![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#31 |
![]()
https://www.sharps.se/forums/fotboll/...-5/#post373510
Skulle aldrig röra en match mellan Syrianska och Assyriska. Luktar smuts lång väg. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#32 | |
![]() Citat:
Sedan kan kanske spelarna i Syrianska ge Assyriska en "hjälpande hand" i kampen om nytt kontrakt (konstigare saker har ju hänt...). |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 |
![]()
Det jag ser som det stora hotet här är en uppgjord match.
Assyriska har droppat från över 6 gånger pengarna till 2,30-2,40. Senast redigerad av sirlarsson den 2014-09-24 klockan 10:28. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#34 |
![]()
Mycket bra input. Hade i åtanke att det var derby, däremot känns det som att Syrianska inte har råd med en till misstanke om uppgjord match (läs Jönköping Södra borta), jag tror nästan att det kan bli tvärtom effekt. Klubben kan ju faktiskt stängas av eller få grova böter (vet inte riktigt vad straffet brukar landa vid såna här grejer) om man blir skyldiga till uppgjorda matcher och blir det en till match med misstanke lär ju möjligheterna till det öka en del.. sen kan man ju debattera om inställningen hos hemmalaget ändå, men det är en annan diskussion :-) men att bägge lagen spelar hemma är ju än mer gynnsamt för Syrianska då Assyriska fortfarande är utan 3a hemma i Södertälje :-) men jag håller med om att det inte blir något all in drag av det!
![]() ![]() |
![]() |
#35 |
![]()
Jag spelar ju som ni vet inte bara dem här spelen som jag lägger fram här, och idag råkade jag ut för en liten fadäs, som tur var på mitt "bonus konto" på mobilbet. Lyckades dra en nolla för mycket på en chans fyrling med Turku - LHC kryss, Poznan och Legia -1 (ah) i polska cupen och över i Parma - Roma. Utdelningen blir ju fantastiskt rolig om den går in (som den gör med lite rättvisa) men jag känner att det nog får vara nog med spel för dagen p.g.a. det. Har märkt att det ofta blir en nolla för mkt på vissa bolag, har man tur så har man inte så brett saldo, nu hade jag tyvärr det och spelade alltså ett dubbel all in drag (200 spänn) vilket är mkt för mig som ni förstår, på en chans fyrling till runt 25 gånger degen :P håll tummarna! ;-)
![]() ![]() |
![]() |
#36 |
![]()
Och för att klargöra: mitt sammanlagda saldo är större men jag brukar oftast ta ut pengarna till skrill kontot direkt efter vinster, så att man inte blir slösaktig och alltid får (och tar) odds högsta. Sätter in den summan jag vill lägga på varje spel istället, i den mån det går :-)
![]() ![]() |
![]() |
#37 |
![]()
Pjanic <3<3<3<3<3<3
![]() ![]() |
![]() |
#38 |
![]()
Stort grattis till "All-in-fyrlingen"!
![]() Fortfarande helt sjukt gällande Syrianska... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tompa87 (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#39 |
![]()
Haha, helt galet.. Missklicken blev en fantastisk kväll istället
![]() ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#40 |
![]()
Efter den smått ofattbara gårdagen (tack Pjanic) så letar vi nu spel idag. Ganska späckat schema men den enda matchen som fastnar på mig är Häcken - Åtvidaberg.
Häcken som i sina bästa stunder utan tvekan utmanar Malmö och AIK som Sveriges bästa offensiva lag. Är i bra form, speciellt offensivt, efter 8 mål på dem 2 senaste matcherna. Kommer idag att möta ett kompakt spelande Åtvidaberg som hållit nollan i 2 raka bortamatcher. MEN; det har varit emot Gefle (som snittar knappt över 1 mål per match) och emot Djurgården (som förtjänade en kvittering med tanke på bollinnehav och annan statistik som Djurgården vann). Nu är det dock så att man spelade ett stentufft och lika viktigt östgöta derby emot lokalrivalen, tillika bottenkonkurrenten Norrköping för 3 dagar sedan. Ett derby där man dessutom mycket snöpligt tappade alla 3 poängen i den 90e minuten efter en misstänkt handssituation. Poängen betydde dock att man fortfarande är bäst i Östergötland och har 6 poäng ner till strecket med 5 matcher kvar, så nu är det inte just lika blodigt allvar. Man har dessutom 3 lag emellan sig och strecket. Vilket betyder att man nu kan satsa allt på hemmamatcherna och inte dör av att somna av en bortamatch emot ett av topplagen. Ett topplag som i sin tur säkerligen är hungriga både på att bli bäst i länet, och europaplatser (4 poäng bort). Det skiljer alltså 2 dagar vila och dessutom fick Häcken en mycket behaglig resa senast då man slog hopplösa BP med hela 5-1. Resan från öst till väst, med buss, direkt efter en urladdning emot största rivalen, för att sedan parkera samma buss och försöka jobba sig till en poäng i en match av mindre dignitet emot ett bättre lag med 3 dagars vila för ett lag som sen åker hem igen och spelar en 6-poängs match emot Helsingborg 4 dagar senare som mer eller mindre kan cementera deras vara eller icke vara i allsvenskan i år... Det låter som ett framgångsrecept för hemmastarka Häcken det. Tilläggas bör även att Åtvidaberg inte är särdeles bra borta, 2 vinster i rad till trots så hade man innan det inte vunnit sen den 26 september förra året! Bortafacit 2-3-7 med 9-22 i målskillnad, att jämföra med Häcken som trots 4 i rad utan vinst hemma har 6-5-1 med 26-14 i målskillnad. Får man bara ett tidigt mål kan det nog rinna iväg, Häcken -1.5 @ 2.26 på 18bet (har dock ej det bolaget) så det får bli 2.19 på Pinnacle, ett "all-in" drag!
![]() ![]() |
![]() |
#41 |
![]()
Lite inne på BLGM där till 1,75, båda lagen har gjort mål i allsvenskan 7 av sina 9 senaste matcher, Häcken gör väl alltid mål hemma men har samtidigt ett ihåligt försvar?
Såg nu att Häcken släppt in mål hemma i 10 raka Allsvenska matcher, jag provar 6/10 units. Senast redigerad av sirlarsson den 2014-09-25 klockan 11:31. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#42 | |
![]() Citat:
![]() ![]() |
![]() |
#43 | |
![]() Citat:
|
||