Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-07-15, 21:00   #421

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Hammarby +14 inför sista heatet, vunnet! +6.3u so far tonight, mer om Poole vinner!
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-15, 23:34   #422

eddiehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1751

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av speedmagic Visa inlägg
Hammarby +14 inför sista heatet, vunnet! +6.3u so far tonight, mer om Poole vinner!
Den där semestern verkar ha gjort dig gott,speedmagic.
Jag är duktigt imponerad,grattis.

Har varit lite tunt med spel från min sida på slutet,har semester för tillfället.
Därför har jag inte tid med att sitta och reka som vanligt,dessutom så har jag
inte känt det rätta suget vissa dagar.Jag glädjer mig dock åt mitt långtidsspel
på Polen i Lag-VM,det känns mer och mer som säkra pengar.Om det fortfarande finns möjligheter att spela Polen till 2 gånger pengarna,som speedmagic påpekade i ett tidigare inlägg,så råder jag ALLA att lira...

Danmark har som bekant N.Pedersen borta.Australien har Crump borta.Sverige har inte mycket att komma med.

Nej det här vinner Polen lätt.

På återhörande.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-16, 00:24   #423

Overkills avatar

Speedway 2013

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Eddie Hitler Visa inlägg
Den där semestern verkar ha gjort dig gott,speedmagic.
Jag är duktigt imponerad,grattis.

Har varit lite tunt med spel från min sida på slutet,har semester för tillfället.
Därför har jag inte tid med att sitta och reka som vanligt,dessutom så har jag
inte känt det rätta suget vissa dagar.Jag glädjer mig dock åt mitt långtidsspel
på Polen i Lag-VM,det känns mer och mer som säkra pengar.Om det fortfarande finns möjligheter att spela Polen till 2 gånger pengarna,som speedmagic påpekade i ett tidigare inlägg,så råder jag ALLA att lira...

Danmark har som bekant N.Pedersen borta.Australien har Crump borta.Sverige har inte mycket att komma med.

Nej det här vinner Polen lätt.

På återhörande.
Jodå, jag sticker iväg i slutet av augusti igen så.

Kvällen slutade i moll, Poole chokade eller rättare sagt Ward (2p/4h) och Holder (6p/5h). Då kan inte seriesuveränerna vinna om inte alla drar sitt strå till stacken, trodde verkligen att dessa två skulle producera ikväll. Men hur som, alla kan ju ha dåliga dagar.

Totalt blev det +1.3u ikväll och man får väl nöja sig med det så länge. Det är tre nya matcher under morgondagen från EL, undrar om Poole tar revansch för kvällens torsk i bortamatchen mot Covs istället imorgon? Återkommer med tankar och mina spel givetvis.

Angående Polen, känns väldigt safe och 2.00 @ Lads finns still

See ya!
Gammal 2010-07-16, 01:58   #424

Overkills avatar

Speedway 2013

Standard

Topp3 för närvarande efter 6/11 avslutade GP-tävlingar 2010

1. Jaroslaw Hampel 92p
2. Tomasz Gollob 90p
3. Jason Crump 75p

Här riktar jag blicken mot en av polackerna, givetvis. Båda har varit ruskiga i år minst sagt i dessa sammanhang när det kommer till GP-cirkusen. Vem är då den bästa av dessa två när det verkligen, verkligen gäller?! Jag har min favorit i Gollob, han är favorit till att ta hem totalsegern i år och jag ser ingen anledning till att inte kommer göra det mer än att han skulle bli skadad och missa viktiga poäng i toppen.

Jag håller Gollob som snäppet vassare än Hampel på alla sätt och vis. När han kör för sina polska fans så väcks något speciellt till liv i honom och han bjuder verkligen på det där lilla extra som alla vill se på banan. OM han har chans att vinna GP't 2010 och bli världsmästare i en direkt avgörande GP-tävling på hemmaplan inför fansen i Polen när den sista deltävlingen i Bydgoszcz då kan jag inte se alls hur han ska kunna missa den! Han har jobbat väldigt länge för det, han har hungern, han har aldrig blivit världsmästare tidigare. Han har fyra tredjeplatser och två andraplatser (senaste kom förra året när Jason Crump blev världsmästare).

Jag unnar denna polack att till slut få bli en vinnare och till slut ta hem den där världsmästartiteln som han så sjukt gärna vill ha innan han lägger av.

Han tar chansen denna säsong, det ser jag goda chanser till att han ska klara av. Han har rutinen, farten på banan. Ja, allt egentligen. Han skulle vara en väldigt värdig mästare.

Nu till det bästa, det finns flertalet bookies som erbjuder 2.00 på att han tar hem detta i slutänden och det ser jag som ett väldigt generöst erbjudande. Jag kan inte motstå och måste plocka detta spel.

Tomasz Gollob 2.00 @ Ladbrokes - 8u (2.00@Betway & Boylesports)

Har man inte någon av dessa tre bookies så har både NB & Bwin 1.90 på Gollob som vinnare, det är värt ca 5u om man väljer att spela där.

Min personliga värdering ligger runt 57-59% vilket är ett odds på ca 1.70-1.75.
Gammal 2010-07-16, 18:04   #425

Overkills avatar

Speedway 2013

Standard

A Jonsson (Bydgoszcz) u11.5p 1.95 @ Bwin - 4u

Hur är AJ's form egentligen? Jag tycker han är väldigt ojämn för tillfället och U borde vara favorit här, vilket inte är fallet hos Bwin. Expekt har 1.80 på U och som knapp favorit, runt där borde oddset egentligen ligga så jag testar detta spel och hoppas han fortsätter vela med formen.

Denna säsong har han snittat 11.4ppg på fem hemmamatcher och han har kört i snitt 5.4heat/match.

Nä, detta odds känns lite väl högt. Investerar strax under medel.

19:00 Polonia Bydgoszcz - Zielona Gora (1x2) 2.05 @ NB - 5u

Tyvärr erbjuds inte detta odds längre, glömde slänga ut reken även här förut när jag gjorde det på annat håll. Fanns dock på mitt spreadsheet hela tiden.

Här har NB satt fel favorit, de borde följa BS & B365 i viss mån men inte riktigt så nedtryckta odds. Korrekt borde vara runt ~1.85 på hemmalaget här så medelstake känns absolut lagom.

Förra året slutade detta möte 47-43 i hemmalagets favör och något liknande känner jag för ikväll med.

Ursäkta den korta analysen, men måste kila iväg ett tag. Återkommer lite senare när bookies släppt oddsen för kvällens Elite League också, lär nog kunna rota fram något där för kvällen med. På återseende!
Gammal 2010-07-16, 18:26   #426

eddiehs avatar

No Brakes

Standard

Polen spelstopp 19.00

P.Protasiewicz under 10 @ 2.20 NB

3 u

P.Protasiewicz exakt 10 @ 6.00 B365

0,5 u

Pepe kraschade i tisdags i Målilla,med befarad hjärnskakning.Jag hade inte räknat med att han skulle köra kvällens match.Därför tycker jag att underspelet är befogat här.
Gammal 2010-07-16, 18:49   #427

Overkills avatar

Speedway 2013

Standard

20:30 Lakeside - Belle Vue -8.5 1.72 @ NB - 5u

Lakeside ligger på tredje plats och ser ut att kunna fixa en plats i playoff (semifinal). Ikväll saknar de fortsatt Lee Richardson pga skada och ersätter gör gästföraren tillika förre Lakesidefavoriten Jonas Kylmäkorpi. Resten av laget ser ut som det brukar.

BV saknar Grajczonek och ersätter gör Legault, en kanadensare som kör för Newport i Premier League. Dessutom saknas P Hougaard pga att han kör i U21-VM, BV kommer köra R/R för honom och samtliga förare i laget förutom H Andersen är tillgängliga att ta danskens heat.

Jag tycker absolut Lakeside ska vinna denna match med tvåsiffrigt och då känns -8.5 mycket bra. Testar medelstake här.
Gammal 2010-07-16, 18:59   #428

Overkills avatar

Speedway 2013

Standard

21:00 Coventry - Poole +5.5 1.72 @ NB - 5u

Denna match bör bli jämn IMO. Igår kväll så körde Poole borta mot Eastbourne, tyvärr så ville sig egentligen ingenting då. I princip allt gick emot, det kan berglind här på TZ även han intyga. Slutresultatet skrevs till Eastbourne - Poole 49-41 till slut, speciellt två förare underpresterade något enormt och det var där de förlorade matchen igår kväll. Jag förväntar mig en uppryckning av dessa två i kvällens match, Holder (6p på 5h igår) och Ward (2p på 4h igår).

Coventry förstärkte laget mitt i säsongen och har fått ihop det bra så här långt nu. De har starkaste laget tillgängligt ikväll och detsamma gäller Poole, samma lag som igår kväll. Både Ward och Mroczka kommer åka ner till Polen först under lördagsmorgonen för att delta i U21-VM.

Njä, Poole ska absolut kunna hålla denna spread och göra detta till en jämn match ikväll! Medelstake testas även här.
Gammal 2010-07-16, 19:01   #429

eddiehs avatar

No Brakes

Standard

Citat:
20:30 Lakeside - Belle Vue -8.5 1.72 @ NB - 5u

Lakeside ligger på tredje plats och ser ut att kunna fixa en plats i playoff (semifinal). Ikväll saknar de fortsatt Lee Richardson pga skada och ersätter gör gästföraren tillika förre Lakesidefavoriten Jonas Kylmäkorpi. Resten av laget ser ut som det brukar.

BV saknar Grajczonek och ersätter gör Legault, en kanadensare som kör för Newport i Premier League. Dessutom saknas P Hougaard pga att han kör i U21-VM, BV kommer köra R/R för honom och samtliga förare i laget förutom H Andersen är tillgängliga att ta danskens heat.

Jag tycker absolut Lakeside ska vinna denna match med tvåsiffrigt och då känns -8.5 mycket bra. Testar medelstake här.
Visst vinner Lakside matchen,men jag tvekar ändå att spela på minus-handikappet.Anledningen är J.Davidssons tveksamma comeback efter skada.Han är Lakesides bästa hemmaförare i vanliga fall.Men BV är ett riktigt dåligt bortalag,som aldrig brukar köra bra på den här banan.

Jag lockas dock mer av;

A.Shields over 10.5 @ 2.00 NB

3 u

Jag tror att kapten Shields kliver fram i kväll,och visar vägen.
Gammal 2010-07-16, 20:14   #430

Overkills avatar

Speedway 2013

Standard

20:30 Peterborough - Swindon -9.5 1.80 @ Expekt - 7u

Detta bör bli smärtfritt faktiskt. Gästerna tvingas köra R/R för Zengota som kör i Polen istället ikväll. Jag tycker Panthers uppställning ser väldigt spännande ut, med t ex Kosciuch som plockade 17p på sina sex heat under gårdagskvällens möte med Örnarna i Allsvenskan mot Hammarby, han kör på reserven ikväll för Panthers. Njae, detta slutar med tvåsiffrigt. Otroligt viktig match och denna kan avgöra vilka som tar den sista och fjärde platsen till slutspelet senare under säsongen i Elite League!

Går in med medelhög stake här.

Tar denna istället för Poole +5.5 som är uppskjuten pga vattensjuk bana.
Gammal 2010-07-16, 20:38   #431

eddiehs avatar

No Brakes

Standard

Citat:
20:30 Peterborough - Swindon -9.5 1.80 @ Expekt - 7u

Detta bör bli smärtfritt faktiskt. Gästerna tvingas köra R/R för Zengota som kör i Polen istället ikväll. Jag tycker Panthers uppställning ser väldigt spännande ut, med t ex Kosciuch som plockade 17p på sina sex heat under gårdagskvällens möte med Örnarna i Allsvenskan mot Hammarby, han kör på reserven ikväll för Panthers. Njae, detta slutar med tvåsiffrigt. Otroligt viktig match och denna kan avgöra vilka som tar den sista och fjärde platsen till slutspelet senare under säsongen i Elite League!

Går in med medelhög stake här.

Tar denna istället för Poole +5.5 som är uppskjuten pga vattensjuk bana.
Det är dessutom THJs första besök på den här speciella banan.Det enda som talar för Swindon att de ska klara linan,är att halva laget faktiskt har haft P-boro som hemmabana vid olika tidpunkter i karriären.

Men jag tror också att Bjerre,Schlein,Buszkowski och hemmalaget fixar den här linan.
Gammal 2010-07-16, 20:42   #432

eddiehs avatar

No Brakes

Standard

Första liret satt i alla fall;

P.Protasiewicz 9

+3,1 u
Gammal 2010-07-16, 20:52   #433

Overkills avatar

Speedway 2013

Standard

-1.3u nere i Polen inleder kvällen. AJ fixade inte spreaden men Bydgoszcz missade att vinna, Walasek som kört så bra hela kvällen nollade i sista och helt avgörande heatet. Så kan det gå!

Nu fixar vi grönt på mina spel idag i England istället. Panthers har inlett megafint, 15-3 efter tre raka 5-1 inledningsvis!

Poole uppskjuten som sagt pga vattensjuk bana och Lakeside startar strax efter 21:00.
Gammal 2010-07-16, 21:12   #434

pankbanks avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 0

007 ser grönt
Stats: 275 - 366 - 21
ROI: 99.43%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

var adam shields Ö10.5 med i lakeside matchen? den enda jag satsade på
pankbank är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-16, 21:17   #435

Overkills avatar

Speedway 2013

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pankbank Visa inlägg
var adam shields Ö10.5 med i lakeside matchen? den enda jag satsade på
Shields kör för Lakeside, det är korrekt.
Svara

td