|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-10-31, 23:16 | #46 |
Fint + där på Atletico
Dom betalar sig bra just nu alltså. Bra + idag för dig.
2013-11-01, 12:45 | #47 |
|
|
2013-11-01, 15:05 | #48 |
Ett psg utan Silva och den viktiga Zlatan så har man väldigt svårt! Zlatan är en stor målgörare samtidigt som han även är lagkapten och mannen som skapar det mest i anfallsväg, helt enkelt mannen som håller ihop laget! Får inte psg ett mål tidigt så kan man bli stressiga, tror dock man vinner men dock inte mer än med 1mål. Lorient har inte gått så stark men man har på de två senaste bortamatcherna mot psg vunnit en och spelat 2-2 den andra. Tror man kan skrälla här och sätter psg på prov.
Försäkrar mig dock på ena spelet med +2 vilket innebär att pengarna tillbaka om matchen slutar ex. 2-0, 3-1, 4-2 Ogiltigt spel-ID: 1792881 Ogiltigt spel-ID: 1792882 Ett hemmastark Ipswich mot ett bortasvagt Barnsley. Ipswich har 4 av 6 hemmamatcher vunna hittills i ligan samtidigt har Barnsley 6/6 förluster på bortaplan. Barnsley har släppt in mest mål i ligan. 30stycken på 13 matcher. Tror Ipswich vinner detta. Tror man kan sätta några kassar på köpet! Ogiltigt spel-ID: 1792908 Ogiltigt spel-ID: 1792914 Barcelona vs Espanyol. Barca leder La Liga som vanligt och ser starka ut. Dock tror jag inte det blir utklassning mot ett helt okej Espanyol. Man ligger på en 8:e plats, men man vissade att man verkligen kan ställa till det för topplagen. Espanyol är det enda laget som vunnit mot Atl Madrid denna säsongen och det talar ju sitt språk. Dock var det på hemmaplan och man är inte så stark borta, samtidigt som Barca är grymt starka på hemmaplan. Messi har ju inte heller visat sin starkaste form så det talar lite för spelet. Tror dock inte man skämmer ut Espanyol som kommer kämpa järnet! Är ju mot topplagen man vill spela bra. Hittade ett fint spel på +3 på Espanyol och ett på +2. Är sparsam med instatsen efter som man är aldrig riktigt säker på vilket humör Barca har vaknat på Ogiltigt spel-ID: 1792926 Ogiltigt spel-ID: 1792927 |
|
2013-11-02, 10:57 | #49 |
hinner inte med någon större motivering idag. Har tenta på Måndag som måste pluggas!
Ogiltigt spel-ID: 1794634 Ogiltigt spel-ID: 1794639 Ogiltigt spel-ID: 1794650 Ogiltigt spel-ID: 1794622 Ogiltigt spel-ID: 1794624 Ogiltigt spel-ID: 1794626 |
|
2013-11-02, 20:33 | #50 |
Ogiltigt spel-ID: 1796027 Napoli är riktigt bra i Serie A och mot ett svagt Catania! Man gör mycket mål i Napoli, i ligan har man gjort 22 mål på 10 matcher samtidigt som Catania har släppt in 17 på lika många! Napoli kommer med bra självförtroende efter förra matchen som man vann med 2-1 mot Fiorentina. Det som blir mest spännande är att se vilket lag Benitez ”vågar” ställa på benen med tanke på den ytterst viktiga Champions League-matchen mot Marseille på onsdag. Tror dock Napoli vinner klart här idag. Catania har inte tagit en enda poäng hittills i ligan och man gör inte det idag heller. På bortplan har man släppt i 13 mål på 5 matcher och man har gjort 3 framåt. Napoli har spelat riktigt bra hemma och har 6 vinster och en oavgjort hittills i ligan och gjort 14 mål. Det blir ett målkalas hemma på San Paolo. Till lördagens match är Zuniga och Britos fortfarande skadade i Napoli, dessutom är Maggio avstängd efter utvisningen senast men i Catania är truppen hårdare skadedrabbade och inte mindre än åtta spelare borta + en avstängning har man inför mötet. Senast lagen mötte hemma på San Paolo vann Napoli med 2-0. Det blir liknande siffror ikväll. |
|
2013-11-02, 21:28 | #51 |
Ogiltigt spel-ID: 1796088 Lägger spelet redan nu, då det måste tentapluggas imorgon! Stormatchen i Wales! Det stora rivalerna får äntligen drabbas samman igen! Efter att Swansea gick upp i Premier League så har man i laget saknat sina grymma derbyn mot Cardiff. Om man skulle åka ut PL så hade man denna matchen att se framemot, min istället för att åka ut så tog sig Cardiff upp i högsta ligan och äntligen får lagen mötas igen. Cardiff har haft en tung period och har förlorat sina två senaste hemma matcher dock knappt med bara ett måls marginal och just nu ligger man på en 17:e plats precis ovanför nedflyttningsstrecket. Swansea har också en tung period borta och har förlorat sina två senaste matcher borta,men man har spelet bra hemma och denna matchen är väldigt nära hemmaplan och man kommer ha mycket fans i ryggen så det känns nästan som en hemmamatch. Båda lagen har haft problem med målskyttet men haft hyfsat kontroll på defensiven och de har inte blivit så målglada matcher. Cardiff: 2/3/4 8-13 Swansea: 3/2/4 12-11 Skador/avstängningar hemmalag: Andreas Cornelius. Skador/avstängningar bortalag: Ben Davies, Alan Tate. Roliga fakta är att de två senaste matcherna lagen emellan har slutat med 1-0 vinst för bortalaget. Tror det blir en riktigt grym match med mycket känslor och väldigt tätt. Kan rekommendera även U2,5 men jag avstår då jag tror att en derby match kan bli väldigtmålglad och samtdigt väldigt målsnål. Spelar Swansea med oddset 2.3, håller dock ner insatsen något |
|
2013-11-03, 11:42 | #52 |
Ogiltigt spel-ID: 1797162 Ogiltigt spel-ID: 1797164 Ogiltigt spel-ID: 1797158 |
|
2013-11-03, 22:00 | #53 |
gått riktigt bra med spelen idag! bara spelen som jag rekar som jag alltid förlorar på! de jag inte skriver analys om går ju som tåget!! Mina livespel jag har lagt idag har också gått in!
Sista spelet för kvällen på Roma ser bra ut då man leder med 1-0 i skrivande stund. Ogiltigt spel-ID: 1797162 Ogiltigt spel-ID: 1797164 Ogiltigt spel-ID: 1797698 Ogiltigt spel-ID: 1797746 Ogiltigt spel-ID: 1798427 Ogiltigt spel-ID: 1797158 |
|
2013-11-04, 17:20 | #54 |
Ogiltigt spel-ID: 1798205 Mina spel som jag analyser extra noga som jag även rekar går ej som det ska, däremot mina andra spel som jag inte rekar eller analyser går perfekt! Detta ska dock bli min första stabila rätt. Måndagens match mellan Bologna och Chievo. Bologna är inne i ett "stim" och har 2 vinster i rad och satsar såklart mot sin tredje i rad. Bortamatchen senast mot Cagliari där man krossa dem och vann med 3-0, vilket måste ha känts otroligt skönt för laget och om man vinner sin tredje match i rad så har man verkligen vänt på sin negativa trend. Det blir mycket publik på plats och fansen kommer göra allt för att man ska ta dessa poängen. Chievo är helt ur bana och ligger klart sist. Man har 6 raka förluster och har bara skrapat ihop 4 poäng på 10 matcher. Dock har man inte direkt blivit utklassade utan man har lyckats att hålla nere siffrorna bra. Man har helt enkelt byt plats med Bologna och visst kan en vändning komma snabbt men tyvärr inte än i denna omgången eftersom Bologona kommer göra allt för att vissa hemmapubliken att man vill komma upp sig i tabellen och att fansen kan lita på sitt lag. Skadeläget i Bologna så måste Stefano Pioli ändrar om lite i laget sedan backarna Natali och Mantovani också blivit skadade sedan tidigare är Cech och Cherubin på skadelistan. Men det ser bra ut och senast mot Cagliari så gjorde man det bra och var stabila men de backarna man hade, som även spelar ikväll. Noterbart är att Alessandro Diamanti kommer tillbaka efter avstängningen och kommer vissa hur viktigt han är i sin kaptensroll och kommer verkligen leda sitt lag ikväll. Senast lagen mötte hemma på Dall’Ara så vann Bologna enkelt med 4-0. Denna gången blir det ingen promenadvinst för hemmalaget utan man kommer få jobba hårt för sina efterlängtande 3 poäng och skaffar sig lite andrum i ligan. |
|
2013-11-05, 17:38 | #55 |
Dagens Champions League spel:
Ogiltigt spel-ID: 1800709 Otroligt viktig match i kampen om andraplatsen i gruppen. Shakhtar är starka på hemmaplan men har inte riktigt vissa samma klass i år. Leverkusen vann med 4-0 på hemmaplan mot Shakhtar för 2 veckor sen och man vill verkligen vinna denna matchen därför vilade flera spelare i helgen. Jag tror Leverkusen är minst lika här och spelar Leverkusen, dock håller ner instatsen något. Ogiltigt spel-ID: 1800711 Mitt United har verkligen kommit igång på riktigt och man ser att Moses börjar få lite ordning på laget efter en verkligen besviken inledning av säsongen. Visst man van precis över Sociedad men det va just då vändingen kom på riktigt och man har goda chanser att vinna efter att formen har tagit fart. Riktigt bra odds med! Ogiltigt spel-ID: 1800720 City vann helgen match med 7-0 över Norwich vilket de flesta inte har kunnat missa! Man tar med sig detta till matchen idag och jag tror verkligen man gör minst 3 mål på Cska som har släppt till en del mål. Speciellt på hemmaplan är man riktigt vassa och har gjort 20 mål på de senaste 5 matcherna hemma! Ogiltigt spel-ID: 1800724 Vann senast enkelt och det rullar på i ligan! Man vinner även ikväll för att säkra sin gruppvinst och frågan är bara hur många mål man vill göra ikväll! Noterbart är att robben avstår matchen men man har inte direkt svag bänk. Så här kommer det rassla till i nätet Ogiltigt spel-ID: 1800728 PSG har vissat underbar form och helgens match utan zlatan sluta ju med en enkelt vinst. Så fast zlatan inte deltar så kan man mycket väl göra mål och man vinner enkelt med en Cavani i superform. |
|
2013-11-05, 18:27 | #56 | |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Citat:
Edinson Cavani har en känning i låret sedan fredagens match mot Lorient och står över. – Det är inget allvarligt, men Lorient-matchen var alldeles nyss, vi vill inte ta några risker där heller, sa Blanc. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hultmaniac (+1) Senast redigerad av robfri den 2013-11-05 klockan 18:30. |
|
2013-11-05, 22:29 | #57 |
såg också det, men å mobilen som jag kollade laguppställningar innan idag var han med... dock va ju zlatan med!
|
|
2013-11-06, 15:50 | #58 |
Mina spel ikväll! kommer ingen motivering ikväll! Två spel är ryggade från
Krille h Hoppas det blir lite + idag! la även in ett litet roligt spel på en sexling! Ser bra ut till en början och hade varit kul om den gick in! Ogiltigt spel-ID: 1802195 Ogiltigt spel-ID: 1802198 Ogiltigt spel-ID: 1802199 Ogiltigt spel-ID: 1802201 Ogiltigt spel-ID: 1802204 Ogiltigt spel-ID: 1802205 |
|
2013-11-07, 14:57 | #59 |
Ogiltigt spel-ID: 1803441 Ogiltigt spel-ID: 1803444 Shaktar Karagandy har hemsk form vunnit 2 av sina 15 senaste matcher. Gått riktigt dåligt i ligan så man lämnar kvar mer en halva startelvan, de sex bästa spelarna kvar hemma i Karagandy. Ett hög-motiverat AZ ska köra över ett Shaktar Kargandy som asså vilar mer än halva laget. Ogiltigt spel-ID: 1803446 Standard har ingen form alls vare sig i Europa League och eller i ligan, man saknar också viktiga spelar Mehdi Carcela-González och Kanu som är avstängda. Salzburg däremot har hysterisk form med 18 raka matcher utan förlust och man leder sin ligan rätt överlägset, man säkrar avancemang vid seger här också! Ogiltigt spel-ID: 1803450 Valencia vann med 5-1 senast mot St. Gallen. Är försiktig men tror det blir mer än 2.5 mål i denna matchen. St Gallen vann starkt senaste ligamatchen mot Lausanne Sport med 0-3 och för Valencia går det lite upp och ner så kan verkligen bli en bra match ikväll Blev liten rek idag men ska iväg på annat! KÄMPA! Senast redigerad av Skeden den 2013-11-07 klockan 17:57. |
|
|