Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-10, 19:55   #16
 
Abysss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 588
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gick åt ------------>
för city idag, chock start, men lyckades ändå göra 2 mål i slutet 2-2 sluta matchen, typiskt.
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-11, 02:09   #17
 
smalkes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Eventuellt så spelar vi på Torsdag följande match

Division 4B Göteborg Björkö - Göteborgs FF [email protected] NB
insats 2u

GFF började säsongen med 3 raka förluster, men verkar nu ha hittat formen och tagit 2 raka segrar med 9-1 och 2-0... 2-0 segern kom mot favorit tippade Sandarna BK och GFF dominerade matchen totalt...GFF har en av seriens bästa forwards som verkar ha kommit igång, han gjorde båda målen mot Sandarna.

Björkö har 1 seger och fyra förluster och har släppt in 14 mål på dessa 5 matcher... Björkö är dock svårslagna hemma , dom har bara spelat 1 match i år på sin riktiga hemmaplan( första hemmamatchen var planen i för dåligt skick)
och den vann dom mot Älvsborgs FF med 3-1.

GFF visar en uppåtgående form och har ett bättre lag på pappret 2.35 är helt klart ett spelvärt odds... men vi går inte så hårt in eftersom att Björkö som sagt är ett betydligt bättre lag hemma en vad dom är borta.

Jag vet inte hur skadeläget i trupperna ser ut eller om några spelare är avstängda så därför väntar vi med att spela på matchen tills jag fått info om det... så funderar ni på att rygga så råder jag er att vänta tills jag vet hur det ser ut på den fronten.

Senast redigerad av smalke den 2010-05-11 klockan 17:27.
smalke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-11, 09:28   #18
 
Abysss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 588
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

IK Viljan - Syrianska BoIS (Div 4 - Södermaland)

Syrianska kommer till matchen utan förluster (2-1-0), och vann senast med 5-2.
IK Viljan förlora hemma senast mot Eskilstuna Södra FF med 0-1 och har 1-1-1 i år.
Syrianskas mål är att vara bland top 5 och med den starten man fått ser det helt ok ut. Många av spelarna i Syrianska är riktig ego-trippade, skräll, något som deras tränare jobbar på att försöka få bort. Sen tidigare saknas Patte, Daniel Bisse och Wille men man har fått tillbaka Ninos Minasson efter skada. Varningsfinger sätts på Naramsin Awloaan som är en av lagets bättre spelare som Viljan bör akta sig för.
Inför matchen är det inte klart än vilka spelare som följer med till Vasavallen då många av spelarna jobbar men när man har en trupp på 26 spelare så ska detta inte vara några problem.
Jag tror att Syrianska tar med sig 3 poäng idag, och kommer forska lite mer på denna match innan jag lägger spelet.

Mer info kommer...
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-11, 09:33   #19
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Abyss Visa inlägg
IK Viljan - Syrianska BoIS (Div 4 - Södermaland)

Syrianska kommer till matchen utan förluster (2-1-0), och vann senast med 5-2.
IK Viljan förlora hemma senast mot Eskilstuna Södra FF med 0-1 och har 1-1-1 i år.
Syrianskas mål är att vara bland top 5 och med den starten man fått ser det helt ok ut. Många av spelarna i Syrianska är riktig ego-trippade, skräll, något som deras tränare jobbar på att försöka få bort. Sen tidigare saknas Patte, Daniel Bisse och Wille men man har fått tillbaka Ninos Minasson efter skada. Varningsfinger sätts på Naramsin Awloaan som är en av lagets bättre spelare som Viljan bör akta sig för.
Inför matchen är det inte klart än vilka spelare som följer med till Vasavallen då många av spelarna jobbar men när man har en trupp på 26 spelare så ska detta inte vara några problem.
Jag tror att Syrianska tar med sig 3 poäng idag, och kommer forska lite mer på denna match innan jag lägger spelet.

Mer info kommer...
Följer Bulten, Hinken och Berra med? Isf är det lugnt
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-11, 09:43   #20
 
Abysss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 588
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Följer Bulten, Hinken och Berra med? Isf är det lugnt
Enligt IK Viljan's hemsida verkar de ha med detta lag

Citat:
Qvist
Tegen - Foppa - Christos - Jim
Björn - Tobbe - Kalle - Risberg
Niklas - Pihlmark

Avbytare: Lester - Rasmus - Andreas C - Andreas S - Öhman
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-11, 10:06   #21
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Abyss Visa inlägg
Enligt IK Viljan's hemsida verkar de ha med detta lag
Man kan inte annat än att älska Div 4 artistnamn på nästan samtliga spelare!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-11, 14:38   #22
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Abyss Visa inlägg
IK Viljan - Syrianska BoIS (Div 4 - Södermaland)

Syrianska kommer till matchen utan förluster (2-1-0), och vann senast med 5-2.
IK Viljan förlora hemma senast mot Eskilstuna Södra FF med 0-1 och har 1-1-1 i år.
Syrianskas mål är att vara bland top 5 och med den starten man fått ser det helt ok ut. Många av spelarna i Syrianska är riktig ego-trippade, skräll, något som deras tränare jobbar på att försöka få bort. Sen tidigare saknas Patte, Daniel Bisse och Wille men man har fått tillbaka Ninos Minasson efter skada. Varningsfinger sätts på Naramsin Awloaan som är en av lagets bättre spelare som Viljan bör akta sig för.
Inför matchen är det inte klart än vilka spelare som följer med till Vasavallen då många av spelarna jobbar men när man har en trupp på 26 spelare så ska detta inte vara några problem.
Jag tror att Syrianska tar med sig 3 poäng idag, och kommer forska lite mer på denna match innan jag lägger spelet.

Mer info kommer...
låter kanon. matchen spelas idag.
vi återkommer med insats på denna.
__________________



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-12, 08:14   #23
 
Abysss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 588
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Går upp och ner för mig just nu, visa sitter och visa sitter inte, men fy skam den som ger sig.

Idag tänkte jag börja med en liten spökjakt i matchen mellan FG 86 - Hangvar SK (Div4 - Gotland).

Hangvars största spöke inom fotbollen är just dagens motståndare, FG 86. Det laget har ställt till det för Hangvars både i seriematcher som träningsmatcher.
Hangvars har inte vunnit borta mot FG 86 sedan 2003, då man körde över FG med 5-0, efter detta har det inte varit trevligt alls för Hangvars att möta FG.
När FG gick upp i Div 4 igen 2008 så har siffrorna varit dessa:

2009-09-27 Hangvar SK - FG 86 0 - 2
2009-08-08 FG 86 - Hangvar SK 2 - 0
2009-05-23 Hangvar SK - FG 86 3 - 1
2008-09-14 Hangvar SK - FG 86 2 - 5
2008-06-19 FG 86 - Hangvar SK 4 - 2
2008-05-14 Hangvar SK - FG 86 1 - 3

och enligt Hangvar hemsida har man inte lyckats ta en ända poäng borta mot FG på senaste 4 matcherna.

Vi hittar Hangvar på 3:e plats i tabellen med 2-0-1 6-2 medan FG ligger på 5:e med 1-1-1 5-6.

Hangvars båda vinster har kommit på hemmaplan och förlusten på borta mot serieledarna Visby och just Visby kryssade FG mot borta (3-3).

Hangvars:
2010-05-09 Hangvar SK - Levide IF(7) 2-0
2010-05-02 Visby AIK(1) - Hangvar SK 2-0
2010-04-25 Hangvar SK - FC Copa(8) 4 - 0

FG 86:
2010-05-09 Fårösunds GOIK(4) - FG 86 3-0
2010-05-02 FG 86 - Väskinde AIS(6) 2-0
2010-04-25 IFK Visby(1) - FG 86 3-3

* Siffran inom () är lagens nuvarande placering.

Här tror jag spöket kan vara i farten igen och tycker att oddsen på hemma seger är rätt intressant. Just nu lutar allt mot rak 1:a, men ska kolla upp matcher lite mer under dagen innan jag bestämmer mig för hur jag ska spela.

....

FC Copa - Väskinde AIS i samma serie är andra matchen jag håller på att kolla upp just nu. Även där kommer mer info senare, ibland måste man ju jobba när man ändå är på jobbet
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-12, 13:33   #24
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

smdjebacken loosa en jämn match på att de klumpigt orsakade en straff i slutet av första halvlek.
__________________



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-12, 16:44   #25
 
Abysss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 588
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nu har jag tittat lite och kommit fram till att jag ger FG 86 en slant idag

FG 86 - Hangvar SK 1 @ 2.55 (1u)

Sen ger jag även Väskinde AIS en liten slant. Bottenmöte i serien och FC Copa har inte alls börjat bra. Yngsta spelaren i truppen är 30 år och laget är en samling av veteraner som spelar ihop.

FC Copa - Väskinde AIS 2 @ 2.50 (1u)

Båda matcherna är från Div 4 - Gotland
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-12, 17:17   #26
 
smalkes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ett Lingon spel idag!! Div 4 - Småland Sydvästra 19.00

Bredaryds IK - Virestads IF 1@ 1.50 NB
insats 4u


Bredaryd förlorade med 1-2

Tung förlust för lingon dagboken!

Senast redigerad av smalke den 2010-05-12 klockan 22:46.
smalke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-13, 14:15   #27
 
smalkes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Division 4B Göteborg Björkö - Göteborgs FF [email protected] NB
insats 2u

Fått info att GFF saknar en del spelare... så vi avstår att spela på matchen!!
smalke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-13, 14:54   #28
 
Rudens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Götet
Inlägg: 265
Sharp$: 1460

Segertåget - Ruden
Stats: 25 - 21 - 1
ROI: 111.61%
Vinstprocent: 54.35%

Standard

Va sägs som Torslanda IK - Qviding i söderettan gubbar?...en tvåa där känns la spelvärd till 2.25

Har själv inte grävt i arkivet än...ska kika lite närmare på den sen tänkte jag. Kanske ni har tagit fram lite skön info om matchen
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Segertågets Spreadsheet (0-0-0):


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Ruden's IO-spel (20-8-1):


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Ruden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-13, 15:31   #29
 
smalkes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ruden Visa inlägg
Va sägs som Torslanda IK - Qviding i söderettan gubbar?...en tvåa där känns la spelvärd till 2.25

Har själv inte grävt i arkivet än...ska kika lite närmare på den sen tänkte jag. Kanske ni har tagit fram lite skön info om matchen
Torslanda har ju startar säsongen riktigt dåligt... så det finns nog spelvärde på Qviding... Dock så har ju Qviding förlorat båda sina bortamatcher i år.... sen vet jag inte hur skadeläget i lagen ser ut?
smalke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-13, 20:20   #30
 
smalkes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Givetvis så vann GFF matchen med 1-0... synd att jag ändrade mig angående det spelet...jaja går det tungt så går det tungt"
smalke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td