![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#46 |
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 4756KirtapAlpina Stats: 210 - 741 - 32 ROI: 114.78% Vinstprocent: 22.08% |
![]() ![]() Yepp, för nu sover barn/fru o man har tid att svara (Saknar iofs spelidéer från Slurf oavsett dag men men, dom kommer nog) Senast redigerad av Kirtap den 2015-02-21 klockan 23:43. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#47 |
Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1956Sharps.se Kirtap million Stats: 28 - 30 - 0 ROI: 105.57% Vinstprocent: 48.28% |
![]()
Jag tycker redan att jag har visat ganska mycket och ett sample på 28-spel säger inte så mycket. Då bokförde jag som sagt inte heller Dahlmeier-spelet som jag rekade på första sidan i den här tråden eftersom att jag främst ämnar att spela h2h-spel i sheetet.
Utmaningen fortsätter givetvis. Ett stort problem för detta publika sheetet är dock att jag inte kan lägga ut alla spel innan de jag utbyter dem med har hunnit spela, vilket kan vara så pass nära start att det är omöjligt att få upp spelen här. Det är trots allt ett stort arbete som läggs ned (till skillnad från de som slänger in några TV-pengar då och då) och det går inte att ha ett givande utbyte av spel på dessa marknader om man inte håller dem för sig själv. Som jag tidigare har skrivit så försöker jag att skriva ut de spel som är riktigt bra och som fortfarande går att rygga här. Hela utmaningsgrejen har ju kommit till eftersom att du har fått för dig att man varken får resonera eller kritisera utan att själv visa att man är vinnande. Detta är en kul grej och jag har inget som helst egenintresse i detta. 120% ROI är ju förövrigt omöjligt om man prioriterar volym. Ännu roligare är ditt snack om motiveringar med tanke på att du själv inte motiverar dina spel. Att skriva ihop två meningar med någon oddsvärdering tagen ur luften är inte en godtagbar motivering. Senast redigerad av Slurf den 2015-02-22 klockan 04:01. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#48 |
Sharp$: 1956Sharps.se Kirtap million Stats: 28 - 30 - 0 ROI: 105.57% Vinstprocent: 48.28% |
![]()
Fredrik Lindström TOPP 10 - JA. 3.75 @ Svenskaspel
Förvånande att staten har så pass schyssta odds på en svensk åkare. Lindström visar bra åkform och alla hans tre topp 10-placeringar denna säsong har kommit i tävlingar med fyra skytten (Individuella i Östersund, masstart Pokljuka, jaktstart Nove Mesto). Lindström är en hyfsat långsam skytt, men jag upplever att den relativa tidsförlusten är kortare när det handlar om fyra skytten och framförallt på individuell distans (där jag är av uppfattningen att åkare vårdar sina skott extra noga, vilket innebär lite längre skytteserier) och jag tror att en del av förklaringen kan ligga i att han tar lång tid på sig att komma till första skottet. Detta är baserat på en ganska spontan analys som är mer allmän och inte har någonting att göra med detta spel som sådant, så ifall jag skulle vara ute och cykla lite här så är det ju inget som påverkar min bedömning av värdet för detta spel. ![]() Sett till de senaste årens prestationer i individuella lopp så är oddset ganska korrekt, men med tanke på att skyttet har förbättrats (89.2% denna säsong) så bör han kunna prestera än bättre i framtiden. Spelet sitter nästan helt säkert om han skjuter fullt eller en bom, vid två bom så krävs det väl att många andra missar mycket eller att han åker fantastiskt bra. I Östersund så var han femma trots två bom och hade fixat topp 10 även med en bom till. Bwin erbjuder 2ggr på samma spel, vilket givetvis är på tok för lågt. Jag anser att ett korrekt odds är någonstans runt 3x. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+5) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#49 |
![]()
Omfg vilken totalrigg. Kommer inte ens heja på Lindström i framtiden, han är en riktig jävla sopa. Hur fan kan man torska mot Soukop trots lika många bom? Min farmor skulle ta honom med lika många bom. Jävla jojo-åkare.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|