![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#31 |
![]()
Det är lätt att vara efterklok och jag är besviken så klart på att Grekland inte vann,och jag trodde absolut inte att dem skulle var så dåliga ikväll som dem var. Visst Serbien gjorde dem dåliga men mer hade JAG iaf väntat mig av Grekland!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+5) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
![]()
Srbija
![]() tre gruppförluster och nu ...
![]() |
![]() |
#34 |
![]()
Ingen vidare start på poängen på Australien alltså
![]() |
![]() |
#35 |
![]()
Helt OK Patrik !
![]() |
![]() |
#36 |
![]()
19 poäng i snitt per period behöver vi
Denna gjorde dom 18
![]() |
![]() |
#37 |
![]()
Det största poäng score kommer komma i 2H och inte minst i Q4 då det kommer bli mkt straff kasst sista minuterna speciellt om det är jämnt och ett lag leder med ett par poäng..
Aus fixar detta åt oss.. Körde du -4 ?
![]() |
![]() |
#38 | |
![]() Citat:
35 poäng på en halvlek känns inte okej ändå Ja körde på -4 med den känns inte så bra nu .
![]() |
![]() |
#39 |
![]()
Patrik_g sjukt negativ.. Du verkar spela med för stora pengar?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
![]()
Ja det kan hjälpa ibland med sån inställning. Men ser inte bra ut bara. Stora pengar kan jag inte påstå jag spelat med. Spelar aldrig över 1000 kr på ett spel t.ex om vi ska prata pengar vilket vi inte ska. Utan prata i Units.
![]() |
![]() |
#41 |
![]()
Säger du om denna som börjar 22
Jag kanske är fel ute men 3.10 på Argentina i derbyt mot Brasilien tycker jag känns alldeles för högt! Båda lagen hade 3 vinster i gruppspelet sen att Argentina har fyra raka vinster mot Brasilien gör det inte sämre. Denna ranking är ett år gammal där står Argentina som fyra i värden och Brasilien tia. http://www.fiba.com/rankingmen 3.10 Bet365 på Argentina helt givet med 3-Units iaf i min bok. Kan vara helt fel ute här med.
![]() |
![]() |
#42 | |
![]() Citat:
Du har 35 i HT och generellt blir det mer poäng i basket i andra halvlek. Gnäller du på varje spel du lägger? Kan inte vara lätt, du kan ändå inte påverka utgången, så varför inte slå av TV:n eller vart du nu ser matchen och syssla med något roligare istället(för att med tanke på din negativitet så kan det ju inte vara roligt att följa matchen?) ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
![]()
Australien fick en så bra start i tredje men dalade tyvärr i slutet och stannade BARA på 15-poäng i tredje. Så usla sista 5 alltså så tråkigt.
Ja 25 poäng i sista efter att legat på ett snitt 17 känns svårt, men man vet ju aldrig. Ojämnt Australien allstså.
![]() |
![]() |
#44 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
![]() Citat:
![]() |