Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-08, 10:13   #121

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6072

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

The Devils are 12-1-5 all-time when playing their season opener on home ice.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-08, 10:27   #122

Standard

Över 5,5 i Hockeytown? 2 offensiva lag med svajiga målvakter (Howard har haft en sämre försäsong än vanligt) .. ska kika lite mer info.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Gammal 2010-10-08, 10:28   #123

yertles avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1177

yertle - Hockey 12/13 Pres
Stats: 115 - 125 - 1
ROI: 99.54%
Vinstprocent: 47.92%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
The Devils are 12-1-5 all-time when playing their season opener on home ice.
och deras senaste möten har slutat med hemmasegrar!
yertle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-08, 10:46   #124

Standard

Tror även på red Wings idag, Ducks saknar Lupul och Lydman.

2 tröga försvar mot 2 snabbt spelande anfallslag, 1.90 på över 5,5.. tål att tänkas på. Att Lydman saknas är ju bra för överspelet då han är bättre defensivt än offensivt.

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2010-10-08, 12:10   #125

Standard

Tar Red Wings -1,5 till 2.55 (bwin)

Red Wings är strappade med en fantastisk offensiv blandat med ett par riktigt bra breakout backar och man är bra i PP och har massor med Secondary scoring, gentemot Anaheim som förmodligen kommer ha svårt att komma ur egen zon med dem backarna dem har, där Visnovski är den enda "spelskickliga"... resten är stora och tunga. Inte många lag åker till Hockeytown och dominerar, så har man svårt att komma ur egen zon kan det lätt bli att man släpper in ett par puckar mot den härliga offensiv som Detroit har.

Tar tillbaks mitt utspel om svajiga målvakter efter att ha sett förra årets statistik på pränt.

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2010-10-08, 12:16   #126

Standard

Små marginaler?

Comment: Letang is questionable for Thursday's opener with an illness, the Pittsburgh Post-Gazette reports.

Letangs turnover i PP blev helt avgörande då Giroux gjorde sitt 3-1 mål.

Crosby, Malkin, Michalek och Martin var alla -1 och backarna Michalek och Martin var inne på 2 mål bakåt, ingen bra debut för våra nya backar.

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2010-10-08, 12:29   #127

Standard

Under is 18-7-2 in the last 27 meetings.

Under i CBJ-Sharks?

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2010-10-08, 14:22   #128

Standard

San Jose -1,5 2.55 (bwin) 2 uts

Hajjarna är "overseas" och börjar sitt återtåg i vårat kära hemland.
Efter att ha sett Columbus i matchen mot Malmö (ska inte dra för stora växlar av det såklart men...) så tyckte jag dem såg ut som ett hårt jobbande kollektiv med få "toppar". Dessa toppar kan bli neutraliserade genom att Sharks har 2 bra linor (Thornton Marleu Setoguchi och Pavelski Heatey och Clowe) och det gör att Columbus första lina kommer få spela mindre och mer försvarsspel när dem väl spelar.

Ser man på dem senaste 11 mötena har San Jose vunnit 8, varav 3/4 förra året. (2 med 1 mål dock)
Ser man till dem resultaten så kanske PL är att ta i, men av deras 51 vinster förra året så var 30 st med PL, och man brukar ha lätt för "sämre lag" , som jag anser att Columbus är.

En 3e motivering är att domarna har varit extremt petiga med utvisningar både på försäsong i dem första matcherna igår, speciellt i matchen i Finland och det betyder att Sharks PP (4e rankade förra året) mot Columbus PK (17e rankade förra året) kommer få bra med chanser att avgöra där.

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2010-10-08, 15:00   #129

Standard

Lutar mer å mer åt Devils idag också, i skuggan av Kovie och Parise finns även Zajac, Elias, Zubrus, Langenbrunner m.fl. som år efter år har presterat och dessutom varit laget troget en längre tid. Inga stora förändringar framåt jämfört med slutet av säsongen, men i dem bakre leden finns nu även Tallinder och Volchenkov, tillsammans med defensivt skickliga White och offensiva spetsen Andy Greene (PP QB).

Välbalanserat lag med en fortfarande lika hungrig Brodeur som dessutom inte har samma press på sig i år då "The Moose" är backup känns väldigt giftiga hemma.

Ser inget värde i 1.76 3vägs, så jag tror jag blandar en dubbel med dem och kanske Capitals?

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2010-10-08, 15:15   #130

Standard

Carolina-Wild känns jämn och oviss, så varför inte ett kryss till 4.10 gånger stålarna? spelas med 1 ut

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2010-10-08, 15:55   #131

Standard

Capitals vann 19+16=35 av 54 (16 av 24 borta) med PL förra året, för att slippa juicen på dem så drar jag 1,5 uts på -1,5 till 2.70 (bör vara vinnande i längden) och med tanke på att Atlantas spel har klickat preseason och den extrema firepower som finns i Washington.

Dessutom har Neuvirth sett riktigt stabil ut på preseason, och vad jag sett på Mason på preseason är han lite på dekis, får se om det blir bättre men Caps kan lighta up vem som helst när som helst och jag ser inte Atlanta göra fler än 2 mål idag, då räcker det med en 4-2a för att spelet ska gå in. Caps har matchat sina stjärnor mindre på preseason och tränat dem hårdare för att dem skall vara redo för idag

EDIT: Har la inte så många läsare, men till dem som följer så kan jag säga att jag inte "reachar" bara för att jag inte vann under gårdagen, jag känner bara att det finns grund för en del PL´s idag.

LETS DO THIS.

train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2010-10-08 klockan 15:57. Anledning: EDIT:
Gammal 2010-10-09, 16:09   #132

Standard

Kom fram till att jag överanalyserat lite, ska testa en lite annan approach, ingen drastisk förändring, men jag har varit inne på rätt spår på matcher där jag sen släppt det spåret och bytt riktning och det har blivit såsom jag först trott.

Kommer att skriva lite mindre idag då jag är upptagen med annat, men kika in spreedsheetet där kommer spelen att finnas.

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2010-10-09, 23:42   #133

Standard

nämen det GÅÅÅÅÅÅÅR inte va i helvete!

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2010-10-10, 12:05   #134

Standard

sagolikt dåligt. blir uppehåll i en dag eller 20 , måste fundera ut vafan det är som går fel när man inte kan göra ett enda rätt samtidigt som allt jag inte plockar men tänker på blir bra. satt me god lust att takings och red wings igår,blev istället under i sabres och maple leafs.. BRA

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2010-10-10, 13:30   #135

Benders avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 97
Standard

Det är bara att bryta ihop och komma igen! Säsongen är ung!
Själv har man inte träffat en enda favorit men alla dogs har suttit
Bender är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td