Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Stängt ämne

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-11, 00:38   #151
Banned

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 251
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Är ju redan så dålig aktivitet bland dagböckerna nuförtiden så synd att du lägger ner pga enstaka kritiska inlägg. Lättkränktheten blir bara mer och mer på modet för varje år som går på 2000-talet i Sverige...

Synd som sagt, hade gärna velat veta hur du har lyckats få spela så mycket som 3000-5000 kr/spel på så många spel på Bet365, när du samtidigt skriver att du har bettingen som jobb/inkomst och därmed borde ligga rejält på plus.
Vad är det som du inte förstår ? Jag lägger väldigt väldigt väldigt sällan 5,000:- på ett spel men däremot mellan 1-3000:- och snittet jag spelar för är 2000:- och det är inga jätte summor när det gäller live spel. Jag ligger rejält + jag klarar mig bra varje månad om man säger så. Har fina nöjen och den fritid jag själv vill ha , tack vare bettingen och att jag kan jobba när jag vill(betting). Jag tar ut minst 30,000:- / mån skattat och klart.. Det finns spelare som har det betydligt bättre men jag är en medel på listan om man säger så. Om du tänker på hur mkt jag spelar ,omsätter i spel så är 30,000:- inte mkt !!

Vad är det som är konstigt ? Utveckla gärna ?

Jag har spelat på Bet365 i många många år och m´både lämnat och hämtat pengar där bör tilläggas !!

Så vad vill du exakt veta ?

Att spela mellan 1000-3000 är inga jätte summor dem flesta spelare spelar med betydligt större insatser ( Seriösa talar vi om då) ..

Listan kan göras lång men jag känner inte för diskutera med folk som bara är nyfikna och inte kan tillföra mig något på nåt sätt..

Man ska var nyfiken men ack så äckligt att vara avundsjuk !

Senast redigerad av Marinic den 2014-09-11 klockan 00:42.
Marinic är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-09-11, 01:12   #152

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8376
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Marinic Visa inlägg
Vad är det som du inte förstår ? Jag lägger väldigt väldigt väldigt sällan 5,000:- på ett spel men däremot mellan 1-3000:- och snittet jag spelar för är 2000:- och det är inga jätte summor när det gäller live spel. Jag ligger rejält + jag klarar mig bra varje månad om man säger så. Har fina nöjen och den fritid jag själv vill ha , tack vare bettingen och att jag kan jobba när jag vill(betting). Jag tar ut minst 30,000:- / mån skattat och klart.. Det finns spelare som har det betydligt bättre men jag är en medel på listan om man säger så. Om du tänker på hur mkt jag spelar ,omsätter i spel så är 30,000:- inte mkt !!

Vad är det som är konstigt ? Utveckla gärna ?

Jag har spelat på Bet365 i många många år och m´både lämnat och hämtat pengar där bör tilläggas !!

Så vad vill du exakt veta ?

Att spela mellan 1000-3000 är inga jätte summor dem flesta spelare spelar med betydligt större insatser ( Seriösa talar vi om då) ..

Listan kan göras lång men jag känner inte för diskutera med folk som bara är nyfikna och inte kan tillföra mig något på nåt sätt..

Man ska var nyfiken men ack så äckligt att vara avundsjuk !
Jag är inte avundsjuk för fem öre. Jag älskar mitt liv, jobbet, vännerna, familjen, fritiden osv. Att jag inte är lika duktig på betting som dig kan må hända, men samtidigt ser jag nu för tiden bara bettingen som ett nöje och inte att jag måste gå plus och det är just därför jag tycker att det är kul med utmaningen mot bolagen att vinna pengar samtidigt som man får lite spänning i tv-soffan.

Nu vet ju inte jag hur länge du har spelat men 1 år i alla fall antar jag om jag tolkat din trådstart och den senaste sidans kommenterarer från dig? Då tar du ut minst 360 000 kr/år och eftersom du nästan bara spelar bet365 som du nämnde i trådstarten så är du riktigt skicklig för det krävs många förlorande spelare för att bet365 ska gå runt om de inte limiterar spelare som dig. Det normala man kan läsa om bland limiteringar är att folk blivit limiterade på bet365 för betydligt mindre vinster än så.

Ett tips om du vill slippa folk som gnäller i din tråd är att det finns en funktion på sharps där du kan trycka så att inläggen döljs från de användare du valt att blockera. Då slipper du läsa gnäll och kan koncentrera dig enbart på dina spel och snälla kommentarer
Gammal 2014-09-11, 01:25   #153
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Jag är inte avundsjuk för fem öre. Jag älskar mitt liv, jobbet, vännerna, familjen, fritiden osv. Att jag inte är lika duktig på betting som dig kan må hända, men samtidigt ser jag nu för tiden bara bettingen som ett nöje och inte att jag måste gå plus och det är just därför jag tycker att det är kul med utmaningen mot bolagen att vinna pengar samtidigt som man får lite spänning i tv-soffan.

Nu vet ju inte jag hur länge du har spelat men 1 år i alla fall antar jag om jag tolkat din trådstart och den senaste sidans kommenterarer från dig? Då tar du ut minst 360 000 kr/år och eftersom du nästan bara spelar bet365 som du nämnde i trådstarten så är du riktigt skicklig för det krävs många förlorande spelare för att bet365 ska gå runt om de inte limiterar spelare som dig. Det normala man kan läsa om bland limiteringar är att folk blivit limiterade på bet365 för betydligt mindre vinster än så.

Ett tips om du vill slippa folk som gnäller i din tråd är att det finns en funktion på sharps där du kan trycka så att inläggen döljs från de användare du valt att blockera. Då slipper du läsa gnäll och kan koncentrera dig enbart på dina spel och snälla kommentarer
Dem som gnäller är precis såna som du - Skoj / fritids spelare !

Ingen fara denna dagbok är snart över !

Senast redigerad av Marinic den 2014-09-11 klockan 01:31.
Gammal 2014-09-11, 02:17   #154
Banned

Standard

Papperskorge

MOD kan stänga/kasta dagboken i papperskorgen !
Gammal 2014-09-11, 03:07   #155
Banned

Standard

Satte precis den här så jag klagar inte

1, Montreal - La Galaxy Ö 1,5 FH 2,20 x 1000 = 2200
2, Nacional - Club General Ö0,5 FH 1,66 x 2200 = 3666
3, Nacional - Club General Ö1,5 FH 1,80 x 3666 = 6598
4, Montreal - Galaxy Ö3,5 1,53 x 6598 = 10.116

Stannar på det fjärde pga bra utdelning !

Ville bara bjuda dem avundsjuka på denna
Gammal 2014-09-11, 03:58   #156

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6073

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Marinic Visa inlägg
Satte precis den här så jag klagar inte

1, Montreal - La Galaxy Ö 1,5 FH 2,20 x 1000 = 2200
2, Nacional - Club General Ö0,5 FH 1,66 x 2200 = 3666
3, Nacional - Club General Ö1,5 FH 1,80 x 3666 = 6598
4, Montreal - Galaxy Ö3,5 1,53 x 6598 = 10.116

Stannar på det fjärde pga bra utdelning !

Ville bara bjuda dem avundsjuka på denna
Med den attityden du skriver är det inte konstigt att folk klagar.. har inte läst allt å det är väl en del avundsjuka säkert men ibland kan även konstruktiv kritism misstolkas. Har även jag svårt att se att bet365 inte limmar om man plockar ut så stora summor men vad vet jag, har aldrig varit där själv :P lycka till i framtiden men droppa attityden, det lovar jag att du tjänar på i längden.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Viino2014 (+1)
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-09-11, 04:03   #157
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Med den attityden du skriver är det inte konstigt att folk klagar.. har inte läst allt å det är väl en del avundsjuka säkert men ibland kan även konstruktiv kritism misstolkas. Har även jag svårt att se att bet365 inte limmar om man plockar ut så stora summor men vad vet jag, har aldrig varit där själv :P lycka till i framtiden men droppa attityden, det lovar jag att du tjänar på i längden.
HaHa Vad alla maskar sina meningar egentligen ville du bara gnälla du med men du försökte göra det fint

Då får ni börja spela så får ni se vad som händer om ni blir limmade eller inte det e patetiskt att sitta och gissa sig fram...

solum (+5), Viino2014 (+10)
Gammal 2014-09-11, 07:54   #158
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Dagbok stängd på TS begäran.