![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#16 |
![]()
Det jag skrev är baserat på vad som sagts tidigare i tråden. Sen får man självklart välja att tro eller inte tro på vad som påstås, säskilt med tanke på att syftet framöver verkar vara att sälja en spelservice av något slag, förutsatt att det finns intresse.
Med tanke på hur aktivt man måste bevaka spelen manuellt och hur lite tid man har på sig att lägga spelen så har jag svårt att se att jag skulle vara intresserad av att betala för en sådan service. Jag är dock intresserad av denna typ av objektiv, statistisk bedömning av spelobjekt där ett stort antal spel kan produceras, därav mitt intresse av denna tråd. Skulle jag sen kunna komma fram med en praktisk lösning där jag faktiskt kan lägga spelen i tid så kan jag mycket väl vara intresserad av att betala för denna typ av service. Det är dock inte särskilt troligt eftersom jag inte har tid eller möjlighet att bevaka spelen "live" samt att automatiskt placera spel hos ett spelbolag är uttryckligen förbjudet, åtminstone senast jag läste Pinnacles TOS. Förutsatt att Droit faktiskt talar sanning om sin framgång med liknande system på Betfair och att över 30,000 spel lagts så tycker jag att det var rimligt att formulera sig som jag gjorde i mitt inlägg. Om man sen tycker att allt positivt som sägs om en betalservice eller potentiell betalservice är att likna vid reklam, så är det upp till var och en. Jag försöker vara objektiv i min bedömning men lyckas definitivt inte alltid. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 | |||
![]() Citat:
Citat:
Citat:
Nu håller vi tummarna för Ferrer så länge! ![]() |
||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Tack för det detaljerade svaret. Jag följer med intresse men funderar fortfarande på hur jag rimligen ska kunna rygga. RSS flödet visar inte vilken bookie ni hittade oddset hos och med tanke på hur lite tid man har på sig så verkar det som jag måste uppdatera spreadsheetet var femte eller var tionde sekund för att se om det kommit några nya spel samt ha tid att lägga dessa.
Tänker jag rätt eller finns det någon enklare lösning att se nya spel "live"? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 | |
![]() Citat:
Är du intresserad av att få avisering via e-post med all nödvändig information så fort spel publiceras? Om ja, PM:a din e-postadress så skall vi se vad vi kan ordna. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
De två senaste dagarna har det varit betydligt färre spel än tidigare dagar. Är det helt enkelt en en funktion av ett mindre antal potentiella matcher att spela på eller är det något annat som har påverkat?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 | |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8351Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
![]() Citat:
Om en månad kommer du aldrig mera höra talas om det här. Vi slår spelarna på Betfair ![]() Och jag är president i Usa ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#22 | |
![]() Citat:
Normalt sett (när det inte är GS) är det annars nya turneringar varje vecka och rätt bra action första fyra dagarna i veckan. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 | |
![]() Citat:
Nedan följer en skärmdump på samtliga ML spel vi placerade på Betfair under perioden 2013-02-25 t.o.m. 2013-07-07. Efter ett stort antal registrerade spel började det bli lite trögt att registrera spelen i samma spreadsheet och vi övergick vid ett senare tillfälle till att registrera spelen på egna servrar för att inte äventyra prestandan hos spreadsheet.se. Tack till Sharps admin (mars) som för övrigt bistod med API för att göra den automatiska spelregistreringen möjlig. ![]() Observera att vi har applicerat filter ”ML” i spreadsheet på bild ovan för att ge en jämförbar bild mot urval av spel som denna dagbok har i sin omfattning. För att besvara dig ditt nästa drag kan du om du av någon anledning tror att vi skulle manipulerat bilden be en administratör på Sharps (tillika spreadsheet.se) att verifiera det. Önskar er alla (inklusive putte64) en fortsatt trevlig helg! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+5), the_mirage (+10), thom321 (+5), Sprite (+5) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 | |
Sharp$: 8351Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
![]()
När ni kommer in och hävdar att ni går plus, ber folk lägga spel så ni kan testa era algoritmer, ber folk kolla om spelbolagen kommer limitera, och inte lägger några spel själva så luktar det blåsning lång väg.
Varför fortsätter ni inte bara att hämta stålar på Betfair, ni vet ju hur man vinner ? Ni behöver inte Sharps då ni redan är framgångsrika, eller hur ? Ni är bara ett gäng blåsare som vill lura Sharps medlemmar i syfte att trimma in er egen programvara som antagligen inte fungerar, annars hade ni inte varit här. Jag är inte naiv, du / ni blir bemötta som ni förtjänar. Citat:
![]() ![]() |
![]() |
#26 | |
![]() Citat:
Gillar du inte dagboken behöver du inte läsa den, än mindre kladda ner den med dina negativa kommentarer. Kort och gott - ditt beteende är tragiskt. Håll dig till travforumet istället. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 | |
Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 3531Ishockey 14/15 Stats: 245 - 251 - 57 ROI: 107.00% Vinstprocent: 49.40% |
![]() Citat:
Eftersom de varit så pass framgångrika och nu badar i pengar tror jag de försöker hitta nya sätt att roa sig på. bl.a slösa sin tid på att klura ut hitte-på-saker för att blåsa folk. Genialiskt! Nu har vi satt dit dem, putte! Men ärligt, varför skulle de behöva blåsa folk för att trimma sin programvara? Behöver de få bekräftat att även andra människor förlorar på samma spel de förlorar och likaså vinner? Ber om ursäkt om jag läst slarvigt, sitter på mobilen så jag har ingen större lust att lägga ned någon större energi på det. Likaså förstår jag inte varför du lägger ned tid på att kritisera Droid. Lycka till med projektet!
![]() ![]() |
![]() |
#28 | |
![]() Citat:
1. Du ska jobba gratis för att testa deras mjukvara 2. Du luras att satsa dina pengar under tiden 3. Du kommer få betala för att använda systemet när det är klart Bättre ta ett jobb som testare och köpa tips från någon som gått plus i flera år
![]() ![]() |
![]() |
#29 |
![]()
Tyvärr ingen bra natt på nytt och beklagar den tråkiga starten. Inte mycket som vill sitta just nu, men det är tyvärr en del av spelet och något man får stå ut med. En klen tröst är att man bara behövt vakna upp till eländet och inte behövt genomlida det.
Senaste fyra dagarna har varit ovanligt dåliga för oss själva även på BF där vi förlorat ganska exakt 100K på samtliga marknader. ML stoltserar på egen hand med imponerande 64% ROI och minus ca 70K. Vill man vara med i leken, får man leken tåla har vi lärt oss vid flera tillfällen under tidens gång! Nästa vecka är vi inne i vecka 2 i Australien och utbudet kommer tyvärr att vara rätt glest fram till veckan efter (27 januari) då 2st WTA turneringar drar igång. Hack i kurvorna är oundvikligt och skam den som ger sig. Nya tag! ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#30 |
![]()
Hej Droid,
Kul initiativ ni testar av här, är en av dem som faktiskt följt er resa via bloggen från första stund och ni har varit till stor inspiration då jag gör ungefär samma resa fast inom fotboll med egen programmerad bot och egen underliggande matematisk värdering (jag är dock inte riktigt framme för att kunna påstå att jag lyckats men bra nära). Som ni själva konstaterat är det extremt svårt att rygga. Om ni vill dra in lite stabila variansfria $$ så varför inte fundera kring att, utifrån er bot, skapa och sälja en "black box" mjukvara där ni hittar en lämplig grad av automation som rent teoretiskt skulle kunna komplettera er egen handel (t ex när det finns mer pengar på marknaden än vad ni själva köper). Prissättningen av mjukvaran skulle kunna vara som procent av senaste månadens vinst eller nåt ![]() Bara en outvecklad tanke, men oavsett - lycka till! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|