Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-02, 23:12   #31
imo

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 648
Standard

boston 2,9 3unit
bara tacka för de oddset med savard tillbaka och mike green out för wsh. thomas i kassen tror jag kommer komma ut heltagga i kväll mot caps..passar han perfekt. wsh borta mot boston blir inte lätt för dem då boston kommer matcha upp mot ovechkin rejält med chara och många andra duktiga backar och hårt jobbande forwards. jag personligen tror stenhårt på boston och har riktigt bra feeling här 2,9 är riktigt bra så jag går in med maxinsats. 5.2 senaste 7 i b garden talar tydligt språk!

montreal-vancouver under 5,5 1,8 2unit
vancouver släppte till alldeles för mycket första perioden mot toronto och tror inte man gör det igen. montreal har cammalleri borta och det är en viktig kugg framåt. halak och loungo är allt som oftast väldigt bra målvakter och jag tror båda lagen kommer kunna hålla motståndarna på utsidan mycket. sedinarna får de inte heller lika lätt då de lär matchas väldigt hårt mot montreals defensiv.

toronto-devils under 5,5 1,75 2unit
ja de är bara kolla på torontos lag nu förtiden så hittar vi inte mycket vasst framåt kan man lungt konstatera. devils är inte heller något lag som har en fruktansvärd offesiv just nu och danis i kassen har sett bra ut mot giguere med nytändning så kan de 2 prestera riktigt bra längs bak. elias out för devils och de är en tung skada offensivt . sen så är de ju inte ovanligt att lag som tappat en match med 3-0 till 3-5 går ut och täpper till bakåt i första hand och inte går ut och kör north to south på direkten.tät match!

detroit 3,45 1unit
bra stats borta mot san jose som jag inte gillar något vidare. detroit kommer ut heltaggad från pens matchen och tar ett san jose som överskattas av bolagen.

tampa 2,9 1unit
rent överodds i grunden men också atlantas första hemma efter roadie. mycket spekulationer om kovalchuk och de tror jag inte kan va annat än dåligt.tampa vasst på slutet!
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-03, 08:33   #32
imo

Standard

jävligt synd på boston de skulle absolut ha vunnit men ska inte klaga
4,45 unit plus för natten
Gammal 2010-02-03, 22:26   #33
imo

Standard

testar 3 max spel i natt då jag tycker mej hittat rätt på förhand..

Edmonton-flyers över 5,5 1,8 3unit förlust
edmonton har redan nu förstått att slutspel är inte så nära till hands och då tror jag de är svårt att fokusera på en rejäl defensiv innerst inne. vilket även historikst sätt känns logiskt att lag som ligger efter mycket efter ca 55 matcher är inblandad i målrika matcher på slutet dock bara kännsla och ingen fakta..staios sourey och smid borta och de är tunga backnamn de. flyers har även de 3 backar borta dock inte av samma kaliber men de har bidragit med okej defensiv. flyers har mycket bra forwards uppsätting som ska kunna producera en hel del men edmonton är inte alls ofarlig här heller efter en hemma vinnst. out of conference gör ju också att denna macth är av mycket oviktig karaktär så mycket mål att vänta känns det som. inge bra målvakter heller. 2 senaste matcherna mellan dessa har blivit 17 mål..

anaheim 2,35 3unit vinnst
selännä tillbaka och det är mer viktigt en vad man kan tro för ducks att ha sin gamla finne med. hiller i kassen får ta mer ansvar nu när han är utmålad första keeper vilket jag tror kan va bra för han , kommer även från en nolla vilket gillas. revansh från förra årets slutspelserie känns även aktuellt, följde den väl och ducks gillade jag mer men laget svek i viktiga stunder men var överlag bättre imo. detroit tror jag kan komma ut lite tomma efter vinnsten mot san jose och detroit b2b och anaheim west to east och första hemma känns som jämnt ändå. 7-3 senaste 10 i anaheim mellan lagen smackar bra inför denna.

ottawa ML 2,2 3unit vinnst
ottawa är hela 9-2 senaste 11 borta mot sabers och även 6-0 senaste 6 matcherna mot dem. de räcker långt men att ottawa är i hysterisk form(bäst i nhl jus nu!?)och att de haft bättre spelchema på slutet gör valet enkelt, ML tar jag då miller kan stänga igen en match på tok för mycket bitvis för ett regulation spel...

Senast redigerad av imo den 2010-02-04 klockan 13:47.
Gammal 2010-02-04, 13:47   #34
imo

Standard

helt okej natt med 4,65 unit +
Gammal 2010-02-04, 18:31   #35
imo

Standard

hv71 1,5 1unit förlust....
3 tunga backskador mot ett hv som inte har någon forward borta och är riktigt revanchsugna och har sin andra raka hemmamatch.. det ska helt inte kunna hålla för timrå mot de bästa hemmalaget och man själv är sämsta bortalaget..1unit får räcka då elitserien är riktig svårtippad och timrå visar sig från sin bästa sida på slutet och även sist man var här..

mina nhlspel kommer senare i kväll

Senast redigerad av imo den 2010-02-04 klockan 22:25.
Gammal 2010-02-04, 22:30   #36
imo

Standard

ork samt tid gör att jag håller mej kort.

minnesota 1,74 3unit vinnst
11-0 senaste 11 i minnesota och jag tycker de lirar riktigt bra hemma. edm kan komma ut lite platt här efter 2 raka.

boston 2,05 3unit förlust
måste börja komma igång nu och de borde vunnit mot caps senast där de spelade rhelt okej men tror de kommer ut stenhårt och tar denna nu när de fått tillbaka framförallt savard. camarelli tung skada för habs som inte visar upp mycket på bortaplan.

tampa 2,05 2unit förlust
spelar bra och jag är imponerad. nittymäki i kassen är lite av en favorit samt stamkos.

ottawa ML 2,0 2unit vinnst
blir jämnt och tufft men ottawa har lirat fruktansvärt bra och tror inte alls de känner någon större trötthet trotts b2b. kommer de ner till straffar har jag ottawa som favoriter och även i matchen så 2,0 är bra

st louis 3,1 1unit förlust
san jose spelar inget vidare på bortaplan och tror stlouis har mkt bättre chanser än vad oddset visar.

dallas över 5,5 1,95 1unit förlust
lag med bra offensiv och dålig defensiv att vänta i kväll ? luktar målkalas imo

LA- ana x 4,25 1unit förlust
ser väldigt jämnt ut

Senast redigerad av imo den 2010-02-06 klockan 16:43.
Gammal 2010-02-06, 16:45   #37
imo

Standard

föll på mina små spel vilket jag fick en känsla av efter jag postat och mycket riktigt stämmde de dock 0,35 unit plus

nya spel kommer i kväll då vi har ett rejält gäng matcher att välja på och vad jag kan se nu många intressanta också
Gammal 2010-02-06, 23:54   #38
imo

Standard

phoenix 2,65 2unit förlust
atlanta x 4,20 2unit förlust
toronto x 4,25 2unit förlust
devils 2,3 2unit förlust
nashville 2,7 2unit förlust
columbus 2,45 2unit vinnst
colorado -1,5 2,25 3unit vinnst
st louis 2,9 1unit förlust
minnesota 2,7 1unit vinnst
islanders 2,2 1unit förlust

-3,65 unit

Senast redigerad av imo den 2010-02-08 klockan 16:01.
Gammal 2010-02-07, 03:40   #39
imo

Standard

lägger till en unit på colorado -1,5 2,25
Gammal 2010-02-08, 18:49   #40
imo

Standard

timrå 1,8 1unit förlust
timrå är väldigt formstarkt och riktigt bra hemma. lindbäck i kassen kan mycket väl avgöra han har varit helt otrolig många matcher jag sett frammförallt borta mot hv sist och bjurling är inte med för södertälje... södertälje inte speciellt bra borta och timrå gjorde en otrolig krigar insats mot hv sist vilket måste ha gett enorm energi.

modo 1,76 1unit vinnst
här saknar brynäs helt helt rös med viktiga spelare och mot ett modo som ändå spelade okej trotts förlusten senast så tror jag inte de räcker. desperation + foppa avgör denna.

hv71 1,7 1unit vinnst
spelade ruggit bra sist men fick inte till de i de avgörande lägen plus att timrå var riktigt bra samt linbäck som var en gigant. ragnarsson borta och de är enormt minus.

linköping 1,3 1unit förlust
har börjat trampat igång ordentligt och tror de fortsätter av bara farten mot ett rögle som inte varit bra på en längre period.

Senast redigerad av imo den 2010-02-08 klockan 23:04.
Gammal 2010-02-08, 23:07   #41
imo

Standard

PHX 1,7 3unit vinnst
phoenix har spelat riktigt bra i slutet och edmonton är fortafarande inget att hänga i granen. tror på en ganska så enkel match fö phx del som de har spelat på slutet och är i behov av varenda poäng medans edmonton redan nu inte har mycket att spela för och har inte varit bra borta. oväntat bra hemmastatistik för phoenix

NYD 2,5 3unit förlust
devils har jag sett en del och de har strulat lite i slutet men jag är säker på att det blir full laddning i dennamatch och då brukar brodeur som jag annrs är lite tveksam mot komma upp ordentligt. elias tillbaka och kovalchuk i laget så ser de plötligt riktigt bra ut och flyers har första hemma efter roadie vilket kan ställa till det ibland. ett roligt långtidsspel skulle kunna va att devils vinner bucklan vilket man nog kan få till riktigt höga odds.

TOR 3,3 1unit förlust
giguere har spikat igen totalt och toronto såg riktigt vassa ut senast. giguere som kan blanda och ge men jag tror att bytet har och kommer bli riktigt lyckat för han och ni som följt nhl ett tag vet att han är en flytis av stora mått så när han väl är i sin zon kan han stanna där länge och göra det extremt bra. san jose skulle jag inte alls bli förvånad över om de kommer ut lite tama i en out of conference match borta . bra odds !

col x 4,2 1unit förlust
känns som en typisk 2-2 /1-1 match så jag testar krysset.

ana x 4,2 1unit förlust
känns som en väldigt jämn match så vi testar krysset här med. 2 lag som jag tycker liknar varandra en hel del i sitt spel och som har en stark första line följt av 3 bra linor och bra backar där de både finns fin defensvi och okej spelskicklighet.

-3,9 unit

Senast redigerad av imo den 2010-02-09 klockan 13:05.
Gammal 2010-02-09, 00:01   #42
imo

Standard

blir mest nhl men lite då och då tar jag nått spel från nån annan sport.
NBA No hornets + 10 1,83 2unit vinnst 1,66 unit

Senast redigerad av imo den 2010-02-09 klockan 13:04.
Gammal 2010-02-09, 23:55   #43
imo

Standard

det 2,3 3unit förlust
chi -1,5 2,3 2unit förlust
buffalo x 4,1 2unit vinnst
ottawa x 4,1 2unit förlust
tbl ml 2,25 1unit vinnst
florida 2,6 2unit förlust

Senast redigerad av imo den 2010-02-10 klockan 16:36.
Gammal 2010-02-11, 00:39   #44
imo

Standard

nhl är inte lätt att betta på dag efter dag och de har jag fått känna på lite på sistone då de gått trögt men efter regn kommer.....

kämpar vidare

lite svår kväll och hittar inget riktigt bra spel men ack många spelvärda odds

ATL 3,4 1UNIT förlust
tunga skador på avs och jag tycker att de var jätte bra för atl att bli av med kovalchuk som tog på tok för mkt plats och få 2 riktigt fina svenskar och kunna bli ett riktigt hårt jobbande lag som kan slita åt sig en slutspel plats absolut.

NYR 2,4 1UNIT förlust
lunkan kommer upp stort i kväll och rangers 2,4 på hemmaplan som kämpar för ett slutspel är helt okej med eller utan gaborik.

NYD 2,05 1UNIT förlust
tror på devils mycket trots tvekande insatser på slutet tror dock de kan tugga igång i kväll och man har tunga 16-2 i inbördes på hemmaplan!!!

EDM 4,3 1UNIT förlust
grymma stats i anaheim och getzlaf borta gör at jag testar detta skyhöga odds faktiskt.

MTL 3,65 1UNIT förlust
3,65 på montreal hemma är väldigt högt och jag känner jag måste testa det. price i kassen och ett bra defensivt lag ska ha bättre chanser än vad oddset visar på. 2 bästa pp i nhl men mtl har mkt bättre bp kan mycket väl avgöra i kväll.

CLB 3,1 1UNIT vinnst
san jose sätter in sin andra keeper och columbus har 6-3 senaste 9 hemma mot sjs de räcker väl.

MINNESOTA-PHOENIX X 4,25 1UNIT förlust
väldigt jämn match vad jag kan se och då testar jag krysset här

Senast redigerad av imo den 2010-02-11 klockan 13:56.
Gammal 2010-02-11, 13:57   #45
imo

Standard

atl tappar 3-1
devils tappar 2-0
mtl tappar 5-2
edm tappar 2-1

jaa så kan nhl va ibland bara kämpa vidare som gäller