![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 | |
![]() Citat:
Grekerna tror jag inte får några problem trots att det kan vara jämnt poängmässigt en bra bit in i matchen... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Jag la även en singel på Grekland -4 till 1.90 hos NB 4-Units. Känns som en bra lina till ett bra odds.
![]() |
![]() |
#19 |
![]() ![]() ![]() Senast redigerad av Viino2014 den 2014-09-07 klockan 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Serbien hänger med bättre än jag trodde och 23-20 efter första perioden. Grekland måste spela upp sig alltså. Detta känns inte bra nu alltså på Grekland.
![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Som jag tidigare nämnt så kommer det vara jämnt länge in i matchen. Men Grekland kommer avgöra mot slutet av matchen. Det kommer inte bli vinst med 20 points liksom. Det är krig där ute och en 1/8 delsfinal !
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
![]()
Grekland suger häst balle i tredje och detta är KÖRT, Vilken besvikelse Grekland är idag.
+ 9 Serbien inför sista
![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Offensiva fouler är Grekerna expert på idag
![]() |
![]() |
#24 | |
![]() Citat:
Helt ur slag är dem och det hade jag inte väntat mig ska jag säga dig ! Men så är det ibland och vi blickar framåt mot Australien matchen.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
![]()
![]() |
![]() |
#27 |
![]()
-4.5 på Australien till 1.90 kan det vara spelbart?
![]() |
![]() |
#28 |
![]()
Njuter av utklassningen och skiter i pengar
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
![]()
Efter den stora besvikelsen från Greklands matchen blickar jag vidare med nästa spel:
Fotboll + Tennis + Basket Columbus Crew vs Chivas : Hemma mål Ö1,5 Portland Timbers vs San Jose: Ö 1,5 mål Serena Wwilliams vs Caroline Wozniacki: Serena W Set spel 2-0 Turkiet vs Australien: Australien Ö 74 poäng 5,53 x 1500 SEK Spelat hos Betsson ! Columbus är hemma starkt och snittar 2 mål per match hemma, Ska bara göra 2 kassar ikväll. Över 1,5 i matchen Portland San Jose är mer eller mindre klart. Båda brukar göra mål så den känns bra. Serena spelar hemma och visst Wozniacki är bra och i bra form men Serena är klassen bättre och vinner lätt. Hon är en maskin. Australien har snittat över 80p i turneringen och jag tror på Ö74 ikväll ! Ryggas på egen risk ! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|