![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#61 |
![]()
Tycker jag har hittat ett intressant spel på en annars rätt så medioker helg där jag inte har lyckats hitta så många bra spel.
Jay Cutler ställs mot Aaron Rodgers, tror det blir en hel del poäng och Green bay kommer nog köra över Chicago bears och Chicago kommer få jaga i matchen och fram emot slutet brukar det ledande laget oftast börja springa med bollen, medan det jagande laget får många enkla first down. Jay Cutler har kastat 293 pass attempts på 8 matcher Aaron Rodgers har kastat 250 pass attempts på 8 matcher Det flesta bolag har Jay cutler som favorit på flest attempts, andra har dom rätt så jämsides. Men jag tycker Betsson sticker ut åt rätt håll här får man +1.5 i handicap mot Rodgers, och då har Cutler kastat fler gånger och desutom blir det nog Chicago som får "jaga" mot slutet och förhoppningsvis så börjar greenbay springa bollen och då ska spelet sitta rätt stabilt. US Picks spelar 8u Jay Cutler +1.5 pass attempts h2h mot Rodgers till 1.85 @ Betsson |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#62 |
Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1086Innebandy 2012/13 Stats: 22 - 19 - 2 ROI: 125.16% Vinstprocent: 53.66% |
![]()
Eddie Lacy U31.5 receiving yards @1.85..
Klarat linan en gång detta år och då fick han 123 yards, annars har han legat på ett snitt runt 12 yards / G |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#63 | |
![]() Citat:
Lätt att säga nu i efterhand när han tog emot 68 rec yards. Men mot chicago brukar man få många lätta yards via luften. Senast redigerad av majkki den 2014-11-10 klockan 11:45. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#64 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#65 |
![]()
Som en boss, tur att Rodgers drives är över på 5 plays
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#66 |
![]()
Tar faktiskt med det i beräkningarna spec när Rodgers Foles och Brees inblandade
![]() Senast redigerad av majkki den 2014-11-10 klockan 22:24. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#67 |
![]() NFL WEEK 10 - US PICKS - CAROLINA PHANTERS @ PHILADELPHIA EAGLES
Monday night fotball mellan Newtons Panthers och Eagles back up QB Sanchez.
Förutsättningar kan inte bli större för Sanchez, han kom in senast när Foles skadade sig och tog laget till en seger. Idag spelar Eagles på hemmaplan och Sanchez har fina möjligheter att ta laget till en andra seger med en fin prestation och kan han hålla upp det så kan det bli svårt för Foles att ta tillbaka första QB platsen. Bolagen är inte riktigt eniga om spelarspecialen runt Sanchez och när jag tror han kommer stå för en bra prestation så väljer jag att lägga mina spel på Ladbrokes som jag tycker "underskattar" honom lite. Tror Sanchez och Eagles fortsätter med sitt snabba up tempo offens även ikväll. US Picks spelar 5u på Mark Sanchez över 21.5 pass completion till 1.90 @ Ladbrokes US Picks spelar 5u på Mark Sanchez över 260.5 passing yards till 1.90 @ Ladbrokes Ogiltigt spel-ID: 2293865 Ogiltigt spel-ID: 2293864 Ni som vill middla spelet så finns linan på pass comp på u25.5 till 1.86 på bet365 Senast redigerad av majkki den 2014-11-10 klockan 22:17. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#68 | |
Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1086Innebandy 2012/13 Stats: 22 - 19 - 2 ROI: 125.16% Vinstprocent: 53.66% |
![]() Citat:
![]() Men bra spelat på Cutler! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#69 | |
![]() Citat:
Men samtidigt håller jag med dig att det bara var för 56 yards TD'n som spelet inte satt, det är svårt att bedöma spelarspecialer då på en sekvens i matchen kan resultera 50-60 yards och sånt är svårt att förutspå oavsett hur man presterat i tidigare matcher då det är unika matchsituationer för varje match. Med andra ord så säger jag inte att spelet var fel eller rätt. Tack så mycket ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#70 |
![]()
Andra raka middeln jag torskar nu, små risker som tur är, nästa gång sitter den. Trodde det var spel in med 20 completed med typ 10 min kvar.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#71 |
![]()
Normalt sätt skulle den ha gått in om det vore någonting av en jämnare match men Eagles hade alldeles för stor ledning och sprang bara med bollen sista 10min.
Senast redigerad av majkki den 2014-11-12 klockan 14:48. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#73 |
![]()
Hinner inte med motiveringen idag tyvärr.
Tror inte Tannehill springer idag och riskerar skada när han senast igår inte kunde träna med laget. US Picks spelar 7u Kyle Orton h2h mot Ryan Tannehill most passing yards till 1.90 @ Ladbrokes US Picks spelar 5u Ryan Tannehill U4.5 rushing attempts till 1.90 @ Ladbrokes Senast redigerad av majkki den 2014-11-13 klockan 21:40. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#74 |
![]()
Ska man spela på Orton eller Tannehill? Jag uppfattar som spelet är på orton?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|