka mkt skridskor. Modo far lita pa Norrmannen....
Ett vanskligt spel pa 20 units, 1.96 inte alls bra i mina ogon..

Intressanta spel och spelbok som jag laser till och fran...
fortsatt lycka med spelen!!
Det är upp till varje spelare, där alla får ha olika åsikter, men att jag får nästan 2 ggr pengarna på hemmaseger här är riktigt bra, därav insatsen.

Lite info för er alla som tvivlar:

Timrå är näst sämsta bortalaget i serien med 2-2-16.
Modo har endast en förlust på de 10 senaste matcherna.
Timrå har släppt in 65 mål på bortaplan iår, snitt 3,2 mål/match
Modo har släppt in 31 mål på hemmaplan iår, snitt 1,5 mål/match

Viktig match för båda, vinnaren har bra chans att utmana om slutspelsplats.
Stängt ämne

td