Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-21, 07:47   #16

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6086

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Inget all in drag men ack så nära: Köln - Mönchengladbach, bundesliga omgång 4. "Nykomlingarna" Köln har gjort det bra hittills, 5 poäng utav 9 möjliga ser på papperet bra ut. 0 insläppta mål ser än bättre ut. Det skall dock påpekas att man har haft ett fördelaktigt schema med Hamburg hemma, Stuttgart borta och Paderborn borta, så man har inte stött på nån offensiv i närheten av den Mönchengladbach förfogar över . Förlorat skott och hörn statistiken i samtliga 3 matcher och jag känner lite att somethings gotta give. Möter idag ett Mönchengladbach som historiskt sett haft väldigt lätt för Köln, 4 raka vinster där man gjort 3 eller fler mål i samtliga matcher. Det är dessutom en kräsen fotbolls publik i staden Köln och jag tror inte man var nöjda med att se laget försvara sig emot Hamburg senast, kräver nog mer offensivlusta idag vilket kan straffa sig ordentligt. Pinnacle erbjuder 2.12 på Mönchengladbach över 1.25, alltså halva insatsen tillbaka om Mönchengladbach gör ett mål. Mycket spelvärt om än inte all in drag (hade inte gladbach spelat el i veckan hade jag satt all in draget här) Tillägger att Mönchengladbach kommer med full trupp, Köln saknar storstjärnan Helmes i offensiven.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-21, 07:53   #17

Standard

3-1 gladbach säger magen ;-)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Gammal 2014-09-21, 21:48   #18

Standard

Lika bra som gårdagen var, lika dålig var idag.. PSG var inget bra spel helt enkelt, tydligt att man inte är 100 % idag. Tar på mig den, ny dag imorgon!

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2014-09-22, 16:47   #19

Standard

Sticker in med ett snabbt "all in drag":

Skralt utbud idag, men tompa har skannat marknaden och hittat en liten pärla. MO IL har förlorat 10 raka matcher. Dem senaste 2 matcherna man lyckats med bedriften att släppa in 19.. JA NITTON! mål.. 13 kom senast borta emot topplaget Follo. Innan det var 6an Skeid på besök och gjorde 6 mål. Något står inte rätt till i laget, det är klart. Det är sällan man ens håller jämna steg m.a.o.

Vålerenga gör en hel del mål, men håller inte riktigt emot topplagen. Har på papperet dålig form med 2 poäng dem senaste 5 matcherna, men emot mycket tuffare motstånd (1,2,5,6,8) och lär vara ruggigt sugna på att få spela ut lite mer emot ett sämre lag som MO IL. Defensiven har varit Vålerenga problem, speciellt borta. Men MO IL har ingen offensiv att tala om, 6 mål på 9 hemma matcher. Skrämmer ju ingen... MO IL är dessutom hela ligans sämsta hemmalag, torskat 3 av dem 4 senaste hemma med minst 3 mål.

Oddset droppar som en fura, 1.87 i skrivande stund på bortavinst med minst 2 mål (marathonbet), låter som en ganska dålig deal men det tycker jag absolut inte att det är och det får bli mitt "all-in" drag för dagen!'

EDIT: OBS! Notera att det är Vålerengas B-lag vi pratar om

train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2014-09-22 klockan 17:01.
Gammal 2014-09-22, 18:42   #20

Standard

Nää... det gick inte heller.. trist :/

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2014-09-22, 18:57   #21

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 2385
Standard

jag prövade ett All in drag Academ C-Estoril X 3,00 utan motivering
lars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-22, 20:41   #22

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 53
Standard

Gillar denna dagboken!
Intressant hur du resonerar dig fram till dina förslag och spel
Fortsätt kämpa, det vänder !
henkel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-22, 22:37   #23

Standard

inte så svårt med ALL IN....ganska lätt när dom sitter.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tompa87 (+1)
Gammal 2014-09-23, 09:55   #24

Standard

Ja, inte ger jag upp så lätt heller.. idag har jag dock valt att rygga ett "all-in" drag. Jag saxar in texten ifrån rekat:

"Men jag tycker faktiskt dette är dagens bästa spel i Capital One Cup.
MK Dons, ett av Englands mest avskyvärda lag, är på väg att springa igenom seriesystemet och ligger nu tvåa i League 1 vilket inte är det minsta konstigt. Money talks och det här laget har pengar.
Ligacupen är något som MK Dons tar på största allvar.
Kika på första omgångarna laget har spelat:
MK Dons–Wimbledon 3–1
MK Dons–Man United 4–0
Alltså först mötet med "sitt gamla jag" sedan United. Två solklara segrar. Tror icke MK vill avsluta den här resan i cupen hemma mot en sämre seriekollega.
En seriekollega som dessutom har problem deluxe!
Troligen ställer Bradford över både Stephen Darby (spelat varenda minut av den här sässen) samt Mark Yeates. Det här är två NYCKELSPELARE.
Sedan tidigare finns det probs då Alan Sheehan är avstängd samt skador på Andrew Davies, James Hanson & Matthew Dolan.
Det räcker dock inte med detta! Mason Bennett, forwarden på lån, får inte spela i cupen för sin arbetsgivare Derby….
Dessutom finns det andra småskador i truppen. Därför tvingas man kasta in dessa spelare i B-lagsspelare (juniorer) i truppen:
James Pollard, Callum Chippendale, Reece Webb-Foster, James King & Sam Wright.
Ett skadedrabbat Bradford mot ett MK Dons som har massor av valmöjligheter få skador och som absolut inte vill sluta sin cupresa i kväll.
Ettan till 1,80 får mina polletter."

Ettan finns dock just nu till 2 gånger pengarna på Pinnacle och det blir mitt all-in drag idag!

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2014-09-23, 10:44   #25

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Enda som får mig att bli lite osäker är att Bradford slog MK Dons borta för en vecka sen.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-23, 16:25   #26

Standard

mitt spel utan kommentarer ikväll tisdag ....celta vigo-La coruna Över 2,5 1,90
Gammal 2014-09-23, 16:59   #27

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lars Visa inlägg
mitt spel utan kommentarer ikväll tisdag ....celta vigo-La coruna Över 2,5 1,90
Har själv funderat på det lasse, Coruna släppta 8 senast emot Real.. Celta är giftiga hemma, samtidigt som Coruna behöver bounca tillbaks efter storförlusten hemma. Det känns dock som att man kommer vilja tighta till defensiven först och främst. Den känns som ett fallhål faktiskt, men lycka till

Och du får gärna dra en kortare kommentar om dina spel om du ska utnyttja min dagbok annars får du starta egen ;-)

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2014-09-23, 18:10   #28

Standard

okey....celta är riktigt starka hemma och giftiga och jag förmodar att dom spelar mer offensivt på hemmaplan än på bortaplan då laget är mer deffensivt men så är det med alla lag.jag gillar celta starkt och spelar ofta på dom med gott resultat...la coruna klappade ihop fullständigt senast och jag förmodar att laget kommer tillhöra ett av bottenlagen
Gammal 2014-09-23, 23:25   #29

Standard

Skrev ett långt inlägg, kom åt sudda knappen vid fel tillfälle och orkar inte skriva om :P

Jag tror bestämt att detta får bli mitt "all-in drag" imorgon:

Hertha Berlin - Wolfsburg, alla överspel man kan komma åt? Hertha har gått över i alla tävlingsmatcher i år, 5/5. Släppt in minst 2 mål i samtliga matcher. 4 matcher i ligan har genererat 2 poäng, inte tillräckligt. Man har dessutom inte haft ett så extremt tufft schema, så nu behöver man börja plocka 3or... Ställer förmodligen upp med en offensiv elva, just p.g.a. att man måste börja plocka mer poäng iaf om man ska tro "skvallret" på Herthas svenska fans sida där det sägs att såväl Salomon Kalou som Julian Scheiber, Ronny och Roy Beerens. En potent offensiv utan tvekan. Ronny och Julian Scheiber har stått för 3 mål vardera redan.

Wolfsburg har gått över i 4 av 6 matcher i år. Släppt in mål i dem 5 senaste matcherna.
Är ett tippat topplag (gillar att spela överspel när favoriten spelar borta) och har inlett lite trevande sett till poängen. Men då ska sägas att man haft Bayern (förlust 1-2) och Hoffenheim (1-1 borta trots massor av chanser att avgöra) samt spöat topp3 tippade Leverkusen med 4-1 hemma, och E. Frankfurt (egentligen den enda "plumpen" där Frankfurt kvitterade i slutet av matchen) .

Har en giftig offensiv med Vieirinha, Olic och Rodriguez. Saknar dock lite defensivt för att utmana den absoluta toppen, men jag har svårt att se dem inte vilja gå för 3 poäng emot tippade bottenlag som Hertha.

Överspelet känns väldigt nära och fås till 1.86 på Marathonbet i skrivande stund, "all-in drag" !

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2014-09-24, 00:01   #30

Standard

En annan intressant match är Syrianska mot (just nu?) hopplösa Assyriska. Syrianska är ruggigt hemmastarka. Trots att man återfinns först på 9e plats i Superettan har man 5e bästa facit hemma av alla lag, bättre än bl.a. Hammarby. Det är på bortaplan som spelet låser sig. Tvärtom gäller för Assyriska som är vinnlösa hemma men har ändå plockat 8 poäng mer, 13 till antalet, på bortaplan. Det är dock längesedan man fick med sig en 3a ifrån en bortamatch. 26 Juni närmare bestämt (exkl. svenska cupen), då man slog dåvarande bottenkollegan Gais. Innan dess slog man också Landskrona, även dem i bottenskiktet av tabellen, det är 2 av 3 segrar. Den sista tog man emot Öster, som även dem ligger och slåss om att vara kvar i serien. Assyriska har alltså inte tagit mer än en poäng emot något lag som under året legat på den övre halvan då Gais, Landskrona och Öster alla fick en tung start. Man tog poäng av Hammarby borta efter uppehållet, men utöver det har man 4 förluster, Degerfors, Sundsvall, Ljungskile och Jönköping. Förvisso rätt svårt motstånd, men Syrianska är inget lätt lag att tas med heller, speciellt borta.

Det som jag ser som ett hot; vilket gör att jag inte gjort detta till ett all-in spel (än); är Syrianskas insats senast (0-6 emot Hammarby) samt att Assyriska tar sina poäng på bortaplan. Syrianska har 4 vinster och 1 oavgjord hemma dem senaste 5, faktum är att man inte förlorat hemma sedan i Maj när Hammarby var på besök. Sedan dess har man tagit 20 av 24 möjliga poäng hemma, extremt imponerande.

-0.25 ger oss dessutom halva insatsen tillbaks om Assyriska skulle lyckas få med sig ett kryss, och betalar över 2 gånger pengarna! Syrianska -0.25 @ 2.10 (betvictor) ligger å lutar på gränsen. Minst 4 av 5 units iaf

train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2014-09-24 klockan 00:04.
Svara

td