|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-07-06, 22:38 | #46 |
Ja det går att betta på HoN också. Jag är även rätt insatt i HoN och där ska jag kunna få mycket inside information också då jag har varit rätt högt upp på DotA scenen själv och har mycket kontakter som spelar högt uppe i HoN. Men det är som sagt en liten marknad och även om det är stora matcher i HoN så är det inte säkert att det kommer odds. Men det har funnits HoN odds på pinnacle vet jag.
|
|
2011-07-07, 08:15 | #47 |
Jag slänger in ytterligare 2units då oddset går åt rätt håll för oss som vill tanka in pengar från Pinnacle!
|
|
2011-07-07, 13:56 | #48 |
Efter en bra start med ledning 3-1 i matcher och bara en match ifrån vinst så torskade man 3 raka mot den bästa spelaren i MVP. Något konstiga spelare att slänga in för oGs måste jag säga personligen när man har en spelare som har sin livsform just nu så slänger man inte in honom i den sista avgörande matchen. Besviken på coachningen från oGs, Det kommer nya spel så småningom.
Ha de gött den här dagen gick minus tyvärr! |
|
2011-07-07, 14:16 | #49 |
SC2 är riktigt kul att spela på. Tycker ofta dogsen står i för höga odds. Särskilt i lagmatcherna GSTL. FXO undantaget som bekräftar regeln.
Ska bli väldigt skoj med NASL till helgen och sedan MLG ganska snart efter det. EDIT: MC fick stryk av Bomber igår btw, felrättat i ditt spreadsheet. Senast redigerad av daders den 2011-07-07 klockan 14:17. |
|
2011-07-07, 14:23 | #50 | |
Citat:
Ja det ska bli riktigt skoj med NASL till helgen men jag vill ha odds NU för jag kommer inta ha tid att spela på det live :( Nja ibland kan det vara så att underdogsen är underskattade men i det här fallet med oGs-TL mot MVP så förstår jag inte alls hur man kunde sitta och förlora en match utan att ens spela ut HuK. Bedrövlig coachning. Jag tror också att det finns värde i IM till morgondagen men jag ska vänta och se. Sedan kommer naturligtvis NS HoSeo att spelas då FXo saknar sin enda Code A spelare. Det är dock låga odds men jag inväntar nästa skiftning i oddsen för att se åt vilket håll de går. Antingen blir det spel på de till högre odds eller så skiter jag i spelet för att det blir för nära där det ska ligga. FXO är bara för bedrövliga för att vara med i GSTL. |
||
2011-07-07, 14:32 | #51 |
Det förklarar saken. Över 2 ggr Bomber mot MC var vár bra odds. 50/50 imo.
Själv har jag spelat Zenex mot IM till 3,22. Såg att det fanns NASL-odds ute nu. Jag gillade Morrows 2,93 mot July. Normalt ska man ju inte spela mot koreaner, men Julys ZvZ är inte alls som hans två andra matchups så jag tror på hyfsad skrällchans för Morrow. |
|
2011-07-07, 14:39 | #52 | |
Citat:
Jag vettefan om Zenex verkligen har någon chans mot IM. IM är riktigt bra just nu, NesTea 2-0 genom gruppen i Code S samma sak för LoSirA medan MVP gick 1-2. Men jag tror att NesTea och LoSirA ska kunna göra detta själva. I matchserien förra gången gick LoSirA all dead mot ZeNEX. Jag vet inte riktigt hur de har kollat upp LoSirA's taktiker men jag misstänker att ZeNEX tar max 1/2 kartor mot IM. Jag sitter just nu och kollar lite NASL odds. Om man kollar lite mer på Morrows senaste resultat dock så har dom dock dalat. Morrow har också hans sämsta match up i ZvZ och på den senaste tiden har han lirat sin gamla ras T när han spelar mot Z då han är väl okomfortabel i ZvZ. Jag återkommer med fler tips om jag ser några bra odds. |
||
2011-07-07, 14:48 | #53 |
Ja, Nestea och Losira är grymma (efter Bitbybit mina två favoritspelare ). Grejen med Team League är ju att coacherna ofta vill ge de mindre kända namnen TV-tid. En av Nestea och Losira blir Zenex sannolikt tvungna att slå, men inte alldeles säkert att de behöver slå båda.
IM vinner säkert, men jag gillar mitt höga odds på Zenex ändå |
|
2011-07-07, 15:03 | #54 | |
Citat:
Men i slutändan brukar de alltid vinna vilja förutom oGs då förstås som inte skickar in HuK. Om det blir nödfall för IM så skickar de säkerligen in båda de stora namnen, men man vet aldrig. Ja det är ett högt odds du har fått på ZeNEX. Det har ju sänkts rejält sedan dess. |
||
2011-07-07, 15:06 | #55 |
Nu sjunker oddset på MorroW. Men jag är tveksam till att det är rätt, det beror helt och hållet på vilken ras som MorroW kommer att spela.
|
|
2011-07-07, 15:16 | #56 |
|
|
2011-07-07, 15:20 | #57 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Morrow kommer att lira T skrevs det på TL. Jag misstänker att MorroW lirar T
EDIT: Jag kommer att posta alla mina spel här för att sedan skriva beskrivningar om de. men kopierar bara spreadsheeten tills jag är klar med alla matchups
HasuOBS har imponerat väldigt mycket på sistone varför skulle han då inte kunna ta ner wc3 giganten Moon? Moon har även han spelat bra men han har haft lite problem mot protoss. Så det här kör vi på, det ska varalite närmare 50/50 visst ska moon vinna den här matchen men inte så stort som oddsen säger.
Två stycken spelare med liknande spelstilar det är väldigt aggresivt och multitasking krävande spel som båda spelarna bjuder på. Den här matchen kan gå precis hur som helst det handlar om dagsformen här. Spela på en underdog i det här scenariot är ett måste. Vi litar på dig seleCT
OJOJOJOJOJOJ, Här lever vi på bara namnet, om vi kollar hur MC har spelat på sistone så har han till och med haft problem att vinna över spelare som inte kommer från korea s.k. foreigners. Vad säger att MC ska vinna den här matchen med såhär stor sannolikhet vet jag inte riktigt? Pinnacle vad är det ni sysslar med? Ska boxer inte ens får en karta mot MC då skulle jag bli väldigt förvånad. Boxer kan ta minst en karta att MC ska vinna med 2-0 tror jag inte!
RET övertygade väldigt mycket i gruppspelet och PumA övertygade väldigt mycket nu på open tournamentet som han kvalade in igenom. Ret har varit i korea och spelat förut och känner till mycket av den koreanska spelstilen och alla dess olika specialitér så varför han står i 3ggr vet jag inte, pinnacle kanske har tappat bort historiken på Ret spelande, inte vet jag. Ret och Puma är två stycken rättså jämna spelare men lite övertag för PumA då han trots allt är Korean. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+10) Senast redigerad av muRum den 2011-07-07 klockan 16:09. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2011-07-07, 18:42 | #58 |
Såg det på TL med nu. Låter inte som en bra idé att spela TvZ mot July, men Morrow vet säkert bättre.
|
|
2011-07-07, 18:46 | #59 |
Morrow känner väl att han är bättre TvZ än vad han är ZvZ då känner han att det inte spelar någon roll ifall spelaren han ska möta är bättre ZvZ eller ZvT. En riktigt bra spelare kan inte anpassa sig efter motståndaren skulle jag tro. Det skulle ta för mycket tid om man ska träna in 4 olika match ups i förhållande till 3. Därför har han nog bestämt sig för att spela TvZ, ZvT, ZvP. Men jag förstår ditt tänk, det vore ju en fördel för honom om han kunde lära sig spela ZvZ också då han kan anpassa sig efter vad som är bäst för hans del i förhållande till motståndaren. Samtidigt är det lurigt för motståndaren att veta vad han kommer att gå för taktik och vad han har för spelplan beroende på om han är Z eller T.
|
|
2011-07-08, 10:48 | #60 |
Tyvärr så fick vi inga bra odds på dagens GSTL matcher men jag körde en liten peng på NSHoSeo för att man ska finna mer värde i att kolla på matchen mer än att bara se resultatet. NSHoSeo kommer att dominera i matchen om det inte blir 4-0 så blir det 4-1 till dem. De som vill kan ju spela det också men det är ingenting jag tipsar om då oddset ligger som det ska och det har slashats en del nu det låg i 1.361 förut och nu ner på 1.28.
|
|
|