Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-26, 13:09   #31

majkkis avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 571

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ska börja med att säga att fler rekar kommer förutom denna.

NFL WEEK8 - USPICKS - CHICAGO BEARS @ NEW ENGLAND PATRIOTS

New England tar emot Chicago Bears i en match där jag tror det kommer bli en hel del poäng.

New England har ligans bästa pass defens försvar, men i mina ögon inte sätt ut som det till 100%

Chicago Bears kommer till matchen med en bedrövlig förlust mot Miami senast och försvaret var under all kritik.

Jag tror det blir en hel del poäng och passing yards i den här matchen, Bears har varit riktigt bra på bortaplan i år, samtidigt som alla vet hur bra New England är på hemmaplan, för att Chicago ska lyckas vara nära att vinna så hänger allt på det offensiva spelet.

Jag tror New England kommer dominera matchen, vilket kommer göra att Chicago kommer få spela lite desperat ju närmare slutet man kommer och med måltavlor som Marshall så kommer man lyckas med en hel del pass.

Nyckeln blir att Cutler inte kastar några onödiga och dumma passningar som leder till turnovers och Chicago förlorar sin offensiva drives.

Jag tycker ha hittat en lina som ligger 20-25 yards alldeles för lågt på Jay Cutler trots att man möter ett starkt defens på bortaplan.

US Picks spelar 6u Jay Cutler Ö245.5 Passing Yards till 1.85 @ Betsson
majkki är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-26, 15:45   #32

majkkis avatar

Standard

Buffalo Bills åker på sin andra raka borta match och ställs mot Jets som är 1-6 i år.

Jets kommer från en rad förluster men motståndet har inte varit enkelt , New England, Denver, San Diego, Detroit( när försvaret var på topp) och det har inte alls varit lätt.

Ikväll spelar man hemma och Geno Smith kommer från en imponerande insats för att vara hans kaliber, han gick sin första match utan en interception och kasta för 226 yards mot New England.

Buffalo Bills kommer med ett skadedrabbat lag och man saknar hela 4? RBs, så springspelet kommer få det tufft mot ett starkt Jets försvar mot springspelen.

Mo Williams har varit superb i sina sacks och han lär få ner Orton ikväll ett par gånger.

Jets är erkänt ett bra lag på att springa bollen, ikväll tror jag Buffalo kommer fokusera på att stoppa springspelet och få Geno Smith att kasta bollen och testa honom, och med liten boost från senaste matchen så tror jag han kan glänsa till ikväll.

US picks spelar 7u på Geno Smith +65.5 Passing Yards H2H mot Kyle Orton till 1.85 @ Betsson
Gammal 2014-10-26, 15:51   #33

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5973

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av majkki Visa inlägg
Buffalo Bills åker på sin andra raka borta match och ställs mot Jets som är 1-6 i år.

Jets kommer från en rad förluster men motståndet har inte varit enkelt , New England, Denver, San Diego, Detroit( när försvaret var på topp) och det har inte alls varit lätt.

Ikväll spelar man hemma och Geno Smith kommer från en imponerande insats för att vara hans kaliber, han gick sin första match utan en interception och kasta för 226 yards mot New England.

Buffalo Bills kommer med ett skadedrabbat lag och man saknar hela 4? RBs, så springspelet kommer få det tufft mot ett starkt Jets försvar mot springspelen.

Mo Williams har varit superb i sina sacks och han lär få ner Orton ikväll ett par gånger.

Jets är erkänt ett bra lag på att springa bollen, ikväll tror jag Buffalo kommer fokusera på att stoppa springspelet och få Geno Smith att kasta bollen och testa honom, och med liten boost från senaste matchen så tror jag han kan glänsa till ikväll.

US picks spelar 7u på Geno Smith +65.5 Passing Yards H2H mot Kyle Orton till 1.85 @ Betsson
Lycka till!

Första gången på två år jag ser "Geno Smith" och "glänsa" i samma mening
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+5)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-26, 16:17   #34

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 69
Standard

Fan man ska vara snabb om man ska rygga dig, båda oddsen är redan sänkta Vet inte om de sänker oddsen så fort som du spelar något, men vore superschyst om du kunde skriva typ (jag spelar till 1.85, spelbart till 1.75 tex) så man vet på ett ungefär!
Tack oavsett och GL ikväll!
nomasporfavor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-26, 17:03   #35

majkkis avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nomasporfavor Visa inlägg
Fan man ska vara snabb om man ska rygga dig, båda oddsen är redan sänkta Vet inte om de sänker oddsen så fort som du spelar något, men vore superschyst om du kunde skriva typ (jag spelar till 1.85, spelbart till 1.75 tex) så man vet på ett ungefär!
Tack oavsett och GL ikväll!

Ska göra det. Oddsen sänks inte efter mig, däremot ca 30 min efter min rek brukar den vara ändrad.

Det kommer nog nått spel till ikväll, så håll utkik.
Gammal 2014-10-26, 17:41   #36

majkkis avatar

Standard

Geno Smith kastar 3 interception på 3 drives och blir utbytt i 1Q

Jay Cutler når 227 yards, 19yards från att spelet ska gå in, men blir utbytt i slutet då Chicago lyckades hamna i ett 40 poäng underläge i matchen.

Det är sällan QB byts ut även när man ligger under stort, men 40 poäng är inte stort utan overkligt stort.

Synd att inte båda spelen fick chansen under en hela matchen.

Senast redigerad av majkki den 2014-10-26 klockan 20:50.
Gammal 2014-10-27, 15:11   #37

majkkis avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Lycka till!

Första gången på två år jag ser "Geno Smith" och "glänsa" i samma mening

Haha du lär nog vänta minst två år till nu, han har förmodligen gjort sitt i NFL och det är ingen högoddsare att Jets kommer drafta en ny QB 2015.

Tror ändå han hade fixat 170 yard som krävdes på +65.5 på hcp spelet om han fått spelat hela matchen, tycker linan var alldeles för hög.
Hade spelat den igen om han hade spelat en hel match och inte en halv Q som igår, trodde inte direkt han skulle göra karriärens bästa match mot New England till att göra karriärens sämsta inledning med 3 picks på 3 drives och bli utbytt.

Bara att bita ihop och komma igen
Gammal 2014-10-27, 20:09   #38

majkkis avatar

Standard

US Picks spelar 6 Units Dallas Cowboys -4 och Under 55.5 poäng till 2.00 @ Betsson (spelet finns under NFL Teaser)

Hinner tyvärr inte motivera spelet ikväll, lycka till!
Gammal 2014-11-02, 16:34   #39

majkkis avatar

Standard

NFL WEEK 9 – US PICKS – ARIZONA CARDINALS @ DALLAS COWBOYS

Sådär då var man tillbaka efter nästan en veckas uppehåll efter tre förlustspel på rad så är det dags för nya tag.

Chandler Catanzaro och Dan Bailey ställs mot varandra, båda kickers i vardera lag.

I den här matchen så tror jag det blir en jämn och poängfattig match mellan lagen och field goals kan bli avgörande och det lär bli några stycken.

Catanzaro har i satt 5av5 40-49 yards field goals och 1av1 50+yards

Bailey har satt 7av7 40-49 yards field goals och 3av4 50+ yeards

US Picks spelar 5u på Längsta field goal över 44.5 yards till 1.86 @ Betsson.

Senast redigerad av majkki den 2014-11-02 klockan 17:03.
Gammal 2014-11-02, 16:35   #40

majkkis avatar

Standard

NFL WEEK 8 – US PICKS – WASHINGTON REDSKINS @ DALLAS COWBOYS

Rubriken ovan är felsatt.

NFL WEEK 9 – US PICKS – SAN DIEGO CHARGERS @ MIAMI DOLPHINS
Två lag som kommer med olika förutsättningar inför matchen, där Dolphins kommer till matchen med 2 raka segrar och San Diego med två raka förluster.

Dolphins mötte Chicago Bears där man fick Dolphins att ”se bra ut” genom att vara horribla i försvaret och kasta picks, den andra segern kom mot Jacksonville Jaguars och vi alla vet vilken nivå de håller.

San Diego chargers har torskat de två senaste matcherna där man förlorat mot absolut topp lag i form av Denver Broncos och Kansas City Chiefs vilket kan vara förståeligt så jag tycker inte dom är sämre idag för att man förlorat två matcher.

Att Dolphins ska vara favoriter i matchen är jag kluven över, ser mer det som att San Diego borde vara smått favoriter och därför spelar jag följande.

US Picks spelar 5u på San Diego Chargers +2.5 pts till 1.97 @ Unibet

Senast redigerad av majkki den 2014-11-02 klockan 16:37.
Gammal 2014-11-02, 16:52   #41

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

En liten notis bara, du reka 1,85 men oddset är 1,86
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 17:01   #42

majkkis avatar

Standard

Tänker inte motivera något längre förutom att färska rapporter säger att Tony Romo missar dagens match.

Han skulle gå igenom ett test före matchen som blev inställd, weeden blir den som får starta istället och det är en bra ersättare men jag tycker att det ger Cardinals en bra chans att vinna.

http://espn.go.com/dallas/nfl/story/...cowboys-sunday

US picks spelar 6u Arizona Cardinals +2 till 1.90 @ Ladbrokes
Gammal 2014-11-02, 17:03   #43

majkkis avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
En liten notis bara, du reka 1,85 men oddset är 1,86

stämmer! rätt ska vara rätt!
Gammal 2014-11-02, 17:31   #44

majkkis avatar

Standard

Kort motivering bara 30 min till match.

Fortsätter att spela på den här matchen, tycker den här matchupen är väldigt jämn, speciellt med weeden som QB för Dallas och Dallas svagpunkt försvaret, jämför med Cardinals som har ett stabilt försvar och lär hålla koll på Dez Bryant.

US Picks spelar 8u Larry Fitzgerald +19.5 Recivingyards h2h mot Dez Bryant till 1.85 @ betsson
Gammal 2014-11-02, 19:26   #45

majkkis avatar

Standard

Halvtidsrapport

Fieldgoal ö44.5 yard det spelet är klart, Bailey satt en 52yard Fieldgoal i 1Q.

San diego +2.5 ser horribelt ut och ligger under med 20-0.

Cardinals +2 ser bra ut, spelar bra och leder med 14-10 i halvtid.

Fitzgerald h2h ser riktigt bra ut 40 rec yard mot Bryants 0 rec yards.

3 av 4 satt.

Senast redigerad av majkki den 2014-11-02 klockan 20:51.
Svara

td