|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-07-06, 17:40 | #31 |
Nu ska jag fortsätta min kamp mot vinsterna dock kommer det hela skilja sig mycket från mitt första inlägg.
Allt fokus ligger på ESPORT. Alla mina spel kommer att vara ifrån Pinnacle Sports eftersom de är det enda spelbolag som har med esport i sina odds. En spreadsheet ska göras och fixas till. Min startkassa: 100u insats nivå: 4u->10u 1u = 1% av min startkassa. Spelar med en relativt låg summa pengar. Jag kommer att övervinna marknaden med mina otroligt bra artiklar jag antecknar för mig själv med ett word dokument utifrån varje match som proffsen spelare samt en otroligt stor statistik källa. Hoppas ni hänger med nu! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1) |
|
2011-07-06, 18:00 | #32 |
Låter jävligt intressant detta! Har själv varit intresserad av ESPORT för 1-2 år sedan, denna dagbok kommer följas slaviskt
2011-07-06, 18:07 | #33 |
Banned
|
Är detta PC-spel, typ Counter Strike odylikt? Upplys en okunnig...
/Badass |
2011-07-06, 18:19 | #34 | |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
Citat:
|
|
2011-07-06, 18:20 | #35 |
Trodde att det bara var illegala koreanska bookmakers som erbjöd sånt, dags att fixa Pinnaclekonto!
|
|
2011-07-06, 18:23 | #36 |
|
|
2011-07-06, 18:49 | #37 |
Alltid intressant med ovanligare spelobjekt, kul initiativ med egen speldagbok för detta. Ivf; hur länge har du spelat på esport och har du en hum om din tidigare spelstatistik på just detta?
2011-07-06, 19:19 | #38 |
Vad roligt att se att ni gillar min idé.
Jag har väldigt bra koll den koreanska starcraft 2 scenen just nu. Jag har alla premium konton och sånt man kan tänka sig för att hålla högst koll på alla spelare. Jag försöker också etablera kontakt med inside information så som nuvarande träningssituationer för spelare. Jag har dessvärre inte mer statistik än vad jag skriver i min spreadsheet. Jag la till den statistik jag hade då jag just precis har börjat spela på det här spelobjektet, jag har fört anteckningar i ungefär en månad för att se hur formen går för alla spelare. Precis som kalles skrev så är pinnacle ett måste inte bara för det här spelobjektet. Men här är det verkligen ett måste för att det bara är de som erbjuder spelen. Jag hoppas att min statistik kommer att vara där den är just nu det tror jag också den kommer att göra för oddsen är väldigt skeva det ända som är svårt med esport bettingen är att oddsen svängen kraftigt fram och tillbaka på marknaden så att hitta det perfekta oddset är i princip slumpen. Även om oddset är väldigt fel så kan det svänga till åt hållet ännu mer fel för att personer spelar på sina "idoler" och då blir oddsen ännu bättre för oss duktiga betting spelare. Jag håller gärna den här tråden öppen för diskussion om esport. Lycka till alla ni som följer mig! |
|
2011-07-06, 19:24 | #39 |
Banned
|
Lycka till - kan vara kul att följa som ett komplement till den vanliga bettingen... Kommer du lägga ut "smaskiga" scener i någon match du känner är värd att visa...?
/Badass |
2011-07-06, 19:24 | #40 | |||||
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Jag har inte spelat på esport länge men som jag beskrev tidigare i den här posten så har jag väldigt stort intresse för esport och jag följer det dagligen och spenderar nog runt 4-5h dagligen på att analysera spelares matcher och kolla alla matcher som spelas just den dagen som är möjliga att se. Jag har tyvärr inte mer statistik än den jag anger i min spreadsheet. |
||||||
2011-07-06, 19:26 | #41 | |
Citat:
Om någon känner att det är intressant kan jag göra det beroende på hur mycket tid jag har. |
||
2011-07-06, 19:35 | #42 |
Finns det bara spel i GSL eller kommer det spel på MLG och andra utlänningstävlingar?
Är gammal SCBW spelare som mest tittar på SC2 så det här är ju hur kul som helst! |
|
2011-07-06, 19:37 | #43 |
Just nu är det bara GSL som spelas och därför finns det bara odds till GSL. När MLG drar igång kommer det säkert odds till det också. Jag förväntar mig också odds till NASL finalerna nu till helgen men jag vet inte om det kommer upp. Oddsen till alla matcher brukar komma ut dagen före så det är inga spel man brukar kunna spela långt i förväg.
|
|
2011-07-06, 20:37 | #44 |
Nu har vi fått dagbokens första bjudning.
Global Starcraft 2 Team League Season 1 MVP - oGs Spel: oGs Odds: 1.645 Insats: 4u Spelstopp: 7/7 11.00 Beskrivning: Detta är två lag som grundnivån ligger med rättså stor skillnad emellan. oGs har flertalet väldigt starka spelare bl.a. MC som är GSL mästare och har fler titlar i bagaget. MVP har något lägre grundnivå men har spelat bra på sistone medan vissa oGs spelare har spelat sämre. Jag satt och väntade på en odds förändring i den här matchen. Det blev oGs som gick upp och därför spelar vi på den. Oddset bör ligga runt 1.55 |
|
2011-07-06, 22:24 | #45 |
Det här är en mycket bra ide, fått för mig att oddsen kan bli rätt skevt satta då bookiesarna bara går på statistik och inte alls på det laget som är bättre, finns nog inte allt för många som spelar på E-sport. Ska lätt rygga dig, sätter in pengar på pinnacle ikväll . Går det att betta på HoN tro?
|
|
|