Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-12, 22:26   #346

AndreasB1897s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3907
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
JAAA!!! Idag satt minsann sexan och dagsnettot blev 72k! Riktigt tur i oturen då jag först inte ens tänkte kolla på startlistorna, har dåligt facit på Åby sedan de började med open stretch. Spelade efter lite betänketid V6, och det var ett bra beslut visade det sig! DD satt också, men det blev småpengar i sammanhanget. Spelar alltid streckspel med liten insats (förutom på V75 då jag har andelssystemet) så det är ganska sällan de sitter, det här är största vinsten hittills.

Raderna:

V6
3
Alla
2-3-4-5
14
2-3
3

DD
2-3
2-3
x15

Grattis som fan Stekel!!
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-12, 22:30   #347

Sharp$: 1540

greedys betting
Stats: 141 - 122 - 17
ROI: 107.69%
Vinstprocent: 53.61%

Standard

Grattis Stekel, välförtjänat!
greedy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-12, 22:46   #348
Banned

Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Sedär, grattis..
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-12, 23:05   #349

snoozes avatar

Sharp$: 3527

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

grattis!!!!!!!!!!!!!!!!
snooze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-13, 02:30   #350
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Riktigt snyggt stekeln, du förtjänar det som få
Bra spelare måste bara ha tur också.

Undrar hur fan du lyckades hitta ditt dubbellås där med 2-3? För den var läcker!
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-13, 02:40   #351

eddiehs avatar

Sharp$: 1751

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Instämmer med KP,svettigt lås i femte.
Bjarne Albinsson,never heard of.

Senast redigerad av eddieh den 2010-08-13 klockan 02:46.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-13, 08:02   #352

Sharp$: 2374
Standard

Grattis Stekel!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-13, 10:26   #353

Stekels avatar

Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Riktigt snyggt stekeln, du förtjänar det som få
Bra spelare måste bara ha tur också.

Undrar hur fan du lyckades hitta ditt dubbellås där med 2-3? För den var läcker!
Tack ska ni ha, har känt mig i form senaste månaderna utan att ha fått utdelning så det känns extra bra att få en framgång nu!

Du vet att jag egentligen vägrar dubbellås KP, men jag gör undantag ibland på småkupongerna. Bjarne A är en amatör som jag sett många gånger när jag varit på Årjäng, och jag vill minnas att han hör till de sämre amatörerna i kuskväg. Med det sagt förstod jag att hästen var bra som haft så mycket framgångar för honom. Såg den dessutom i starten 11/5 då den visade kvalitet men blev lite bortkörd, och la den i minnesbanken.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-26, 15:38   #354

Stekels avatar

Standard

Har varit lite inaktiv här ett tag. Det har inte berott på att jag varit inaktiv på spelet, utan att jag inte haft så många roliga spelidéer i kombination med brist på tid. Nu har jag dock några, som jag tycker, väldigt intressanta drag inför kvällens V65-omgång på Åby!

V65-2: 4 Lou Di Palio
-Fullständigt bortglömd idag på 1%! Höll undan för Västerbo Paradise vid ettan, endast slagen av Paris Turf, Oceans Eleven och Scargel efter det, sedan galopper. Väldigt länge sedan lopp nu kan slå åt båda håll. Staffan är en av spelarna underskattad tränare/kusk med bra statistik.

V65-4: 7 Hello Dolly
-Åke rankar chanserna mellan sina båda lika, och hävdar att Dolly är snabb ut. Vid förra starten galopperade hon i starten och tappade många meter. Samtidigt fick ledaren köra kryptempo (16/15) och det fanns aldrig en sportslig att ta ner den. Propositionen är dessytom väldigt gynnsam för starthästarna. Spikvärde!

V65-5: 2 Platinium Shine/9 Cindy Hall
-Två intressanta som startar efter uppehåll i ny regi. Borde ha svårt att hålla de tre mest betrodda bakom sig, men streckprocenten lockar. Platinium shine är bara fyra år och kan mycket väl ha växt till sig under uppehållet och ha kapacitet långt över summa.

V65-6: 1 World Of Golf
-Galopperar ganska ofta men gör det bra där emellan. Omöjligt att plocka ner Canaka B.F. senast från kön, annat utgångsläge nu. Elfstrand undervärderad tränare med bra statistik som håller oddset uppe bra!
Gammal 2010-08-26, 15:42   #355

Stekels avatar

Standard

Hittade en till riktigt intressant susare!

V65-4: 6 Rapid Value
-Var rejält löpvillig vid vinsten! Lång vila inför denna start också och kan kanske reprisera från ett smaskigt läge.
Gammal 2010-08-26, 16:11   #356

Sharp$: 871
Standard

Alltid bra med andras åsikter, Tack Stekel

Hur går det med hemsidan du snackade om innan, eller det är ett nerlagt projekt? Tyckte det verkade intressant när du skrev om det innan.
Ryssfemman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-26, 16:15   #357

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ryssfemman Visa inlägg
Alltid bra med andras åsikter, Tack Stekel

Hur går det med hemsidan du snackade om innan, eller det är ett nerlagt projekt? Tyckte det verkade intressant när du skrev om det innan.
Jag har gjort en notering på travscouten.se (som blev dopnamnet) att den ska upp senast 15/9. Återstår att se om jag fått tummen ur till dess, har bara en konceptskiss och några lösa idéer på innehåll än så länge. Ska i alla fall försöka få upp något till dess!
Gammal 2010-08-28, 13:09   #358

Stekels avatar

Standard

Dagens H2H

Donna Sarina/Mavi Laday 1.70
-DS var rejält bra senast som tvåa på V75. Samma kusk igen nu och det är bra chans på spets, lär kriga ifrån sig bra därifrån.

Bull Trap/Minos Vang 2.70
-Förutsättningarna för MV inte de bästa idag. Har fungerat bra mot slutet för Svanstedt, men dagens distans och motståndet talat emot favoriten. BT är startsnabb och bör få ledningen eller rygg ledaren. Går dessutom barfota runt om!

Aunt Sally/On The Wall 1.85
-OTW såg trög ut i senaste starten och vann knappt mot skralt motstånd, lär inte kunna utnyttja startspåret och möter äldre hästar denna gång. AS har varit bra i sina starter, satt fast senast med sparat i mål.

Senast redigerad av Stekel den 2010-09-01 klockan 17:42.
Gammal 2010-09-01, 17:39   #359

Stekels avatar

Standard

V64 Solvalla 1/9

Veckans omgång ser bra mycket intressantare ut än vanligt på strecken tycker jag, tyvärr ingen jackpot denna gång dock! Här kommer några funderingar kring loppen och några ostreckade jag skulle vilja lyfta fram.

V64-1
9 Staro Almab ny i Westholms regi förra starten och togs som väntat lugnt och kördes bara sista 100, bör gå framåt med det loppet. Står propositionsmässigt enormt bra inne och bör få svårt att hitta ett lika bra läge att dra in 100k på ett bräde på ett tag. Stort behov av startpoäng talar ytterligare för offensiv styrning. Det bör också noteras att andrahandsfavoriten i samma lopp 6 Mr Jef Fior tappar mycket poäng om dålig placering här, vilket även det bör tala för offensiv styrning (vilket kan ge tuff spetsstrid mellan de två favoriterna och öppna för övriga).

V64-2
1 Nearly Nine Feet har vunnit alla årets starter på ett konfortabelt sätt. Inget kusk/hästmotstånd på framspår talar starkt för att ledningen fås lätt (undantaget möjligen Takter/7 Zachary Boko men den är trög av sig och bör inte utgöra hot) och kan dämpa första 1000 för att sedan öka tempot och tvinga tilläggshästarna till en dryg resa. Strykningarna gynnar tilläggshästarna men samtidigt är propositionen inte direkt till deras fördel. Dagens bästa spik tror jag, även om jag gillar 11 Outlaw Merci som gick fint i mål senast efter galopp. Streckvärd om den går barfota igen.

V64-3
6 Oh Yeah är en "Rix-häst" som för en gångs skull är understreckad! La bort över 50m i startgalopp förra gången och lyckades ända gå fram och pressa fina Orechietti in på linjen. Favoriten är rejält uppsnackad i pressen och överstreckad när han nu har sin tuffaste uppgift hittills. Andra streckvärda motbud är 5 Orfeus Brodde och 11 Tryptofan Håleryd.

V64-4
2 Anja A.E. är bättre än raden och har ett fint läge, kraftigt understreckad idag. 13 Klara har tänt till med barfotabalans och har springspår, klart streckvärde!

V64-5
Orutinerade på pappret ganska jämna 3-åriga ston talar starkt för helgardering.

V64-6
4 Lucilu Hanover ser ut att vara en motiverad favorit. Såg ut att kunna öppna riktigt bra senast och gick i mål med en del sparat. Kan mycket väl bli spets och slut här.
Gammal 2010-09-02, 12:04   #360

Stekels avatar

Standard

Speltips till söndagens derby!

Svenskt Travderby 2010 går av stapeln nu på söndag och jag tycker mig ha hittat ett riktigt fint spel i Joke Face (V/P 5.00/2.15 på bet365, 5.50/2.15 Expekt). Om det inte vore för att han satt en bit bak och är lite för trög för att speeda runt ett bra fält på sprinterdistans i näst senaste starten, skulle han haft ett "staket" nu. Den långa derbydistansen är ett klart plus för den delvis franske hingsten och han har visat att han kan öppna ganska hyggligt och lär därmed få en vettig position från ett bra läge. Kuskbytet från Kolgjini till Adielsson är ett klart plus map både prestation och galopprisk. Jag bedömer att Joke Face och favoriten Juggle Face är relativt jämna och ett huvud högre än konkurrenterna. Med tanke på kuskpluset på Joke denna gång och det faktum att Ludde felat bort Juggle i 10 starter av de ca 30 han kört honom är det ett givet val att gå emot favoriten. Vinnaroddset är bra, medan platsoddset är bland det bästa jag sett på mycket länge!
Svara

td