![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#122 |
![]()
Siffrorna försvann från hemsidan efter avblåsning, men låg på 57%. Surt då det dominerade i första halvlek och hade det en även en stund ifrån fulltid.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#123 |
![]()
Sen kan det ske någon procentändring hit eller dit efter fulltid, dock kommer det inte räcka för Barca. Får hålla tummarna att PSG inte får en extra procent.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#124 |
![]()
58% blev det.
2/3 sitter men pga mina dåliga värderingar av insats så blir det minus idag (plus privat). ROI på 109% där insatsen är max 300. ROI på 69% där insatsen är 400 och uppåt. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#125 | |||||||
![]()
Trots tre raka förlorande spel i Europa League är statsen fortfarande riktigt vass. Tycker mig ha hittat ett bra spel som förhoppningsvis gör att EL forsätter att leverera
![]() Lite snabbt då, varför tror jag då på Salzburg? Salzburg har en enorm offensiv som bara blåser på med rejäla hästkrafter oavsett motstånd. De kommer föra matchen och skapa många bra målchanser. Dinamo kommer vara nöjda ifall de får med sig en pinne härifrån då cupen "vänder" och man har R-Bull hemma i nästa runda. Hemma mot Celtic fick tjurarna iväg hela 22 avslut (11 på mål) mot 8 (2), ett Celtic som inte är så mycket bättre/sämre än Zagreb. Problemet är att de släpper till, båda Celtic skott på mål gick I mål. Hur som, jag ser värde i spelet, man kan "fega" och köra -1 asian ifall man vill. Chansen finns visserligen att oddset faktiskt kan stiga på detta spel (jämfört med mina tidigare spel då oddsen sjunkit), jag väljer ändå att plocka detta spel nu istället för att gambla då jag gillar oddset.
3-1? Senast redigerad av Oddsarn den 2014-10-23 klockan 22:11. |
||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#126 | |||||||||||||||||||||
![]()
Dessa spel slängs in för kvällens matcher;
Senast redigerad av Oddsarn den 2014-10-22 klockan 21:40. |
||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#127 |
![]()
Tyngsta spelet sitter efter halvtid, det andra ser bra ut 8 hörnor efter första behövs tre till i andra. Basel en man utvisad, men det bör lösas ändå. Fortsättning följer..
Där rök chanspelet med Balotelli då han blir utbytt inför andra. De två tunga spelen satt, 2/3 idag och två av tre igår ger oss 4/6 vilket är rätt okej och innebar plus i kassan. Det enda sura är att det är det överlägset tyngsta spelet som missas, även den fjäderlätta chansningen missades så det kanske vägde upp det liite lite grann ändå. ![]() Senast redigerad av Oddsarn den 2014-10-22 klockan 21:44. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#128 | |||||||
![]()
Har redan ett lir till morgondagens Europa League spel som ligger och väntar och nu har jag´även hittat ett spel till fredagen som får ligga på jäsning. Missade dock rätt mycket värde av att inte lira spelet när jag såg det i tisdags kväll då oddset låg och skvalpa runt två gånger degen, nu har faktiskt oddste slashats ner rätt mycket. Ser fortfarande värde dock om än inte lika mycket. Oddset vi får är 1.85, jag tycker att vi bör få runt 1.80, MAX. Tror även oddset kommer sjunka till de regionerna, har tom gjort så på vissa sajter.
2-0? Senast redigerad av Oddsarn den 2014-10-24 klockan 21:43. |
||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#129 |
![]()
Tjurarna från Salzburg tog en relativ enkel seger trots att det hann bli lite spännande i slutet då man släppte till två mål. Salzburg tryckte på ordentligt och hade hela 14 skott på mål mot Zagrebs 4 och som jag skrev inför matchen så har Red Bull en tendens att tappa in bollar på få chanser. Men som sagt det skapar ju ordentligt mycket chanser och hade ju ledningen med 4-0 innan det till slut blev 4-2.
ROI på 155% denna månaden, hoppas det fortsätter ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#130 | |||||||
![]()
Fulham - check
Stabil seger. Till imorgon har jag lagt följande spel
Senast redigerad av Oddsarn den 2014-10-25 klockan 19:31. |
||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#131 |
![]()
Gick inte vägen.. Underläge 2-0 i första halvlek visserligen vann man med 2-0 i andra, men kvitteringsmålet kom för sent, på övertid. Valde fel nu i efterhand, stod mellan WBA och Swansea men visste att en av matcherna skulle vara en fallucka och ner i luckan ramla jag. Nåja, bara att ta nya tag, har gått jävligt bra denna månad så här långt.
Får se när jag hittar nästa spel. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#132 | |||||||
![]()
Hittat ett spel, kan bli så att jag går in lite mer på denna senare och/eller hittar något mer spelvärde ur denna match. Men det är då, so long:
Senast redigerad av Oddsarn den 2014-10-28 klockan 21:55. |
||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#133 | |||||||
![]()
Kastade in 2 units till på det första spelet och la även denna:
Oddset gick upp nu när elvorna kom, så är ni sugna på att lira så gör det nu. Tycker oddset är för högt, tror inte på att Derby kommer undan med segern. Senast redigerad av Oddsarn den 2014-10-28 klockan 21:55. |
||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#134 | |||||||
![]()
Nu har oddset slagit i taket och man får över 3.30 på rak etta och cirka 2.40 på DNB.
Kör en liten joker:
Senast redigerad av Oddsarn den 2014-10-28 klockan 21:55. |
||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#135 |
![]()
Det som började så bra slutade med en total kollaps med fem insläpta mål på 20 minuter.. Det psykologiskt viktiga målet för Derby på straff precis innan halvtid var det som utlöste allt. Ska nog inte klaga allt för mycket då jag hann kasta in lite pengar på Derby vid 2-0 underläge till 18 gånger degen, slutade in med plus men det blev iaf en fallskärm dock räknar jag inte in live-spel i mitt sheet.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|