|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-09-16, 23:04 | #391 | |
Citat:
Enda lilla orosmolnet är väl att Beanie travade så knackigt sista biten senast på Bergsåker,formtapp på gång?Tror dock att Per passar bättre på Beanie än Sir Toby.Provar att rygga den här Stekel Är även lite sugen på H2H i lopp 8. Global Investment vs Skully Gully @ 1,75 B365 Senast redigerad av eddieh den 2010-09-16 klockan 23:09. |
||
2010-09-17, 09:53 | #392 | ||
Citat:
Citat:
Skulle nog hellre spela samma H2H i första loppet till 2.40 isf, med litet fält och open stretch gör inte spåren så mycket. Det är svårt att sätta dessa hästar mot varandra, den som får bästa loppet är först och då är 2.40 ett ganska bra odds medan 1.75 är riktigt uselt. Båda är utpräglade sprinters men tidsmässigt ligger faktiskt Scully före, Globalen har gått rekordet 11,5aK tre ggr medan Scully gått samma tid eller lägre 6 ggr (och då är hon färskare och har mindre starter innanför västen). Att hon inte har en så övertygande rad trots att hon mest gått i stoeliten är inte mycket att säga om, ringrostig första starterna, sedan har hon inte rått på omöjlige Mathilde Tröjborg och Yanantin Boko. Blev en lång utläggning, hursomhelst tycker jag sammantaget att Scully/Global H2H inte är spelbara, förutom möjligen då Globalen till 2.40 i första. |
|||
2010-09-17, 10:39 | #393 |
Jag håller ögonen på dig Stekel.. Skämt o sido, du verkar ha klart för dig, o påläst e du oxå=).. härligt med trav nördar som oss!!!!!!!!! trevlig helg o lycka till med liren..
2010-09-17, 10:59 | #394 | |
Sharpest
|
Citat:
Var faktiskt opalen jag inte hade en aning om hur den mår. Han säger i Guiden att han kommer vinna ett av heaten, trots att han är nästsist rankad i båda heaten i tidningen. Jag ryggade de första heatet och dubblade den med Abyss rek i wales fotbollen, draw no bet dock. Andra heatet känns svårare med tanke på spåren. |
|
2010-09-17, 16:23 | #395 |
Slänger iväg en rad på V65 idag. Jag tycker storfavoriterna borde ha en bra chans att fixa det. Winners Rose däremot som i och för sig är en väldigt fin häst, tror jag dock stöter på patrull idag. Har fått en del snabba pengar och står långt bak i ett stort fält och det kan bli problem att runda till seger. Om jag ska nämna en bortglömd så är det nog Two Oceans i andra som är i princip ostreckad.
2,4,5 6 1 1,2,4,5,7,9 2 Alla Edit: Återgick till teorin om skräll i stayerloppet så det blev en rad till... 2,4,5 5,10,13 1 4,7 2 Alla Senast redigerad av Stekel den 2010-09-17 klockan 16:32. |
|
2010-09-17, 16:55 | #396 |
Dagens raka DD
2-11 |
|
2010-09-18, 13:20 | #398 |
Det här blev dagens spel, utöver systemspelet. Ska slå mig ner med en grogg framför TVn nu och njuta av tävlingarna! Extra nöjd med alla H2H-spelen idag.
Dubbel Beanie M.M./Opal Viking x2 Odds: 3.12 Femling Flip A Coin V King Of Kings V Torvald Palema/Lisa America (andra heatet) Bart Sjöhammar/Practical Joke True Q./Year In Review Odds: 69.30 + Trippel på de tre H2H till 4.89 Tvilling V75-5 1/2 V75-6 2/3 |
|
2010-09-18, 13:32 | #399 |
H2H-spelen i din femling. Hur spelar du där?
|
|
2010-09-18, 13:41 | #400 |
|
|
2010-09-18, 16:28 | #402 |
Tack för "Beanie-dubbeln".
Hoppas groggen,smaka bra. Ska bli kul att höra vad Nisse ska skylla på den här gången,punktering?. |
|
2010-09-18, 17:06 | #403 | |
Citat:
Det var en riktigt kul omgång får jag säga! Åbys stora pris blev över förväntan trots att det var lite trist att Lisa/Torvald/Beanie var ensamma på banan. Fruktansvärd prestation av Lisa America, det var ett tag sedan man såg ett sto av den kalibern! Blev bara 5 rätt på V75 och ynka 66 spänn tillbaka, spikarna Flip A Coin och Torvald Palema var bra men det räckte inte riktigt idag. Hade nog rankat in sjuan på 2-2-5-2-2-3-1 men det funkar ju inte när man sätter spikarna på fel ställen, och helgarderar några lopp som jag brukar göra. Bra plus på spelet ändå idag, förutom straffsparksspelet med Beanie-dubbeln petade jag in DD på tre rader och la ett vinnarspel på Spring Erom till 4.50 i sista stund. Det blev ju void på femlingen också när King Of Kings ströks så det var ju hyfsat stolpe in på den kanten! Det näst roligaste efter Åbys stora idag var nog stayerloppet. De är ju inte alltid jätteunderhållande, men när det körs på V75 med bra hästar och hyfsade prispengar kan det vara riktigt kul, och det var det idag! Körning på alla händer och mycket som hände på det taktiska planet. Löste sig ju perfekt för Spring Erom ändå, han hade behövt vara dödssjuk för att sumpa det, Björn körde riktigt snyggt! |
||
2010-09-18, 19:54 | #404 | |
Citat:
Men men,jag har alltid gillat hästen Opal Viking,samarbetet mellan häst och kusk i Prix d Amerique 2008,är faktiskt ett av mina starkaste travminnen de senaste åren. Håller med om Liza America,helt otroligt att en häst kan vinna ett sådant stort lopp på de sättet.Sanlöst bra av en märr dessutom,kul också att man vet att hästen är ren eftersom den varit i Sverige så länge. |
||
2010-09-18, 21:13 | #405 |
"Idiotstruten" till tv4 som klippte sönder totalt sista avdelningen där dom återkom med 650 kvar till mål. Allt intressant i loppet hände precis där alla som inte var på plats missade.
Vinnar spel på SirHolger till finfina 15ggr på Bet365 smakade mumma. Dubbeln hade suttit klockrent med Local Conch i sista men fick in bakspelet i allafall på Björn. Men hur fan kan tv4 klippa så?! Visar inte när Flemming avancerar/tar över utan bara speedkörningen in i mål. Katastrof enligt mig! |
|
|