![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#91 |
![]()
Nashville baby, härligt
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#92 |
![]()
Tack ock bock för Nashville,baby.
![]() ![]() ![]() Ryggar överspelen på nattens matcher.Var själv inne på att lira över i Flames matchen,din välsignelse övertygade mig. BOL. ![]() Senast redigerad av eddieh den 2010-10-03 klockan 21:27. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#93 | |
![]() Citat:
![]() Vi håller tummarna, överspelet i flames känns riktigt bra, om det visar sig vara ngn annan än Kiprusoff i Flames målet kan det bli att jag lägger dit en extra ut på den. Lets have a good night ![]() ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#94 |
![]()
Även om oddset är ganska lågt så tycker jag det känns spelvärt att spela överspel i Pens-Red Wings matchen, 2 ostabila målvakter på försäsongen ser ut att starta (Fleury och Howard). Detroit hade en halv a-trupp sist, då fick man pisk med 5-1. Det gör man inte om idag, full a-trupp verkar det vara och full fokusering.
Detta är 2 lag som aspirerar på Stanley Cup även om jag ser Detroits chanser som avsevärt mindre än Penguins. Det som gör att jag vill lira här är att mellan Öst och Väst brukar det väldigt ofta bli mycket mål och med potenta offensiver, många bra breakout backar som gör att man lätt kan få igång spelet och anfallen och darriga målvakter går det att spela denna ner till 1.76 där den står nu. Ska avvakta slutgiltiga trupper innan jag lägger spelet, bägge lagen har fortfarande ganska stora trupper och jag är inte helt säker på om Malkin Crosby Datsyuk å zäta spelar än. Ser ut som att Staal sitter ut men det ser jag inte som ngt jätteminus då han är en av Pens bästa defensiva forward vilket inte gynnar överspelet. Detroit har spelat 7 matcher på försäsongen och 6 har gått över, 1 stannade på 5. Pens har 3/5 över, en på 5 och en på 4, så bägge lagen har varit flitiga i målprotokollet. Som sagt, väntar lite men är beredd, spelstopp om mindre än 1 timme.
![]() ![]() |
![]() |
#95 |
![]()
Fick precis "förmodliga" laguppställningar.. Staal och Crosby utanför Pens laget.
Mjaa... Då släpper vi överspelet och kör istället Red Wings+Blackhawks, en sjyst dubbel till 2.55 (ML) 1uts Tangradi-Comrie-Malkin Dupuis-Letestu-Kunitz Rupp-Adams-Godard Cooke-Talbot-Kennedy-Jeffrey Martin-Letang Goligoski-Michalek Engelland-Lovejoy Hutchinson-Despres Fluery (startar) Johnson (?) _____________________________________ Detroit Datsyuk-Zetterberg-Holmstrom Franzen-Filppula-Ritola Hudler-Modano-Cleary Miller-Helm-Mursak Lidstrom-Kronwall Stuart-Rafalski Ericsson-Salei Osgood (starting) Howard
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. train TJUU TJUUUUU Senast redigerad av tompa87 den 2010-10-03 klockan 22:20. Anledning: uts |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#96 |
![]()
yuck, ingen bra start på Red Wings matchen, inte nog med att jag släppte överspelet (4 mål i första) jag blandade in red wings i en dubbel åxå (3-1 pens).. långt kvar dock.
![]() ![]() |
![]() |
#97 |
![]()
En natt i besvikelsens tecken, Kings vinner skotten med 43-21 men förlorar matchen i OT, och totalen stannar på 5 mål, utan Kopitar Brown och Smyth, vilka sades skulle spela enligt gårdagens analys.
Längtar till säsongen då man kan räkna med att dem bästa spelar när det sägs vara så. Ohwell, nya tag. Red Wings ser som vanligt trötta ut tidigt på året, undrar hur länge dem kan ha samma gamla gubbar.. . Upp på tåget igen, 3 dagar kvar ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#98 |
![]()
Har spelat Boston -1,5 (1.90) och Columbus -2,5 (1.86), snart NHL premiär och jag tror det är bra lag om inte fulla lag som spelar idag, då ska vare sig Liberec och speciellt inte Malmö Redhawks ha en suck, så jag gillar båda spelen till 2% av stacken.
Dubblar även till 3.53 1 uts
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. train TJUU TJUUUUU Senast redigerad av tompa87 den 2010-10-04 klockan 19:12. Anledning: ut size på dubbeln |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#99 |
![]()
Cammalleri avstängd i MTL's bortapremiär mot Leafs. Stort avbräck..
![]() ![]() |
![]() |
#100 |
![]()
Islanders även utan Okposo ett tag, Streit och Okposo ur hela NHLs tunnaste trupp, Islanders kommer gå kräftgång..
![]() ![]() |
![]() |
#101 | ||
![]() Citat:
Mifs lag Citat:
![]() ![]() |
![]() |
#102 | |
![]() Citat:
Streit är deras viktigaste försvarare och okoposo viktig del av anfallet. MEN de har stärkt deras försvar men kvalitets spelare som Eaton, wisniewski, jurcina och här sist mottau. DiPietro är frisk och de unga spelarna i anfallet Tavares, schremp, bailey etc är ett år mer erfarna och så har man ligans coolaste tough-guy Trevor Gillies ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#103 | ||
![]() Citat:
![]() Citat:
Eaton var ju 5e-6e back i Pens, Wisnewski kommer från en tung säsong med Anaheim (-5) och Jurcina spelade bara runt 40 matcher förra året och är känt både skadebenägen och ingen första lina back. Dessutom blev han offloadad precis innan slutspelet till ett icke slutspelslag, inget bra betyg. Dem har har tappat bägge sina assisterande kaptener och tyngd i offensiv och defensiv som ej kan ersättas. DiPietro kommer nog åxå behöva nån månad på sig att komma tillbaks in i matchtempo, har lirat 13 matcher under 2 säsonger och kommer få bära hela laget på sina axlar direkt. I min mening en tunn trupp helt utan secondary scoring, utan förstabackpar, utan någon stjärna som kan bära offensiven (om inte Tavares har en break-out season), och med en målvakt som är rejält matchotränad och som kommer få göra en 30-35 räddningar i snitt per match. Men, jag är ju inte allvetande, dem kanske samlar sig och gör en kanonsäsong (i den mening att dem inte slutar helt sist i NHL).
![]() ![]() |
![]() |
#105 |
![]()
Ser bra ut, var alldeles för nära i Columbus matchen, men det gick vägen och boston leder me 7-1 med 10 minuter kvar så den räknar vi in, finemang
![]()
![]() ![]() |
![]() |
|