Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-18, 22:58   #406

eddiehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1751

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
"Idiotstruten" till tv4 som klippte sönder totalt sista avdelningen där dom återkom med 650 kvar till mål. Allt intressant i loppet hände precis där alla som inte var på plats missade.

Vinnar spel på SirHolger till finfina 15ggr på Bet365 smakade mumma. Dubbeln hade suttit klockrent med Local Conch i sista men fick in bakspelet i allafall på Björn.

Men hur fan kan tv4 klippa så?! Visar inte när Flemming avancerar/tar över utan bara speedkörningen in i mål. Katastrof enligt mig!
Dom var väl fortfarande till sig eftersom Kung-Åke torska med Torvald.Dom glömde nog bort att det var två lopp kvar.TV4 är pinsamma,minns fortfarande med rysningar finnen som gick och spela gitarr och lekte trubadur med dom aktiva under V64 sändningarna för några somrar sen.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-19, 00:27   #407

Sharp$: 2499
Standard

Lika jävligt är det när Borgås ska leka stålmannen - vem fan vill se det?
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-19, 11:36   #408

Stekels avatar

Sharp$: 26732
Standard

Att TV4 inte visar hela loppen i sammandragssändningen får man räkna med, så har det ju alltid varit. Sen angående tramsigheterna så går de från klarhet till klarhet. Borgås som stålmannen är väl det senaste bottennappet ja. Värsta reffet-tävlingen har de ju haft i etern en timme eller någon sammantaget nu och det får väl ses som ett fiasko ur alla aspekter. Satt och såg på hela livesändningen på TV4 igår också och jag undrar om de inte har en skock med pryo-elever som fixar till effekterna och inslagsvinjetterna, det är i paritet med lokal-tv många gånger.

Livesändningarna på onsdagar och lördagar tycker jag de gör ganska bra ändå på det stora hela. En sak jag dock aldrig kommer att förstå, och som de nog inte förstår själva, är varför de klipper sönder loppen i sammandragssändningarna. Det är inte många sekunder de sparar men det irriterar många. De hänvisar väl till att de som inte är så intresserade blir uttråkade av att se hela loppet eller något, men det håller inte. De som inte är tillräckligt intresserade kikar på resultatet på text-tv eller nätet om de spelat.

Får väl vädra ut alla mina åsikter om TV-sändningarna när jag ändå håller på så man får ut det. Skoglund som stallbacksreporter=kanon. Som loppreferent=kalkon. Håller på att sätta kaffet i halsen när han skriker till så fort någon börjar tappa travet eller kör snävt. Har inte sett han reffa på ett tag iofs, han kanske har lärt sig. Eller blivit petad. Kvinnan som brukar vara med och reffa V65 när det körs i norrlandstrakterna, vet inte vad hon heter, står jag inte heller ut med. Gälla falsettröster går inte hem på varken TV eller radio. Skulle föredra en symfoni av krita på griffeltavla.

Idag är det tävlingar på Boden och även om det ser spelmässigt intressant ut så har jag inte nog med tid att komponera ett system som kan ta de stora pengarna, och jag tror det blir en ganska hög utdelning idag.

Vinnaren
4 Brownsky V65-3
-Flera nyimporterade hästar från sydligare breddgrader med här, men den som redan acklimatiserat sig, och visat sig göra det bra, är den här.

Dubbeln
3,5,9 - 8
-Första barfota på år och dag för Born To Dance, men Pirate Copy är nog bästa hästen. Face The Evil går aldrig att räkna bort, även om han börjar se lite trött ut.

Mon Amie Ness står ruskigt bra inne propmässigt och läget kunde inte bli bättre, det borde knappt bli något handikapp alls att stå 20 meter bakom därifrån.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-19, 12:02   #409

Sharp$: 2499
Standard

Norrlandsdamen heter väl Carina Axroth och håller med, bort bort bort!

Att klippa i timmes sammandragningen är väl ok någon gång om det INTE händer ngt i loppen. Men som det var i går så hände ju precis allting i det scenariot dom gjorde sitt fantastiska klipp.
Jag bryr mig inte så mycket om just det loppet då jag var på plats på Åby och fick se det som det skall upplevas men dock så kanske man hoppas att någon från Tv4 eller Micke Nybrink har sin långa näsa här på Sharps och läser detta och tar upp det till diskussion.
Vore väl fantastiskt?

Undrar vad dom har för opinions undersökning eller vad dom nu går efter för att komma fram till deras briljanta ideér om att ha Borgås som stålmannen, värsta reffet tar 20% av sändningstiden samt andra helt ointressanta saker för travspelare?
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-20, 17:05   #410

Stekels avatar

Standard

Plats
2 I Fly Broline V65-5 Odds: 2.70
-Gick med full fart över mål senast efter invändig resa. Snabb från start och borde kunna få spets för att sedan släppa till en bra rygg. Open stretch ökar platschansen ytterligare.
Gammal 2010-09-20, 18:42   #411

Lukes avatar

Sharp$: 2103

Luke Travar
Stats: 90 - 126 - 1
ROI: 125.81%
Vinstprocent: 41.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Plats
2 I Fly Broline V65-5 Odds: 2.70
-Gick med full fart över mål senast efter invändig resa. Snabb från start och borde kunna få spets för att sedan släppa till en bra rygg. Open stretch ökar platschansen ytterligare.
Var också lite sugen på denna, men tycker 2.50 som den står i nu är precis på gränsen så jag har velat lite fram och tillbaka på den här. Tycker du fortfarande att det är spelbart till det oddset?
Har redan slängt in en liten chanspeng på Monemill på plats också och är lite tveksam till att ha 2 platsspel i samma lopp.
Luke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-20, 19:11   #412

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av luke Visa inlägg
Var också lite sugen på denna, men tycker 2.50 som den står i nu är precis på gränsen så jag har velat lite fram och tillbaka på den här. Tycker du fortfarande att det är spelbart till det oddset?
Jag tycker den är bra till 2.30 åtminstone.
Gammal 2010-09-22, 12:14   #413

Stekels avatar

Standard

Är inte på plats på Umåker idag, men jag hittade en bergvinnare hemifrån!

9 Alfa Tiamo V4-3 Odds: 2.65
-Endast slagen av Västerbo Offspring i årsdebuten. Fick köra stenhårt mot El Sueco halva loppet senast och var endast knappt slagen av smygkörd. Vinner nu, skynda fynda!
Gammal 2010-09-22, 17:53   #414

Stekels avatar

Standard

Alfa Tiamo gick i dödens och galopperade omotiverat på sista bortre lång på lunchen, han kanske inte trivdes i positionen. Tveksamt om han vunnit annars då vinnaren Kung Töll tassade med i rygg.

Ikväll kör jag en trippel till valla.

Raja Mirchi V
-Ludde baissar men det är bästa hästen med mest rutin och distansen bör vara ett klart plus.

Aleksej P
-Kraftigt distansgynnad och bättre än raden. Står bra till jämfört med de värsta konkurrenterna, men han kanske inte kan hålla alla bakom sig trots det.

Beau Mec P
-Bättre än raden och bör vara gynnad av distansen. Bara 10 hästar efter strykning så läget borde inte göra så mycket och det är lite kuskplus.

Odds: 8.70
Gammal 2010-09-22, 18:23   #415

Lukes avatar

Sharp$: 2103

Luke Travar
Stats: 90 - 126 - 1
ROI: 125.81%
Vinstprocent: 41.67%

Standard

Lycka till ikväll! Tycker det är många svårlösta lopp idag och svårt att hitta nån vettig spik, inte säker på om jag vågar ge Raja Mirchi förtroendet igen.

Måste tipsa om att Expekt har 2.05 på plats på Gitano i samma lopp också. Stark häst som inte kommer vika ner sig och borde ha en bra chans att knipa en finalplats. Kan nämna att bet365 har 1.50 på samma spel, vilket kanske är väl lågt men det känns ändå mer korrekt.
Luke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-22, 18:31   #416

johannesvs avatar

Sharp$: 119
Standard

Ryggar dig men kör en dubbel istället med Raja Mirchi V och Beau Mec P till 5.43

Bara galopp emot för Raja men loppet håller inte V75 klass så ser inte att Ludde ska behöva pressa honom så han galopperar.

Beau Mec har som du sägen kuskplus. Är inte hästen helt ur form så borde han kunna komma på pallen. 3.75 på plats tycker jag iaf är en bit för högt.
johannesv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-22, 18:33   #417

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 2463
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av luke Visa inlägg
Lycka till ikväll! Tycker det är många svårlösta lopp idag och svårt att hitta nån vettig spik, inte säker på om jag vågar ge Raja Mirchi förtroendet igen.

Måste tipsa om att Expekt har 2.05 på plats på Gitano i samma lopp också. Stark häst som inte kommer vika ner sig och borde ha en bra chans att knipa en finalplats. Kan nämna att bet365 har 1.50 på samma spel, vilket kanske är väl lågt men det känns ändå mer korrekt.
2.05 är otroligt bra värde. Skulle precis lägga en bet på det och hade oddset framför mig då det precis ändrades till 1.75 dessvärre!
tino är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-22, 18:48   #418

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 2463
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Alfa Tiamo gick i dödens och galopperade omotiverat på sista bortre lång på lunchen, han kanske inte trivdes i positionen. Tveksamt om han vunnit annars då vinnaren Kung Töll tassade med i rygg.

Ikväll kör jag en trippel till valla.

Raja Mirchi V
-Ludde baissar men det är bästa hästen med mest rutin och distansen bör vara ett klart plus.

Aleksej P
-Kraftigt distansgynnad och bättre än raden. Står bra till jämfört med de värsta konkurrenterna, men han kanske inte kan hålla alla bakom sig trots det.

Beau Mec P
-Bättre än raden och bör vara gynnad av distansen. Bara 10 hästar efter strykning så läget borde inte göra så mycket och det är lite kuskplus.

Odds: 8.70
Ryggar denna men byter ut RAJA mot ONE TOO MANY i V75-4 som vinnare. Tack för tipsen!
tino är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-22, 18:53   #419

Stekels avatar

Standard

Jag hittade några fina H2H också.

Tryptofan Håleryd/Kadett C.D. 2.00
-Vann åkandes senast på bra tid. Kadetten har stått över och Bergh säger att det nog kan fattas en hel del till formen.

Aleksej/Oh Yeah 1.65
-Jag gillar egentligen Oh Yeah, men jag skulle vilja påstå att det skiljer en klass mellan dessa. Detta känns som ett mycket bättre spel än platsoddset 1.60 på Aleksej!
Gammal 2010-09-22, 22:03   #420

Stekels avatar

Standard

Nu har det mesta gått åt skogen under veckan, så jag gör ett uppehåll fram till lördagens V75-omgång. Ett undantag blir dock vinnarspel på Vampyrenne i lopp 9 på Örebro imorrn. Han har varit grym i alla starter, och vinner det här om han får en hyfsad resa. Motståndet och speciellt favoriten Uarda har ganska bra rader, och det hoppas jag ger ett rejält överodds på min vinnare!

Efter en snabbtitt på V75 är mina idéerna Merkur Vang, Bella Hammering i första, kuskförstärkta hemmahoppet Pacific Joy i långloppet och Global Kitten i finalen. Det ser hursomhelst ut att vara bäddat för miljonutdelning, speciellt med tanke på alla svårbedömda norska kusar.
Svara

td