Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-15, 17:22   #16

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 241
Standard

Spel #5
Ishockey - Elitserien

Sport/Liga: Ishockey, Elitserien omg.1
Speltyp: Över/Under
Spel: Över 5.5mål
Odds: 2.01 @ Pinnacle
Spelstopp: 19.00 16/9

Två stycken lag som har väldigt målrika under försäsongen både bakåt och framåt. Båda lagen är taggad och har inga övriga skador och ställer upp med i princip samma lag som de har gjort under försäsongen. Lagen gillar att göra mål och har "läckor" bakåt, HV har som vi alla vet lite små problem på backsidan vilket de har haft under försäsongen också.

Tror på en mer målrik match än vad de här oddsen säger.

Andra bolag ligger lägre än det här,

p.g.a. premiär match hålls insatsen nere litegrann. Men oddset är för bra för att inte spelas.

Insats: 4/10u
muRum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-16, 16:56   #17

Standard

Spel#6 & 7

Södertälje har haft en perfekt genreps vecka nu innan starten, med 6-2 mot Linköping som verkligen dominerade i gårdagens match mot AIK. Inte kan man säga att LHC spelade lika bra mot ssk, men ssk dominerade verkligen i den matchen.
Andra matchen mot AIK vann SSK med 3-1 varav 2 första perioder som inte många hockeylag slår på en försäsong. En Perfekt start för SSK, ser ingenting som talar mot de i den här matchen, möjligtvis att Luleå är något starkare än vanligt. Men SSK ska inte ha några problem, det här tar vi!

Ogiltigt spel-ID: 90736

HV71 Har verkligen spelat väldigt bra försäsongshockey och ett HV som ska räknas till toppen kommer att visa det i den här matchen. Har spelat överspelet sedan tidigare, men oddset går ner mer och mer. Oddset på en HV vinst stiger så köp in er vettja!
DIF saknar Krüger som är ett stort avbräck för laget då han var förra årets "poängkung" Han vann Elitseriens poängliga bland juniorer och gjorde väldigt mycket för DIF även så under försäsongen!

Ogiltigt spel-ID: 90734

Har även spelat Färjestad idag, men det var en rygg så den läggs inte med i statistiken, men till oddset 2.80 är det helt klart spelvärt enligt mina värderingar också! Men jag snor inte andras spel
Gammal 2010-09-17, 07:43   #18

Standard

Igår var det verkligen ingen toppen dag. Men vad ska man säga det var ju inte en rättvis seger i stockholm. För det första crosscheckar man inte en annan spelare i skallen och sedan vinner matchen, nej fy fan försvinn! Men i och med Djurgårdens två mål så närmade vi oss över 5.5 mål mer än vad de såg ut innan. Men men ingenting att hänga i julgranen, nya tag!

Timrå mot Frölunda, skadedrabbat mot icke skadedrabbat. Frölunda får tillbaka honken idag efter en mindre sjukperiod och nya backen Christoph Schubert kommer att vara speklar, dock utan matcherfarenhet för den här perioden/säsongen. Men han kommer säkerligen att vara spelsugen och göra en toppen match. Jag tycker oddsen är lite för skeva. Min värdering ligger på 2.05...

4Units/10units investeras

Ogiltigt spel-ID: 91357

Gammal 2010-09-19, 10:18   #19

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muRum Visa inlägg
Spel #2
Vinnare Div 4 - Örebro

Sport/Liga: Fotboll - Division 4 - Örebro
Speltyp: Vinnare
Spel: IFK Kumla
Odds: 4.00 @ Nordicbet
Spelstopp: 17.00 1/8

Tabelltoppen just nu
Sköllersta IF: 12 Matcher. 10-1-1. Mål: 27-13. 31p
IFK Kumla: 11 Matcher. 7-2-2. Mål: 42-17. 23p
Ervalla: 12 Matcher. 7-1-4. Mål: 24-19. 22p
Hidingsta: 12 Matcher. 6-2-4. Mål: 33-23. 20p

Bästa möjliga lägen när IFK Kumla har spelat den matchen de har kvar för lika många matcher och lagens möten mellan lagen är spelade ser den ut såhär:

När lagen har möts igen
IFK Kumla: 15 Matcher. 10-3-2. Mål: 42-17. 33p
Sköllersta IF: 15 Matcher. 10-2-3. Mål: 27-13. 32p
Ervalla: 15 Matcher. 8-3-4. Mål: 24-19. 27p
Hidingsta: 15 Matcher. 6-4-5. Mål: 33-23. 22p
(Målskillnad inte medräknat)

Resultat uträknat med resultatet såhär
IFK Kumla - Sköllersta : 1
Ervalla SK - IFK Kumla: X
Ervalla SK - Sköllersta IF: 1
Hidingsta IK - Ervalla SK: X
Hidingsta IK - IFK Kumla: 2
Sköllersta IF - Hidingsta IK: X

Att det här ska ske är det ganska stor sannolikhet på. Att Sköllersta ska tappa poäng mot Hidingsta och Ervalla är ganska troligt, vinst mot Hidingsta så leder de med 1p över IFK Kumla. Att Kumla ska tappa mer poäng mot Sköllersta kan ske men att ge det oddset 4.00 är förhögt.
Kumla har även fördel med målskillnad efter halva säsongen då de har ett plus på 11mål mot Sköllersta. Vid lika poäng skulle just nu IFK Kumla vinna tabellen med målskillnaden, detta kan dock skilja sig rejält med slutet av säsongen, då det gärna blir mycket mål i dessa lingonligorna.

Kumla sitter med konstgräs på hemma planen vilket vissa motstånd tycker är jobbigt och Kumla drar det gärna till sin fördel då de är vana att spela på det.

Hidingsta - IFK Kumla är den sista matchen för säsongen för Kumla. Vilket säkerligen kommer vara en viktig match för Kumla.

4.00 är förhögt och det är värt ett spel. 4u kör vi på det.

Insats: 4/10u
Resultat: LÅNGTIDSSPEL... Sista matchen spelas 25 September
Tyvärr. 5p skillnad inför sista omgången. Kumla gjorde ett bra försök. och de var i princip om, men sen kom det skit matcher. Och matchen mot sköllersta var bara otur, med stolpträffar och räddningar. vi föll på mållinjen!
Gammal 2010-09-19, 17:42   #20

comprendes avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muRum Visa inlägg
Tyvärr. 5p skillnad inför sista omgången. Kumla gjorde ett bra försök. och de var i princip om, men sen kom det skit matcher. Och matchen mot sköllersta var bara otur, med stolpträffar och räddningar. vi föll på mållinjen!
jag läste nåt i tidningen om att det kan avgöras vid skrivbordet hur det slutar pga några otillåtna spelare i ösk södra från brasilien. är det nåt du känner till?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-21, 23:05   #21

Standard

Jasså du, det ska jag kolla upp snarast! Ingenting jag har hört talas om men trevligt att läsa när man sett det här, Har dock fått spelet rättat som fel. Men jag ska kolla upp det!
Gammal 2010-09-21, 23:08   #22

Standard

Hejsan mina kamrater.

Jag har den här dagboken för att följa min utveckling och jag kommer att lägga in 2 spel i efterhand nu bara för att jag inte hade tid nog att göra det förut.

Spel 8&9

Luleå mot Modo
Och under 5mål i Linköpings matchen.
Gammal 2010-09-21, 23:30   #23

Standard

Divison 1 hockey

Spel 10

Ifk Kumla gjorde en väldigt bra insats mot Mariestad i premiären och lyckades knipa åt sig 3-0 seger och en 3p vinst.

Vita hästen hade problem med Skövde som inte alls är ett dåligt lag utan ett topp tippat tillsammans med Vitahästen, men lika så är Mariestad.

6.40 på IFK Kumla är för högt för att inte testas, spelas med 1u

Ogiltigt spel-ID: 95235

Mina egna värderingar i ett sådant här läge ligger omkring 5.00
Andra bolag ligger ~5.50 så det är ett överodds som bör testas.

Senast redigerad av muRum den 2010-09-22 klockan 09:10.
Gammal 2010-09-22, 11:58   #24

Standard

Fortsätter att köra på Luleå, Luleå som verkligen har imponerat framför mina ögon ska nog bannemig kunna slå Timrå också. I nuläget är det större chans än vad oddsen säger.

6u på Luleå till 2.95 @ Expekt!

Ogiltigt spel-ID: 95475

Färjestad har verkligen spelat bra hockey, de har gjort vad som krävs varje match. Det är en match som Färjestad ska ha ganska så lätt, med tanke på hur Frölunda har spelat. Oddset kommer förmodligen att sänkas till runt 1.65 innan match start.

5u på Färjestad till 1.75 @ Unibet!

Ogiltigt spel-ID: 95479

Senast redigerad av muRum den 2010-09-22 klockan 12:05.
Gammal 2010-09-25, 19:08   #25

comprendes avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

kumla vann sista matchen o sköllersta torska sista.
på följande länk är kumla seriesegrare
Fotbollsverige.se

stämmer säkert inte, har du hört nåt om att serien kunde ändras i efterhand pga otillåtna spelare?

comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-25, 20:58   #26

DamageINCs avatar

Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av comprende Visa inlägg
Fotbollsverige.se

stämmer säkert inte, har du hört nåt om att serien kunde ändras i efterhand pga otillåtna spelare?
Den tabellen räknar ju fortfarande med Sköllersta - Glanshammar 0-4 vilket vi vet var fel. Alltid bäst att kolla sånt här hos den officiella källan dvs SvFF.
Gammal 2010-09-28, 17:01   #27

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av comprende Visa inlägg
Fotbollsverige.se

Jag vet allting om serien just nu

Kumla kom tvåa. Att sköllersta förlorade sista matchen är sant. Kumla vann slutresultet blev 2p skilnnad.

Att det skulle avgöras på pappret var bara till våran nackdel, vet inte hur det kommer sluta. Men det var en match mellan Sköllersta och ÖSK Söder som skulle diskuteras då Sköllersta förlorade med 1-3 men att ÖSK Söder hade använt otillåtna spelare så det kanske blir Sköllersta vinst.
Gammal 2010-09-29, 13:08   #28

Standard

3stycken spel som ser klockrena ut i mina ögon. Det är de här trelagen som har imponerat i mina ögon i den här seriestarten.

Ogiltigt spel-ID: 102058

Gammal 2010-09-29, 15:40   #29

yertles avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1177

yertle - Hockey 12/13 Pres
Stats: 115 - 125 - 1
ROI: 99.54%
Vinstprocent: 47.92%

Standard

Jag vet väl inte inte om Skåre har imponerat med en förlust hemma mot Sunne, vinst mot Grästorp och Munkfors

Hur som...ingen omöjlig parlay men inte stensäker!
yertle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-29, 22:20   #30

yertles avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1177

yertle - Hockey 12/13 Pres
Stats: 115 - 125 - 1
ROI: 99.54%
Vinstprocent: 47.92%

Standard

Synd att Kumla inte orkade vända på steken iom 5 minutaren Munkfors fick...men det är kanske lite mycket att begära att ett lag ska hänga dit 3 mål på 5 minuter.

Kör hårt, nästa sitter
yertle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td