|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-05-16, 14:08 | #31 |
Kanon för alla som vill rygga
Murray och Nadal har inte mötts sen år 2011. Nadal är betydligt sämre i år så min värdering att det inte slutar på 20 gem eller mindre står kvar
2014-05-25, 15:50 | #32 |
Jävla pissdag hittills.
Ogiltigt spel-ID: 2084368 6-3, 6-1 leder spanjoren med och tappar det fulltständigt och förlorar med 2-3 i set... Ogiltigt spel-ID: 2085532 Lim har 7 (!) breakbollar och vinner inte en enda och spelet förlorar med ett halvt jävla gem! Hade dessutom 3 gembollar i tre av gemen hon blev breakad i. Så det hade räckt med 1 av 10 av dessa viktiga bollar så hade spelet suttit.... Nej nu hoppas vi på en betydligt bättre eftermiddag/kväll
2014-05-31, 18:50 | #33 |
Ogiltigt spel-ID: 2091719 Murray tar sig åt ryggen emellanåt och slår många misstag med forehanden. Jag tror han är lite halvskadad och 2.25 tas alla gånger på att Kohlschreiber som är i kanonform tar även andra set. edit: 3-6 förlust. Kohlschreiber sänker förstaservesprocenten från 65% till 46% och Murray rör sig samtidigt bättre och vann andra set rättvist Ogiltigt spel-ID: 2091756 Testar även tredje set. Denna gång vid 1-0 ledning Kohlschreiber (inget break). Han ser jävligt energisk ut och kan inte ha ett sådant till set med så låg förstaservesprocent.
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv Senast redigerad av Sprite den 2014-05-31 klockan 19:33. |
|
2014-06-05, 16:54 | #34 |
Ogiltigt spel-ID: 2095699 Svenska spel och Betsafe ligger med +5,5 till 1.80 här. Bet365 sticker alltså ut REJÄLT! Här har med största sannolikhet Svenska Spel bättre koll som de brukar ha på handbollen. Maxspel!
2014-06-05, 17:21 | #35 |
Snart spelar vi nog andra sidan där det finns värde med då svenskarna verkar tro, på klart förståeliga grunder, att det är Norges a-lag då det inte står något annat i programmet och statistiken visas för a-laget när man trycker upp matchens H2H.
-5,5 står just nu i 2.18. Jag avvaktar till strax innan matchstart då jag tror oddset kommer fortsätta stiga
2014-06-05, 17:57 | #36 | |
Citat:
Ogiltigt spel-ID: 2095774 Sådär. Nu är man garanterad minst pengarna tillbaka i värsta fall om Norge klarar +5,5 linan. I bästa fall så vinner Sverige med 6-7 mål och det blir 235% ROI totalt på båda spelen. Och i mellanfallet där Sverige vinner med 8 mål eller mer så blir det 135% ROI totalt på båda spelen.
2014-06-05, 20:21 | #38 |
Norge vann med 9, satan så lätt, tack för den!
|
|
2014-06-05, 21:15 | #39 |
Nja, tack och tack. Tyvärr spelade ju jag värdet åt andra hållet med så det blev moneyback för mig men kul att du ryggade och vann
När jag spelade +7,5 för Norge stod rak vinst i 14 gånger pengarna. Snacka om värde såhär i efterhand när de vann med 34-25. Kul att deras b-lag slår Sveriges a-lag....
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv Senast redigerad av Sprite den 2014-06-05 klockan 21:19. |
|
2014-06-05, 21:23 | #40 |
Spelade alldeles för lite som det känns nu i efterhand men det var trevligt ändå, betalar krognotan nu ikväll efter examen från universitet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sprite (+2) |
|
2014-06-10, 16:59 | #41 |
Hittade mycket värde idag. Speciellt i livespelet då vi får se mycket matcher på Eurosport
Här är några ur sheetet: Ogiltigt spel-ID: 2099809 Live just nu. Cilic har vunnit denna turnering och var i final förra året mot Murray. Matosevic spelades vid 5-4 och break. 1.90 tycker jag är riktigt bra då Matosevic spelat en del gräsmatcher och Cilic behövde spela in sig lite. Ogiltigt spel-ID: 2099745 Struff har spelat dåligt på slutet och Brunström är en duktig dubbelspelare. Ser inte hur denna ska förlora. Ogiltigt spel-ID: 2099748 Lopez och Melzer är ett duktigt dubbelpar med bra servar. Mahut och Tsonga i all ära men deras bästa är singel och inte dubbel. Tror inte de spelat allt för mycket med varandra förrut heller. Jag tycker det är fel favorit. Hade satt 1.80 på Lopez/Melzer och 1.90 på Tsonga/Mahut. Ogiltigt spel-ID: 2099750 Samma som förra. 2.75!! Skupski/Skupski känner varandra hur väl som helst och spelar mycket dubbel. Dimitrov och Wawrinka är singelspelare som är duktigt individuellt men inte samspelade.
Rojiblanco (+5) Senast redigerad av Sprite den 2014-06-10 klockan 17:02. |
|
2014-06-10, 17:06 | #42 |
Ogiltigt spel-ID: 2099815 Blev ett par hundra till. Cilic hade 47% förstaservar i första set mot Matosevics 71%. Båda hade varsin breakboll och Matosevic visade lite nerver i slutet på första set när han skulle serva hem det. Tycker vi får överodds på kroaten här. edit: Alltså vad fan händer? Nära dubbelbreak för Matosevic i andra precis. Cilic har 30 vinster och 11 förluster i år. Gräs gillar han och turneringen gillar han. 8 av hans totalt 11 förluster i år har dessutom kommit mot bättre rankade spelare och bland vinsterna kan vi se slagna spelare som Murray, Tsonga och Haas.... JOBBA CILIC!!! edit2: Fyfan vad dåligt spelat av Cilic. Hade 0-30 och även breakboll vid 3-4. Sen när Matosevic ska serva för match går Cilic in med 110% i sina slag och missar direkt de två första till 30-0 för australiensaren som nervöst kan serva hem det... så jävla dåligt taktiskt spelat av kroaten som förlorar med 4-6, 4-6...
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv Senast redigerad av Sprite den 2014-06-10 klockan 17:36. |
|
2014-06-11, 07:52 | #43 |
Ruskigt dålig dag igår där den enda ljusglimten var Lopez/Melzer som vann i tre set. Nya tag idag!
Ogiltigt spel-ID: 2100385 Två herrar med bra servar. Man ska inte underskatta den 120-rankade tysken som här spelar på hemmaplan. Han vann en challengerturnering i Tyskland i januari, han tog ett set mot Nadal i en semifinal i Doha i december och vann en femsetare mot Tsonga så sent som i april. Det har gått som väntat riktigt dåligt på gruset men nu är vi tillbaka på det snabba underlaget gräs som är väldigt ovant för tysken men han gillar HC så gräs borde inte vara några problem. Han är redan inspelad här till skillnad från Raonic så jag tror första set kommer vara otroligt svårbrutet men att Raonic inte släpper ifrån sig det i ett tiebreak. Ogiltigt spel-ID: 2100401 Ogiltigt spel-ID: 2100402 Ogiltigt spel-ID: 2100400 Samma motivering till alla dessa första set-spel. Den bättre spelaren, tillika favoriten har inte kännt på gräsunderlaget på väldigt länge och vi såg bara igår i Queens hur bland annad Berdych hade problem med Duckworth och Dimitrov hade problem med Ward främst i första set. Jag tror på samma sak här i Halle.
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv Senast redigerad av Sprite den 2014-06-11 klockan 07:54. |
|
2014-06-11, 14:32 | #44 |
Tsonga spelade på gräs senast igår (dubbel, som du förövrigt betta på) så vet inte hur ouppvärmd han är, tror Goffin kan få det svårt att plocka första set. Istomin tror jag dock på.
|
|
2014-06-11, 15:58 | #45 | |
Citat:
Ja Dolgopolov tycker jag sett knepig ut i år. Väldigt upp och ner och på tok för mycket enkla misstag. Trodde han skulle fortsätta utvecklas men han har mer tagit ett steg tillbaka från förra året är känslan. Men kul med input. Alltid givande att höra andras tankar då jag inte är i närheten på bäst på betting
|