|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-01-20, 09:42 | #31 |
Inga spel inatt eller på morgonen?
2014-01-20, 17:37 | #32 | |
Citat:
Fokuserar du på pre-game, in-play eller både, samt vilka marknader? Vi har full förståelse och respekt för om du inte vill avslöja detta. Tyvärr uppstod inga EV+ tillfällen hos traditionella spelbolag enligt våra kriterier i någon av nattens/morgonens matcher. Slutet av en GS gör det svårare både i form av antalet minskade matcher, men att speltillfällen mer sällan uppstår i dessa "högkvalitativa" matcher. |
||
2014-01-21, 06:42 | #33 |
Med anknytning till vad Bramhed tog upp så får jag korrigera det jag sagt tidigare. Antingen sviker mitt minne mig fullständigt eller så har reglerna ändrats angående att lägga spel automatiskt. Jag kontaktade kundservice på Pinnacle och det är helt ok att lägga spel via mjukvara. Jag vet dock att dom kan vara restriktiva angående hur frekvent man får kontakta en av deras websidor men det ska inte innebära några problem.
Vad gäller Unibet så läste jag igenom hela deras Regler och Villkor och där står inget om att det inte är tillåtet att lägga spel automatiskt. Det betyder självklart att det är tillåtet men det är åtminstone inte skriftligen utryckligt förbjudet vad jag kan se. Nu undrar jag var tidigare läste om att lägga spel via mjukvara inte var tillåtet men det kan ha varit för något annat bolag och att jag helt enkelt blandat ihop saker och ting. |
|
2014-01-21, 10:19 | #34 | |
Citat:
Sen är ju borde en sak, och verkligheten en annan och däremellan står variansen och gör det svårt att utvärdera |
||
2014-01-21, 20:17 | #35 | |
Citat:
|
||
2014-01-21, 20:23 | #36 |
BF verkar ha börjat köra Challenger-matcher mer frekvent än förra året och det är bara att hålla tummarna för att det fortsätter. Då kan vi komplettera det skrala utbudet under GS vecka 2 ganska bra förhoppningsvis.
Verkar som att Sharps låg nere en stund tidigare idag när vi fick några spel matchade på BF som inte registrerades här tyvärr, men finns trots allt några potentiella matcher kvar idag där det kan hända saker. Med Challenger-matcher i Colombia, Tyskland och på Hawaii har vi större delen av dygnet täckt. Det kallar vi julafton... nu skall vi bara se till att vända den negativa trenden i denna dagbok och förhoppningsvis få öppna julklappar! |
|
2014-01-24, 21:38 | #37 |
Ännu så länge är det väldigt få spel på Pinnacle. Har det att göra med att deras odds oftare ligger "rätt" eller är det något annat som spelar in?
Alla andra bolag lär ju limitera rätt så snabbt om er värderingsmodell är framgångsrik så att få fram spel där Pinnacle erbjuder bra värdeodds är eftersträvansvärt men självklart också generellt sett svårt. |
|
2014-01-24, 22:44 | #38 | |
Citat:
Vi ser fram emot nya WTA turneringar nästa vecka och nya ATP turneringar veckan därefter! |
||
2014-02-03, 19:55 | #39 |
Sedan starten av spreadsheet i mitten av januari fram till skrivande stund kan vi väldigt enkelt konstatera att det inte gått bra. Det har dock gått lite oförtjänt dåligt för spreadsheet-spelen, men det går inte att sticka under stolen med att det gått stabilt neråt.
Under samma period och på jämförbar marknad (ML) på Betfair har vi dock gått plus, även om det skall sägas att det är marginellt plus efter kommissioner och att det är en rejäl underprestation. Vi kommer trots allt köra på tillsvidare och minst februari ut med denna dagbok då vi vill få in mer spel då det är på tok för tidigt att dra några slutsatser på drygt 100st spel med snittodds 2.86x. Ny utvärdering kommer efter denna månad. Vi hoppas att den negativa trenden vänder, och det blir intressant att utvärdera huruvida fortsatt resultat för på våra fiktiva spelplaceringar hos spelbolagen faller ut jämfört med resultat på Betfair och hur dessa spel skiljer sig. Även ett negativt resultat brukar medföra erfarenhet man kan dra nytta av trots allt! Nu till lite roligare saker. Ingen kan göra allt, men alla kan göra något som man brukar säga. Under 2013 samlade vi in över 30 000 kr i vår fond hos Barncancerfonden och vi kommer under veckan att skjuta till minst 2 000 kr så snart vi har klart ”räkenskaperna” (premium charge släpar) för oss avseende januari 2014. Mot nya mål! // Droid |
|
2014-02-03, 21:13 | #40 | |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8341Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Nu är ni snart borta som jag sa.
Anledningen till att jag jagar er är att ni blåser folk, hatar blåsare. Champagnen åker upp den dagen ni försvinner från Sharps. Citat:
2014-02-03, 21:20 | #41 |
Har bara skummat tråden så jag kan ha missat något, men på vilket sätt är det en blåsning? Det är väl ingen betaltjänst, och rygga gör man väl på egen risk?
|
|
2014-02-03, 21:26 | #42 | |
Citat:
De har aldrig garanterat några vinster, och de tar inte betalt för något, så ditt skitsnack hjälper ingen. Förstår att det är jobbigt att förlora pengar men klarar du inte av det ska du nog hitta en annan hobby. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+5) |
||
2014-02-03, 21:36 | #43 |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8341Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
r ingen, du väljer att rygga på egen risk, eller tycker du att du har blivit blåst för att den du ryggar inte sätter 100% från början?
De har aldrig garanterat några vinster, och de tar inte betalt för något, så ditt skitsnack hjälper ingen. Förstår att det är jobbigt att förlora pengar men klarar du inte av det ska du nog hitta en annan hobby.[/QUOTE] Är du med i gänget ? När man använder lögner för att motivera andra blåser man dem Svårt med logiken?
2014-02-03, 21:39 | #44 | |
Citat:
|
||
|