Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-11-28, 13:26   #46
Banned

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KungKlave Visa inlägg
Jag missar tyvärr både damerna och herrarna imorgon, har föreläsning kl 13 och sen går tåget hem! Håller inte riktigt med om att det är 50/50 mellan dom om man ser till tidigare resultat och rutin osv, så har Domracheva varit mycket mer frekvent i toppen. Dock så är det ett spelvärt odds.

Jag kommer att följa OS på viaplay. Kostar 250kr i månaden, då får man se allt! Bar tveksam till MTG först men tror att det kommer bli bra sändningar ändå! Man måste ju säga att dem satsar hårt i alla fall!
De är väldigt likvärdiga skidåkare och där är det helt 50/50. Sen tror jag du minns fjolåret för mycket då Mäkäräinen lagt om sin skytteträning och av den anledningen såg det ut som hon blundade helt vid varje skytte. När hennes skytte stämmer normalt är inte Domracheva en bättre skytt. De är 50/50, tro mig

Jag skulle kunna visa på det genom att gå igenom varenda lopp senaste säsongerna.
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-28, 18:20   #47

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1028
Standard

Man måste ju ändå hylla Domracheva som utklassar alla i spåret idag. Hela 49 före Tora Berger i den totala tiden. Mäkäräinen hade 22:a tid över närmre två minuter efter. Trodde inte detta jag heller.

CJ Bergman verkar visa god fart i spåret i af! Hoppas jag kan se de kommande loppen i helgen.
KungKlave är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-28, 19:50   #48
Banned

WinterIsHere

Standard

Citat:
Man måste ju ändå hylla Domracheva som utklassar alla i spåret idag. Hela 49 före Tora Berger i den totala tiden. Mäkäräinen hade 22:a tid över närmre två minuter efter. Trodde inte detta jag heller.

CJ Bergman verkar visa god fart i spåret i af! Hoppas jag kan se de kommande loppen i helgen.
Ja, Mäkäräinen är väl sämre är normalt då en del stjärnor taggar ner och mest bara slutför tävlingen ifall de får en dålig start. Det märker man extra mycket på Tora Berger.

Stör mig dock på att Andreas Birnbacher inte kom till start. Då hade det blivit gröna siffror med stor sannolikhet, nu är det bara så rött så jag kunde lika gärna låtit en apa välja mina spel
Gammal 2013-11-28, 20:19   #49

Standard

Tycker att 3ggr pengarna på Justyna Kowalczyk imorgon är fina odds. Hon har vunnit de senaste 3 klassiska sprintarna i världscupen, och den innan var hon tvåa bakom Malvalehtos lilla skräll. Vi vet att hon är i god form sen tävlingarna i Finland, dock så kanske motståndet inte var det bästa.

Marit Björgen är det svårare att sia om, och därmed förstår jag inte hur bolagen kan sätta henne som jättefavorit. Justyna vinner mer än varannan klassiska sprint, imorgon hoppas jag att hon inte klantar till det.

Oddsen på Johaug till på Lördag tycker jag också är lite höga. Hon har själv berättat att hon har haft sin bästa träningssommar någonsin och att hon är i gott slag råder inga tvivel om.

Mycket svårare att sia om herrarnas sprint som är MYCKET jämnare! Tycker inte att jag hittar några odds som sticker ut där heller.

Ogiltigt spel-ID: 1838461

Ogiltigt spel-ID: 1838459

Gammal 2013-11-28, 21:38   #50

sirlarssons avatar

Sharp$: 2741
Standard

Johaug ger 4 på bet365.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-29, 15:31   #51

Standard

Fin start på helgen, med vinst för Kowalzcyk!

Inte ofta man får så här fina odds på en revanshsugen Tora Berger, kommer enligt rapporter inte blåsa så mycket idag, så tror Tora har god vinstchans idag!

Ogiltigt spel-ID: 1839632

Ogiltigt spel-ID: 1839630

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bettingmaster (+10)
Gammal 2013-11-29, 15:49   #52

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 3934
Standard

Citat:
Fin start på helgen, med vinst för Kowalzcyk!

Inte ofta man får så här fina odds på en revanshsugen Tora Berger, kommer enligt rapporter inte blåsa så mycket idag, så tror Tora har god vinstchans idag!

Finns Berger till 6,50 vinnare på Bet365, och 3 ggr på att hon slår Domracheva (2,40 på Unibet). Bara TV-peng för min del, litar på att du har bättre koll än jag, och Domracheva har ju gjort bort sig förr :-)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bettingmaster (+5)
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-29, 18:07   #53
Banned

WinterIsHere

Standard

Jag blir så tokig på Mäkäräinen så det finns ju inte. Hur fan kan hon bomma de två sista i stående. Värdelöst alltså!

Det som såg så bra ut. Chans på vinsten med endast en bom idag kändes det som. Nu lär väl allt gå åt &/%&/ :(

Det gick ju bra till sist tack vare Berger till 3.00 mot Domracheva! Det tackar vi för Härligt att veta att Berger krigar in i mål med tätkänning och klar fördel att starta efter Domracheva då.

Du får säga till om du tycker jag kladdar för mycket i din dagbok.

Men från rött till grönt tackar vi för

Härligt med ditt spel också. Tänkte rygga på båda men det gjorde jag inte dumt nog. Ryggade ett uselt spel (med facit i hand) på NHL inatt istället :(

Senast redigerad av RazshVollril den 2013-11-29 klockan 18:53.
Gammal 2013-11-29, 19:04   #54

Standard

Du får gärna fortsätta kladda. Kollade i ditt sheet och såg att du hade Berger till 3 i odds att slå Domracheva, men när jag kollade så var inte oddset i närheten av det! Snyggt spelat!

Blev ju en riktigt bra dag tillslut och båda mina stora spel satt, Eftersom Kowalczyk vann och Berger kom topp 3.

Sitter och kollar lite till längdskidorna imorgon, kanske dyker upp nåt spel. Om ni har något till skidskyttet så kom gärna med förslag!

Gammal 2013-11-29, 19:08   #55
Banned

WinterIsHere

Standard

Citat:
Du får gärna fortsätta kladda. Kollade i ditt sheet och såg att du hade Berger till 3 i odds att slå Domracheva, men när jag kollade så var inte oddset i närheten av det! Snyggt spelat!

Blev ju en riktigt bra dag tillslut och båda mina stora spel satt, Eftersom Kowalczyk vann och Berger kom topp 3.

Sitter och kollar lite till längdskidorna imorgon, kanske dyker upp nåt spel. Om ni har något till skidskyttet så kom gärna med förslag!

Det sjönk rätt snabbt igår kväll men under dagen gick det upp igen och tror Bet365 hade 3.00 under vissa perioder efter 16.00 idag!

Låg runt 2.71 på Pinnacle Sports!

Men det var på håret, men skönt att kunna lita på hennes inställning för en tredjeplats
Gammal 2013-11-29, 19:38   #56

Standard

Hittar tre spel som jag gillar starkt till morgondagens klassiska lopp i Kuusamo.
Dessa är spelen:

Ogiltigt spel-ID: 1840214

Ogiltigt spel-ID: 1840211

Ogiltigt spel-ID: 1840210

Sadie Bjoernsen slog Kickan Randall i 10km klassiskt i Norge förra helgen, hon slog även många Norskor! Idag på prologen visade hon med tredje tid att hon är snabb, sen att hon inte är lika bra i man man situation betyder ingenting imorgon.

Calle slog Daniel med nöd och näppe i Bruksvallarna, och även om Calle är favorit i den här duellen så är 2.75 på tok för högt tycker jag.

Sista spelet är på en revanshsugen Björgen, 4 är lite i överkant här också. Hon var absolut snabbast i prologen och imorgon blir det en riktig värdemätare! Är lite sugen på att spela Sundby som vinnare, men Poltoranin blir svårlagen dock inte omöjlig.
Gammal 2013-11-30, 13:08   #57

Standard

Citat:
Hittar tre spel som jag gillar starkt till morgondagens klassiska lopp i Kuusamo.
Dessa är spelen:

Ogiltigt spel-ID: 1840214

Ogiltigt spel-ID: 1840211

Ogiltigt spel-ID: 1840210

Sadie Bjoernsen slog Kickan Randall i 10km klassiskt i Norge förra helgen, hon slog även många Norskor! Idag på prologen visade hon med tredje tid att hon är snabb, sen att hon inte är lika bra i man man situation betyder ingenting imorgon.

Calle slog Daniel med nöd och näppe i Bruksvallarna, och även om Calle är favorit i den här duellen så är 2.75 på tok för högt tycker jag.

Sista spelet är på en revanshsugen Björgen, 4 är lite i överkant här också. Hon var absolut snabbast i prologen och imorgon blir det en riktig värdemätare! Är lite sugen på att spela Sundby som vinnare, men Poltoranin blir svårlagen dock inte omöjlig.
Längdskidorna går riktigt bra just nu! Pluss idag igen!
Gammal 2013-11-30, 15:47   #58

Standard

Riktigt kasst av Bet365 att rätta mitt spel på Richardsson som Ogiltigt.. Såg det nu och skrev i chatten, så det skulle bli omrättat. Inte alltid jag kollar så att spelen blir rättade rätt, men kommer att göra det från och med nu
Gammal 2013-11-30, 15:58   #59

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 3523
Standard

Citat:
Riktigt kasst av Bet365 att rätta mitt spel på Richardsson som Ogiltigt.. Såg det nu och skrev i chatten, så det skulle bli omrättat. Inte alltid jag kollar så att spelen blir rättade rätt, men kommer att göra det från och med nu
Min erfarenhet av Betsson & Unibet är att dom emellanåt rättar fel & att man måste kontakta kundtjänsten för att få det rättat!

Kollar alla mina spel då man tyvärr inte alltid kan lita på att spelbolagen rättar rätt, omedvetet eller medvetet låter jag däremot vara osagt?
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-30, 15:59   #60

sirlarssons avatar

Sharp$: 2741
Standard

Japp, tre gånger senaste månaden har jag fått kontakta Betsson och Bwin, dock alltid löst det inom 10 minuter.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td