|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-03-06, 14:30 | #616 |
Idag spelar jag vinnare på Estreet i V65-1. Kort distans, startsnabb som få och en av de bästa hästarna i loppet gör att oddset 2.90 (b365) är riktigt bra!
Plats på Sweepys Girl i V65-2 är också ett bra spel till 2.00 (b365). Har mest mött ston tidigare men har stått hårt inne då och spurtat riktigt bra. Är ganska startsnabb och borde kunna hitta ryggen på en bra ledare, favoriterna Cassy och Pronto Ribb är startsnabba, eller leda länge om kusken bestämmer sig för det upplägget. På DD är Overworked (välstammat sto som är bättre än raden) och Lewis O.M. (hårding vars tidigare insatser över längre distanser står sig väl i ett sånt här gäng) bortglömda! |
|
2011-03-06, 14:42 | #617 |
Hata att de prioriterar galoppen på ATG Live!
Visst att den går ganska sällan, speciellt nu på vintern, men det är ju tydligt när man ser på omsättningarna att det inte finns något större intresse ändå... |
|
2011-03-10, 22:06 | #618 |
HOR! Hade raka dubbeln 6-5 som föll på mållinjen i andra och plockade bort Miracles of Joy på V6 (garderade Baht Launcher med 5 streck vilket otroligt fail, ska nog sluta spela när den hästen är med).
|
|
2011-03-10, 23:07 | #619 |
Det här är officiellt en whine och skryttråd från och med nu (mest whine naturligtvis eftersom man oftare är nära än att man sätter feta utdelningar), så vänta er inga tankar och idéer här. De skrivs i trådarna i travforumet eller i Tinos tråd om jag tycker att någon av hans spel är extra bra.
Två bra spel på Premier League darten gjorde dagen riktigt bra. Riktigt kul att titta på, redan Wembley-stämningen emellanåt på arenan! Streamas från bet365 när det går. Väntar fortfarande på min första 180 men den sitter nog snart med lite träning! |
|
2011-03-10, 23:29 | #620 | |
Banned
|
Citat:
Stekel: Kom igen bara - det jag sett av dig på detta forumet, med rekar och tips/funderingar, så är det bara en tidsfråga innan du sätter DEN - förhoppningsfullt då en V7a...! Nu kör vi...! /Badass |
|
2011-03-11, 16:12 | #621 | |
Citat:
Hoppas med det ska lossna snart. Året är plus hittills men det är ju inte ens nära att jag är nöjd med det lilla resultatet som blivit. Hoppas också att det blir en sjua, men jag går bäst och har bäst idéer på V65! |
||
2011-03-11, 17:37 | #622 |
|
|
2011-03-11, 18:22 | #623 |
Skulle ju inte bli så mycket sånt här men nu sitter jag ju ändå och kikar så.
Mitt bästa tips är väl att gardera på i sista. Favoriten är bra när han är fräsch men har 40% galopper och har aldrig startat på distansen vilket är tunga negativa faktorer här. De mest spelvärda buden är istället ettan och tvåan från loppet senast på Bergsåker då halva fältet möttes. Karl Heinz fick visserligen en fin resa men vann på ett fint sätt. Sunnan Tibbe gjorde det väldigt bra som tog så många längder sista 300 trots att de kört 2km i drygt 20-tempo. Omgångens sämsta favorit måste vara Cherie Sund i fjärde. Hästen har 75%(!) galopper och har aldrig vunnit. Nu har han iofs haft dålig kusk och det är väldigt enkelt emot idag men värdelös favorit ändå idag på dessa faktorer. Propositionen talar dessutom starkt för skräll (volt, stolopp, mycket låg klass). Strecka de bästa kuskarna eller ta med alla om du har råd! Trotteur är väl en bra spik även om distansen gärna kunde få vara lite längre för hans del. Gardera med 9,7,11 för att känna dig säker om du har streck kvar. |
|
2011-03-11, 18:29 | #624 |
Calle Advice kommer jag spika. Många strykningar och lång distans är plusfaktorer, har gjort det bra vid andraplatserna sedan han kom upp från skåne!
|
|
2011-03-11, 18:37 | #625 |
Vafan jag lägger ut mitt system, har ju nästan gjort det redan ändå.
2,7,9,11 1,4,5 11 Alla 1 1,2,6,9,10,12 Krav: Trotteur/Karl Heinz/Sunnan Tibbe Lycka till ikväll och trevlig helg! |
|
2011-03-11, 18:39 | #626 |
Några barfotahästar och en formhäst mot favoriten i första och så är det barfota på Karl Heinz i sista!
|
|
2011-03-11, 20:12 | #627 |
Banned
|
2011-03-11 Sunnan Tibbe - (Trav)
Datum: 2011-03-11
Tid: 20:50 Sport: Trav Land: Sverige Liga: Trav Match: Sunnan Tibbe - Lopp 9 Spel: Sunnan Tibbe Platsspel Insats: 4 Odds: 3.60 Bolag: Ladbokes Motivering: Här spelas Sunnan Tibbe främst på form och distans, 4 units, till 3.60 på Ladbrokes... I senaste starten så gick Sunnan Tibbe riktigt starkt fram till andraplatsen bakom en av dagens motståndare Karl Heinz - gänget han möter idag är lite sämre än senast - flera av hästarna från senast är även med idag... Karl Heinz och Ted Blågul exempelvis, de kommer dock säkerligen INTE få samma gynsamma löpningar som senast då de stod start och hade enklare att välja väg. Nu står de tillägg och då är de mer utlämnade åt både slump och motståndarens manövrar. Flera av de svåra motståndarna dras med dåliga startspår - KH femtespår på tillägg. Ride The Brand har ett andraspår på tillägg - denne är riktigt osäker. Favoriten Quizmaster har ett svårt andraspår på startfållan - Bergh har dessutom redan (när detta skrivs) brännt med tre storfavoriter! Sunnan Tibbes form och att han älskar distansen, samt att det är klara frågetecken på flera av de värsta motståndaarna gör att jag trycker in 4 units... Här spelas då Sunnan Tibbe, 4 units, till 3.60 på Ladbrokes - finns till 3.50 på Expekt för er som hellre spelar där... Klart överodds, enligt mig! ST spelbar ned till strax över 3 gånger fläsket...! Lycka till, om någon följer...! /Badass Senast redigerad av Badass den 2011-03-11 klockan 20:28. Anledning: Insatsändring.../Loppnummer... |
2011-03-11, 20:17 | #628 |
Banned
|
|
2011-03-12, 11:19 | #629 | |
Citat:
Halvsurt att missa sexan när man rankat in den på 3 rader, helsurt att sista beslutet som togs var att INTE byta en av utgångarna i sista till favoriten. Dock nöjd att det inte skrällde i fjärde, då hade jag nog gråtit en skvätt. V7 på Momarken idag och jag har inte läst på så mycket den här gången, har inga bra lågstreckade idéer än så länge... |
||
2011-03-12, 13:49 | #630 | |
Banned
|
Citat:
Ja, det var riktigt synd, Stekel...! Åt vinnaren var inget att göra - ST hade varit tvubgen att sitt i typ tredje inner för att hinna dit - avslutade riktigt vasst även denna gång efter en faktiskt optimal resa som kusken gav honom... Och, ja... Vilken djävla tur att det inte small ifjärde - hade kunnat stuckit iväg till över 100 000 lätt... Men som sagt, synd för systemet var perfekt upplagt...! Nya tag...! /Badass |
|
|