Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-07-10, 14:44   #91

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sen sag dock betydligt battre ut mot Mc och borde egentligen avgjort (borde vunnit forsta och sedan avgjort i fjarde). Spelade fantastiskt bra men Mc unitcontroll i macrot blev hans overman. Har spelat Sen till over dubbla pengarna och Mc (ML) till precis under 1.70. Jag hoppas forstas att du vinner handikappet. Lycka till!
Gammal 2011-07-10, 16:15   #92

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 241
Standard

Jag tror att MC är bättre på att snabbt förstå vad som gick fel i fall han förlorare en match och därför kommer han inte att torska mer en 2 matcher i en BO7 därför spelade jag handikappet. Dock så har det slashats rejält nu. Nere på 2.23 från 2.51.

Juli har haft dålig ZvZ så jag hoppas att oddset kan öka någonting mer på Sen.. Ni som såg Moon vs Juli hur var den matchen?
muRum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-10, 16:25   #93

Standard

GSL får stå orört med dessa odds som ligger ute just nu. Ifall Tassadar ökar till 1.80+ så blir det spel på honom men medan man kollade upp lite saker om spelarna så sjönk hans odds från 1.85 till 1.76 så vi får se om Leenock blir spelad så pinnen ökar på Tassadar.

Den andra matchen får för min del stå orörd.
Gammal 2011-07-10, 16:27   #94

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2234
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muRum Visa inlägg
Jag tror att MC är bättre på att snabbt förstå vad som gick fel i fall han förlorare en match och därför kommer han inte att torska mer en 2 matcher i en BO7 därför spelade jag handikappet. Dock så har det slashats rejält nu. Nere på 2.23 från 2.51.

Juli har haft dålig ZvZ så jag hoppas att oddset kan öka någonting mer på Sen.. Ni som såg Moon vs Juli hur var den matchen?
July spelade bra mot Moon. Två roachtimings som Moon var för greedy mot.

Men håller Sen som bättre än både July och Moon i ZvZ, så 2 ggr eller bättre gillar jag där.
daders är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-10, 16:29   #95

Standard

Okej ja då var det precis som jag anade. Jag hoppas att Sen ska kunna öka lite till då Juli har minskat rejält sedan jag kollade in oddsen sist.

Sen har ju mycket mer kontroll och säkerhet när det gäller ZvZ än vad Juli har.
Gammal 2011-07-10, 16:50   #96

Standard

2 nya spel i sheeten

Tassadar vs Leenock

Leenock som har slappat sig igenom alla sina matcher hittils i Code A medan Tassadar har övertygat sig igenom Code A. Här får vi oddset 1.80+ vilket spelas direkt med 4u.

Puzzle vs Happy

Puzzle har verkligen växt genom tiden mars -> juli.. I RO32 slog han ut ST mästaren MMA och han daskade till YoDa i teamleague i en av karta. Han ska nog sänkas lite innan oddsen blir korrekta. Han gick upp till 2.0 nyss och ökar han mer så spelas det också mer på honom. Några units till får han ju mer han ökar.
Gammal 2011-07-10, 17:30   #97

maddmaxs avatar

Standard

Bara ett tips muRum, istallet for att ratta som PUSH i sheetet kan du satta VOID (om du klickar pa spelet). Det gor att spelen du voidat inte raknas in i din statistik (ROI o s v) vilket annars kommer bli fel.

Lycka till med Puzzle och Tassadar.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-10, 18:40   #98

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Bara ett tips muRum, istallet for att ratta som PUSH i sheetet kan du satta VOID (om du klickar pa spelet). Det gor att spelen du voidat inte raknas in i din statistik (ROI o s v) vilket annars kommer bli fel.

Lycka till med Puzzle och Tassadar.
Aaah.. Tack så mycket jag funderade på hur man skulle göra för jag såg ju att de räknades med i ROI och som antal spel. Jag funderade på att göra ett nytt sheet och kopiera in alla spel men då skulle ju sheetet sakna lite trovärdighet. Så dumt när jag la in spelet via telefonen då blev det massa olika spel för att sidan inte uppdaterades samt att det är så lätt att snubbla på tangenter!
Gammal 2011-07-10, 20:52   #99
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

muRum du behöver inte låsa dina spel när du lägger in genom mobilen. Om man för musen över oddset går det att se vid vilken tid spelet lades in. Inlagt spel före spelstopp = få tyst på de som kan tänka sig att misstro dig.

Lycka till med ditt projekt och annorlunda spelform
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-10, 20:55   #100

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
muRum du behöver inte låsa dina spel när du lägger in genom mobilen. Om man för musen över oddset går det att se vid vilken tid spelet lades in. Inlagt spel före spelstopp = få tyst på de som kan tänka sig att misstro dig.

Lycka till med ditt projekt och annorlunda spelform
Jo jag har sett att man kan se när spelet är inlagt det kanske är lika bra att ge fan i att låsa spelen när man spelar från mobilen. Låter som en smart tanke

Tack för de tipset och tack för bekräftelsen att man kan se när spelet är inlagt så det inte var en trött muRum som råkade se en tid som egentligen inte stod där haha.!
Gammal 2011-07-10, 21:40   #101

Standard

För er som är intresserade så är bronsmatcherna igång just nu.

www.nasl.tv

1-0 July efter första kartan väldigt avslappnad match och försiktigt spelat sedan klantade Sen till det när han visade sig lite dumt och hade inte tillräckligt med banelings redo.
Gammal 2011-07-10, 22:43   #102

maddmaxs avatar

Standard

Woop woop. Sen knep tredjeplatsen och mitt forsta egna esports-bet gick in!

Nu hejjar vi fram Mc.
Gammal 2011-07-10, 22:48   #103

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Woop woop. Sen knep tredjeplatsen och mitt forsta egna esports-bet gick in!

Nu hejjar vi fram Mc.
Ja du ser visst är det en "lätt" sport? : ) Grattis btw.

Det svåraste är att veta hur oddsen ska röra sig eftersom oddsen varierar väldigt mycket utifrån vart pengarna sätts då det är en så liten marknad. Ofta går oddsen uppe eller ner bara för att folk spelar på det även om de inte borde

Jag hade gärna spelat Sen också men kunde endast få oddset 1.98 så sket i det. Om jag bara kunde veta min Client ID i skallen så hade jag fått 2.42 på Sen....

HEJAHEJAHEJA MC! Som dubbel GSL mästare har han nog balls of steel i ett sånt här läge i jämförelse med PumA
Gammal 2011-07-11, 00:40   #104

Standard

MC blir ju krossad vad är det som händer???

PumA är nya stjärnan?

Redan efter fyra matcher är mitt HCP spel ute, vad sne man kan vara.
Gammal 2011-07-11, 00:43   #105

Sharp$: 524
Standard

Puma har fantastisk multitasking och verkar ha förberett sig ordentligt.
kropotkin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td