Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-06, 19:37   #946

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Lyssnade bara, jag kör ju radio för det mesta vettu Rune enkelt till spets och BM kröp ner i rygg, 14/15-tempo men skrynklade ihop sig när Pelle bara mosade ner honom från dödens i sista sväng. Stapplade i mål långt efter fältet efter vad det lät som. Hoppas Balogh eller Jepsson vinner någon av nästkommande nu så kan det bli en hyfsad slant på sexorna!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-06, 20:33   #947
Banned

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Lyssnade bara, jag kör ju radio för det mesta vettu Rune enkelt till spets och BM kröp ner i rygg, 14/15-tempo men skrynklade ihop sig när Pelle bara mosade ner honom från dödens i sista sväng. Stapplade i mål långt efter fältet efter vad det lät som. Hoppas Balogh eller Jepsson vinner någon av nästkommande nu så kan det bli en hyfsad slant på sexorna!

För att lyssna på denna radiosändning så behöver du "tweaka" din IPhone4 då, eller? För jag kan inte installera Java-script på min - är det jag som är en Noob eller går det inte utan att "tweaka" den? Eller, sorry, "jailbreaka" den menar jag...

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-06, 21:25   #948

Stekels avatar

Standard

Vägrar Apple-produkter, har en android.

Adressen är https://spela.mobil.atg.se/bell/radiordr.jsp iallafall, hoppas den funkar för dig också!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2011-09-08, 00:07   #949

Stekels avatar

Standard

Dåligt med tid över den här veckan (för ovanlighetens skull), men har tagit en titt på listorna till V7 på Bollnäs på lördag nu iallafall!

V75-1: Nantucket blir nog riktigt stor här. Självklart motiverad favorit men loppet är hyfsat jämnklassigt vilket bäddar för viss körning. Jag tror Parkin blir understreckad!

V75-2: Ganska bra klass med många bra löpskallar! Astonishing Ride nollade naturligt nog senast, absolut fel distans och läget var heller ingen höjdare. Struken efter det är inte optimalt men om han är iordning så tror jag han är bra nog att runda! Le Tout Premier lär bli överstreckad, vinster på Leangen är ingen värdemätare för svenska V7. Maffig kuskstärkning på Nina Ruda! Trist att man inte fick se vad Peter Pan kunde senast, trodde mycket på honom då och det var en riktig kanonstart han fick i volten (lite för bra till och med visade det sig). Värre emot nu dock, kan nog plockas bort. Jag gillar Choko Coco, satt med sparat senast!

V75-3: Lurigt lopp, väldigt hög klass för "bara" 200k i förstapris (undantaget några chanslösa då)! Beanie M.M. är väl bästa hästen och fint läge. Ska bli intressant att höra tränarna inför det här loppet.

V75-4: Öppet värre efter en snabbtitt. Lomar var ju jävligt fin sist i SM, om de ändå satte upp proffskusk lite oftare på den så skulle det nog betala sig med råge!

V75-5: Har svårt för stoloppen oftast men nu fastnade jag direkt för Opportunity som har uppåtform och läge! Antog att det var full distans först och började titta igenom tilläggshästarna men det var visst kort så jag säger 3, spets(?) och slut!

V75-6: Un Sacco Di Soldi, finfin väldigt länge och oddshöjande galopp senast! Bra läge och underskattade Widell kör!

V75-7: El Sueco till spets runt om, Blue Rock kan vara hård nog att tugga ner honom. Charlotte Stone får nog en del streck och blir högst troligt överstreckad, jag ser inte mycket utrymme till vansinneskörning där framme så samtliga i kön är stekta redan när listorna kom. Hoppas på att det kommer ut en H2H på ES/CS, tar den på allt över 1,55 så länge ingen spektakulär info dyker upp!

Gammal 2011-09-08, 23:43   #950

Stekels avatar

Standard

Såg att de skulle köra ett "VM i V75" i höst och det är väl en kul grej som kanske lockar några nya till sporten, förmodligen inte så många men travet behöver allt det får för återväxten som det känns. Inte det allra bästa upplägget kanske men det är svårt, om inte omöjligt, att göra en tävling som blir "rättvis" eller som visar deltagarnas förmågor rättvisande, speciellt när det gäller streckspel. Jag siktar såklart som alla andra att plocka hem kvartsmillen som ligger i potten ändå, så länge det är gratis och finns en snöbolls chans i helvetet så ser jag ingen orsak att avstå!

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle13590677.ab

Gammal 2011-09-09, 15:45   #951
Banned

Trav

Standard

Citat:
Såg att de skulle köra ett "VM i V75" i höst och det är väl en kul grej som kanske lockar några nya till sporten, förmodligen inte så många men travet behöver allt det får för återväxten som det känns. Inte det allra bästa upplägget kanske men det är svårt, om inte omöjligt, att göra en tävling som blir "rättvis" eller som visar deltagarnas förmågor rättvisande, speciellt när det gäller streckspel. Jag siktar såklart som alla andra att plocka hem kvartsmillen som ligger i potten ändå, så länge det är gratis och finns en snöbolls chans i helvetet så ser jag ingen orsak att avstå!

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle13590677.ab

"Gratis" kan man väl diskutera - det kostar ändå 96 kronor i x antal veckor för att vara med. Minst 96 SEK och högst 576 SEK + inlämningsavgift, blir det!

De enda det blir "gratis" för är ju de som brukar lämna in kring denna summa - de kan ju lika gärna anmäla sig... De som gör större system måste ju även dom göra ett extrasystem såvida det inte går att plocka ut ett för 96 ur ett stort system?

Jag tänker självklart också vara med, men att det är gratis håller jag inte med om...!

/Badass
Gammal 2011-09-09, 16:21   #952

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
"Gratis" kan man väl diskutera - det kostar ändå 96 kronor i x antal veckor för att vara med. Minst 96 SEK och högst 576 SEK + inlämningsavgift, blir det!

De enda det blir "gratis" för är ju de som brukar lämna in kring denna summa - de kan ju lika gärna anmäla sig... De som gör större system måste ju även dom göra ett extrasystem såvida det inte går att plocka ut ett för 96 ur ett stort system?

Jag tänker självklart också vara med, men att det är gratis håller jag inte med om...!

/Badass
Hade visst lite otur när jag läste och tänkte, bara förutsatte att det skulle spelas med fiktiva slantar precis som i DD-SM ifjol.

Faktiskt nästan bättre ur marknadsföringssynpunkt. Tror de lockar fler nya spelare om de måste lägga lite riktiga pengar, de engagerar och intresserar sig förmodligen då på ett sätt de inte skulle gjort om det hanlat om "play money".

Gammal 2011-09-09, 18:56   #953
Banned

Trav

Standard

Citat:
Hade visst lite otur när jag läste och tänkte, bara förutsatte att det skulle spelas med fiktiva slantar precis som i DD-SM ifjol.

Faktiskt nästan bättre ur marknadsföringssynpunkt. Tror de lockar fler nya spelare om de måste lägga lite riktiga pengar, de engagerar och intresserar sig förmodligen då på ett sätt de inte skulle gjort om det hanlat om "play money".

Håller helt med - nu talar de till de redan frälsta och helt klart hade det lockat fler nybörjare till att testa - samtidigt låter det som om ATG skjuter till HELA 250 000 ur egna fickan - det är ju vi spelare som betalar - och dessa 250 000 kommer ju själva tävlingen lätt generera och ett plus därtill!

/Badass
Gammal 2011-09-09, 22:20   #954

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Håller helt med - nu talar de till de redan frälsta och helt klart hade det lockat fler nybörjare till att testa - samtidigt låter det som om ATG skjuter till HELA 250 000 ur egna fickan - det är ju vi spelare som betalar - och dessa 250 000 kommer ju själva tävlingen lätt generera och ett plus därtill!

/Badass
Nja jag menade faktiskt att upplägget med riktiga pengar är bra för att locka nya speare. Kan hända att jag är fel ute dock, det finns inga givna svar på förhand på det här området.

Gammal 2011-09-11, 18:42   #955

Stekels avatar

Standard

Rullar på bra med sheetet nu! Tyvärr har resultatet legat still ett par veckor, men man kan inte vänta sig en snygg och jämn lutning över tiden heller direkt. Har kollat igenom senaste veckorna nu och undantaget ett eller två spel som var lite oövertänkta eller som jag tryckte av lite tidigt på och några som jag lagt lite för hög insats på så är jag mycket nöjd!

Har inte skrivit ner mina motiveringar här på ett tag pga bland annat tidsbrist och lathet. Känner också att jag inte måste skriva ner det längre för att få genomtänkta spel, utan kan hålla mig ganska disciplinerad och gå igenom det i tanken innan jag överväger det sammantagna spelvärdet.

Kommer bli fortsatt ganska inaktivt från min sida här i dagboken men det är nästan alltid givande med diskussioner så ni får gärna skriva här om ni vill diskutera trav och spel i allmänhet, ett spel jag lagt i sheetet, eller något annat spel ni funderar på. Eller skicka PM för den delen.

Trevlig höst!

Gammal 2011-09-13, 12:38   #956

Stekels avatar

Standard

Fransoser: http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle13614933.ab

Tycker iofs de har fog för att blåsa upp sig för en gångs skull, tror också hästen kommer vara helt outstanding! Jäkligt kul att de fått hit den igen!

Gammal 2011-09-13, 13:10   #957

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9198
Standard

Angående V75 tävlingen hoppas jag att någon här på forumet styr upp en intern liga som vi kan joina om det är möjligt,så vi kan mäta våra tips med varandra också. Det hade varit kul.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-13, 14:54   #958

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Angående V75 tävlingen hoppas jag att någon här på forumet styr upp en intern liga som vi kan joina om det är möjligt,så vi kan mäta våra tips med varandra också. Det hade varit kul.
Absolut det måste vi göra, får starta upp en tråd i travforumet när det börjar bli dags!

Gammal 2011-09-13, 20:44   #959

Stekels avatar

Standard

Jag kan faktiskt förstå att folk tycker det att värmländska är den i särklass roligaste dialekten, kan skratta rätt gott åt det själv trots att jag bott här nästan hela livet!
http://www.varmlandska.se/varmlannin...=grodschel_btn

Gammal 2011-09-14, 15:43   #960

Stekels avatar

Standard

Kanonodds på V64 ikväll! TTSG spetskanon, sprint, nerstruken. FL finfin 3-åring i årsdebut, möter inga kanoner. LYM, lysande senast (hela året egentligen)!

2011-09-14 19:20STimetosaygoodbye V ANNAT 3 3.750

2011-09-14 20:45SFirst Lane V ANNAT 2 15.000

2011-09-14 21:05SLove You More V ANNAT 3 4.500

Svara

td