![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1615Travbloggen Stats: 4 - 7 - 2 ROI: 113.55% Vinstprocent: 36.36% |
![]()
Hoppas många ryggade vid 1.70!
Nu ser jag dock fortfarande hyfsat värde i detta även i 1.45! Tror inte han kan förlora detta helt enkelt...
![]() |
#17 |
![]()
Sitter just nu och kollar på V4 till Axevalla idag.
Hittar ett kanon spel enligt mig Nummer 7 Axel Fame är en riktigt fin häst och borde ha betydligt mer pengar på kontot. Just nu är de jämnt spelat med nummer 5 Opus Ribb. Tycker dessutom magnus har utvecklas som kusk och kör med mer självförtroende på sista tiden..Senast de möttes vann Axel enkelt från dödens och är absolut den bättre hästen. Felfri tror jag han tuggar ner han! 20% vinster och 44 i plats % stärker även de! På minus sidan om man letar sådan är just galopperna....Ska nämnas att Goop sitter upp bakom opus med. Men tror inte de spelar någon roll här. Spelar PLATS på Axel Fame till 1.75 tror nämligen han platsar även med en liten galopp!
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Axel Fame gjorde ingen besviken och vann precis som jag trodde! På platsen fick vi 1.75 och de är vi nöjda med!
Nu stundar V86 på ''himmabanan'' och jag hoppas att jag kan bjuda på några bra spel. Har nu lagt de 2 första som är PLATS på 1 DUFFMAN. Odds: 1.80 Hoppas på rygg på Wallin och sedan är han sämst 2! Senast såg han fin ut fastlås. Och denna hästen är en riktigt fin en. Såhär säger Jörgen om honom: 1 Duffman kändes mycket fin senast och satt fast med krafter kvar. Kan bli över från utgångsläget men kan även få en fin resa. Distansen passar honom och känns hetast av våra, säger Jörgen. Andra spelet är PLATS på 9 Real Steel! Odds: 2.10 Bra häst som har mött betydligt bättre hästar i sina dar. Stig Hs pålle ligger han lågt med och de gynnar jormas styrning. 44% plats statistik. Bästa hästen! Intervju med 1 mannen: New Steel är bra i ordning. Senaste insatsen var okej och han ska gå framåt med det. Han ska kunna vara med där framme, säger CG Björkroth.
![]() ![]() |
![]() |
#19 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Är en avägningsfråga. Du får tycka vad du vill, jag anser att 1.80 räcker då jag inte tror någon plockar ner Tony från ledningen i detta loppet. Visst kan man spela vinnare och hoppas på lucka. Men att chansa med en häst med 11% segrar kontra 44% plats spelar jag plats alla dagar i veckan.
![]() ![]() |
![]() |
#21 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
De kan du lita på jag gjort! Spelar bara på unibet när de gäller denna sheetet dock och därför ja rekar till 1.8
![]() Edit: Dock så limmad där så fick bara ienom 113 kr.......
![]() |
#23 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]()
Älskar kritik!
Oavsett om den är bra eller dålig... ![]() Jag ser en poäng i de han säger men eftersom jag kör på ett vinnande spår anser jag att jag bör fortsätta på de! Sen handlar de om felmarginal med.. Jag kan spela 10 hästar från Ryggledaren till 7 ggr. Av de 10 hur många får lucka? 3-4 MAX...Sen ska de ta sig förbi med hur många gör detta? 1, kanske 2! Till skillnad från att spela vinnare så kan de sitta fast med allt och spelet sitter endå de kan få lucka och inte hinna fram. Och jag vinner endå. De finns så många mer parametrar som gör att jag lyckas när de gäller just platsspel från rygg ledarn. Notis: Detta gäller bara plats spel från RL. Resten spelar andra faktorer in.
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
Liza with a z på jägers lopp 5.
Riktigt fin häst som jag tror har stor chans att plats. Finns dock inte på nätet vad jag kan hitta. En liten input bara.
![]() |
#26 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
I fall där man är på det klara med ledaren/rygg ledaren är tvilling till 80% av fallen ett bättre spel än plats. En V86-omgång får man dessutom in klart mer pengar utan att ändra oddset nämnvärt än vad man kan spela på bolagen. Ska absolut inte ses som något annat än ett litet tips. Kämpa på och lycka till
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
![]()
Hej Jag har några frågor ang dej. Kan du inte berätta lite om dej? Jobbar du, är det bara här du lägger ut spelen eller kör du på twitter eller liknade för jag tror att ska man rygga dej så måste man vara snabb för oddsen lär ju sjunka. kolla bara på Al Dente. jag tackar och bockar för det tipset eftersom jag hann lira till 1.70. Oavsett om den vinner så är 1.70 ett riktigt överodds
![]() ![]() |
![]() |
#29 | |
![]() Citat:
Såklart jobbar jag..har spel som en hobby..Bor i skåne, har ett par hästar..köpte en igår faktiskt.23 bast gammal. jadu vad vill du veta...?Vinner inga större summor, kanske en resa eller 2 om året typ. Lägger ut spelen i detta sheetet efter jag rekat och själv spelat. Ibland delar ja med mig till några bekanta med innan. Men ni är först ut, har twitter men postar sällan där. ![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#30 |
![]()
Inga spel idag på lunchen hittar helt enkelt ingeting som tilltalar mig..Återkommer ikväll!
Hittade en rak LD på unibet i form av de 2 favoriterna som jag tror vinner. Bästa kalliskusken på tandtuff. Och bra stallform på razor motiverar mitt spel. finns just nu till 6.5 på atg.
Migge (+10) Senast redigerad av muumiin den 2015-02-05 klockan 10:49. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|