|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-09-25, 13:54 | #436 | |
Citat:
Det blir nog en helgardering ändå kanske. Fan vad jag hatar att det är så många baggar med som är helt omöjliga att bedöma. |
||
2010-09-25, 14:25 | #437 |
Chanslappen
7 2,7,8,10,12 3,7,10 5 1,3 4 Alla |
|
2010-09-25, 14:31 | #438 |
1)A:3 B:6,7 C:5,10
2)8 3) A:7 B:3 C:5 4) 5 5)A:1 B:3,6,7 C:9,12,8 6 A:2 B:4,6 C:3 7) A:8 B:1,14 C:10,4 minst 1A max 1C |
|
2010-09-25, 15:21 | #439 |
Cash winning vita passas tills nästa gång!! vilken mega spurt han avlossade..
2010-09-26, 13:08 | #440 |
Ja det blev en ganska kul omgång. Elliot Hall var en lika säker vinnare som jag trott hela veckan, och det var ganska bra utdelning på sjuan trots att det egentligen inte var en jättesvår rad förutom Opal Caesar då som var närapå sistahäst på min ranking (de snackade ju upp den i värmningen dock, så kanske inte jättesvår vid gardering). "Slutspelen" jag la på V75 och DD gav bra utdelning, även om jag sparkar mig själv lite för att ha garderat Elliot Hall istället för att lägga de strecken i kallisloppet och sätta sexan. Synd också att Bella Hammering felade i första också, jag gillade det spelet och missade en fin trippel där.
Kul att Magnus J fick en seger, han är en underskattad kusk och bra tränare som nu äntligen fått visa upp sig några gånger på riksspelen. Skoj också att se Umeägda Höwings Oh Titan vinna överlägset också, det ser ut att kunna bli en miljonhäst vad det lider om han utvecklas lite till. Jag vet inte om jag var så fruktansvärt imponerad av Vita, han gick ju bra till slut men med det tempot som var i loppet fattades bara annat, gick ju jämnt med Tom Raider ungefär och det är väl den nivån man förväntar sig. |
|
2010-09-26, 14:46 | #441 |
Tänkte egentligen stå över allt spel idag, men omgången på Karlshamn ser både lätta och spelvärda ut. Förutsättningarna med en 800-metersbana med ett kodike till innerspår och publik på innerspår är ganska kul, jag undrar om det blir många hästar som störs av publiken där...
V65-3 Casher ska normalt sett kunna spetsa från det läget och borde hålla undan på ett kort upplopp. Clinton Tooma är nog bästa hästen i loppet och har slagit både Le Cannibale och Viola Silas (stod iofs 20m före men ändå) i år. Har pausat men det bör vara bra chans ändå i detta ganska skrala motstång, och när det nu bara är 9 hästar med i loppet är inte läget så handikappande längre. Vinnaroddset på Clinton låg alldeles nyss på lysande 8.00 men slashades helt plötsligt till hälften innan jag hann lägga spel. Då blir det istället ett vinnarspel på Casher till 3.25 ggr kombinerat med Eskil i femte till 2.25, vilket ger dubbeloddset 7.31! Eskil är att döma av de två starter han gjort i Sverige ensam på banan här och krossar dem från dödens om han inte skulle bli släppt till spets. DD-komben 7-3 är riktigt bra om den landar på över 6 ggr! Ligger på 6.75 på b365 om man vill ha fast odds. Bara V6 idag 1,5,6,9 2,3,6 3,10 Alla 7 3 |
|
2010-09-27, 12:15 | #442 |
Lunchens bästa H2H kommer i fjärde V4-avdelningen!
Purple Sky/G.K. Trademark 1.95 -PS återkommer efter att ha varit sjuk och tränaren låter väldigt uppåt, dessutom blir det barfotabalans idag. Det som avgör mest till hans fördel är dock att propositionen talar starkt till tilläggshästarnas nackdel. GKT har dessutom bakspår och lär få svårt att få fatt i de bästa starthästarna även om han ju har form. Dessutom är det rejält kuskminus på den kanten. Skynda fynda! |
|
2010-09-27, 12:19 | #443 |
Om någon ska kika på loppen som kommer efter V4 så vill jag varna lite för Pambs Nightride i lopp 7 som jag har på bevakningslistan sedan förra starten. Han hängde då med bra i ett lite värre gäng än detta men snubblade till på upploppet och det slutade i galopp.
|
|
2010-09-27, 16:34 | #444 |
Pambs Nightride var ännu en bra bevakning, fick ge sig sista biten och blev tvåa till fina platsoddset 4.74! Med en lite bättre kuskinsats hade det nog slutat i seger. H2H-liret slutade inte lika bra, men var ändå ett riktigt bra spel på pappret.
Ikväll gillar jag: V Classic Tile 2.25 -Strålande senast i debuten för Svanstedt. Låg på och ödslade krafter hela loppet, men höll ändå distansen ut och vann överlägset med full fart över mål. Lite värre emot idag, men det ska inte vara några problem. Skulle vara intressant att se hur han står sig mot de allra bästa stayer-hästarna. Kan nog sluta som omgångens största favorit och oddset droppar nog snart. Spelas inte under 2.00 |
|
2010-09-27, 16:38 | #445 |
Raka DD-komben 2-6 till 11.25 är inte heller dum. Andra loppet kan bli svårlöst, men troligtvis spårar någon av Finders Keepers eller Classic Grand Cru hela vägen.
|
|
2010-09-27, 20:27 | #446 | |
Citat:
|
||
2010-09-27, 22:05 | #449 |
Ja kvällens spel var det inga fel på heller, även om CGC inte vann på det sätt jag trodde. Satt ändå och mös när jag såg att Ludde körde sig till ledning, han kör nästan alltid undan och ger rygg ledaren chansen. Riktigt bra styrt av Juul som blixtsnabbt bestämde sig för att släppa. Svenskt rekord för Classic Tile så vi kanske får se hur han står sig mot stayereliten vad det lider (även om 3km auto är extremt sällsynt så rekordet låter lite bättre än vad det är).
|
|
2010-09-27, 22:29 | #450 |
Detta ska följas då jag också spelar på trav odds =). Såg att du hade en bra kväll idag,
Dock kör jag just nu på unibet om dom erbjuder bara H2H spel så blir bet365 igen istället. Kör hårt // Masterboy |
|
|