Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-01, 00:10   #76

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6072

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

fortsätter med lite försäsong;

St. Louis ML @ 1.71 2 uts

Chicago verkar komma med en ren b-trupp, lämnar spelare som Hossa, Kane, Toews, Keith och Seabrook utanför truppen, St Louis kommer med sågott som full a-alagstrupp:

Eric Brewer, Barret Jackman, Erik Johnson, Brad Winchester, Jay McClement, Alex Steen, Patrik Berglund, Brad Boyes, Ian Cole, B.J. Crombeen, Matt D'Agostini, David Backes, Roman Polak, Nick Drazenovic, Cam Janssen, David Perron, Nikita Nikitin, TJ Oshie, Ty Conklin, Jaroslav Halak

EDIT: Halak börjar och bör få 60 minuter.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2010-10-01 klockan 00:12. Anledning: halak
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-01, 02:13   #77

Standard

Livear Buffalo -1,5 åxå vid ledning 1-0, ser riktigt heta ut och kan inte passa på 2.65 då, 1 uts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Gammal 2010-10-01, 10:50   #78

Standard

2/2 .. börjar veckan med 4/5.. finemang !

I spreedsheetet har jag dock wild åxå, så får räkna bort den torsken, skulle ha grönat på den efter ytterliggare info ....

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2010-10-01, 11:00   #79

Standard

all in all a good night hursomhelst.

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2010-10-02, 20:13   #80

Standard

Sharks ligger under efter en period, man får nu 2 gånger pengarna på en vändning, känns lite högt med tanke på att det är 2 perioder kvar och man nu kanske blivit av me lite av den sega flygresan som satt sig i bena..

Sharks -0,5 @ 2 bet365. 1 uts

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2010-10-02, 20:43   #81

Standard

San Jose måste ha runt 25-30 skott bara i andra perioden det är verkligen spel mot ett mål.. hänger ett mål i luften,,

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2010-10-02, 21:54   #82

Standard

ja.. det blev ju förlust trots att San Jose tog ledningen med 2-1 med mindre än 5 minuter kvar.. ska bara svälja besvikelsen lite sen ska jag kolla till dem andra matcherna idag.

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2010-10-02, 23:48   #83

Standard

Avvaktar innan jag lägger några spel alls till jag fått uppgifter om startuppställningar och målvakter, men dessa blir förmodligen mina spel inatt:

LA Kings 1.76 (Spelas i Vegas) 2 uts @ bet365

Kings har ett slagkraftigt och offensivt väldigt skickligt lag och med Terry Murray vid rodret har man dessutom skapat en bra atmosfär kring laget, det känns som att dem kan gå långt. Man har sin franschise målvakt i Quick och ledare i både främre och bakre leden.

Spännande Bernier kan få starten inatt och det må vara ett litet minus men han är fullt duglig att vinna matcher åt sitt lag (.950 på 2 försäsongmatcher är väl dugligt?)

Kings vann 3 av 4 matcher förra året.

Colorado har bara gjort 10 mål på deras 6 försäsongsmatcher hittills , något jag tror kommer märkas även idag då det är en solid defensiv som Kings stoltserar med.

Att det skulle vara dålig inställning i en sån här match när den spelas i Vegas (pr-jippo typ) tror jag inte på och jag anser att Kings har ett bredare kunnande.

Isen är dessutom helt nylagd, vilket förmodligen kommer att göra att den är lättspelad, något som gynnar ett mer spelande lag som Kings.

4-1 Kings?

__________________________________________________ ______

Rangers-Sens Ö5,5 @ bet365 1uts

Senators 2uts

dem möttes igår och spelade bägge lagens första målvakter.
5-4 blev det då och jag gissar på att ngt av lagen om inte båda luftar andra/tredje målvakter, och vi har 2 väldigt kapabla offensiver mot 2 halvskakiga defensiver här.
Rangers har gått över totalen 5/5 försäsongsmatcher, 4/7 (2 slutade på 5 mål) så det är lag som inte riktigt fått sin defensiv att fungera. Sista genrepet för bägge lagen idag och Ottawa spelar med så gott som det bästa dem har (-Kuba och Elliott i mål).

Rangers ställer över Lunkan, Gaborik, Calahan och Staal (icke konfirmerade uppgifter dock) Det betyder att Leclaire ställs mot Biron, väldigt bra för överspelet och fördel Ottawa.

Jag Målrik tillställning hoppas vi på och säger 5-2 Ottawa.

__________________________________________________ ______

Trashers @ 2.20 bet365 1,5uts

Låt er inte luras av 0-4-1 hittills, detta är ett förbättrat Trashers lag, speciellt defensivt, som vi får se i år.

Med ett halvt Stanley Cup lag (tog ju över Eager, Ladd, Bufuglien från Chicago) och lite rutin på ungdomar som Kane och Enström kan Trashers vara med och göra ett seriöst försök på en slutspelsplats i Östra division i år.

Man har förlorat med uddamålet I 4 av 5 matcher hittills (första torsken som kom mot just Columbus var med en massa juniorer så vi lägger ingen vikt vid det), och med lite marginaler kunde man varit över .500 sträcket nu. Sista chansen att komma in i det och man ställer upp med det nästan full lineup idag, Mason startar dessutom i målet vilket är ett stort plus.

Forwards
Ladd- Little- Thorburn
Kane- Peverley- Bergfors
Modin- Burmistrov- Dawes
Boulton- Rissmiller- Stewart

Defense
Enstrom- Meyer
Kulda- Hainsey
Zubarev- Bogosian

Goal
Mason
Pavelec

Columbus då? Ställer upp med dem flesta stjärnorna, men har en ganska tunn trupp, ngt som kan märkas av nu efter tungt tränande och matchande.

Steve Mason stod igår, så jag gissar att Mathieu Garon startar idag, stor fördel Trashers där.

Ramsay vet hur viktigt det är att börja säsongen med en bra känsla och jag tror att Trashers är mest intresserade av matchen idag.

Skulle satt oddset runt 1.80-1.90.. 2.20 tas varje dag i veckan.

__________________________________________________ __________

Tampa Bay - Florida Ö 5,5 1.90 bet365 1,5uts

Man behöver ju egentligen inte säga så mycket runt överspel när blixtarna är i farten, med spelare som Malone, Stamkos, St Louis och Lecav på plan så kan det alltid sluta med överspel. Anledningen till att gårdagens match slutade med enbart 3 mål stavas Vokoun och den väggen kommer inte Tampa springa in i idag då jag gissar att han vilas till förmån för antingen Markström eller Clemmensen, inte illa men att stoppa 40 skott ifrån en av NHLs mest kapabla offensiver tror jag inte ngn av dem kan.. än..

Panthers har med undantag för Mccabe en ganska orutinerad backkår i dessa sammanhang och jag tror att det kan bli full från blixtarnas sida idag och att man kan få svårt att hänga med.

Dan Ellis får förmodligen starta i Lightning, han är bra, men ingen vägg.
Dessutom är det lätt att offensiven blir prioriterad i ett sånt offensivt skickligt lag att defensiven ibland får lida lite.

Panthers offensiv är faktiskt och räkna med den också, Booth, Higgins, Dvorak, Frolik är alla offensivt skickliga och det skulle förvåna mig om inte alla som är hela spelar.

train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2010-10-03 klockan 00:00. Anledning: grammatik
Gammal 2010-10-03, 03:34   #84

Standard

missade att skriva med oddsen på sens och överspelet i Sens matchen men det står ju i mitt SS.. bra natt so far, 2 till mål för tampa å en kings vinst så är det rejält me plus i kassan

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2010-10-03, 04:02   #85

Standard

ah, missade med Tampa överspelet med ett ynka.. 2-2 i dagboken, 3-2 i sheetet... pending LA Kings (1-0 Kings efter 20 min)

EDIT:

Tåls ju att noteras att Ottawa saknar en stabil målis å gud nåde Rangers om Henke går sönder...
Känner mig lite otursförföljd, sharks dominerade stora delar av det jag såg å tappa ledning med 5 min kvar..
Trashers ledde med halva 3e kvar men tappade, och sen Tampa som jag tappa på hooken där.

Nya dag nya tag, Lets go KINGS!

train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2010-10-03 klockan 04:06. Anledning: edit
Gammal 2010-10-03, 12:46   #86

Standard

Kings satt, göttans. Lite flyt där åxå, avgjordes med 1,40 kvar typ.

Gillas!

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2010-10-03, 17:21   #87

Standard

Sitter å känner en skrällvarning på Nashville idag, ett lag som inte passar Washington speciellt bra med deras jobbiga, grittiga spel får fixstjärnorna i Washington ofta lite tid.

Dessutom står Rinne som är en matchvinnare 60 minuter..

"
Lines from practice Saturday were:

Erat - Lombardi - Wilson
Sullivan - O'Reilly - Hornqvist
Ward - Legwand - Dumont
Smithson - Goc - Tootoo
"
"
Forwards
Wilson - Lombardi - Erat
Sullivan (A) - Goc - Hornqvist
Kostitsyn - Legwand - Ward
Andersson - O'Reilly - Dumont

Defense
Suter (A) - Weber (C)
Bouillon - Sulzer
Parent - Franson

Scratches
Klein, Lundmark, Belak, Smithson, Tootoo
"
Tror en annan sida..

Nu när vi kommit så nära in på säsongstarten så kan vi lita på att det blir nästan fulla trupper som spelas..

Det är bara en känsla än så länge, men West hade enormt övertag på East förra året (Nashville var 12-4-2) och stabiliteten i mål kan bli avgörande i en sån här match.

Det blir isf 1 ut på 2.65 men jag trycker inte av förns jag fått lite mer info om Washingtons lag och startande målvakt, men det är tidigt spelstopp på denna.

EDIT:
Det verkar som att Bäckis, Carlsson och Varlamov inte lirar..

train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2010-10-03 klockan 17:26. Anledning: EDIT:
Gammal 2010-10-03, 17:37   #88

Standard

Vi kör 0,5 uts på 2.65, nåra prickar för högt odds, bet365

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2010-10-03, 18:32   #89

Standard

Här har vi ett spel jag nästan är beredd att gå upp över mitt maxbet på försäsongen på.. Spännande derby i Kanada, Edmonton v Calgary och det lär bli fullt ös.

2 lag som gått kanon på försäsongen, Calgary vunnit 6 raka och Edmonton har fina 4-1. Dem har åxå snittat 3.50 (Calgary) och 4 (Edmonton) så det ger oss fina 7,5 mål i snitt per match.

Senast blev det 5-1 till Calgary mot en b-betonad Edmonton lineup, lita på att dem är revanchssugna dock, det är mkt prestige i dessa matcher.

Något som verkligen stått ut är deras offensiver och vi erbjuds 1.95 på över 5,5, ngt jag tycker är väldigt fint då Jeff Deslauriers och Devan Dubnyk förmodligen ska dela på sysslan i Edmonton kassen och deras backuppsättning ser mindre rutinerad ut:

Smid - Peckham
Petiot - Belle
Strudwick - Gilbert

32 spelare återstår i Edmontons trupp, ngt jag tror kommer ha positiv effekt då många spelar för sin plats och spelar "desperat" som man brukar kalla det.
Man kommer definitivt vara tända, men deras orutin kan också vara lätt att utnyttja för ett väldigt effektivt Calgary (snittar 3,5 gjort mål per match trots att man bara skjutit 25,7 skott)

Även Calgary spelar med lite desperation, skador på bl.a. Langkow och Stajan har lett till att det öppnat sig några spots till opening day, där man faktiskt också möts. Lita på att bägge lagen vill sätta sitt märke i det andra laget, och det kan bli mycket utvisningar i en sån här match, även det bra för vårat överspel.

Det enda som talar emot här är Kiprusoff i flames kassen och backarna omkring honom, men eftersom det fortfarande är "Cuts to make" så gissar jag på att det inte är topp 6 som startar.

Vi spelar 2 uts då Kiprusoff kan få starten,

Över 5,5 @ 1.95 på bet365 (2uts)

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2010-10-03, 19:11   #90

Standard

Ducks-Kings O 5,5 1.90 2uts

Kings @ 2.05 1,5 uts

Skillnad i Kvalite, speciellt på backsidan men dessa lag är främst offensivt inriktade och att Kings spelade igår åxå lägger jag inte för mkt vikt på då spelarna bör vara bra tränade nu.

Kings hade lite svårt mot defensivt starka Phoenix men har annars gjort 15 mål på 3 matcher, sista matchen idag och jag gillar både att vi får 2.05 på Kings, och överspel med så potenta offensiver som finns här.

Quick stod igår och eftersom man måste cutta en målvakt till så tror jag Ersberg eller Bernier står idag.

Hos Ducks har man lite problem på backsidan, Lydman och Visnovski i all ära, det krävs 6 dugliga backar för att hålla tätt, speciellt mot lag som har flera producerande kedjor som Kings, och efter topp 3 i Anaheim verkar det inte finnas ngn som helst tyngd.

I målet bör vi få se Hiller, en kanonmålvakt men Kings har defenitivt nycklarna för att dyrka upp även en målvakt som Hiller.

2009-2010 säsongen slutade matcherna
3-4
0-4
4-6
4-2
2-1
4-5

4-2 i Kings favör och 4 av 6 över. 8-3 kings senast, repris idag?

5-2 säger jag.

train TJUU TJUUUUU
Svara

td