|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-01-14, 21:35 | #151 |
Dagens spel hann jag inte ens skriva om, men -2,5 på GAIS mot Ljusdal.
Det blev rätt bra marginal där, 10-0 I morgon rätt intressanta matcher. Jag funderar på SAIK samt att Bollnäs är oklart med hur mycker skador dom har, så där kanske det blir en förlust. |
|
2014-01-15, 09:35 | #152 |
Samtliga spel hos Marathon den här gången.
Hammarby -4,5 @ 2,20 SAIK @ 2,25 Edsbyn -5 @ 1,94 Hammarby och Edsbyn har i sina bortamatcher vunnit med bra marginal mot dagens motståndare och verkar vara i bra form. Villa - SAIK är lite mer ostadig och Kandell styr och ställer med sin visselpipa - det kan gå hur som helst - men SAIK är klart det bättre laget över tid. Jag låter bli Bollnäs match borta mot Vetlanda. Den är för osäker. |
|
2014-02-12, 22:59 | #153 | |
Citat:
Hammarby vinna serien gick in. Fint med den så min statistik ser lite bättre ut - det såg rätt illa ut före |
||
2014-02-13, 13:49 | #154 |
Då blir det spel igen då.
Villa tar emot Edsbyn. Edsbyn har hela 5,4 i odds på vinst. Den är tagen med lite mindre insats. Sen hcp +2 också på byn. Edsbyn har förlorat sina 2 senaste möten mot Villa har jag för mig, men nu är det slutspel och andra takter - Byn har överraskat då och då i år. SAIK tar emot broberg och där spelas -4 på Saik till 2,1. Spelen ligger i mitt sheet. Söndagen har två matcher till som är intressanta. Åsikter? |
|
|