Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-10, 11:24   #31
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kul att det gick bra idag och att du fick tillbaka lite pengar Storchen. Nu fortsatter vi sa har (hoppas jag).

Och tack for alla uppmuntrande ord, allihopa.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 12:01   #32
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 7: Baltimore Orioles - Toronto Blue Jays
Spel: Toronto Blue Jays ML
Odds: 2.27 (PinnacleSports)
Spelstopp: 01.05 -100411

Det funkade igar, sa.. Varfor inte?
Jag tycker dagens match-up ar annu battre for Toronto och oddset ar annu hogre. Sjalvklart hoppar jag pa mitt favoritlag igen. Blue Jays ar 3-1 efter fyra matcher, O's 1-3.

For Blue Jays sa startar vansterhante Dana Eveland. Han kommer senast fran Oakland dar han hade en tung sasong senast, fylld med skador. 2008 visade han dock prov pa att han ar en pitcher som kan bli en naturlig del av MLB. Han har gjort en valdigt bra forsasong med 1.80 ERA pa 25 spelade innings. 21 K's mot 6 BBs. En annan sak som jag tror kommer vara en fordel for Toronto ar att Eveland ar leftie. Det ar tidigt pa sasongen och da har pitchers ett litet overtag. Vansterhanta pitchers ar mer sallsynta och har darfor ett storre overtag.

Baltimore skickar fram David Hernandex. Gor sin andra sasong i MLB och Baltimore, gjorde 19 starter forra aret. 4-10 med 5.42 ERA var resultatet av 2009. Har gjort en bra forsasong, 3.00 ERA pa 15 innings med imponerande 20 strikeouts. Jag staller mig lite fragande till om han kommer ha samma tur med Toronto da laget har varit ganska duktiga pa att vanta ut pitchers (19 walks hittills).

Ser vi till bullpen har bada lagen bade gett och tagit. Toronto och Jason Frasor gav upp en seger i sin forsta match men har efter det spelat betydligt battre. Baltimore har tre en-runs forluster och igar var deras relievers minst sagt ett stort skal till detta. 2.79 ERA pa Toronto, 4.72 pa Baltimore.

An en gang ar Blue Jays relativt stora underdogs. Visst, offensiven har inte varit lysande men man far in runs. Eveland har sett bra ut och bor inte raknas som samre an Hernandez. Jag tycker att 2.27 ar ett bjudodds och kor pa Toronto idag igen.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 12:28   #33
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

2,3 på bet365 ryggar
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 13:01   #34
 
lodmajsters avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 193
Sharp$: 1167

lodmajsters MMA
Stats: 2 - 3 - 0
ROI: 80.65%
Vinstprocent: 40.00%

Standard

Skönt att det börjar gå din väg nu
lodmajster är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 16:35   #35
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 8: Cincinnati Reds - Chicago Cubs
Spel: Over 8,5 runs
Odds: 1.962 (PinnacleSports)
Spelstopp: 19.10 - 100410

Testar ett spel till infor kvallen. Vi har tva slag som inte riktigt lyckats traffa bollen bra an (Cubs pa .213 och Reds pa .233 BA) men jag tror det kan lossna ordentligt i dagens match.

Carlos Zambrano gjorde sin kanske varsta start i karriaren senast da han mot Atlanta tillat 8 ER (!!!) pa 1.1 innings. Atlanta vann matchen med 16-5. Zambrano sag definitivt obekvam ut, tillat tva walks och tva HRs pa dessa fyra outs. Det ar en betydligt battre pitcher an sa (sager sig sjalvt) men fragan ar om allt har lost sig an. Problemet, enligt Big Z sjalv, var kontroll och sadana saker brukar ta mer an en outing att fixa till. Annars har han hyffsad statistik mot Reds (15-10, 2.95 ERA).

Mot honom stalls Aaron Harang. I sin forsta match forlorade Cincinnati med 6-11 mot Cardinals. Sjalv sade han att han bara gjorde tva misstag (bada blev HRs) men det ar inte sant. Tva walks och fem hits pa fem innings ar langt ifran en perfekt match och det var inte bara det harda motstandet som gjorde det. Dessutom traffade Harang tva pitchers och var nog anda nara att bli utslangd fran matchen.

Lagens bullpens har inte heller spelat bra. Cubs har 7.90 ERA, Cincinnati har 9.00 (och de som finns tillgangliga idag har 12.00).

Offensivt har det varit problem (som jag redan namnt) och lagen har snittat runt 3,5 runs framat var per match. Detta racker sjalvklart inte men Cubs sag definitivt hetare ut igar med .306 BA (11 hits). Cincinnati har kapaciteten, Votto, Philips, Rolen och Bruce (och Janish tycker jag borde fa mer tid) kan alla narma sig .300 och varfor inte borja det idag? Bada lagen skadefria framat.

8,5 kanns helt klart acceptabelt da nerverna framst ligger hos dagens pitchers. Hoppas det blir en kul match att se.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-11, 02:38   #36
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Rättning
Spel 7: Baltimore Orioles - Toronto Blue Jays
Spel: Toronto Blue Jays ML
Odds: 2.27 (PinnacleSports)
Resultat: WIN (0-3) +1,27 u.

Spel 8: Cincinnati Reds - Chicago Cubs
Spel: Over 8,5 runs
Odds: 1.962 (PinnacleSports)
Resultat: LOSS (3-4) -1 u.

1-1 men lite plus. Tyckte det andra spelet var vart ett battre ode. Annu ett forlust-spel med en run marginal men.. Det visar iallafall att jag inte ar helt fel ute. Ny dag imorgon och nya vinster. Godnatt!
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-11, 11:25   #37
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 9: Florida Marlins - LA Dodgers
Spel: LA Dodgers ML
Odds: 2.14 (PinnacleSports)
Spelstopp: 19.10 - 100411

1-1 i matcher den har serien och jag tycker inte Dodgers ska vara mer an valdigt marginella underdogs har. Om ens det.
LA forlorade visserligen gardagens match med 6-7 men hade ett BA pa .333 och Padilla gav inte sitt lag en arlig chans. Dodgers har gjort 23 runs de senaste tre dagarna (pa lika manga matcher) och offensiven ar igang. Manny Ramirez, Matt Kemp, Rafael Furcal, Casey Blake och Russell Martin har alla BA pa over .300 for sasongen och en del av lagets backups likasa. Dock har man bara skrapat ihop 3 HRs, men det ar ju bara en tidsfraga med sa mycket muskler.
Florida snittar hela tva runs mindre an Dodgers framat. Visserligen bara fem matcher spelade men med tanke pa att defensiven inte heller har varit bra sa ar det illa. Man delar sistaplatsen i errors bl.a.

Anibal Sanchez far det tunga ansvaret att halla Marlins fana fran start. Gjorde en bra rookie-sasong 2006 men har sen dess haft stora skadeproblem med axeln. Efter operation och rehabilitering ar han nu tillbaka i en MLB-rotation men jag tycker han har stora fragetecken jamnte sig, sarskilt nar det galler kontroll. Under vartraningen var Sanchez 1-3 pa sex starter med blyga 6.38 ERA. Tolv walks pa 24 innings visar an en gang pa problem med kontrollen. Oavsett hur det gar med det tror jag inte Marlins kommer ha inne Sanchez i mer an fem innings.

Dodgers skickar fram en intressant kille, Charlie Haeger. Hans framsta pitch ar fantastisk att se pa, en knuckleball. 2.20 ERA under vartraningen dar han visade att han har en hyffsad fastball med. En framgangsrik knuckleball ar ofta nagot som minskar bullpens arbete da pitchers med denna i arsenalen kan ga nagra outs langre. Far Haeger en bra start tror jag det inte ar omojligt att se honom i mer an sex innings.

Lagen har liknande siffror nar det galler relievers. Lite fordel till bortalaget.

Pa det hela taget tycker jag Dodgers ar minst lika bra som Florida. Och jag tror Haeger har battre potential an Sanchez. Darfor ar 2.14 lite for mycket och jag tar garna Manny framfor Hanley sa att saga..
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-11, 17:47   #38
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Spel 9: Florida Marlins - LA Dodgers
Spel: LA Dodgers ML
Odds: 2.14 (PinnacleSports)
Spelstopp: 19.10 - 100411

1-1 i matcher den har serien och jag tycker inte Dodgers ska vara mer an valdigt marginella underdogs har. Om ens det.
LA forlorade visserligen gardagens match med 6-7 men hade ett BA pa .333 och Padilla gav inte sitt lag en arlig chans. Dodgers har gjort 23 runs de senaste tre dagarna (pa lika manga matcher) och offensiven ar igang. Manny Ramirez, Matt Kemp, Rafael Furcal, Casey Blake och Russell Martin har alla BA pa over .300 for sasongen och en del av lagets backups likasa. Dock har man bara skrapat ihop 3 HRs, men det ar ju bara en tidsfraga med sa mycket muskler.
Florida snittar hela tva runs mindre an Dodgers framat. Visserligen bara fem matcher spelade men med tanke pa att defensiven inte heller har varit bra sa ar det illa. Man delar sistaplatsen i errors bl.a.

Anibal Sanchez far det tunga ansvaret att halla Marlins fana fran start. Gjorde en bra rookie-sasong 2006 men har sen dess haft stora skadeproblem med axeln. Efter operation och rehabilitering ar han nu tillbaka i en MLB-rotation men jag tycker han har stora fragetecken jamnte sig, sarskilt nar det galler kontroll. Under vartraningen var Sanchez 1-3 pa sex starter med blyga 6.38 ERA. Tolv walks pa 24 innings visar an en gang pa problem med kontrollen. Oavsett hur det gar med det tror jag inte Marlins kommer ha inne Sanchez i mer an fem innings.

Dodgers skickar fram en intressant kille, Charlie Haeger. Hans framsta pitch ar fantastisk att se pa, en knuckleball. 2.20 ERA under vartraningen dar han visade att han har en hyffsad fastball med. En framgangsrik knuckleball ar ofta nagot som minskar bullpens arbete da pitchers med denna i arsenalen kan ga nagra outs langre. Far Haeger en bra start tror jag det inte ar omojligt att se honom i mer an sex innings.

Lagen har liknande siffror nar det galler relievers. Lite fordel till bortalaget.

Pa det hela taget tycker jag Dodgers ar minst lika bra som Florida. Och jag tror Haeger har battre potential an Sanchez. Darfor ar 2.14 lite for mycket och jag tar garna Manny framfor Hanley sa att saga..
Manny, Ethier och Martin kommer inte spela ikväll dessvärre. :/
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-11, 21:07   #39
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Rättning
Spel 9: Florida Marlins - LA Dodgers
Spel: LA Dodgers ML
Odds: 2.14 (PinnacleSports)
Resultat: LOSS (6-5) -1 u.

Annu en forlust med en run. Dodgers vann 11-5 i hits men lyckas inte barga matchen. Lojligt..
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-11, 21:11   #40
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Ja, hade ju jätteläge i 9th inning dessutom att få in en run, men icke. Men det är bara ta nya tag så kommer marginalerna på din sida snart.
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-12, 10:55   #41
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 10: Cleveland Indians - Texas Rangers
Spel: Texas Rangers ML
Odds: 1.901 (PinnacleSports)
Spelstopp: 21.05 - 100412

Tva pitchers i dagens matchup som hade en del problem med kontrollen i sina forsta matcher. Rich Harden hann bara med 3.2 innings mot Toronto dar han gav upp fem walks. Det blev dock bara en ER (en HR) och han visade aven de battre sidorna av sitt spel. Hela atta strikeouts blev det (pa den relativt korta perioden han var inne). Harden ar 1-0 mot Cleveland i sin karriar.
Fausto Carmano fick chancen och tog den senast for Cleveland mot White Sox. Pa sex innings tillat Carmona tre runs. Det blev en strikeout och sex walks och det kandes inte helt sakert. Carmona tycker inte om Texas, pa hans atta starter har det blivit decision i varje, 2-6. 6.02 ERA. Forra arets matcher dar Carmona spelade slutade pa foljande satt:

09/09/09 Cleveland - Texas 0-10
09/08/12 Cleveland - Texas 0-5
09/04/08 Texas - Cleveland 8-5

Indians bullpen kanns lite vassare men jag tycker inte det ska overvaga det positiva.

Indians (2-4) blev swept mot Detroit nu senast och gor ikvall sin forsta hemmamatch for sasongen. Texas Rangers (3-3) vann igar med 9-2 mot Seattle och offensiven sag riktigt, riktigt bra ut. Hela sexton hits och det var bara David Murphy som inte var med i protokollet (dock en sac-fly).

Ian Kinsler och Saltalamacchia saknas fortfarande for Rangers men jag tror Branyan och Sizemore (?) ar viktigare for Indians. Texas vann sju av atta matcher 2009 och har har man en bra chans att fortsatta sin streak.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-12, 11:30   #42
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 11: Toronto Blue Jays - Chicago White Sox
Spel: Toronto Blue Jays ML
Odds: 2.17 (PinnacleSports)
Spelstopp: 01.20 - 100413

An en gang ar Toronto (5-1) underdogs mot ett samre lag (Chicago (2-4) ar kanske diskutabelt) och denna gangen ar det pa hemmaplan. Blue Jays har fem raka vinster och gor nu sin forsta hemmamatch. Laget gjorde en lika imponerande start forra aret och da var hemmaplan en viktig del av deras sasong.

Brian Tallet startar for hemmalaget och var den som tog forsta vinsten den har sasongen. 6.2 innings och en ER blev det for den vansterhante Tallet, fyra hits, tre walks och sex K's. Tallet ar 2-1 mot White Sox i sin karriar med 3.54 ERA. Vansterhanta pitchers har (som jag namnt i tidigare rekar) en fordel, sarskilt nu i borjan av sasongen.
Chicago skickar fram Jake Peavy. Peavy ar en mycket bra pitcher, inget snack om saken, men har definitivt inte fortsatt i samma stil som han gjorde nar han kom till White Sox forra aret. I sin forsta match, hemma mot Cleveland, gick han fem innings och tillat tre runs, sju hits och tva walks. Gor sin forsta match mot Toronto idag.

Torontos bullpen ar, hittills, i en klass for sig om man jamfor med White Sox. Chicagos siffror (3.32 ERA, 1.47 WHIP) ar inte jattedaliga men de har haft en del tur. Som Linebrink senast. Toronto har 1.88 ERA och 1.12 WHIP, fortuom Frasers miss i forsta matchen har man varit mycket stabila.

Torontos offensiv har inte varit skinande men det man gor bra ar att fa in runs. Det ar det baseball handlar om. Bade Vernon Wells och Alex Gonzalez har fyra HRs var och igar tryckte Encarnacion in sin forsta. Fem spelare har nu gjort HRs for laget.

Som avslutande ord kan vi lagga till lite statistik. Chicago White Sox ar 1-12 i de senaste 13 motena i Toronto, och Blue Jays ar verkligen ett lag som tycker om hemmaplan. Det ar ju trots ett helt annat land (hehe). Peavy i all ara.. Toronto ska ha en mycket bra chans har.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-12, 16:21   #43
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

sugen att rygga dej dock så borde man kanske se hur de går för dej ett tag innan...
hur gick det förra året i mlb för dej?
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-12, 18:44   #44
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Gotland
Inlägg: 271
Sharp$: 654

Fotboll Side plays "t
Stats: 39 - 24 - 0
ROI: 136.71%
Vinstprocent: 61.90%

Standard

ryggat med låg insats, vill följa ett tag och kolla statsen.... välgjorda rekar dock! Fint!!
robbson11 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-12, 20:51   #45
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

tog rygg på toronto 2,24 @ expekt. pinnen ligger på 2,20 atm
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td