|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-06-23, 18:44 | #301 | |
Citat:
Zapdos Håjt är nog den som jag tycker är bäst. Läget är så mycket bättre än konkurrentens och distansen är en fördel. Åke låter inte så uppåt på sin, men jag tror nog den kan duga bra. Sammantaget är det ett bra spel tycker jag! Warrawee Lizzy tycker jag är ett för marginellt spel. Det finns lite för lite underlag för att göra någon bra värdering mellan dessa. Orutinerade treåringar innebär flera osäkerhetsfaktorer man får räkna in. De är osäkra i travet och de utvecklas olika fort. Västerbostreetlite ser vid första anblicken bra ut, då han har ett bra läge jämfört med konkurrenten och borde stå sig bra häst mot häst. Men om jag badkarskör lite så talar mycket för att Berghs häst inte kan hålla ledningen, men han är nog snabb nog att hitta till rygg ledaren. Alandias Karisma är en av de snabba utvändigt och får hon ledningen släpps det troligen vidare när det kommer någon mer betrodd och ställer en fråga. Nu sitter Västerbostreetlite i tredje inner, och då fältet ser ganska jämnt ut kan han mycket väl bli sittande där, medan Kontio har fritt att spurta. konkurrenten har fritt. Fältets sammansättning talar inte för att det blir "Solvallalunk" och tempotorsk för köhästarna heller. |
||
2010-06-23, 19:30 | #302 | |
Citat:
|
||
2010-06-23, 21:10 | #303 |
Värsta dagen jag varit med om i hela mitt liv gällande trav... Var det inte galopp så var det oerhört svaga insatser m.m..... Hoppas du inte ser mig som totalt värdelös nu
|
|
2010-06-23, 21:36 | #304 | |
Citat:
Det slutade på 5 rätt på mitt system idag. Hade utgångar på Friction och Remiluss. Det kändes som att Remiluss hade vittring på segern i sista kurvan, men favoriten hade mycket kvar att köra med så det blev inte mer än en andraplats. |
||
2010-06-23, 22:17 | #305 | |
Citat:
|
||
2010-06-24, 17:27 | #306 | |
Citat:
Idag vill jag tipsa om en rak dubbel! 2 Lome Kongen slåss i vanliga fall mot den norska kallblodseliten och möter denna gång inget motstånd av lika hög kvalitet. Har två segrar i raden, som är lite maskerade i programmet eftersom han senare diskades för doping. Visade förra veckan på Bjerke med en bra tid att formen fortfarande är intakt. 2 Bella Hammering har gjort det jättebra sedan tränarbytet i vintras. Har klarat fyra av fem voltstarter i nya regin, och jag tror att galopprisken överskattas av spelarna idag (en av galopperna i raden kan tillskrivas kusken). Senast reparerade hon startgalopp på ett storartat sätt, trots att hon borde blivit totalt tempotorsk! Vinner felfri vågar jag påstå! Står i 9.00 just nu på b365 och det är nog en bit över vad ATG kommer landa på idag. |
||
2010-06-24, 17:37 | #307 | |
Citat:
Ska kolla lite till på dagens. |
||
2010-06-24, 17:52 | #308 |
Gör en liten V6-kupong till ikväll också.
Alla 1-3-5-7-9 2 15 2 2 |
|
2010-06-26, 23:40 | #310 |
Hej Stekel! Jag blev tyvärr upptagen några dagar.. Men nu så är jag tillbaka och imån så kommer jag posta lite H2H och kanske V/P spel här, hoppas du är här så kan vi föra en diskussion!
MVH / Andreas B |
|
2010-06-27, 12:14 | #311 |
Du får gärna posta vad du vill här, men om du tänkt dig att lägga in en massa egna spel som en återkommande grej så kanske du ska överväga att starta en egen dagbok.
|
|
2010-06-27, 12:23 | #312 |
V/P-spel till Kalmar
Candy Fantasy 25.00/4.50
-Var rejält bra när han gjorde jobbet i tredjespår sista 600 och var bara slagen av ledaren på open stretch-banan Åby. Åke säger att han var dålig i halsen senast och kanske kan vara en lika god chans som storfavoriten nu! Får Calle Lindblom i vagnen som brukar kunna ge en rejäl tändning ibland. Lord Rocket 11.00/2.65 -Har imponerat i sina senaste senaste två vinster på kort distans. Bra läge här och trots att det är lite värre emot denna gång borde han stå upp bra här. Återkommer med H2H lite senare. |
|
2010-06-27, 13:13 | #313 | |
Citat:
Lord Rocket har jag som ett av mina huvuddrag! Får han bara spara sig lite till sista biten så drar han om många, om inte alla! |
||
2010-06-27, 13:39 | #314 | |
Citat:
Lord Rocket har jag plockat bort från kupongen. Hörde att Flemming sagt att han kommer släppa ledningen till någon av favoriterna. Däremot går ju platschansen upp rejält med den infon! |
||
|