![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#76 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#77 |
![]()
man kan spela på att tannehill springer u4.5 gånger, eller vad menar du?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#78 |
![]()
Sry jag såg just att du skrev "i spreadet" jag är efterbliven
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#79 |
![]()
Ja i spreadsheet.se är det Orton här på sharps Tannehill
På ladbrokes ligger Orton +0 @1.83 och Tannehill +0 @2.00 Lutar ju åt Orton men vad vet jag ![]()
Senast redigerad av Rejs den 2014-11-13 klockan 23:16. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#80 |
![]()
Men linan är -9,5 på betsson på Orton så utgår ifrån att det är en bra Orton lina.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#81 | |
![]() Citat:
Om QB #1 kastar en 78-yardare men sedan inga fler och QB #2 kastar tre 28-yardare vinner de varsin kategori.
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#82 |
![]()
Oj märkte att det blev en hel del fel här och jag ber ursäkt om förvirringen.
Det som var spelet var Orton att kasta flest passing yards (tyvärr), det som stod på Spreaden var felmarkerad vem som var vinnaren, det är åtgärdat. Det spelet gick inte in. Spelet på Tannehill Under 4.5 rushing attempts gick däremot in. Har stampat på samma mark i 2 veckor nu, en orsak kan vara att jag har haft lite brist på tid att läsa på 100%ig som jag brukar kunna göra inför varje söndag. Lovar att komma ut med spelen tidigare den här gången och är 100%ig påläst den här helgen och hoppas det kan resultera i en bra helg! återkommer med spelen Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
nomasporfavor (+10) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#83 |
![]() NFL WEEK 10 - US PICKS - SEATTLE SEAHAWKS @ KANSAS CITY CHIEFS
En annan tuff match på pappret, men jag tycker mig ha en klar matchbild över hur seattle kommer att spela och har spelat de senaste två veckorna.
Seattle har gått tillbaka till deras grundspel som handlar om Lynch och man springer bollen. Ikväll ställs man mot ligans bästa pass defens i Kansas City Chiefs som däremot inte är riktigt lika starka att försvara sig mot rush spelen och därför tror jag Lynch kommer få en hel del försök. Lynch sprang senast för 140 yards på 21 försök och stod för 4 touchdowns. Tror han får minst lika många försök att springa bollen idag om det verkligen inte tar tvärstopp för han vilket jag inte tror. Jag tror det blir en stor del av Seahawks gameplan, och givetvis kommer chiefs att försöka täppa igen Lynch. US Picks spelar 6u Marhawn Lynch Över 17.5 Rush Attempts till 1.90 @ Ladbrokes |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#84 |
![]() NFL WEEK 10 - US PICKS -DETROIT LIONS @ ARIZONA CARDINALS
Stormatch väntar mellan Cardinals och Lions och förutsättningarna kunde inte vara intressantare då båda lagen jagar segern i divisionen.
Detroit Lions har fått tillbaka sin topp reciver Calvin Johnson som missade tre matcher men var senast tillbaka från skadan och stod för 7 mottagningar för 113 yards. Matthew Stafford har snittat 277 passing yards över 9 matcher, utan Calvin Jonhson i tre av dessa. Det som är intressant att Detroit brukar inte vara något av ett bortalag och har inte ställts på några större motståndare på bortaplan utan har mött följande lag @ Panthers 291y, @ Jets 293 y @ Vikings 187y @ Falcons 325 Visst är Calvin Johnson tillbaka men i den här matchen ställs han mot Patrick Peterson som har lyckats fantastisk bra i år med att markera ligans bästa receivers. Arizona kommer starta med sin reserv QB som man inte riktigt vet var man har, därför tror jag Arizona kommer fokusera en hel del på att hålla långa bollinnehav och försöka limitera Staffords tid på banan. Tycker linan är något för hög och spelvärd. US Picks spelar 6 U Matthew Stafford U 300.5 passing yards till 1.85 @ Betsson |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#85 |
![]() NFL WEEK 11 - US PICKS - ATLANTA FALCONS @ CAROLINA PANTHERS
En match mellan två "trasiga" lag där defensiven inte funkar nå vidare för någon av dem.
Däremot så har Falcons stora offensiva kvalitéer som jag tror dom kommer få visa upp i den här matchen Falcon vann senast och kommer in bra in här där Ryan fick vara ifred i fickan, och jag tror inte Carolinas försvar kan nå Ryan och får han stå ostört så kan han leverera. Carolinas försvar på hemmaplan har resulterat i att motståndarlagets QBs har kastat totalt för 19 TD och 68% comp totalt. Charles Johnson har totalt 4 sacks och levererar inte och passrushen lär inte ha blivit bättre idag. Newton i Carolina vart sacked 9 gånger i senaste matchen, lär inte bli det liaka många ikväll men det finns stor chans att han fumblar eller blir interceptad när han springer runt. US Picks spelar 9u på Atlanta Falcons över 22.5 poäng till 1.85 @ Unibet (totalt antal poäng av bortalaget heter spelet egentligen på Unibet) Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+3) Senast redigerad av majkki den 2014-11-16 klockan 13:32. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#86 |
![]()
såg att Lynch var listad som "quesitonable" på skadelistan, du har koll på det eller?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#87 |
![]()
Japp, dom brukar stå det fast dom är friska och spelklara om dom har haft skador tidigare, men han tränade för fullt i fredags som vanligt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
nomasporfavor (+10) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#88 | |
![]() Citat:
Min analys är att båda lagen lär vilja springa mycket, vilket betyder att klockan kommer att rulla mycket = färre anfall. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#89 | |
![]() Citat:
Nu är jag sent ute igen och lär inte behöva kommentera det ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#90 |