![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#61 |
![]() Basket VM
Tyvär ser du att ryka för Argentina..
Jag tror inte dem kommer igen... Jag spelar: Q4 Brasilien till 1,86 / LIVE SPEL Ja den satt och räddade upp lite från Argentina spelet.. ![]()
Twitter: Viino2014 Senast redigerad av Viino2014 den 2014-09-07 klockan 22:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
![]() Tennis US Open
Williams har lekstuga känns som att hon kan bryta när hon känner för !
Jag spelar ett till LIVE SPEL: Williams under 12,5 game i matchen 1,66 x 3000 Sek Som sagt man måste gå in när man hittar nåt av värde och detta spel är bra har svårt att se Carro hota till ett TB eller ta ett set !! Inga problem för Williams då Caroline inte ens var i närheten av att ta ett set eller ens ta det till TB idag! ![]()
Twitter: Viino2014 Senast redigerad av Viino2014 den 2014-09-07 klockan 23:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
![]() Fotboll MLS USA
Har även hittat ett vasst spel i MLS matchen mellan:
LIVE spel Portland - San Jose: Över 17 hörnor i matchen Asian Hcp 2,025 x 3000 Sek Portland har 10-1 just nu och ligger under 0-1 så dem kommer jag även i 2H och det öppnar för fler hörnor så klart. Behöver 7 i 2H för att spelet skall sitta eller 6 för att få insatsen tillbaka. Känns riktigt bra att spela det här spelet ! Ryggas på egen risk ! Edit: Där kommer 2-2 med 15 min kvar att spela, Hoppas att dem fortsätter trycka på nu för jag behöver 2 hörnor till för vinst! Nämligen 15-1 nu till Portland...5 min kvar och behöver 1 hörna för vinst ! 2-3 nu åxå så det borde gå vägen tkr jag ! Minst insatsen tillbaka iaf ! HaHa 3-3 minuten senare.. Ajdå 4 min kvar+ tillägg för att få fram en hörna ! Otur jag hade här blev 16-1 = 17 insatsen tillbaka !!
muskali (+3) Senast redigerad av Viino2014 den 2014-09-07 klockan 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
![]()
Kul med en ny speldagbok och någon som lirar för större summor än 10 kronor per bet!
Hittade ett av dina gamla spread http://www.spreadsheet.se/vallesolnaaik Där har du ju lyckats riktigt bra. Kul att se! Varför fortsatte du inte på de? All lycka, hoppas du blir långvarig! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#66 | |
![]() Citat:
Tjena ! Å tack så mycket att du tycker det ! Jag tänkte starta upp en ny spreadsheet när jag ändå startade dagboken här så då kär jag från grunden här i båda! Har kunnat fortsätta men det kändes bättre att göra så här. Förhoppningsvis blir den minst lika som den förra. Sen har jag inte uppdaterat i den heller senaste månaderna.. MVH
Twitter: Viino2014 Senast redigerad av Viino2014 den 2014-09-07 klockan 23:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
![]()
Kör vidare med ännu ett fint LIVE spel:
Chivas Guadalajara vs Universidad Guadalajara Pick: Över 13,5 hörnor Asian Hcp 2,025 x 3000 Sek Halvtid 6-2 till hemma laget och jag ger det god chans att dem ordnar 6 till i 2H !!!! Hemma laget har även 1-0 i matchen så det öppnar upp för offensivt spel och mycket anfall!
![]() |
![]() |
#68 |
![]()
Många bra lir! Lycka till
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
![]()
Ja, men tyvär många som inte gått in, Hade vi haft lite flyt bara så hade det varit toppen av topp men det är bara att jobba på.
Snart sätter man många i rad istället... Tack Tack.....
![]() |
![]() |
#70 |
![]() Morgondagens spel !!!
Morgon dagens spel på: US Open Finalen
Marin Cilic - Kei Nishikori finns på framsidan av bloggen ! Vilken dag alltså först bränner Grekland stort,sen Australien sabbar fyrlingen sen lite diverse hörnor och mål. Ja men vi kämpar på för efter regn kommer sol och det har jag upplevt många gånger så jag kämpar på som vanligt och jag kommer ha fina siffror i slutet av varje månad! Vissa dagar blir det mer spel och vissa mindre ! Nu blir det godnatt & åter imorgon ! //
![]() |
![]() |
#71 |
![]() Hockey Tjeckien Extra Liga U20
HC Vitkovice vs HC Ocelari
Pick: Hemma mål 3 eller fler 1,45 x 3000 Sek Bet365 Finns under live spel,fast matchen har ej startat än... Vinst ![]()
Twitter: Viino2014 Senast redigerad av Viino2014 den 2014-09-08 klockan 19:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
![]() Fotboll EM Kval
Ukraina vs Slovakien: Hemmamål Ö1,5
Spanien vs Makedonien: Hemmamål Ö2,5 3 x 2000Sek Ukraina sätter minst två hemma och Spanien 3 .. Har inte tid med en rek nu ... går på känsla och att dem är hemma starka lag, Tror att det lossnar för Spanien nu och motståndet är inte av värsta kvalite så chanserna är stora att dem nätar tre ggr om ! Ryggas på egen risk !! ![]() Spanien levererade men EJ Ukraina som blev mållösa hemma .. ![]()
Twitter: Viino2014 Senast redigerad av Viino2014 den 2014-09-08 klockan 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
![]() Fotboll EM Kval
Testar ett spel på Ö1,5 mål i samtliga kvällens åtta EM Kval matcher:
Schweiz vs England Ukraina vs Slovakien Österrike vs Sverige Estland vs Slovenien San Marino vs Litauen Spanien vs Makedonien Montenegro vs Moldavien Luxemburg vs Vitryssland Över 1,5 mål i samtliga matcher !! 9,24 x 1000Sek Hinner inte ryggas ev under LIVE spelet för den som vill !! Ryggs på egen risk !! ![]() Fyyy Faaaan föll på Estland vs Slovenien & Ukraina vs Slovakien 1 mål vardera i matchen , Phuuuuu ![]()
Twitter: Viino2014 Senast redigerad av Viino2014 den 2014-09-08 klockan 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
![]() Fotboll EM Kval
Österrike vs Sverige
Pick: Över 13 Hörnor 2 x 2000Sek LIVE Spel..... 12 Hörnor räckte inte till ![]()
Twitter: Viino2014 Senast redigerad av Viino2014 den 2014-09-08 klockan 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|