Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-21, 21:12   #166
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Ogiltigt spel-ID: 2565349



Bra odds på betway för oss som kan spela där! Min värdering ligger kring 48-50% så några punkter fel ligger allt oddset här!
__________________
Twitter: @EmanresuSharp

Senast redigerad av Emanresu den 2015-04-22 klockan 23:47.
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-21, 23:22   #167
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Dagens spel blev:

Ogiltigt spel-ID: 2565005


Ogiltigt spel-ID: 2565349


Ogiltigt spel-ID: 2565368


Ogiltigt spel-ID: 2565557



Har inte tid att kika på fler spel, så kanske missar något men måste få klart lite skolarbete inför imorgon också samt försöka få lite sömn!

BOL

edit: Kan passa på att nämna att Marathon åtminstone har lyssnat på mig och sänkt Marlins till 1.72, men Pinnen envisas med 1.83 fortfarande
__________________
Twitter: @EmanresuSharp

Senast redigerad av Emanresu den 2015-04-22 klockan 23:47.
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-21, 23:34   #168
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Ogiltigt spel-ID: 2565559



Tydligen hittade jag ett till ändå. Walker känns som den bättre pitchern av dessa två och har 3-0 på 4 inbördes möten mot Astros. Tuff start hittills på säsongen men det känns som att det är två streaks som är på väg att brytas idag, Walkers dåliga säsongsstart och McHughs 9 matcher långa vinststreak (sedan Aug 2014)

Kan verkligen rekommendera detta spelet utefter oddsförändringarna som skedde nyss. Marathon ligger på 1.98 och Pinnen på 1.85 efter ett drop på 13 punkter hos pinnen.
__________________
Twitter: @EmanresuSharp

Senast redigerad av Emanresu den 2015-04-22 klockan 23:47.
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-22, 08:10   #169
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Fy fan alltså.. Sweep åt fel håll, och rätt rejält back inatt.

Nya tag helt enkelt
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-22, 22:44   #170
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1950

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Du är ju ändå på rätt sida slashen på de flesta spelen, så riktigt surt att det går så trögt just nu. Allt utom ditt utfall ser ju stabilt ut så är väl bara att fortsätta nöta på.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emanresu (+5)
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-22, 23:46   #171
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Ogiltigt spel-ID: 2566920


Ogiltigt spel-ID: 2566909


Ogiltigt spel-ID: 2566914


Ogiltigt spel-ID: 2566922



Ingen tid för motivering tyvärr, men eftersom jag har stängt sheetet (lider av extrem vidskeplighet, som så många andra spelare) så vill jag åtminstone lägga ut alla spel jag spelar så inte min trovärdighet (om det nu finns någon sådan) försvinner
__________________
Twitter: @EmanresuSharp

Senast redigerad av Emanresu den 2015-04-23 klockan 06:40.
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-23, 06:41   #172
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Sådär ja, sweep åt rätt håll denna gången
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-23, 07:28   #173
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Ogiltigt spel-ID: 2567089



Tidigt spel på den tidiga matchen, får man inte spela på Marathon så finns U7.5 till 1.93 på pinnen tror jag det var.

Ska se om jag kan få ner mina tankar på ett läsbart sätt från mina oläsliga anteckningar:

Jeff Locke:
Är inställd på att försöka vinna sin tredje raka match för första gången i sin karriär och på hans 10 senaste starter är laget 9-1 (även om han själv inte fått alla vinster ackrediterade). På hemmaplan har han 11 startade matcher och det har resulterat i 72 Innings Pitched vilket innebär att han i snitt spelar 6.5 inning per match. Att man i snitt får spela fler än 6 tyder oftast på att man inte släpper särskilt många earned runs eftersom det finns en gyllene gräns där vid 6 IP när man får en Quality Start om man har färre än eller lika med 3 Earned runs på 6 innings.

Senaste hemmamatchen lirade han 8 innings och släppte en run. Att matchen spelas på dagen har ingen större betydelse sett till historiken utan han har snarare varit stabilare under dagsmatcher än under kvällsmatcher (åtminstone under 2014, vilket är ett hyfsat litet sample).

Mot Cubs hade han 3 runs allowed på 25 at bats förra året och en avg på .280.

Kyle Hendricks
Borde ha blivit 6 scoreless innings i förra matchen mot Padres men Matt Kemp hände, vilket innebar en 2-run homerun i första inningen, men därefter var det tätt och slutade på 6 IP och 2 ER. Under 2015 har den enda bortamatchen han spelat varit lite av en plump med 4.1 IP och 5ER, men det var mot Rockies som har en bra lineup och kan banka riktigt hårt. Sett till 2014 var bortmatcherna fortfarande lite sämre än hemmamatcherna men 40IP på 6 matcher, vilket också är i snitt cirka 6.5 IP per match, resulterade i 13 Earned Runs och riktigt låg avg samt whip vilket bådar gott.

Hendricks har dock aldrig mött Pirates förut i karriären så finns ingen lagspecifik statistik att tillgå.

Allmänt:
Slutligen lite allmänt om matchen. Lagen möttes inatt klockan 01:05 och matchen slutade 4-3 till Pirates. Det innebär att det är cirka 17h mellan matchstarterna och därmed inte jättemycket vila för slagmän, förutsatt att samma spelare kommer användas. Båda SP har vilat så där borde det finnas gott om energi att pitcha bra och inte släppa allt för mycket runs. Sen får vi hoppas att Relief Pitchers som förmodligen (och förhoppningsvis) kommer in runt 7 inningen också kan hålla tillbaka några runs!

Enda negativa jag kan säga om spelet är vädret där vi har en förmodad vind på cirka 20mph blåsandes från bakom slagman och ut mot center-left. 20mph skulle man kunna omvandla till att ett 400ft långt slag går ungefär 10% längre och det kan självklart vara skillnaden mellan HR och Fly-out!



Räkna inte med så här långa utläggningar inför varje spel, vaknade lite tidigare och hade inget att göra idag.

BOL
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cicero (+5)

Senast redigerad av Emanresu den 2015-04-23 klockan 21:46.
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-23, 11:51   #174
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Ogiltigt spel-ID: 2567298



Att få två gånger pengarna på Yankees med Tanaka mot Tigers med Sanchez måste ändå ses som välgörenhet. Pinnen ligger på 1.92, Marathon 1.97 och då Betway på 2.00.

Tanaka:
Spelade drömbaseboll senaste matchen med att endast släppa 2 personer till bas mot Rays över 7 innings, mäktade med 8 strikeouts och ingen walk. Sett till denna och tidigare säsong så har det varit ganska oförändrat hur han spelar på hemma- och bortaplan med reservation för att han endast spelat en bortamatch hittills denna säsong. Förra säsongen var han bättre på dagtidsmatcherna än på kvällsmatcherna, vilket självklart kan ha att göra med vilka lag han ställdes mot.

Sanchez:
I motsats till Tanaka så spelade Sanchez långt ifrån drömbaseboll i sin senaste start där han släppte 9 runs på 3.33 IP innan han blev utbytt. Han har hittills denna säsong släppt fler Homeruns än totalt på förra säsongen. Förra säsongen var han något sämre på hemmaplan än på bortaplan och även sämre på dagtidsmatcher än kvällsmatcherna.

Allmänt:
Match igår 01:08, Yankees vann 14-3. Även i denna matchen en relativt kort vila men jag hoppas att Yankees är mest utvilade och kan försämra Sanchez statistik ännu mer!

BOL
__________________
Twitter: @EmanresuSharp

Senast redigerad av Emanresu den 2015-04-23 klockan 21:46.
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-23, 17:25   #175
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Ogiltigt spel-ID: 2567634



Ett spel väldigt tight på matchstart. Cubs saknar spelare, bland annat får "blivande stjärnan" Kris Bryant spela centerfield vilket kanske inte är favoritplatsen. Men håller nere insatserna då allt gått åt andra hållet vad gäller oddsen

Kan berätta också att spreadsheet har fel tid i automathämtningen och jag orkar inte göra något åt det så lägg på 1 timme på alla tider så får ni starttiden!
__________________
Twitter: @EmanresuSharp

Senast redigerad av Emanresu den 2015-04-23 klockan 21:46.
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-23, 21:47   #176
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

2 av 3 sitter, en av de långa analyserna satt iallafall och det var det viktigaste!

Kan ju passa på att säga grattis till Jeff Locke som löste sin 3e raka vinst för första gången i karriären!

Blir inga fler spel ikväll, lider av sömnbesvär när jag har spel över natten.. Gick och la mig vid 01 inatt och vaknade 05:22 så jag kunde se slutet på matcherna och rätta färdiga matcher. Så inatt behöver jag min sömn tror jag bestämt!
__________________
Twitter: @EmanresuSharp

Senast redigerad av Emanresu den 2015-04-23 klockan 21:54.
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-24, 13:34   #177
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Ogiltigt spel-ID: 2568863



Första spelet för natten kommer här:

Aaron Harang är en av väldigt få ljuspunkter i årets Phillies, som har gett laget en hyfsad chans att vinna i sina starter hittills. Bakom honom finns en bullpen som inte direkt har imponerat hittills så även om Phillies kanske leder i 6-7 inningen så tror jag att Braves kommer kunna vända på det när relief pitchers kommer in.

Med detta sagt tror jag ändå att Braves kommer att ta hem matchen då det även från dom startas en duktig pitcher som på senaste två starterna inte har släppt fler än 3 runs på 7IP (per match alltså). Dessutom har han extremt bra inbördes statistik mot Phillies sett till förra året. På 65 At Bats lyckades Phillies bara fixa 2 runs mot Alex Wood.

Vädermässigt finns det inte direkt något att säga, sned motvind för slagmän cirka 14mph är förväntat.
__________________
Twitter: @EmanresuSharp

Senast redigerad av Emanresu den 2015-04-25 klockan 13:15.
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-24, 13:52   #178
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Det där med sömnbesvär med mycket investerat på nätterna är ett jävla problem alltså. Har blivit bättre för mig nu sista tiden men förra året när jag la 6-10 spel vissa nätter på NHL kunde jag vakna 10-15 gånger på en natt utan att överdriva, kallsvettig och jävlig dessutom.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-24, 15:47   #179
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Det där med sömnbesvär med mycket investerat på nätterna är ett jävla problem alltså. Har blivit bättre för mig nu sista tiden men förra året när jag la 6-10 spel vissa nätter på NHL kunde jag vakna 10-15 gånger på en natt utan att överdriva, kallsvettig och jävlig dessutom.
Japp det är inget konstigt alls, så det är skönt med dagsmatcher ibland så man får sovit..

Det värsta är att det behöver inte ens vara särskilt mycket pengar investerat för min del utan snarare prestigen som förstör, prestigen att slå bookiesarna eller liknande. Därför som jag kan hålla mig hyfsat disciplinerad trots mina jämförelsevis låga insatser per spel
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-24, 22:48   #180
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Ogiltigt spel-ID: 2569705



2x pengarna på Orioles 1st 5 känns lite för bra när jag kikar på vilka starters det är..

Lagen möttes i söndags med exakt samma pitchers och Red Sox starter Porcello släppte då 8 runs på första 5 inningsen medan Gonzalez höll sig till 3 över 6 innings. Detta var dessutom på Red Sox hemmaplan, nu är Baltimore värdar.

Tidigare matcher Gonzalez har startar har han haft i snitt 1.5 ERA. Porcello är duktig, men jag tror inte att han löser kvällens match utan Baltimore vinner, åtminstone 1st 5 men håller nere insatsen då oddsen pekar åt andra hållet och jag inte har kikat igenom starting lineups så noga inför denna match.
__________________
Twitter: @EmanresuSharp

Senast redigerad av Emanresu den 2015-04-25 klockan 13:15.
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td