|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-07-20, 12:20 | #1 |
muRum överlistar Pinnacle via Esport
Presentation om mig
Mitt namn är Christoffer, 18år. Jobbar för fullt på att få klart körkortet, mellan studeringarna och körningarna försöker jag reka så mycket sport jag kan och har tillräckligt med information om för att hitta bra odds. Spelar framför allt på hockey och fotboll, kommer även att lägga in lite blandad vintersport. //EDIT BY MOD Nu ska jag fortsätta min kamp mot vinsterna dock kommer det hela skilja sig mycket från mitt första inlägg. Allt fokus ligger på ESPORT. Alla mina spel kommer att vara ifrån Pinnacle Sports eftersom de är det enda spelbolag som har med esport i sina odds. En spreadsheet ska göras och fixas till. Min startkassa: 100u insats nivå: 4u->10u 1u = 1% av min startkassa. Spelar med en relativt låg summa pengar. Jag kommer att övervinna marknaden med mina otroligt bra artiklar jag antecknar för mig själv med ett word dokument utifrån varje match som proffsen spelare samt en otroligt stor statistik källa. Hoppas ni hänger med nu! Övrigt Vid tack/frågor kontakta mig via PM. VILL INTE HA SPAM I TRÅDEN. Tråden ska vara ren och fin och endast innehålla mina rekar! Tack på förhand och Lycka till! Senast redigerad av muRum den 2010-07-21 klockan 22:46. |
|
2010-07-20, 18:45 | #2 |
LL Cool J is hard as hell.
|
Alright lycka till! Godkänd.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
2010-07-20, 18:56 | #3 |
Spel #1
FC Basel - FC Zürich Sport/Liga: Fotboll - Schweiz - Superliga Speltyp: 1x2 Spel: 1 Odds: 1,65 @ Nordicbet Spelstopp: 20.15 20/7 FC Basel är det starkare laget i den här ligan, man siktar in efter formen som har varit och man kommer säkerligen hitta in den ganska snart i ligaspelet också. FC Basel som är storlaget i schweiziska ligan kommer även att ånga på här för att kunna spela en bra CL fotboll. Basel har inte förlorat mot Zurich de senaste 14-16 matcherna. 2006 var senast Zurich vann. Oddset ska ner lite för att det ska vara perfekt hos bookies. Ser nu att oddset sjunker så gäller att vara snabb här kan jag tro! Insats: 27kr Units: 6u lite över medel EDIT: Resultat: 3-2 Basel +3.9u En gammal rek som skrevs imorse. Tyvärr saknar den förnärvarande värdet då oddset har gått ner. Kan finnas livespel på den här matchen som ger den värde dock! Den skrivs ut här för att statistiken i min fond ska passa in, då det här spelet finns med i min sheet! EDIT: se min sheet för stats Senast redigerad av muRum den 2010-07-24 klockan 21:00. |
|
2010-07-24, 21:01 | #4 |
Spel #2
Vinnare Div 4 - Örebro Sport/Liga: Fotboll - Division 4 - Örebro Speltyp: Vinnare Spel: IFK Kumla Odds: 4.00 @ Nordicbet Spelstopp: 17.00 1/8 Tabelltoppen just nu Sköllersta IF: 12 Matcher. 10-1-1. Mål: 27-13. 31p IFK Kumla: 11 Matcher. 7-2-2. Mål: 42-17. 23p Ervalla: 12 Matcher. 7-1-4. Mål: 24-19. 22p Hidingsta: 12 Matcher. 6-2-4. Mål: 33-23. 20p Bästa möjliga lägen när IFK Kumla har spelat den matchen de har kvar för lika många matcher och lagens möten mellan lagen är spelade ser den ut såhär: När lagen har möts igen IFK Kumla: 15 Matcher. 10-3-2. Mål: 42-17. 33p Sköllersta IF: 15 Matcher. 10-2-3. Mål: 27-13. 32p Ervalla: 15 Matcher. 8-3-4. Mål: 24-19. 27p Hidingsta: 15 Matcher. 6-4-5. Mål: 33-23. 22p (Målskillnad inte medräknat) Resultat uträknat med resultatet såhär IFK Kumla - Sköllersta : 1 Ervalla SK - IFK Kumla: X Ervalla SK - Sköllersta IF: 1 Hidingsta IK - Ervalla SK: X Hidingsta IK - IFK Kumla: 2 Sköllersta IF - Hidingsta IK: X Att det här ska ske är det ganska stor sannolikhet på. Att Sköllersta ska tappa poäng mot Hidingsta och Ervalla är ganska troligt, vinst mot Hidingsta så leder de med 1p över IFK Kumla. Att Kumla ska tappa mer poäng mot Sköllersta kan ske men att ge det oddset 4.00 är förhögt. Kumla har även fördel med målskillnad efter halva säsongen då de har ett plus på 11mål mot Sköllersta. Vid lika poäng skulle just nu IFK Kumla vinna tabellen med målskillnaden, detta kan dock skilja sig rejält med slutet av säsongen, då det gärna blir mycket mål i dessa lingonligorna. Kumla sitter med konstgräs på hemma planen vilket vissa motstånd tycker är jobbigt och Kumla drar det gärna till sin fördel då de är vana att spela på det. Hidingsta - IFK Kumla är den sista matchen för säsongen för Kumla. Vilket säkerligen kommer vara en viktig match för Kumla. 4.00 är förhögt och det är värt ett spel. 4u kör vi på det. Insats: 4/10u Resultat: LÅNGTIDSSPEL... Sista matchen spelas 25 September |
|
2010-08-24, 15:40 | #5 |
Nu är det dax för lite spel här igen.
Lägger in det här spelet. Spel #3 Fröunda - Tappara Sport/Liga: European Trophy Speltyp: 1x2 Spel: Frölunda Odds: 1,50 @ Bwin Spelstopp: 19.00 24/8 marknads högsta ligger på 1.57 @ sportingbet finns även 1.55 hos betsson. Frölunda spelare mer och mer stabilt nu på sistone, förlusten mot Bern var inte rättvis och Frölunda är heltklart det bättre laget i det här mötet. 1.50 taget med 5units. Jag har själv värderat det till ~1.38 Insats: 5/10u |
|
2010-09-01, 13:51 | #6 |
Änsålänge grönt på alla spel!
Spel #4 Träningsmatch, SCA- Cupen Sport/Liga: Ishockey, SCA-Cupen Speltyp: 1x2 Spel: Timrå IK Odds: 2.15 @ Betway Spelstopp: 19.00 1/9 Timrå har spelat stabilt änsålänge under försäsongen medans Modo inte har fått mycket att stämma. Timrå har 4-0 och modo har 2-4 på försäsongen änsålänge. Visst har MoDo mött bättre lag, men fortfarande så har Timrå fått det mesta av spelet att stämma. Modo har inte alls fått fart på alla nya spelare och formationerna har inte gått ihop. 13 nya spelare i Modo, kan det vara det som spökar. Oddset ska ner mot 2.00 Insats: 6/10u Resultat: |
|
2010-09-01, 14:38 | #7 |
tjena murum,
såg att kumla klanatade sig igår, fan va synd. vad tror du har de rimlig chans att vinna ändå eller?
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2010-09-01, 14:41 | #8 | |
Citat:
Jo jag såg det riktigt hemskt att se på. Samt att sköllersta verkar ha kommit igång eller vad som nu händer 1-10 mot Öfvre. Det är inte över förns sista omgången, allt kan hända och Kumla har spelat stabilt. Men en spelare i deras lag är borta resten av säsongen p.g.a skada. Men som sagt allt kan hända och de har tagit igen. Kumla hade också otur i de super viktiga mötet mot Sköllersta då de hade 2 stolpträffar och en räddning på mållinjen, kumla dominerade spelet. Inte är det en tröst, men det bevisar kanske att de är de starkaste laget. Låt oss hoppas att de kommer igen trots insatsen igår! |
||
2010-09-05, 04:01 | #9 | |
Citat:
ojojoj.
/© To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
2010-09-05, 11:13 | #10 | |
Citat:
Matchinformation: Sköllersta IF - Glanshammars IF
2010-09-05, 14:52 | #11 |
Stämmer det som DamageINC skrev. Sköllersta vann med 4-0.
|
|
2010-09-05, 15:21 | #12 |
jaha, då skrev de fel på fotbollsverige siten jag tittade på inatt, synd...
http://fotbollsverige.se/results.htm...ition_id=38767
|
2010-09-05, 15:25 | #13 |
Ska kolla i tidningen, 4-0 sköllersta! Tyvärr :(
|
|
2010-09-10, 07:31 | #14 |
4-0 till kumla i det uppskjutna mötet mot öfvre adolfsberg. Nu är det 2p upp med lika många matcher spelade.
Låt oss vinna en match då sköllersta förlorar så sitter spelet! Vi håller tummarna! |
|
2010-09-14, 07:30 | #15 |
För de som är intresserade av Kumla spelet så är det såhär att det står fel på alla sidor ang. Statistiken, de har egentligen statistiken 15-3-2 alltså ligger de endast 2p efter Sköllersta. vet inte varför det har blivit fel men så ligger det till. En vinst ifrån sköllersta så är det vårt!
|
|
|