Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-07-15, 00:35   #121

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 241
Standard

TT1 - Fenix

Fenix som gick igenom NASL med 6-1 mot protoss och han har en väldigt aggresiv stil medan TT1 gillar långdragna macro games..

Fenix spelas med 4units till oddset 1.769
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+5)
muRum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-15, 12:56   #122

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muRum Visa inlägg
TT1 - Fenix

Fenix som gick igenom NASL med 6-1 mot protoss och han har en väldigt aggresiv stil medan TT1 gillar långdragna macro games..

Fenix spelas med 4units till oddset 1.769
Inte ens nara pa den..
Gammal 2011-07-15, 13:28   #123

Standard

Jag orkade inte hålla mig vaken till matchen började men säger du det så är det väl så.
Ska kolla på matchen senare och se vad som gick fel.
Gammal 2011-07-15, 15:26   #124

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2234
Standard

Zenex leder 3-1, men nu kommer den svåra delen. Tre chanser att spöa Bomber, jobba Zenex!

Var ser du vilka spelare som ska starta lagmatcherna? Var ju verkligen som du sa en gratisseger för Zenex i första med Byun vs okänd Terran.
daders är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-15, 16:24   #125

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av daders Visa inlägg
Zenex leder 3-1, men nu kommer den svåra delen. Tre chanser att spöa Bomber, jobba Zenex!

Var ser du vilka spelare som ska starta lagmatcherna? Var ju verkligen som du sa en gratisseger för Zenex i första med Byun vs okänd Terran.
NU SER DET BRA UT... 3-3 CoCa leder över bomber i matchen..

EDIT: Skulle inte ha skrivit det jag skrev ovanför.

Som du säger den svåra delen är att slå Bomber.

Jag kollar liquidpedia GSTL Season 1.

Senast redigerad av muRum den 2011-07-15 klockan 16:30.
Gammal 2011-07-15, 16:35   #126

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 253

macin delar med sig
Stats: 8 - 6 - 0
ROI: 118.20%
Vinstprocent: 57.00%

Standard

Hej, intressant tråd!

Vad tror du om Puzzle mot Tassadar?

Fragbite procenten atm ligger på 67% på puzzle och 33% som inte säger mycket, men ger oss en indikation på vad folk tycker/tänker.

Oddsen atm är 2.28 på tassadar och 1.66 på puzzle - hittar man spelvärde på något håll?
macin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-15, 16:55   #127

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av macin Visa inlägg
Hej, intressant tråd!

Vad tror du om Puzzle mot Tassadar?

Fragbite procenten atm ligger på 67% på puzzle och 33% som inte säger mycket, men ger oss en indikation på vad folk tycker/tänker.

Oddsen atm är 2.28 på tassadar och 1.66 på puzzle - hittar man spelvärde på något håll?
Det finns ingenting att spela på den matchen. Oddsen ligger där dom ska.

Tassadar har inte spelat mycket PvP i GSL så det är svårt att se hur han kommer att spela.
Gammal 2011-07-15, 16:59   #128

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 253

macin delar med sig
Stats: 8 - 6 - 0
ROI: 118.20%
Vinstprocent: 57.00%

Standard

Citat:
Det finns ingenting att spela på den matchen. Oddsen ligger där dom ska.

Tassadar har inte spelat mycket PvP i GSL så det är svårt att se hur han kommer att spela.
mm som jag trodde, är ju ett par dagar kvar och relativt hög limit på spelen (mot vad jag sett tidigare i alla fall) så om man kan få 2.40+ på tassadar tror jag det kan finnas lite värde. Av dom matcherna jag sett hittils under hans väg till finalen så har han visat upp en mängd bra builds, och starka builds dessutom. Svårare med PvP, ett misstag så kan det vara gg :/
macin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-15, 17:09   #129

Standard

Puzzle är väldigt säker på PvP mot dessa spelare som inte är toppen som HuK och MC i PvP. Puzzle är smart nog att vänta ut motståndarens misstag i PvP på den lägre nivån i allafall gjorde han så mot vanvanth/boomboom.

Tassadar och Puzzle har både två visat väldigt bra form nu i Code A det är en jämn match men jag vågar inte spela mot Puzzle.
Gammal 2011-07-15, 19:06   #130

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 218
Standard

Ser inte ut som det går jättebra, tittade in första gången när du låg 4-1 eller nåt :/ Spelar favoriterna som idioter eller vad händer :( ?
cozalon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-15, 20:43   #131

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av cozalon Visa inlägg
Ser inte ut som det går jättebra, tittade in första gången när du låg 4-1 eller nåt :/ Spelar favoriterna som idioter eller vad händer :( ?
Det är en svår marknad tror jag. Men jag tror och hoppas att jag kommer att komma upp på gröna siffror bara jag fortsätter.

Det är väldigt mycket fram och tillbaka i varje match och det är små marginaler hela tiden därför är det lätt för en underdog att utnyttja ett misstag av motståndaren o.s.v. Det är väldigt täta matcher alltså.
Gammal 2011-07-16, 01:11   #132

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag tror pa dig muRum och jag hoppas du fortsatter. Du har haft en del stolpe ut men ju langre du spelar ju mer erfarenhet far du av att just BETTA pa SC2. Ar helt overtygad att vi far se grona siffror snart.

Apprapa ingenting sa har jag spelat:
2011-07-16 02:00IEMSeleCT vs Agh +1.5 FT 1 1.885

SeleCT har vad jag forstatt det svarare mot Protoss och Agh kanns som en riktig darkhorse. Tror att han kan overraska SeleCT med en del ganska frammande spelstilar och jag hoppas att han kniper en match atminstonde.
Gammal 2011-07-16, 01:25   #133

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2234
Standard

Citat:
NU SER DET BRA UT... 3-3 CoCa leder över bomber i matchen..

EDIT: Skulle inte ha skrivit det jag skrev ovanför.

Som du säger den svåra delen är att slå Bomber.

Jag kollar liquidpedia GSTL Season 1.
Supersurt att Coca schabblade bort det där. Har varit några stolpe ut på fina odds, men bara att köra på.

Tack för Liquipediatipset!
daders är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-16, 01:29   #134

Standard

Jag tror att du får svårt att sätta ditt spel som du skrev här ovan.

seleCT har under de 6 senaste matcherna mot P 4-2 i stats. Då är det mot MC han har förlorat och sedan vunnit 4raka mot White-RA vilket är väldigt starkt gjort. Agh är ett svagare namn som egentligen inte ska ha mycket att säga till om. Det är nog större skillnad än vad man tror mellan dessa två spelare.

Men vi får se vi håller tummarna

Förnärvarande håller jag på med ett ganska stort projekt så jag kommer att hålla mig till GSL och GSTL för mina rekar under den kommande månaden. Kanske får jag in några spel under MLG också men IEM kommer jag att skippa om vi inte får dröm odds
Gammal 2011-07-16, 01:31   #135

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av daders Visa inlägg
Supersurt att Coca schabblade bort det där. Har varit några stolpe ut på fina odds, men bara att köra på.

Tack för Liquipediatipset!
Ja det var ett helvete att han snubblade ut det där. Men vad ska man förvänta sig mot världens nuvarande absolute särklass bästa starcraft 2 spelare Bomber.

Han är min GUD. Fysatan vad bra han spelare.

PuMa..

Jag tror dessa fina odds sitter så småningom också.

Det är bara för roligt att spela mot FXOpen i GSTL. Skrattar åt dem när jag ser dem spela.
Svara

td