Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-18, 15:52   #31
DD

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 2614

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Många matcher idag men har tyvärr ingen tid att motivera:

Ogiltigt spel-ID: 2207466

Ogiltigt spel-ID: 2211720

Ogiltigt spel-ID: 2211721

Ogiltigt spel-ID: 2211723

Ogiltigt spel-ID: 2211729

Ogiltigt spel-ID: 2211791

Ogiltigt spel-ID: 2212160

Ogiltigt spel-ID: 2207388

Ogiltigt spel-ID: 2211817

Ogiltigt spel-ID: 2211838

Kvällens sena matcher räddade upp en del från dem tidiga! Hade även ett livespel på Fiorentina -1.25 som gick in men då jag glömde lägga till den här i dagboken åker den inte med i sheetet heller.

Senast redigerad av DD den 2014-09-19 klockan 06:27.
DD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-20, 00:37   #32
DD

Standard

Lördagens spel:

Ogiltigt spel-ID: 2214153

Se rek för motivering.

Ogiltigt spel-ID: 2213975

Första innebandyspelet för dagboken. Premiär i Allsvenskan norra mellan Team Thorengruppen och Djurgården. Djurgården är egentligen gamla Caperio/Täby. Till den här säsongen har man värvat väldigt spännande spelare och jag tror att man tar klivet upp i SSL till nästa säsong. På försäsongen har man bland annat slaktat AIK. Thorengruppen har även skadeproblem, se här för mer info: http://innebandymagazinet.se/ibm/art...=103&aid=52275
Håller ner insatsen eftersom det är premiär.

Ogiltigt spel-ID: 2214086

Såg matchen West Ham-Hull i måndags och gillade vad jag såg ifrån Hull där. Hernandez ser riktigt vass ut och man bör helt klart kunna få hål på ett kallt Newcastle. Newcastles försvar var under all kritik senast mot Southampton och det stormar kring Pardew för tillfället. Oddset på Hull ö0.75 känns generöst.

Ogiltigt spel-ID: 2214673

Två lag som har börjat fått igång målskyttet nu. Swansea lyckades till exempel med att göra två mål borta mot Chelsea senast medan Southampton tog en 4-0 seger mot Newcastle. Pellé har börjat komma igång i Southampton med tre mål på dom två senaste matcherna vilket är bra för spelet. Tror på hög fart i den här matchen och minst tre mål.

Ogiltigt spel-ID: 2215318

Förstår inte riktigt varför oddset på Sunderland är så högt här. Känns som att Burnley knappt kan göra mål. Sunderland kommer från en 2-2 match mot Spurs vilket imponerar. Man är helt klart ett bättre lag i grunden än Burnley och får man då 2.25 på +0 måste det synas enligt mig.

Ogiltigt spel-ID: 2214084

Atletico hade tuff bortamatch i Champions League i veckan som förlorades mot Olympiakos. Den matchen bör ha slitit en del på spelarna. Viktige målskytten Mandzukic saknas förmodligen efter att ha brutit näsan i den matchen. Simeone är fortfarande avstängd. Atletico Madrid spelar ofta tighta matcher och vinner sällan med två mål eller fler. Med en tuff match i benen så tror jag att dem för det tufft att lösa tvåmålsvinst här mot ett utvilat Celta Vigo.

Ogiltigt spel-ID: 2214089

Jag såg Parma-Milan förra helgen och det var svängdörrar i den matchen med mycket mål åt båda hållen. Matchen slutade tillslut 4-5 i Milans favör. Anfallsspelet i Milan ser bra ut men knappast defensiven. De kommer att få jobba mot Juventus ikväll. Milan bör dock göra minst ett mål på hemmaplan och oddset på ö2.25 i matchen är taget.

Senast redigerad av DD den 2014-09-20 klockan 21:50.
Gammal 2014-09-20, 14:03   #33
DD

Standard

I princip bästa tänkbara startelva för Real gör att jag testar hcp-spelet på dem. En vinst här är ett måste.

Ogiltigt spel-ID: 2215937

Senast redigerad av DD den 2014-09-20 klockan 21:50.
Gammal 2014-09-21, 08:45   #34
DD

Standard

Söndagens spel och mina tankar:

Ogiltigt spel-ID: 2215600

United kommer stärkta till den här matchen efter 4-0 krossen mot QPR senast. Man har inget europaspel i veckorna så man kan ladda och träna för nästa match hela veckan. Anfallsspelet såg riktigt bra ut senast och harmonin i truppen verkar vara fin. Det finns inget annat än vinst här eftersom man redan tappat enkla poäng i inledningen.

Ogiltigt spel-ID: 2217075

Tottenham spelade visserligen Europa League i veckan men man roterade friskt och det bör inte störa allt för mycket här. West Brom parkerar sist i tabellen med 2 poäng på de fyra första matcherna. Det bör komma ytterligare en förlust här.

Ogiltigt spel-ID: 2214091

Jag såg Roma i CL i veckan och man har behållt sitt fina anfallsspel från förra säsongen. Gervinho är glödhet i Roma. Zeman i Cagliari gillar anfallsfotboll så det lär vi få se här idag.

Ogiltigt spel-ID: 2217312

Kalmar är erkänt starka hemma på Guldfågeln Arena och har raden 6-5-0 där. Tveksam form på sistone men tycker ändå man bör vara lite större favoriter här på naturgräset.

Ogiltigt spel-ID: 2216838

Här är två lag med stark offensiv. Leverkusen har hittat nätet 9 gånger på de tre första matcherna. Vid vinst idag så går man upp i serieledning så man går självklart för vinsten här.

Ogiltigt spel-ID: 2216806

Sandviken har värvat bra inför den här säsongen. Båda lagen har blandat och gett under försäsongen men jag är inte jätteimponerad av det här Täbylaget utan tror att Sandviken tar tre poäng här. Dock är det premiär så jag håller nere insatsen.

Ogiltigt spel-ID: 2216811

Fiorentina har inte gjort mål än i Serie A efter två matcher. Man såg dock vassa ut mot Guingamp i veckans Europa League-match där man vann med klara 3-0. Atalanta har startat säsongen bra men Viola är givetvis ett bättre lag i grunden och bör dra längsta strået här.

Senast redigerad av DD den 2014-09-21 klockan 19:12.
Gammal 2014-09-21, 15:26   #35
DD

Standard

Ogiltigt spel-ID: 2217925

Bra startelva av Chelsea så testas med 1u. Kan komma livespel på över också beroende på hur Mourinho går in till den här matchen.

Ogiltigt spel-ID: 2217984

Både Eto'o och Lukaku från start. Kan ösa på rätt bra hemma på Goodison.

Ogiltigt spel-ID: 2218035

Senast redigerad av DD den 2014-09-21 klockan 18:05.
Gammal 2014-09-21, 19:42   #36
DD

Standard

Ogiltigt spel-ID: 2218406

Inter:
Handanovic; Ranocchia, Vidic, Juan Jesus; D'Ambrosio, Guarin, Medel, Kovacic, Nagatomo; Osvaldo, Icardi
Gillar Inters startelva här mot ett formsvagt Palermo.

Kan även komma livespel i PSG-Lyon.

Ogiltigt spel-ID: 2218469

Senast redigerad av DD den 2014-09-22 klockan 06:20.
Gammal 2014-09-22, 06:21   #37
DD

Standard

Tentaperiod nu så spelen hamnar bara i sheetet utan motivering den här veckan.
Gammal 2014-09-29, 16:56   #38
DD

Standard

Dagens spel:

Ogiltigt spel-ID: 2226058

0-3 FT

Ogiltigt spel-ID: 2229462

Tipsar om West Ham U21 idag då man har en stark trupp till matchen. Bland annat så ska Jarvis, Vaz Te och Nolan vara med ikväll. Källa: http://www.whufc.com/articles/201409...236884_4180496
Oddset droppar överallt men jag plockade 2.00 som finns kvar på Betsson.

2-0 FT
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
nahojs (+5)

Senast redigerad av DD den 2014-09-29 klockan 21:08.
Gammal 2014-09-29, 18:28   #39
DD

Standard

Lägger till denna:

Ogiltigt spel-ID: 2229848

Mycket stark elva ifrån United här:
Lindegaard, Janko, Evans, Vermijl, Thorpe (C), Pearson, A Pereira, Harrop, Wilson, Keane, Januzaj.

Info om Spurs lag: "Spurs have picked a young squad for tonights Under 21 game with just 1 player with 1st team experience"

Hoppas Januzaj är på spelhumör som i förra matchen då han gjorde hattrick.
1-2 FT Januzaj stor segerkreatör med 1 mål och 1 assist.

Senast redigerad av DD den 2014-09-29 klockan 21:10.
Gammal 2014-09-30, 14:34   #40
DD

Standard

Dagens:

Ogiltigt spel-ID: 2230977

Ogiltigt spel-ID: 2230979

Ogiltigt spel-ID: 2229359

Lägger förmodligen till ett spel på Chelsea när jag har fått tag i en startelva. Annars tar jag det rätt lugnt med CL den här veckan då förra omgången var allt annat än grön för min del.

Tyvärr inga motiveringar till spelen idag då jag helt enkelt inte har tid. Motiveringar kommer dock att hinnas med till morgondagens matcher.

Bra elva från Chelsea.

Ogiltigt spel-ID: 2231344

Senast redigerad av DD den 2014-10-01 klockan 10:25.
Gammal 2014-10-01, 10:43   #41
DD

Standard

Ogiltigt spel-ID: 2231692

Zenit fortsätter att gå som tåget i ligan och man har bara tappat två poäng på de första 9 matcherna. Anfallet ser riktigt bra ut där Hulk (5 mål) och Rondon (7 mål) har riktigt bra form. Hulk ska vara tveksam till den här matchen men enligt de senaste rapporterna jag har läst så kommer han förmodligen att starta. Monaco är ett lag jag inte alls är imponerad utav och man parkerar på en 12:e plats i Ligue 1. I senaste omgången i CL så rånade man Bayer Leverkusen där man vann med 1-0. Resultatet var väldigt orättvist och Leverkusen måste slagit något rekord i missade chanser i den matchen. Zenit är ett klart bättre lag i mina ögon, speciellt offensiven. Eftersom Grupp C är så jämn är det här en match där man måste gå för vinst för att ha chans på avancemang. Om Hulk startar kommer jag även att gå in på Zenit ö1.5 mål i matchen.

Ogiltigt spel-ID: 2229611

Här tycker jag att oddsen ligger lite högt. I mina ögon så vinner Olympiakos minst 50% av matcherna mot Malmö på bortaplan. Olympiakos är en nivå högre än Malmö och man har spelare som Afellay, Mitroglou och Kasami i laget. Jag tror inte Malmö kommer att parkera bussen som man gjorde mot Juve och Salzburg utan man lär istället gå för vinsten och tre poäng. Det lär också passa Olympiakos bättre tror jag. Kan bli en del mål här tror jag då Malmö absolut kan hota framåt. Linan ligger på 2.25 och det kan vara intressant att spela över när man har sett elvorna.

Ogiltigt spel-ID: 2231942

Slaskdubbel. Känns som att det blir målsnålt i Atletico-Juve. Två mycket bra försvar möter varandra och jag tror att båda lagen är hyfsat nöjda med en poäng vardera här. Juventus har ännu inte släppt in ett mål i ligan.

Ogiltigt spel-ID: 2232311

Hulk startar.

Är även lite sugen på Juventus +0 @ 2.60 ikväll men suger lite på den karamellen ett tag.

Senast redigerad av DD den 2014-10-01 klockan 16:07.
Gammal 2014-10-21, 10:08   #42
DD

Standard

Formen verkar vara lite på uppgång och landslagsuppehållet gjorde mig gott. Tillbaka till klubbfotbollen nu där jag kollar på några spel i veckans Champions League.

Ogiltigt spel-ID: 2256921

Det känns nästan som att alla sitter på City ikväll och en längre motivering känns onödig då jag redan läst fina motiveringar här på sidan. CSKA saknar spelare och City kommer till den här matchen stärkta efter 4-1 segern mot Spurs i helgen. Aguero är i toppform för gästerna. Lite av en måstematch för City här då man absolut inte vill halka efter Roma och Bayern München för mycket så här tidigt. Värt att nämna är väl också att matchen spelas inför tomma läktare.

Ogiltigt spel-ID: 2260248

Tror att Romas fartfyllda offensiv kan hota BM:s backlinje här ikväll. Lewandowski vilades i helgen enbart för den här matchen och Bayern är alltid vassa framåt. Tror det blir en högintensiv match med mycket målchanser åt båda hållen.

Ogiltigt spel-ID: 2260251

El Clasico väntar i helgen för Barca och man lär inte direkt ösa framåt här ikväll tror jag. Ajax bör även kunna hota framåt och kanske göra något mål, då får Barca väldigt svårt att täcka Hcp-linan.

Ogiltigt spel-ID: 2258706

Real Madrid mot Liverpools skakiga försvar på onsdag kväll. Real har börjat hitta formen i ligan och radar upp segrarna nu. Jag tror absolut att Real hittar nätet minst två gånger i den här matchen då Pool inte direkt är kända för att hålla tätt bakåt samtidigt som Ronaldo öser in mål. Jag är även inne på Real -0.5 med en låg insats men väntar upp oddset lite. Detta eftersom Pool ser väldigt uddlösa ut framåt. Balotelli har verkligen inte blivit den värvningen man hoppades på och Sterling verkar mest sakna Sturridge där fram. Värt att tänka på kan vara att Real nog inte öser på allt för mycket framåt i slutet av matchen då de har El Clasico i helgen och att Bale är skadad.

Har fler spel jag funderar på och dessa lär komma upp under eftermiddagen.

Senast redigerad av DD den 2014-10-22 klockan 21:43.
Gammal 2014-10-22, 16:29   #43
DD

Standard

2-1 igår och en del plus vilket alltid är skönt. Ikväll så tror jag en del på bortalagen och har totalt fem spel till kvällens matcher som kommer tas med ganska låga insatser.

Spelen jag har valt att spela är:

Ogiltigt spel-ID: 2262656

Ogiltigt spel-ID: 2262652

Ogiltigt spel-ID: 2262645

Ogiltigt spel-ID: 2261457

Ogiltigt spel-ID: 2262863

Arsenal har en del skadeproblem men de största problemen ligger defensivt. Framåt har man fortfarande stor kvalité i spelare som Alexis, Cazorla, Welbeck och Ramsey. Man har redan inkasserat en förlust i gruppspelet och man går helt klart för alla tre poäng här ikväll eftersom man inte vill halka efter Dortmund för mycket. Är nivåer bättre än Anderlecht och Wengers mannar har en förmåga att alltid resa sig när det ser mörkt ut.

Tror att Atletico Madrid får svårt att täcka en såpass hög lina mot ett Malmö som förmodligen kör fembackslinje ikväll och parkerar runt eget straffområde. Atletico är inte ett lag som är mästare på att dyrka upp lågt sittande försvar och ta storvinster direkt. I år har man gjort väldigt mycket mål på fasta situationer och kan Malmö försvara sig bra på dem är mycket vunnet.

Sitter även på Real Ö1.5 mål sen tidigare.

Senast redigerad av DD den 2014-10-22 klockan 21:43.
Gammal 2014-10-22, 21:44   #44
DD

Standard

Tack vare Arsenals sena vändning blir det 4-2 totalt och gröna siffror idag med, vilket vi tackar för!

Senast redigerad av DD den 2014-10-22 klockan 21:53.
Gammal 2014-10-23, 10:42   #45
DD

Standard

Lite lösa tankar om helgen i England där jag redan har spelat två spel:

Ogiltigt spel-ID: 2259707

Oddset på Chelsea +0 sjönk som en sten efter Uniteds match mot West brom i måndags. Jag hann tillslut nypa spelet till 1.88 vilket känns väldigt högt i mina ögon. United har väldigt svårt att få spelet att stämma. I matchen mot West Brom såg det inte ens speciellt bra ut framåt som vi har vant oss med. Defensivt ser det lika illa ut som förut. Det känns som att Rooney saknas något enormt nu när Mata spelar som han gör. Defensivt kommer Chelsea skapa stora problem för United. Duellen Hazard-Rafael är inget man ser fram emot ur Unitedsynvinkel.
Di Maria linkade av med ett lindat lår i matchen mot West Brom, förmodligen kommer han till spel men skulle han inte göra det så är det ett JÄTTEavbräck. Enligt Physioroom så står det ”no return date” på Diego Costa men jag har en känsla av att han kommer att spela i helgen. Mitt spel skulle dock kännas bra även om han inte spelar men såklart ännu bättre om han startar. Chelsea spelar redan som ett mästarlag och jag har svårt att se något lag rå på dem i årets upplaga av Premier League. Dagbokens första maxspel är alltså Chelsea +0 @ 1.88

Ogiltigt spel-ID: 2263580

Spelet ”båda lagen gör mål” i matchen Sunderland-Arsenal känns också riktigt bra. Arsenal har, som vanligt, skadeproblem och speciellt defensivt. Nu kommer förmodligen Koscielny vara tillbaka till helgen. Sunderland hittar väldigt ofta nätet i sina hemmamatcher och det lär man göra även på lördag på ett defensivt lite skakigt Arsenal. Man kommer ju ifrån 8-0 förlusten senast mot Southampton och man lär verkligen spela för sin heder här på hemmaplan.

Övriga leans till helgen i Premier League är Swansea -0.5 och Southampton-Stoke, över 2.5 mål. Swansea möter Leicester hemma. Två lag med lite halvtaskig form men Swansea är ett klart bättre lag, speciellt på hemmaplan. Perfekt tillfälle för Swansea att studsa tillbaka. Odds uppemot 2.00 känns generöst här.
Överspelet i Southampton-Stoke är intressant med tanke på Southamptons fina målskörd. Stoke har heller inte spelat så täta matcher som man brukar göra och dem borde absolut kunna göra minst ett mål här. Firma Pelle-Tadic i Southampton är riktigt vassa just nu och lär skapa oreda i Stokeförsvaret.
Svara

td