![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#46 |
![]()
har hittat ett till all-in drag idag!
Fotboll ifrån andraligan i Schweiz är det som gäller. Blir en snabbare motivering bara: Schaffhausen, ja.. vad ska man säga.. Svängdörrar i defensiven men en kapabel offensiv har gett oss ett lag som utmanar dem bästa i ligan i offensiven, men är efter bara 8 omgånger 6 mål sämre än det näst sämsta laget defensivt. Släpper nästan 2,5 mål per match själva. Gör nästan 2. Spelade i cupen senast emot Luzern (ifrån högstaligan).. 3-3 blev det då. Innan det så har 7 av 9 möten slutat med över. Många är över 3,5 med. Resultaten dem 5 senaste: 3-3 3-1 1-4 4-2 5-2 Överspel deluxe med andra ord. Servette har å sin sida gått över i 3 av sina 5 senaste matcher, gjort mål i 9 av dem 10 senaste och har bra chans att vinna idag. Är inte så fokuserad på dem dock, då det är hemmalaget som får mig att tro på överspel. Inbördes har 8 av dem senaste 10 gått över. 5 raka över. 6e idag? 1.75 ger Marathonbet, jag skulle sätta den här på runt 1.50-max 1.60. All-in drag!
![]() ![]() |
![]() |
#47 |
![]()
Tompa 87...vad säger du om lazio-udinese X 3,50
jag tycker inte något av lagen imponerar särskilt mycke och det mest troliga är ju oavgjort eller vad säger du ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#48 |
![]()
Har tyvärr startat dagboken alldeles förträffligt illa :P för lite material att utvärdera än dock, så vi sliter vidare! Är inne i en period där man hittar massor med bra spel, väljer det man tycker man kan motivera bäst och förlorar det samtidigt som mkt annat som spelas i perifierin fungerar bra, tyvärr blir dagboken lidande då dem mest motiverade spelen missar. Det är dock alldeles för tidigt för utvärdering så det är bara att slita vidare och tro på att det vänder. Är lite omotiverad just nu dock för jag har en tendens att efter en bra period vilja dela med mig och såfort jag gör det så går allt åt helvete.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. train TJUU TJUUUUU Senast redigerad av tompa87 den 2014-09-25 klockan 21:11. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#49 |
![]()
Skam den som ger sig! Dagens All-in drag hittar vi i den irländska andradivisionen där serieledande Longford gästar Waterford i en viktig match för bortalaget.
Om vi börjar med det uppenbara så skiljer det 29 poäng mellan lagen. Waterford har förlorat 8 av dem 10 senaste matcherna (2 kryss) så formen är urusel. Man har släppt in 2 eller fler mål i 8 av dem 10 senaste och har 1-7 i målskillnad dem 2 senaste matcherna när man mött bättre motstånd i Shelbourne (2a) och Wexford (4a). Waterford ligger näst sist men eftersom man inte kan ramla ur den andra divisionen, så har man redan nu börjat tänka på framtiden och försöker släppa in fler och fler ungdomar. Tränaren i Waterford Tommy Griffin menar på att han vill släppa fram så mycket ungdomar som möjligt för att få förstalags erfarenhet inför nästa säsong när man försöker "bygga om". Nu möter man alltså serieledande Longford, ett mycket motiverat Longford tillika, som p.g.a. sin lite vacklande form på slutet nu endast har 1 poängs fördel före jagande Shelbourne. 3 poäng är ett krav, och jag tror inte man låter detta bli spännande. Handikappen är sänkta men med tanke på senaste tidens resultat så kan man utan tvekan syna ett bortalaget gör över 2.5 mål till ca: 2.10 (William Hill). Överspelet ligger på max 1.74 och handikapp -2 på 1.98, för att man ska vinna på det så måste Longford hålla tätt samt göra 3 själva. Har inga problem att se dem göra 3 själva men det känns bättre att inte vara beroende av att Waterford går mållösa.
![]() ![]() |
![]() |
#50 | |
![]() Citat:
http://www.punditarena.com/football/...shelbourne-fc/
![]() ![]() |
![]() |
#51 |
![]()
SYnd att man är så sent ute, United har ju enorma försvarsproblem; http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle19600929.ab
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle19595988.ab West Ham gjorde 3 på Pool senast och kommer omöjligen att kunna stoppa United i defensiven så att bägge lagen gör mål är ju nästan skrivet i sten. Men nu är oddset nere på 1.60-1.70 och jag kan omöjligen spela ett sånt spel när jag haft möjligheten att spela till över 2 gånger. Med det sagt så betyder det inte att man inte kan använda oddset. Själv plockade jag en dubbel med överspelet i UTD - West Ham och Liverpool - Everton BLGM och över 2.5 och fick en dubbel till 2.65 på Marathonbet som nästan är ett maxspel det med. Kommer även att spela Everton över rak och HCP spel, tyvärr är mitt kära Liverpool riktigt dåliga för stunden (kan dock boostas av att Sturridge kanske är tillbaka) men jag ser ändå matchen mycket närmare än runt 4 gånger degen på Everton!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. train TJUU TJUUUUU Senast redigerad av tompa87 den 2014-09-26 klockan 16:34. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#52 |
![]()
Usch! För mkt tur i förrgår, har helt låst sig nu, sätter ingenting :-/ som tur är verkar inte så många följa :-)
![]() ![]() |
![]() |
#53 |
![]()
Det går ju nå troll i den här jäkla skrivraden. Har skrivit om 5 gånger men antingen suddar jag "baksteg" eller så blir allt markerat och jag skriver bort allting. West Brom är mitt all-in drag idag. Nu orkar jag inte skriva om den här texten igen så det får bli i punktform:
* West Brom har 2 raka segrar emot hyfsat motstånd i Hull och Tottenham * West Brom saknar KANSKE 2 spelare (Idiye och Anichebe gör "sena tester"), Burnley saknar minst 3 (Vokes, Ings och Matt Taylor, alla potentiella startspelare). * West Brom har vunnit 4 av dem 6 inbördes, 2 har slutat oavgjort. * Burnley har 3 raka mållösa kryss emot sjaskigt motstånd i då formsvaga UTD, Sunderland och Crystal Palace. * Burnley har gjort 1 mål på 6 tävlingsmatcher * Burnley gör sena tester på ytterliggare 3 spelare som utmanar om plats i startelvan (Trippier, David Jones och Dean Marney) Dagens all - in drag!
![]() ![]() |
![]() |
#54 |
![]()
Fann mig ett till all-in drag idag!
Holland, andra divisionen. Ett mycket formstarkt Volendam (4a) tar hemma emot medelmåttiga Maastricht (15) . Jag tror på enkel hemmavinst av några enkla anledningar. Formen för det första. Volendam har inte förlorat på 6 raka matcher, och i ligan har man endast åkt på en nit, emot topptippade Nijmegen (2a). 5 av dessa har varit vinster och endast cupmatchen i veckan där många startspelare vilade har slutat med en vinst som ej täckt handikappet (1-0 där). Annars har man i turordning: 3-1 borta emot Waalwijk, 5-0 borta emot Sparta Rotterdam, 3-0 hemma emot Roda och 5-0 borta emot Jong Ajax. Sparta ligger 5a och Roda har endast förlorat en match i år, emot Volendam. Rejält dessutom. Är utan tvekan ett lag för topp 4 och jag tror man relativt enkelt kan avfärda Maastricht som dessutom spelade en lång tuff match emot Helmond i cupen i veckan. Maastricht har hittills mäktat med 4 mål framåt på 7 matcher. Att jämföra då med Volendams ligaledande offensiv som gjort 22 mål. Maastricht lutar sig dock hellre emot försvaret, men på bortaplan snittar man över 2.5 insläppt per match. Formen? 4 raka utan vinst under ordinarie speltid (vann efter förlängning i veckan, hemma emot bottenlaget Helmond) Innan dess, 3 raka utan gjort mål. Bortaspelet: 1 vinst 2 förluster, bägge förlusterna med 2 mål eller mer. Det kan bli mycket ojämnt detta, om Volendam bara vill. -1.5 @ 2.70 på mybet är ett värdespel helt klart!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. train TJUU TJUUUUU Senast redigerad av tompa87 den 2014-09-28 klockan 08:28. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#55 |
![]()
Vågar man basunera ut ett till all-in drag redan? Jag tror nog så!
Det måste bara med helt enkelt: Steaua Bucharest emot Astra. Vi får alltså sanslösa 1.94 på över 2.25 på pinnen, det är ett all-in drag som heter duga! Vilken miss! Som ni vet så älskar jag överspel på Astra, då man har en giftig offensiv med Budescu (4 mål) och ghanen Bukari (3 mål) mfl. Många potentiella målskyttar. Men laget är samtidigt jätteöppet i defensiven, släppte 3 i veckan emot andra liga laget Mioveni och innan dess har man i tur och ordning: 2-1 vinst hemma emot Pandurii där Pandurii missade mängder med lägen enligt rapporter; torsk 5-1 borta emot D. Zagreb i EL, torsk 4-1 borta emot Cluj, vinst 5-0 hemma emot nykomlingen Craoiva. 5 raka ordentliga överspel! Nu möter man en med europeiska mått mätt mycket potent offensiv som dessutom klarat linan själva i 4 raka matcher (3-3-6-3=15 mål på 4 matcher). Skyttekungen Keseru är ruggigt på G med 6 mål dem 4 senaste matcherna och man har även igång Iancu som gjorde hattrick i cupen i veckan när han fick starta. Har jättesvårt att se denna gå under 2.5 mål, men som bonus får vi även halva insatsen tillbaka och nästan 2 gånger stålarna på Över 2.25 @ 1.94 på pinnacle, måste tas! Det enda svarta molnet som jag ser det kan vara att endast 1 av dem senaste 5 har gått över lagen emellan, men 3 har stannat på halva insatsen tillbaka.
![]() ![]() |
![]() |
#56 |
![]()
Spelar även Steaua -1,5 @ 3 (mobilebet) kalasodds med tanke på Astras interna problem (läs mer om det här: http://www.romaniansoccer.ro/stiri/4...en-youssef.htm) samt att hemmalaget är bättre balanserat såväl offensivt som defensivt.
Övriga bolag ligger runt 2.70 eller lägre (högodds bolag som Marathonbet och Pinnacle ligger på 2.75) men Mobilebet har inte hunnit sänka så mycket ännu och ligger kvar runt 3, väldigt mumsigt!
![]() ![]() |
![]() |
#57 | |
Banned
|
![]() Citat:
![]() Du är lite som mig spelar på allt och lite därtill... Kör hårt och hoppas att det vänder för dig !! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#58 | |
![]() Citat:
![]() ![]() Tack, det gör det nog alldeles säkert! ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#59 |
![]()
Fina drag i Holland och England idag
![]() Steaua har det tufft mot Astra, som i sin tur gör i stort sett en perfekt bortamatch, förutom att de även varit värda ett mål. Steaua har otroligt svårt att ta sig in i straffområdet |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#60 |
![]()
Ja, dem satt där dem skulle. Tyvärr blir Steaua - Astra en besvikelse, har en sjukt obekväm tendens att lyckas hitta den där matchen i mängden som råkar gå under.. Astras försvarsspel har ju varit under all kritik fram tills idag då man istället gör en perfekt match i defensiven. Samtidigt gör Steaua en bedrövlig offensiv insats och hela dagen känns ljummen då jag hade flera fina vinster som berodde på ett överspel i den här matchen.
![]() ![]() |
![]() |
|