Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-02, 18:36   #361

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 908
Standard

Jo för Joke Face - tack för den.
keffok är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-03, 13:32   #362

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Raka LD har suttit varenda dag den här veckan och det känns att fingertoppskänslan sitter som gjutet för stunden, även om det fortfarande läcker lite grann på system och tvillingspel som går lite stolpe ut för stunden. Jag är dock lite nerslagen för stunden då jag hade gjort dagens V4 på 60 rader om jag bara tagit ställning på V4 på samma sätt som jag gjorde på LD. Om Polca inte vikit ner sig sista biten hade det väl också blivit en hyfsad slant på de två fyrorna jag fått då.

Jag vill bjuda på ett till superspel (som det känns på förhand iaf) till helgens tävlingar på Jägers!

V75-2 10 Flip A Coin (V/P 7.50/2.25 på bet365)
-Har tänt till rejält senaste tre när han återkommit efter kastraktion och gått med barfotabalans. De första två segrarna togs i överlägsen stil mot enklare motstånd. Senast var han ute i ett hårdare gäng på V64 och gjorde en helt suverän prestation! Började med att springa in i vingen och lägga bort ca 100 meter på täten (ingen överdrift, se videon ni som kan). Fick tillbringa större delen av loppet till att gå ikapp fältet och avslutade sedan 40 meter snabbare än de andra sista 200 och gick från sista till andra häst. Lite hårdare emot nu på V75 men nu är det kuskplus jämfört med den amatörkusk han haft senaste tre. Läget är inte jättebra, men låg klass, volt och distans gör det till en mindre faktor. Intrycket är också att hästen är mera entaktad än speedig, så distansen bör en extra positiv faktor denna gång.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-03, 17:25   #363
one

ones avatar

Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Tack för tipsen! Jag hänger på!
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-05, 20:49   #364

Stekels avatar

Standard

Det blev en riktigt suverän speldag idag! Joke Face gick och vann derbyt, som jag trott ända sedan jag såg honom på plats i Årjäng tidigare i sommar. Som fin bonus satte jag V6, med en kupong jag lämnade in tre gånger! Spelmässigt hade det varit kul även om Zorro Photo fått anfallsorder lite tidigare och spurtat fram till segern i derbyt för den var också med på lappen. Kul att se Viola Silas i stoklassen också, tiden och krigarhjärtat var det inget fel på (men jag undrar hur mycket böter/avstängning Persson får för drivningen över mål)!

V6-raden
2
Alla
3
1,3,4,8,9,12
1,5
10

Det blev extra mycket trav i helgen då frugan var bortrest och det var tävlingar på Umåker i fredags. Kul att vara på banan för en gångs skull, träffade ett kul gäng där borta som bonus! Spelmässigt gick det som vanligt sisådär men det brukar jag räkna med, det brukar som regel bli lite mer ogenomtänkta och stressade spel när man är på plats. Kändes dock som att jag har lagt mig till med ett okej "värmningsöga" och det känns lovande inför framtiden!

Min enda idé för lördagens tävlingar Flip A Coin drog tyvärr till med en, som det såg ut, helt omotiverad lång galopp. Hämtade upp storstilat till sjätteplats och gick piggt över mål och hade helt klart varit långt före de andra felfri, vi tar den nästa gång till ett förhoppningsvis ännu högre odds!
Gammal 2010-09-08, 16:36   #365

Stekels avatar

Standard

Sinnessjukt bra flyt nu. Efter att ha jobbat några dar och pausat på spelet satt nästan allt på lunchen idag! Raka dubbeln satt igen, och V4 gick in på 66 rader. Trion var inte långt undan heller, hade 8/9/Alla, men det blev 9/8/5 till slut efter att åttan galopperat mitt i loppet. 8 Qing De Ba i V4-avslutningen blir också den stora behållningen från dagen, den åker upp på bevakningslistan efter att ha gjort ännu en jättefin upphämtning efter galopp. Bra "nästagångare" är tveklöst en travspelares främsta verktyg för framgång!

Kan också konstatera än en gång att kvinnliga kuskar undervärderas av spelarna. Nog för att de är lite orutinerade och kanske inte har samma respekt med sig som killarna, men oddsen på vinnaren Edolles Malte/Ingela Eriksson i första och tvåan Qing De Ba/Emma Söderlund i sista är bra. Har man en bra häst behöver man varken överdriven respekt från motståndarna eller jättestor körvana för att vinna!

Återkommer kanske senare ikväll med några H2H till Solvalla om det finns några intressanta. Snabbloppet ser klart intressant ut med comebackande Iceland som är svårbedömd och får lite sämre kusk i vagnen idag. Jag tror spontant på ett ganska försiktigt upplägg från Melanders sida, vill Fredde B köra i ledning tror jag inte han vill offra sig för att överta i ett lopp som "bara" ger 100k till segraren. Reven är dock också lite svårbedömd efter att ha varit ute och rest, dessutom är kusken inte någon stjärna direkt.
Gammal 2010-09-08, 18:56   #366

Stekels avatar

Standard

Hade inte tid att gå in och analysera H2H idag, men efter att ha tagit en titt på V6 kan jag konstatera att Greta Töll och I Saw You är kraftigt underspelade både på V64 och DD! Båda är bättre än raden och bör kunna utmana Stigs favorit om segern om de får en fin löpning. Som jag ser det står loppet mellan dessa tre, bra proposition för tillägget och fördel av att de är flera som kan dra fram varandra i spåren.
Gammal 2010-09-08, 19:05   #367

AndreasB1897s avatar

Sharp$: 3907
Standard

Underbart när man har lite flyt i spelen!
Lycka till med spelen och kom gärna med lite H2H senare i veckan.

// Andreas B
Gammal 2010-09-09, 17:40   #368

Stekels avatar

Standard

V65 Åby 9/9

V65-1 Utah Hornline/Zjanti River 1.85
-Zjanti har bakspår här vilket mycket väl kan göra det till jämn start med tilläggshästarna och de bör han inte ha kunnande nog att slå, dessutom är distansen ett frågetecken. UH är bättre än raden och är distansgynnad.

På DD och V65 singlar jag Tom Raider. Loppet är jämnt spelat och det ger bra värde i att ta ställning. TR går ofta i dödens och risken är att han får göra det igen, men han står sig bra mot dessa och kan vinna oavsett position. Open stretch ger en ökad chans att bli släppt till ledning idag.
Gammal 2010-09-09, 18:33   #369

Stekels avatar

Standard

Plussar lite extra på förra inlägget. Zjanti River ska gå med skor idag till skillnad från de senaste starterna.

V65-3 Mozart Fiveone/Keep Neo 2.00
-Gick enligt uppgift barfota första gången då han rekordsänkte rejält på Bjerke. Visserligen snabb bana, men kusken sa att det var en otrolig mot hur han känts tidigare. KN är enligt tränaren både långsam ut och kanske dessutom extra missgynnad av sprinterdistans.
Gammal 2010-09-10, 14:28   #370

Stekels avatar

Standard

Jag hoppas det finns någon som följer där ute för nu går det riktigt bra! En på pappret närmast idiotsäker trippel till morgondagens tävlingar kommer här.

V75-1 Pinepower Rose/Frillan Filiokus 1.60
-Spets eller släpp till Minos Vang är det som gäller för PR här. Är ny i klassen samtidigt som FF är kuskförstärkt och kanske lite bättre, men behöver vara 20 meter bättre med dessa förutsättningar.

V75-3 Yanantin Boko/Dust All Over 1.55
-Har garantispets här då övriga på framspår är mediokra ut. Släpper nog till favoriten om den kommer fram tidigt och utmanar, och liftar med till andraplatsen.

V75-6 Jolly Broline/Ultradidact F. 1.80
-Laddades nog för hårt bakom bilen senast och svarade med galopp. Är normalt travsäker och snabb ut. Har ett perfekt läge som garanterar en position där framme direkt. UF ser riktigt seg ut bakom bilen och hamnar nog bland de sista och därifrån blir det svårt.

Bäst värde skulle jag säga finns i det sista spelet.
Gammal 2010-09-10, 15:17   #371
JLO

JLOs avatar

Sharp$: 1578
Standard

Du e inne i ett grymt flyt nu=) ryggar dina drag för imorn direkt!!!
några spik förslag för imorn då??
Gammal 2010-09-10, 15:52   #372

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av JLO Visa inlägg
Du e inne i ett grymt flyt nu=) ryggar dina drag för imorn direkt!!!
några spik förslag för imorn då??
Inga spikförslag, jag har svårt att hitta några den här gången faktiskt, men väl några understreckade. Det råkade bli mycket Lähdekorpi-hästar men det är bara en tillfällighet.

V75-1 Neo Smed
-Bra i skymundan i flera starter, gillar distansen.

V75-4 Gaston Wood
-Nerstruken till bra läge, gick minst lika bra som favoriten när de möttes på Lindesberg näst senast!

V75-5 Tamina Silas
-Kanonhäst men osäker.

V75-7 Ravello
-Härdad och mycket bra för klassen.
Gammal 2010-09-10, 17:38   #373
JLO

JLOs avatar

Standard

Ok, tackar o bockar!! plockar nog med samtliga där.. vi skall köra ett stort joker system imorn hoppas på det bästa nu då...mvh
Gammal 2010-09-10, 21:28   #374

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1063
Standard

Godkväll.Har just sett skrällomgången på Umåker.....Ang. den idiotsäkra H2H-trippeln: Finns det inte risk för att PPR & Minos kör livet av varann? Lennartsson har fått körorder till tät & PPR går bäst i spets. Frillan älskar dessa lopp! Beware....
siarmo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-10, 21:35   #375
JLO

JLOs avatar

Standard

inte enligt intervjun med svanen=) han befarade dödens!!!
Svara

td