Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-07-06, 17:40   #31

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 241
Standard

Nu ska jag fortsätta min kamp mot vinsterna dock kommer det hela skilja sig mycket från mitt första inlägg.

Allt fokus ligger på ESPORT. Alla mina spel kommer att vara ifrån Pinnacle Sports eftersom de är det enda spelbolag som har med esport i sina odds. En spreadsheet ska göras och fixas till.

Min startkassa: 100u
insats nivå: 4u->10u
1u = 1% av min startkassa. Spelar med en relativt låg summa pengar.

Jag kommer att övervinna marknaden med mina otroligt bra artiklar jag antecknar för mig själv med ett word dokument utifrån varje match som proffsen spelare samt en otroligt stor statistik källa.

Hoppas ni hänger med nu!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1)
muRum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-06, 18:00   #32

AndreasB1897s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3907
Standard

Låter jävligt intressant detta! Har själv varit intresserad av ESPORT för 1-2 år sedan, denna dagbok kommer följas slaviskt
Gammal 2011-07-06, 18:07   #33
Banned

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Är detta PC-spel, typ Counter Strike odylikt? Upplys en okunnig...

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-06, 18:19   #34

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg

/Badass
http://sv.wikipedia.org/wiki/E-sport
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-06, 18:20   #35

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 524
Standard

Trodde att det bara var illegala koreanska bookmakers som erbjöd sånt, dags att fixa Pinnaclekonto!
kropotkin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-06, 18:23   #36

Donalds avatar

Sharp$: 181

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kropotkin Visa inlägg
Trodde att det bara var illegala koreanska bookmakers som erbjöd sånt, dags att fixa Pinnaclekonto!
Pinnacle är ett måste

ONT: Jävligt intressant, har själv funderat på att börja lägga spel inom andra sporter, pingis och golf i mitt fall. Kommer att följas.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-06, 18:49   #37

Soaps avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1843
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muRum Visa inlägg
Jag kommer att övervinna marknaden med mina otroligt bra artiklar jag antecknar för mig själv med ett word dokument utifrån varje match som proffsen spelare samt en otroligt stor statistik källa.
Alltid intressant med ovanligare spelobjekt, kul initiativ med egen speldagbok för detta. Ivf; hur länge har du spelat på esport och har du en hum om din tidigare spelstatistik på just detta?
Gammal 2011-07-06, 19:19   #38

Standard

Vad roligt att se att ni gillar min idé.

Jag har väldigt bra koll den koreanska starcraft 2 scenen just nu. Jag har alla premium konton och sånt man kan tänka sig för att hålla högst koll på alla spelare. Jag försöker också etablera kontakt med inside information så som nuvarande träningssituationer för spelare.

Jag har dessvärre inte mer statistik än vad jag skriver i min spreadsheet. Jag la till den statistik jag hade då jag just precis har börjat spela på det här spelobjektet, jag har fört anteckningar i ungefär en månad för att se hur formen går för alla spelare.

Precis som kalles skrev så är pinnacle ett måste inte bara för det här spelobjektet. Men här är det verkligen ett måste för att det bara är de som erbjuder spelen.

Jag hoppas att min statistik kommer att vara där den är just nu det tror jag också den kommer att göra för oddsen är väldigt skeva det ända som är svårt med esport bettingen är att oddsen svängen kraftigt fram och tillbaka på marknaden så att hitta det perfekta oddset är i princip slumpen. Även om oddset är väldigt fel så kan det svänga till åt hållet ännu mer fel för att personer spelar på sina "idoler" och då blir oddsen ännu bättre för oss duktiga betting spelare.

Jag håller gärna den här tråden öppen för diskussion om esport.

Lycka till alla ni som följer mig!
Gammal 2011-07-06, 19:24   #39
Banned

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Lycka till - kan vara kul att följa som ett komplement till den vanliga bettingen... Kommer du lägga ut "smaskiga" scener i någon match du känner är värd att visa...?

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-06, 19:24   #40

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Andreas B Visa inlägg
Låter jävligt intressant detta! Har själv varit intresserad av ESPORT för 1-2 år sedan, denna dagbok kommer följas slaviskt
Okej vad roligt. Själv har jag sysslat med esport i ca 6år medan jag har sysslat med betting i ca 1år från och till men aldrig riktigt lyckats men nu när jag har min stora passion för esport så kommer jag verkligen satsa då jag älskar att kolla på det, varför inte generera pengar från det också

Citat:

/Badass
Misstänker att du fick ett bra svar från Performance

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Perfekt med en person som svarar före mig själv. Måste bara säga roligt att du fortfarande håller på du känner nog till mig sedan tidigare

Citat:
Haha, ja det är ju nästan så det är just nu, men Pinnacle har det också men det är dock en ganska liten marknad och låga limits men det räcker för mig och för att bygga statistik

Citat:
Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
Pinnacle är ett måste

ONT: Jävligt intressant, har själv funderat på att börja lägga spel inom andra sporter, pingis och golf i mitt fall. Kommer att följas.
Som du skriver så är det ett måste med pinnacle, Det är ju i de små marknaderna som man genererar de stora pengarna så varför inte? Det är ju dock svårare att få information där så ett intresse för sporterna må vara det viktigaste.

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Alltid intressant med ovanligare spelobjekt, kul initiativ med egen speldagbok för detta. Ivf; hur länge har du spelat på esport och har du en hum om din tidigare spelstatistik på just detta?
Jag har inte spelat på esport länge men som jag beskrev tidigare i den här posten så har jag väldigt stort intresse för esport och jag följer det dagligen och spenderar nog runt 4-5h dagligen på att analysera spelares matcher och kolla alla matcher som spelas just den dagen som är möjliga att se. Jag har tyvärr inte mer statistik än den jag anger i min spreadsheet.
Gammal 2011-07-06, 19:26   #41

Standard

Citat:
Lycka till - kan vara kul att följa som ett komplement till den vanliga bettingen... Kommer du lägga ut "smaskiga" scener i någon match du känner är värd att visa...?

/Badass
Det tror jag verkligen att det kan vara för alla gamblers här ute. Du pratar om ifall jag kommer att visa olika filmer på matcher som är över det vanliga?

Om någon känner att det är intressant kan jag göra det beroende på hur mycket tid jag har.
Gammal 2011-07-06, 19:35   #42

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 524
Standard

Finns det bara spel i GSL eller kommer det spel på MLG och andra utlänningstävlingar?
Är gammal SCBW spelare som mest tittar på SC2 så det här är ju hur kul som helst!
kropotkin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-06, 19:37   #43

Standard

Citat:
Finns det bara spel i GSL eller kommer det spel på MLG och andra utlänningstävlingar?
Är gammal SCBW spelare som mest tittar på SC2 så det här är ju hur kul som helst!
Just nu är det bara GSL som spelas och därför finns det bara odds till GSL. När MLG drar igång kommer det säkert odds till det också. Jag förväntar mig också odds till NASL finalerna nu till helgen men jag vet inte om det kommer upp. Oddsen till alla matcher brukar komma ut dagen före så det är inga spel man brukar kunna spela långt i förväg.
Gammal 2011-07-06, 20:37   #44

Standard

Nu har vi fått dagbokens första bjudning.

Global Starcraft 2 Team League Season 1
MVP - oGs
Spel: oGs
Odds: 1.645
Insats: 4u
Spelstopp: 7/7 11.00

Beskrivning:
Detta är två lag som grundnivån ligger med rättså stor skillnad emellan. oGs har flertalet väldigt starka spelare bl.a. MC som är GSL mästare och har fler titlar i bagaget. MVP har något lägre grundnivå men har spelat bra på sistone medan vissa oGs spelare har spelat sämre.

Jag satt och väntade på en odds förändring i den här matchen. Det blev oGs som gick upp och därför spelar vi på den.

Oddset bör ligga runt 1.55
Gammal 2011-07-06, 22:24   #45

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 218
Standard

Det här är en mycket bra ide, fått för mig att oddsen kan bli rätt skevt satta då bookiesarna bara går på statistik och inte alls på det laget som är bättre, finns nog inte allt för många som spelar på E-sport. Ska lätt rygga dig, sätter in pengar på pinnacle ikväll . Går det att betta på HoN tro?
cozalon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td