Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-21, 15:27   #76
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4183

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Liverpool-Sunderland under 2.5 mål till 1.90. 2U

Liverpool har haft problem att göra mål hittills i år, man har gjort 4 mål i ligan. Laget verkar ha svårt att föra spelet och skapa målchanser mot lag som lägger sig på defensiven.
Man gjorde 2 mål mot united sist men det var ett frisparksmål och ett straffmål. Vet inte om laget ens skapade en målchans i den matchen, förutom målen då.
Torres tycker jag har varit rätt osynlig och är inte i toppform ännu.
Konchesky hade stora problem med Nani men Sunderland har inte lika vassa kanter som United, vilket är bra för detta spel.

Sunderland har börjat säsongen rätt bra, vunnit över City och spela lika mot arsenal.
Dom snittar ett insläppt mål per match och har gått över linan en gång i år.

Tror att matchbilden blir att Liverpool äger bollen mestadels, men får svårt att komma till målchanser. Sen har man en Torres ur form så detta känns som ett bra spel.
Ska vi säga 1-0? 1-1?

Tänk på att min form inte är bra så om ni ryggar, gör det försiktigt!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-23, 14:47   #77
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4183

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Är mycket sugen på krysset mellan Liverpool och sunderland!

Får se hur det blir med de, lirar i alla fall x mellan Blackpool och Blackburn som känns som en jämna match på förhand, som många andra matcher den här omgången!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-24, 11:55   #78
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4183

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Blev ett spel på kryss mellan Liverpool och Sunderland. Tror som sagt på en jämn match där jag hoppas att Liverpools kräftgång fortsätter.

Oddset 4.33 är värt 1U tycker jag!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-24, 14:10   #79
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 17
Sharp$: 272


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Va tror du om City - Chelsea över 2,5 mål?

Förra året var de båda mötena lagen emellan hyperintressanta. City lyckades besegra Chelsea i båda mötena som båda innehöll över 2,5 mål. Chelsea har inlett Premier League på bästa möjliga sätt, förkrossande segrar i samtliga matcher, men inget motstånd av högre kvalité. City har stora defensiva problem; Kompany, Toure & Zabaleta är skadefria medan Kolarov, Lescott, Bridge, Boateng och kanske även Micah Richards är skadade. City har inte visat upp någon högre kvalité på försvarsspelet och dessa avbräck tror jag kommer slå hårt åt City, speciellt när man möter målglada Chelsea. Offensivt sätt har City flera alternativ så jag förväntar mig en match där vi kan få se flertalet mål i båda riktningarna.
Mr_Gorsky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-24, 14:32   #80
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 17
Sharp$: 272


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perry Visa inlägg
Är mycket sugen på krysset mellan Liverpool och sunderland!

Får se hur det blir med de, lirar i alla fall x mellan Blackpool och Blackburn som känns som en jämna match på förhand, som många andra matcher den här omgången!
Håller med dig om att det finns många potentiella kryssmatcher denna omgången. Blackpool - Blackburn känns definitivt som en. Fulham - Everton tror jag också det finns en stor risk att den slutar med kryss.

Däremot tror jag inte på ett kryss mellan Pool o Sunderland. Sunderlands bortaspel förra året var katastrofalt dåligt. Även om Liverpool startat dåligt tror jag att detta blir en match de går segrande ur. Statistiskt sett så är det 5 segrar och 4 oavgjorda för Liverpool, vilket ser ganska bra ut för ett kryss. Men de fyra av senaste fem mötena har resulterat i Liverpoolvinst. Liverpool spelade inget vidare förra året heller, men det blev en övertygande 3-0 då.
Mr_Gorsky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-24, 15:49   #81
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4183

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Gorsky Visa inlägg
Va tror du om City - Chelsea över 2,5 mål?

Förra året var de båda mötena lagen emellan hyperintressanta. City lyckades besegra Chelsea i båda mötena som båda innehöll över 2,5 mål. Chelsea har inlett Premier League på bästa möjliga sätt, förkrossande segrar i samtliga matcher, men inget motstånd av högre kvalité. City har stora defensiva problem; Kompany, Toure & Zabaleta är skadefria medan Kolarov, Lescott, Bridge, Boateng och kanske även Micah Richards är skadade. City har inte visat upp någon högre kvalité på försvarsspelet och dessa avbräck tror jag kommer slå hårt åt City, speciellt när man möter målglada Chelsea. Offensivt sätt har City flera alternativ så jag förväntar mig en match där vi kan få se flertalet mål i båda riktningarna.
Missat att kolla oddset här men såg nu att oddset ligger på 2ggr pengarna på över på 365.
Tycker att det är klart spelvärt och jag ryggar dig här, får tacka för det.
Hade helt missat att kolla över/under, har snöat in lite på kryssen nu
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-24, 15:56   #82
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4183

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Gorsky Visa inlägg
Håller med dig om att det finns många potentiella kryssmatcher denna omgången. Blackpool - Blackburn känns definitivt som en. Fulham - Everton tror jag också det finns en stor risk att den slutar med kryss.

Däremot tror jag inte på ett kryss mellan Pool o Sunderland. Sunderlands bortaspel förra året var katastrofalt dåligt. Även om Liverpool startat dåligt tror jag att detta blir en match de går segrande ur. Statistiskt sett så är det 5 segrar och 4 oavgjorda för Liverpool, vilket ser ganska bra ut för ett kryss. Men de fyra av senaste fem mötena har resulterat i Liverpoolvinst. Liverpool spelade inget vidare förra året heller, men det blev en övertygande 3-0 då.
Håller med att det känns som att Liverpool ska knipa segern här, men det känns som att Liverpool har svårt att föra spelet och skapa målchanser, och med Bent och nye Gyan i Sunderland tror jag dom kan trycka in i alla fall en boll.
Oddset tycker jag känns spelvärt, tror att dom kryssar var fjärde match ungefär, men visst är en Liverpoolvinst närmast till hands.

Sunderland har även knipit poäng av både Arsenal och city så självförtroendet är det nog inget fel på.
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-25, 17:14   #83
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4183

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Liverpool matchen gick över, krysset satt dock fint!

Även Fulham-Everton blev kryss så jag satte 2 av 4 kryss idag, vilket jag är nöjd med.
Synd bara att Blackburn skulle avgöra i 90e minuten!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-25, 18:06   #84
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4183

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Har hittat ett mycket intressant spel till imorgon i matchen mellan Wolves och Aston villa.
Över 3 kort (asian) till oddset 1.975!

Wolves har dragit på sig överlägset flest kort i år, nämligen 19 stycken på 5 matcher!
Villa har dragit på sig 9 på 5 matcher, men man har en hel del spelare som det kan hetta till hos.
Denna match är även ett midlandsderby (lagen har dock inte den största rivaliteten i stan).
Ireland är tveksam imorgon och om inte han kan spela så blir det antingen Reo-Coker eller Sidwell som kommer att starta, ingen av dessa backar undan i närkamperna.

Nä, detta känns som ett solklart överodds. Hade väntat mig en lina på 4 eller 4.5 och nu får vi linan 3 med ett mycket fint odds också, jag går in med 4U!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-25, 18:36   #85
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 17
Sharp$: 272


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ja, med facit i hand så skulle du inte lyssna på mig. Snyggt spelat på Liverpool-matchen måste jag säga. Provar också ditt spel. Får hoppas det lyckas bättre!
Mr_Gorsky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-26, 16:02   #86
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4183

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Villa avgör i 87e minuten vilket var synd för spelet, men jag klagar inte då jag är Villasupporter!

Sidwell kliver in och tar ett gult i 90e så vi fick ett push där, trodde dock att det skulle bli en tuffare match med fler tacklingar än vad det blev!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-26, 19:32   #87
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4183

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Och där kom det tredje sena avgörande som förstörde mitt krysslir

Satte 2 av 6 kryss den här helgen.
I tre matcher avgjorde något lag i slutminuterna, men det är inte mycket att göra åt utan det är bara att ta nya tag!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-28, 15:50   #88
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4183

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Spurs - Aston Villa x2 till 1.875 på 365. Lirar 2U. Villa 4.20 liras med 0.5U!

Spurs fick senast stryk mot West Ham och har inte sett bra ut. Man spelar cl imorgon och matchen mot Villa spelas på Lördagen. Man har Defoe, Dawson, Gallas, Gomez och några till på skadelistan. Villa har en vilovecka och kommer att få tillbaka både Dunne och Carew tills på lördag, frågan är bara om Carew ens kommer att starta då Heskey fått lite av en nytändning med sin gamla tränare och gjort mål i båda matcherna och spelat bra också!

Houllier har hunnit med 2 matcher som coach för Villa och det blev 2 vinster, så han har fått en bra start i klubben och spelarna verkar trivas med honom som coach.

Brukar bli jämna matcher lagen emellan och jag tror inte det här blir ett undantag!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-01, 13:31   #89
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4183

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Kom på att jag glömt att lägga ut mina lir, ledsen för det!

Birmingham - Everton x 3.25 1U

Stoke - Blackburn x 3.25 2U

Kan komma fler spel senare!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-02, 10:48   #90
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4183

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

WBA - Bolton X 3.25 1U
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td